bojler Vloženo 13. Září 2015 Sdílet Vloženo 13. Září 2015 Které jako v 99ti procentech případů budou pravděpodobně vycházet jenom z nejnižší a prostřední výbavy, že.. Nehledě na to, že výroba nestíhá, prodej je na násobcích předchozí generace a cenově je Fabia s benzinem v rámci třídy velmi konkurenceschopná. To je pak nejlepší doba čekat akční model. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 13. Září 2015 Sdílet Vloženo 13. Září 2015 Ten bych čekal nejdříve v roce 2017, rok před FL. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 13. Září 2015 Sdílet Vloženo 13. Září 2015 Bojlere,a jak je to s Octavií?Dost podobná situace a akční modely jsou.Nebo se snad ročně prodá víc Fabií? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 13. Září 2015 Sdílet Vloženo 13. Září 2015 Spíš bych řešil,jestli se nevyplatí přitlačit nějakou korunu a koupit o třídu větší auto.Včera jsem zkoušel konfiguraci slušné výbavy bez metalízy s litrem a 350000 bych za tohle auto fakt nedal.Byla to Style+nějaké věci a rozšířená záruka.Ještě,když tu v jiném vlákně čtu,jak ten povedený tvrdý interiér začíná některým drnčet a vrzat. Jakou korunu? Myslíš, že ja som napr. neriešil aj auto o triedu vyššie a neporovnával? Ak sa ti zdá napr. 4-5000€ navyše ako koruna (porovnával som podobne vybavenú octaviu s 1,2tsi), tak potom áno, asi všetci by mali priplácať a potom už len pár korún na ešte vyššiu triedu a už sme všetci v strednej. Skutočne sa dá porovnávať cenovo len s autami typu i30, kedy však zas ide o menší kufor, o málo nižšiu výbavu a lenivejší motor s väčším apetítom. Ak chce, potrebuje niekto kombi, tak HB nižšej strednej preňho nie je alternatívou. Ak som postavil k sebe kombíky malých áut a kombíky nižšej strednej v podobnej výbave, (čiže ak mám na fabii combi mať AL disky a automatickú klímu, tempomat, atď., tak to isté aj o triedu vyššie) tak som sa najbližšie cenovo dostal niekde okolo 3000€ (No nie v rovnakej značke) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 13. Září 2015 Sdílet Vloženo 13. Září 2015 Bojlere,a jak je to s Octavií?Dost podobná situace a akční modely jsou.Nebo se snad ročně prodá víc Fabií? Octavia je v ramci tridy velmi draha, snad jen s vyjimkou RS (ktera v mezidobi zdrazila o cca 30 tis.) a mozna L&K. Jediny dosavadni AM Fresh plati jen pro prostredni vybavu a jeste pouze 81 kW motorizace. K tem 350k za skvele vybavenou Fabiu musis za nijak extra bohaty Fresh prihodit skoro 80 000Kc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 13. Září 2015 Sdílet Vloženo 13. Září 2015 Spíš bych řešil,jestli se nevyplatí přitlačit nějakou korunu a koupit o třídu větší auto.Včera jsem zkoušel konfiguraci slušné výbavy bez metalízy s litrem a 350000 bych za tohle auto fakt nedal.Byla to Style+nějaké věci a rozšířená záruka.Ještě,když tu v jiném vlákně čtu,jak ten povedený tvrdý interiér začíná některým drnčet a vrzat. nějak nechápu, co jsi tam naklikal, že jsi se pouze s litrovým motorem dostal na takovou částku. Na takovou částku se dostanu s metlou, nejsilnejším TSI, style + paket style a prodlouženou záruku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 14. Září 2015 Sdílet Vloženo 14. Září 2015 Tak základ 300, když přihodí střechu+zvláštní barvu je na 38t, přední senzory a tažné a je to přes 350. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 14. Září 2015 Sdílet Vloženo 14. Září 2015 no, to pak se ale někdo nediví, že to auto stojí tolik. Sorry, ale zvláštní lakování, tažný a přední senzory je výbava, která je drahá všude. U Mazdy třeba tažný stojí 30tis. Pokud vezmu TOP výbavu výbavu a pár doplňků, jsem s nejsilnějším TSI na cca 350-360tis a to je velmi slušná cena. Tolik kdysi stála Fabia Combi ve střední výbavě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 14. Září 2015 Sdílet Vloženo 14. Září 2015 (editace) Rypicongu,žádný zvláštní lakování,ani v metalíze to není,motor 55 kW,jen senzory,navigaci amundsen,malý kožený paket,tempomat,style plus paket se sunsetem,výhřevem sedaček atd. Editováno: 14. Září 2015, autor: standavfr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 14. Září 2015 Sdílet Vloženo 14. Září 2015 Já bych nikdy více, jak 300 tis za auto nikdy nedal. Je to spotřební věc, za 5 let stojí polovinu a kdybych nutně potřeboval extra velké auto, koupil bych i když s velkým odporem Lodgy, 5 let by to snad vydrželo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 14. Září 2015 Sdílet Vloženo 14. Září 2015 Rypicongu,žádný zvláštní lakování,ani v metalíze to není,motor 55 kW,jen senzory,navigaci amundsen,malý kožený paket,tempomat,style plus paket se sunsetem,výhřevem sedaček atd. to nebylo na tebe... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 14. Září 2015 Sdílet Vloženo 14. Září 2015 Já bych nikdy více, jak 300 tis za auto nikdy nedal. Je to spotřební věc, za 5 let stojí polovinu a kdybych nutně potřeboval extra velké auto, koupil bych i když s velkým odporem Lodgy, 5 let by to snad vydrželo. je to v první řádě otázka financí a pak kdo co potřebuje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 14. Září 2015 Sdílet Vloženo 14. Září 2015 JJ finance, pokud to dál půjde, nikdy v životě nechci úvěr nebo leasing a našetřit 200 nebo 300 tis je rozdíl. Ale jezdit třeba v SuperBu III TSi je lákavé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 14. Září 2015 Sdílet Vloženo 14. Září 2015 dát dneska za F III 350 tis. je ulítlé... ale obecně dát za auto 350 tis. zas tak ujetý není... :'> 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 14. Září 2015 Sdílet Vloženo 14. Září 2015 (editace) Rypicongu,žádný zvláštní lakování,ani v metalíze to není,motor 55 kW,jen senzory,navigaci amundsen,malý kožený paket,tempomat,style plus paket se sunsetem,výhřevem sedaček atd. Tak táto kombinácia zvádza k domnienke, že cieľom konfigurácie bola maximalizácia ceny 1,0MPI..... Kombinovať Amundsen s 1.0 MPI nemá logiku, MPI je tak na mestské jazdenie za nákupmi a do práce, tam mi zmysel Amundsenu uniká. Samostatne nakonfigurované senzory, vyhrievanie sedačiek, tempomat a sunset tiež navýšia cenu viac, ako v niektorom pakete či ich kombinácii, vyšší stupeň výbavy tiež urobí s príplatkami svoje.... Prihodenie 2-3 položiek výbavy na Active vykopne cenu na Ambition, ktorý už niektoré z tých 2-3 položiek (alebo všetky) obsahuje, a za ďalšie sa znížia príplatky, atď. Mňa senzory a tempomat vyšli v pakete Style + na 199 €, inak by len tieto dve položky stáli 414 € a to v tom pakete bola ešte aut. klíma za 274 € a alu disky za 255 €.... Sorry, prehliadol som ten style plus paket z dôvodu samostatne uvedeného tempomatu, v SK je súčasťou paketu, teraz som zistil že v CZ Style plus nieje, nerozumiem logike súdruhov z Boleslavi..... V SK je súčasťou Style Bolero, v CZ Swing v SK je u Style predkonfigurovaný 81kW 1,2TSI + 6°MP, v CZ 1,0MPI 55kW atď.......... Editováno: 14. Září 2015, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 18. Září 2015 Sdílet Vloženo 18. Září 2015 lubiku,mě spíš připadá,že maximalizaci ceny chce dosáhnout Škoda.Nabízení prvků výbavy v paketech tomu odpovídá,třeba malý kožený paket jen s navigací. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 18. Září 2015 Sdílet Vloženo 18. Září 2015 to není pravda Malý kožený paket, můžeš koupit v několika variantách Jenom s ovládáním na rádio a jeho přidání není ničím podmíněné pak je i s ovládáním na telefon a to už logicky musí být podmíněné i vhodným rádiem, to dá rozum. A máš na výběr ze všech tří... Co se týče sportovního volantu je to stejné, akorát je to podmíněné dynamicem - ale i tento krok mi přijde logický, kdo chce sportovní volant, měl by mít hlavně zájem mít i sportovní sedačky... Nějak nechápu to nadávání na cenovou politiku u nové Fabie, ač bych si Fábii nekoupil, nemám jí, musím uznat, že její cenové nastavení je super a konečná cena taky, hlavně oproti minulé generaci. Osobně spíš nechápu, jak někdo může kupovat za současný cen. nabídky Rapida SB a nejít do Fabie Combi. ( pokud vyloženě nepotřebuje vzadu místo na nohy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 18. Září 2015 Sdílet Vloženo 18. Září 2015 tady jsem si cvičně naklikal Škodu Fabii Combi s 81 kW v co nejbližší výbavě jako mám já ve svým autě... a vyšlo mi Kč 403.200,-... dostat se s cenou na 400 tis. tedy není problém... otázkou je, jestli už to třebas za Fabču není moc... tedy k přihlédnutí k dnešní době... protože moje máti si kupovala F I s 1.2 HTP ve výbavě Elegance v roce 2007 a ceníkovka byla rovněž 400 tis. i z tohoto důvodu jsem šel ke konkurenci, kde jsem koupil za stejné peníze větší auto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 18. Září 2015 Sdílet Vloženo 18. Září 2015 Tak někomu nenáročnému konkurence stačí ( později to stejně zaplatí na servisu, stačí ty TSM ventilky za 5 tKč na zimní kola), já včera v Brandýse koukal na jejich slavnou i20, a provedení a zpracování těch koberců v kufru a interiéru. Kdo chce auto, rád si připlatí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 18. Září 2015 Sdílet Vloženo 18. Září 2015 (editace) Ty TSM ventilky jdou sehnat za 2500.Náročný uživatel si koupí auto s drnčící přístrojovkou,dobrej fór,radši lacinější koberce a nevrzající přístrojovku.A to nepočítám klamání zákazníka s funkcí/nefunkcí mirror link... Jj,s tím rádiem jsem se zmýlil. Editováno: 18. Září 2015, autor: standavfr 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 18. Září 2015 Sdílet Vloženo 18. Září 2015 (editace) tady jsem si cvičně naklikal Škodu Fabii Combi s 81 kW v co nejbližší výbavě jako mám já ve svým autě... a vyšlo mi Kč 403.200,-... dostat se s cenou na 400 tis. tedy není problém... otázkou je, jestli už to třebas za Fabču není moc... tedy k přihlédnutí k dnešní době... protože moje máti si kupovala F I s 1.2 HTP ve výbavě Elegance v roce 2007 a ceníkovka byla rovněž 400 tis. i z tohoto důvodu jsem šel ke konkurenci, kde jsem koupil za stejné peníze větší auto... ale ono to nejde porovnávat maximální výbavu nižší třídy vs auto vyšší třídy, protože vždy maximální výbava jakékoliv třídy, vyjde dráž než průměrná vyšší... Jasně, můžeš to porovnávat z toho pohledu, co za to dostaneš... Zajímavý je, že u Fabie vám to vadí ta cena přes 400tis, ale za krátkou i20, kde cena v TOPu je ještě vyšší než u Fabie vám to nevadí vrzající palubka a interiér je problém - proto moje další auto Škodovka asi nebude, i když po čase vrže většina aut, ale u fungl novýho auta to hodně nasere... A co se týče porovnání i20 a Fabia, vždy bych bral radši Fabii, jelikož její customizace je lepší, nabízí combi, je levnější a rozhodně má lepší motor a to je důležitejší než vrzající / nevrzající interiér + i měkčený může vrzat, paralela zde není... Editováno: 18. Září 2015, autor: Rypicong 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 18. Září 2015 Sdílet Vloženo 18. Září 2015 tady jsem si cvičně naklikal Škodu Fabii Combi s 81 kW v co nejbližší výbavě jako mám já ve svým autě... a vyšlo mi Kč 403.200,-... Můžeš sem napsat rozsah výbavy, co máš ve svém autě? Protože když nepočítám metalízu (která je u I30 beztak dražší), vlastní folii na přístrojové desce, smartlink, hlasové ovládání, paket red&grey, držák kol, smartgate, "simplyclever" paket, tažné zařízení, ostřikovače světel, paket pro špatné cesty, sportovní sedadla a sledování únavy, tak daná motorizace/karoserie vychází na 401 000Kč. A v té ceně jsou úplně všechny ostatní prvky. Včetně věcí jako příplatkové Bolero, bezklíčové odemykání, přední parkovací senzory atd. atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 18. Září 2015 Sdílet Vloženo 18. Září 2015 Tak vrzala mi palubka už po roce ve F2, ale v Globusu se dá koupit bílá vazelína ve spreji, 400ml za 200,- a všechny části ( výdechy, schránky, rámeček rádia, ovladače ventilace) postříkal a je klid. Vržou všechna auta i MB za 3 míče. ML bych neřešil, Android je od začátku průser, s iOS se nic takového nestane. Chce to lepší mobily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 18. Září 2015 Sdílet Vloženo 18. Září 2015 (editace) Mě hlavně zarazila ta cena s litrem,i20 nikde nezmiňuju,jen na Škodováky funguje jako červený hadr.No a ve srovnání zákl.motor vs. zákl.motor je 1,2 od H ve výhodě.Já auta moc netřídím,mě zajímá hlavně to,co za vydané peníze dostanu.Máš pravdu,že měkčený plast může také vrzat,ale je to o hodně moc méně pravděpodobné.Jinak máš pravdu,indivindi je u Škodovky lepší. JaneR,kolik řidičů Fabie má iOS?Android je masovka,Fabie zrovna tak a podle toho by to mělo fungovat.Přečti si vlákno o mirror linku,ať víš v čem je problém.S tím vrzáním,naše bývalá fabie je už desetiletá,má najeto 150000 a nevrže.A co k nám jezdí zákazníci tak nevrže až na pár výjimek nikomu.U f2 je rozdíl v provedení přístrojovky,jsou dva druhy. Editováno: 18. Září 2015, autor: standavfr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 18. Září 2015 Sdílet Vloženo 18. Září 2015 To udělala ta reklama -soused, takhle malinký a statistiky říkají opak http://portal.sda-cia.cz/stat.php?n#rok=2015&mesic=8&kat=OA&vyb=seg&upr=seg_male&obd=m&jine=false〈=CZ&str=nova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.