Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Tak já mám Rapid Ambition Fresh 1,2 TSi 63kW cca dva roky, má automatickou klimatizaci, zadní stěrač, zadní asistent parkování, plnohodnotnou rezervu, vzadu navíc dva repro atd. a to vše za 299000,-KČ, se Škofinem za 269000,-KČ. Když jsem si tuto sestavui dal do konfigurátoru na model MR2016, tak by mne to stálo 377000,-KČ včetně Sun setu, za který je tam rovněž příplatek.

Editováno: , autor: tony.m
Vloženo

Jinak by mne zajímalo jestli půjde koupit to nové dotykové rádio Bolero (v konfigurátoru jej mají za 6900,-KČ) a jestli půjde vyměnit za to stávající?

post-85675-0-55292100-1431243469_thumb.j

post-85675-0-54802300-1431243493_thumb.j

Vloženo

podle mě v tom problém nebude, jediný problém vidím v tom, že čím lépe designové radio, tím hůře vynikne kontrast u těch co mají manuální klimu - u mě :)

Vloženo

Stačí se podívat do ceníku, tam jsou na rozdíl od konfigurátoru platné údaje. Např. pro Freshe je Swing v základu, Swing s BT stojí 3500 a Bolero 6900. Pro klasický Ambition pak stojí Swing 3300 / 6800 s BT a Bolero 10 200...

 

Co mě ale u nového Swingu zaujalo jsou loga stanic, která jsou z obrázků patrná. V současné době to totiž Swing ve Fabii nebo Octavii neumí...

Vloženo

Tak jestli Swing stojí 3500,-KČ, tak to bych ho bral. Jen aby to šlo vyměnit (kabeláž atd.). Také se mi líbí ty mlhovky s led svícením.

Vloženo (editace)

Tak já mám Rapid Ambition Fresh 1,2 TSi 63kW cca dva roky, má automatickou klimatizaci, zadní stěrač, zadní asistent parkování, plnohodnotnou rezervu, vzadu navíc dva repro atd. a to vše za 299000,-KČ, se Škofinem za 269000,-KČ. Když jsem si tuto sestavui dal do konfigurátoru na model MR2016, tak by mne to stálo 377000,-KČ včetně Sun setu, za který je tam rovněž příplatek.

 

 

S uvedenou výbavou byla před dvěma lety cena 305 900Kč. Ambition Fresh některé prvky ztratil, ale zase na druhou stranu dostal jiné prvky výbavy (záruka na 5let/100 tis. km za symbolickou tisícovku, maxidot, kontrola poklesu tlaku v pneu, LED denní svícení, třetí hlavová opěrka, druhý klíč s dálkovým ovládáním). No a celou řadu vylepšení, která nejdou úplně vyčíslit (nová palubní deska, nové potahy a volanty, nová radia s dotykovým displejem a USB rozhraním bez příplatku, zakrytí kolejnic, otevírání víčka nádrže bez klíčku....). Celkově ceny narostly asi o 40 tis. Kč.

 

Za uvedených cca 380 tis. dnes 1.2TSI/66kW ve výbavě Style a paketem Plus s neporovnatelně širší výbavou.

 

Placebo v podobě snížení vstupní ceny o 30 000Kč a její zaplacení na navýšení úvěru je možné i teď.

 

 

V konfigurátoru je aktuálně spousta nesmyslů a teprve se ladí i samotné prodejní programy, kde jsou taky chyby.

Editováno: , autor: bojler
Vloženo

Nemusí co se škofinu týče být placebo. Já si bral auto před 2,5 lety s úvěrem na 3 roky se 70% akontací, dali mi slevu z auta 20tis (nebo bylo na výběr zimní kola), ve skutečnosti přeplatím 17tis. Tedy v podstatě jsem na tom ještě vydělal 3tis, nepočítám do toho pojištění, které bych měl tak jako tak a možná za vyšší cenu, v rámci škofinu si myslím nemají zlé ceny pojištění. Při 70% akontaco nešlo splácet kratší dobu jak 3 roky. 

Vloženo (editace)

Co z toho mám, že je daleko větší výbava, když už je to přes rozpočet. Před dvěma léty prostě rapid vycházel lépe, teď bych se už ohlížel jinde. Chtěl jsem Fabku do 280 tis a nakonec vybral rapida za 290 tis.

Tím chci říct, že né všichni touží po výbavě, ale taky koukají na cenu.

Editováno: , autor: Woody
  • Pozitivní 1
Vloženo

přesně tak, já oproti MR2015, vidím zdražení 35tis ( u mého vozu )

 

A které věci bych z toho ocenil ?

 

USB, 5 let záruka, novější TSI...

 

Zbytek mě, opravdu, ale opravdu netrápí... ( zakrytí kolejnic, dotyková rádia, denní svícení, opěrka )

 

Možná, že mezi MR2013 je to velký skok v přidané výbavě ( píčovinkách ), ale oproti MR2015 je to krok zpět finančně...

 

V tuto chvíli pro mě není Rapid zajímavým a kdyby se mě někdo zeptal jestli Rapida ano, tak kvůli ceně nedoporučím a pokud chce Škodovku, doporučím Fabii combi...

 

PS: ale je to dobře že došlo ke zdražení, aspoň tolik neklesne cena u mého :)

Vloženo

kontrolu tlaku v pneumatikách neber jako výbavu, ta tam prostě musí být z legislativy EU...

 

Jasně, takže neber jako výbavu ABS, ESP ... to se přece nepočítá a výrobce to fasuje zadarmo.

Vloženo

MR13 ovšem měla zase jinou cenu a jinou výbavu. Já kupoval těsně po té co Rapid slavnostně přišel jako novinka s přestřelenýma cenama a aby se to začlo vůbec prodávat slevňovali. Pravda, řadu fičur co jsi jmenoval MR13 nemá, ale v ceně Ambition Fresh bylo standartem auto klima, zadní park asist, sunset. To jestli mám zakryté kolejnice mě taky netrápí. Dnes se už Rapidy prodávají za cenu jako tenkrát když ji hned na začátku přestřelili. Hold doba jde dopředu a musím chca nechca uznat že MR16 už bude zase v ledasčem lepší, ale ty prachy bych za něj dnes taky nedal, páč vrzající základ a šetření všude je pořád stejný, ne-li horší. Nový motor bych nepovažoval za výhodu, ale spíš naopak. Za 2 roky si povíme. 

Vloženo

Nemusí co se škofinu týče být placebo. Já si bral auto před 2,5 lety s úvěrem na 3 roky se 70% akontací, dali mi slevu z auta 20tis (nebo bylo na výběr zimní kola), ve skutečnosti přeplatím 17tis. Tedy v podstatě jsem na tom ještě vydělal 3tis, nepočítám do toho pojištění, které bych měl tak jako tak a možná za vyšší cenu, v rámci škofinu si myslím nemají zlé ceny pojištění. Při 70% akontaco nešlo splácet kratší dobu jak 3 roky. 

 

U mě dělá velký rozdíl právě pojištění - mám maximální bonusy, slevu za cílovou skupinu a ještě obchodní slevu. Jinak je ale pravda, že se to (zvlášť u Spacebacku Fresh nebo Octavie Fresh) velmi blíží platbě hotovosti, to jo.

Vloženo

Jasně, takže neber jako výbavu ABS, ESP ... to se přece nepočítá a výrobce to fasuje zadarmo.

 

no, výbavou která je daná legislativou bych se prostě neoháněl, protože i kdyby jsi koupil nejlevnější auto na světě co jde, tak prostě to v tom autě musí být a ty to do "přilepšení" počítat prostě nemůžeš :)

 

PS: Možná u ESP bych byl zticha, to je fakt super, ale kontrola tlaku je fakt k hovnu - hlavně to opravdová kontrola tlaku není... Nevím jak ostatní, ale mě nikdy vzduch neušel tak, aby to tahle fičura poznala a když už jsem píchnul, tak jsm přišel k autu, co mělo prázdné kolo...

Vloženo

tak to je dobré, ale osobně si myslím, že pokud by si to měl člověk platit, tak 99% lidí si to nekoupí, proto i z tohodle pohledu bych to nebral jako vylepšení :)

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...