Přejít na obsah

Rapid MR 2016


Dix1

Doporučené příspěvky

dlho som prezeral rôzne cenniky a čítal recenzie až som sa napokon rozhodol že kúpim rapid spaceback....keď som sa dozvedel aké zmeny prídu s MR 2016 bol som poteseni hlavne novymi motormi, keďže vieme aké problémy mali turba s reťazov...v robote jazdím na FII 1.2 tsi a tiež nastali túto zimu problémy s reťazov...presne pred 60t km....aj preto som bol už nadobro presvedčený, že keď prídu nové motory nemám už prečo váhať....dnes som tu však našiel na fore odkazy :

http://forum.skodahome.cz/topic/131958-z%C3%A1vada-p%C5%99estavova%C4%8De-va%C4%8Dkov%C3%A9ho-h%C5%99%C3%ADdele/

 

Neviem....či sú to prvé lastovičky....nakoľko tieto motory nemajú dlhé účinkovanie alebo ide o niečo ojedinelé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to já se zas pokusím stihnout ještě MR2015, snad nedělám chybu, ale doufám, ty stávající motory už snad trochu vyladili.... A taky se chci vyhnout zdražení. Blinkry v zrcátkách apod. pro mě nehrají roli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty nové motory už jezdí několik měsíců, však je má v sobě nová Fabie a hlavně nová Octavie :) Ale popravdě, taky ty změny nejsou tak podstatné, takže na to asi prdím a koupíme co zrovna bude :) ale ono nám to vychází právě na ten přelom no :) počkám na ceníky, které budu vědět včas a podle toho se rozhodneme :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no podľa slovenského cenníka ktorý už pre MR2016 je na webe sú tie ceny o 300e vyššie.....by ma zaujímalo už tam bude možnosť doobjednať rádio bolero so 6,5 palcovým displeyom za 252 eur....význam by to malo jedine ak by sa tam dala dať už vstavaná navigácia....ktorá by ževraj mala byť minimálne vo FIII k dispozicii od 22 týždňa ... predpokladám ale že to bude za poplatok navyše a potom to už bude trocha strácať význam mať vstavanú navigáciu....

 

a ešte aby som si to ujasnil....pôvodné motory tsi z rokov napr. 2014 a 2015 majú tiež problémy ? alebo to bolo iba v prvých rokoch?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já myslím, že o motorech 1.2 TSI je toho tady plno, stačí se jen podívat do motorové sekce a to nejen u Rapidů, ale hlavně také u FII. Takže zde bych to nerozváděl dál - byla by to další zbytečná duplicitní debata. A navíc je toto téma o MR2016, kde již tyto motory nebudou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta cena nejak vyrostla ne?

 

koukam na to a dle toho slovenskyho ceniku mi zaklad 1.2TSi 81kw vychazi na €14.9k resp CZK 410k.

 

kdyz clovek neco prihodi (xeny, bolero, senzory, auto svetla), tak je to + 1.7k resp navic cca CZK 50k, tzn. finalni cena CZK 460k. to je strasna darda...

 

EDIT: tak z prdele jsem si zkusil nakonfigurovat stejny vuz, ktery mne stal 335k a na aktualnim konfioguratoru Skoda, tzn asi MR2015, je cena 433k Kc. Hruza

Editováno: , autor: pusher...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale to jsi dělal oficiální ceny, ne akční model Fresh, ne? Ono taky je pravda, kolik lidí si do "levného" auta typu Rapid dává Bolero, parkovací senzory, xenony apod. věci z vyšší třídy vozidel. I když je pravda, že Rapid bez park. senzorů je celkem použitelný při parkování :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V roce 2013, v kvetnu me 1.2 63kW s climatronicem a parkovacimi senzory stala 257 tisic (v teto castce je zapocitana sleva od prodejce a sleva od skofinu, kterou tehdy skofin daval). Ted v konfiguraci me to vychazi na 332 tisic (musel jsem tam prihodit climatronic, parkovaci senzory a taky kdysi bila barva nebyla spoplatnena). Rozdil 75 tisic. Kdybych i ted dostal od prodejce nejakou slevu, tak bych se urcite nedostal na castku jak predtim. Predtim to bylo asi nejvyhodnejsi.

 

Zapomnel jsem napsat, ze ted davaji MaxiDot, ktery nemam, takze to neni uplne jednoduche srovnat. Ale co se tyce mne, ja radsi napr. climatronic nez MaxiDot:)

Editováno: , autor: SkodaRapid
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozdil mezi kvetnem 2013 a poslednim zverejnenym cenikem je nasledujici:

 

  • zakladni cena Ambition Fresh 1.2TSI/63kW je nyni o 9 000Kč vyšší
  • ve výbavě je teď navíc:
    • možnost záruky za 990Kč na 5let/100 tisíc km
    • maxidot 4100Kč
    • kontrola tlaku pneu 1600Kč (rozdílová cena)
  • ve výbavě chybí:
    • climatronic - 10 100Kč
    • zadní parkovací senzory 9300Kč
    • oba dva prvky odpadly ještě v létě 2013
  • metalíza stojí o 800Kč víc, žlutá Sprint o 600Kč a bílá Candy o 4000Kč víc

 

Kde je rozdíl 75 000Kč prosimtě? I když nezapočítáme ani jeden přibývající prvek (záruka, maxidot, kontrola tlaku) a budeme počítat i se zdražením barvy v té nejhorší variantě, tak je cenový rozdíl 32 400Kč.

 

Operovat se ŠkoFINem je obelhávání sebe sama - sám totiž žádnou slevu nedává, ale snížení vstupní ceny si nechá zaplatit v rámci úvěru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdyz jste u tech cen. Chtel bych trochu vyzdvihnout prave Skofin. Jejich uver je super levny. Srovnaval jsem si s jinymi [ mimo VW ] a vetsinou nemaji vlastni financovani ale pod jejich jmeny se skryvaji bezne banky nebo uverove spolecnosti, ktere maji sve uvery oproti treba tomu skofinu o mnoho drazsi. takze male plus pro skodovku [ potazmo VW ].

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to děláš s navýšením 80 tis. někde chybu.

 

konkretni pripad meho vozu

1.2tsi 77kw ambition fresh dynamic bila barva, 16" Dione, Climatronic, Sunset, rezerva, maxidot, Amundsen+, parkovaci senzory, prodlouzena zaruka 4roky - 60tis km, oboustranny plato v kufru, extra zadni repro, latkovy koberce. cena v dubnu 2013 cca 335tis Kc.

 

nyni nakonfigurovano na skoda webu a cena je 430 tisic Kc. Karta vozu ZDE

 

Rozdil cca 95tisic Kc.

Editováno: , autor: pusher...
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

konkretni pripad meho vozu

1.2tsi 77kw ambition fresh dynamic bila barva, 16" Dione, Climatronic, Sunset, rezerva, maxidot, Amundsen+, parkovaci senzory, prodlouzena zaruka 4roky - 60tis km, oboustranny plato v kufru, extra zadni repro, latkovy koberce. cena v dubnu 2013 cca 335tis Kc.

 

nyni nakonfigurovano na skoda webu a cena je 430 tisic Kc. Karta vozu ZDE

 

Rozdil cca 95tisic Kc.

 

duben 2013:

 

Rapid Amb Fresh 1.2/77kW - 319 900Kč, paket Dynamic 8200Kč, bila zakladni bez priplatku, kola 16 palců 3300Kč, climatronic v zakladni vybave, Sunset v zakladni vybave, rezerva 1600Kč, Maxidot 5100Kč, Amundsen+ 7600Kč, parkovací senzory vzadu v zakladni vybave, prodlouzena zaruka do 60tis./4 let 5100Kč, koberec v kufru 1300Kč, další dva reproduktory vzadu 1600Kč, vkladane koberce 1400Kč - celkem 355 100Kč

 

duben 2015:

Rapid Amb Fresh 1.2/77kW - 328 900Kč, paket Dynamic 5900Kč, bila zakladni 4000Kč, kola 16 palců 4100Kč, climatronic 10100Kč, Sunset v zakladni vybave, rezerva 1600Kč, Maxidot v zakladni vybave, Amundsen+ 7600Kč, parkovací senzory vzadu 9300Kč, prodlouzena zaruka do 100tis./5 let 990Kč, koberec v kufru 1300Kč, další dva reproduktory vzadu 1600Kč, vkladane koberce 1400Kč - celkem 376 790Kč

 

Rozdíl je 21 690Kč a kromě dílčích technických zlepšení od dekorační lišty po víčko nádrže je rozdílem o rok/40 tis. km delší záruka.

 

Tu kartu si můžeš strčit za klobouk, to není model Fresh a navíc tam přidáváš nesmyslné příplatky (třeba čtyřletou záruku do 120tis, když tys kupoval do 60 tis. a k dispozici je za 990Kč pětiletá do 100tis.)

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten motor 115 k vyzerá konečne celkom obstojne - nevie niekto ako sa zmenili papierové dynamické údaje? A v čom konkrétne je zmena ? ( nemyslím v prechode na Euro6 to viem aj sám ) :D Turbo ? A či len " preprogramovanie " ? 

Ale inak je to celkom masochizmus dať za posr.....Rapid 20 tis eur + ( Style výbava + neaké povinne veci )  ....čo som pozeral cenník je to priam neskutočné čo si škoda dokáže dovoliť v tejto dobe ...

Skutočne je to na dostrel základnému SuperB s 1.6 tdi - a základ superbu = maximum rapida a tieto 2 autá totalne neporovnateľne. 

Editováno: , autor: dvorcidlo0
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...