Casy Vloženo 18. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2016 Kouknu, díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 19. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2016 Casy ono je to všetko na jedno kopyto ..trebárs napínacia kladka 20Nm+45° ,malé prevodné kladky 20Nm,vodná pumpa 15Nm,vačka 25Nm ....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 8. Únor 2017 Sdílet Vloženo 8. Únor 2017 Ahoj poraďte. Čeká me vymena rozvodu na f2 1.6tdi cayc. Servis nabídl výměnu s mým materiálem a prace za 2000. Potom jejich materiál za 4600 rozvody INA a čerpadlo GRAF. Já jen nevím jestli je tato značka dobra? Graf neznám vůbec. Chtěl jsem koupit rozvody contitech a skf čerpadlo. Nebo oreginal oboji. Co myslíte? Raději origo nebo jejich značky nebo me značky? Rád bych aby to vydrželo ne aby se to rozpadlo za 2 roky A taky jít do ne origo servisu za cenu te prace, nebo oreginal škoda servis kde mi cenu raději ještě ne sdělili? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 8. Únor 2017 Sdílet Vloženo 8. Únor 2017 Vše vem v originálu. Práci v ne origo servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 8. Únor 2017 Sdílet Vloženo 8. Únor 2017 (editace) Děkuji ještě mě napadlo jestli nemám ještě pár měsíců čekat. Mam najeto pres 171 000. Jenže ted mam zlomenou nohu a auto ještě tak měsíc nebudu moct ridit tak bych toho chtěl využít. No a co když me servis ojebe a vymění jen řemen a zbytek necha? :/ a než najedu 230 000 tak uběhne 2 roky na reklamaci prace asi to jedině risknout co Editováno: 8. Únor 2017, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 8. Únor 2017 Sdílet Vloženo 8. Únor 2017 to ti spíš ojebe řemen než kladky. Řemen nejspíš vydrží věčně, mě se ve 180 ozvali kladky a to byl taky důvod proč jsem to měnil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 8. Únor 2017 Sdílet Vloženo 8. Únor 2017 Ok děkuji risknu to bohužel. Já se spíš bojím vodní pumpy. A jak se uzdravím, nebude čas na servis tak je třeba takové věci řešit teď a využít toho že nemůžu řídit. Jen poslední věc, jde nějak lehce oddělat kryt rozvodů třeba z části abych se podíval jaký řemen tam skutečně dali po výměně bez demontáže okolí motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 9. Únor 2017 Sdílet Vloženo 9. Únor 2017 Ano jde.Horní část. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 25. Únor 2017 Sdílet Vloženo 25. Únor 2017 Je na výměnu rozvodů také nějaké doporučení, co se týče času? Mám totiž polovinu 2009, ale najeto teprve 100k... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 25. Únor 2017 Sdílet Vloženo 25. Únor 2017 Hovori sa, ze 5-6 rokov alebo odporucane km (pri 1,6 CR to je 210 000km). Co nastane skor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abyssis Vloženo 2. Březen 2017 Sdílet Vloženo 2. Březen 2017 Co si myslíte o rozvodové sadě INA? Chápu správně, že i vodní čerpadlo je INA? http://www.autodily-cardo.cz/nic/sada-rozvodoveho-remene-s-vodni-pumpou-ina-in-530055032/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 2. Březen 2017 Sdílet Vloženo 2. Březen 2017 INA + FAG = koncern Schaeffler = normalna kvalita Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abyssis Vloženo 2. Březen 2017 Sdílet Vloženo 2. Březen 2017 před 34 minutami, sk0d@ napsal: INA + FAG = koncern Schaeffler = normalna kvalita Děkuju, nabízí se mi ještě sada od SKF, bude v tom nějaký zásadní rozdíl nebo je to "vše" víceméně na stejné úrovni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 2. Březen 2017 Sdílet Vloženo 2. Březen 2017 Stejna uroven. Taka normalna aftermarket kvalita. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abyssis Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 (editace) Výměna rozvodové sady, včetně výměny klínového řemene v autorizovaném servisu Škoda hotova v celkové ceně 5 611,- Kč. Materiál (vlastní): 3537,- Kč (rozvodová sada, vodní čerpadlo + klínový řemen) Práce: 2074,- Kč (včetně ceny za výměnu chladící kapaliny) Sada: 530 0550 32 Klínový řemen: 6PK1070 (GATES Micro-V) Editováno: 14. Březen 2017, autor: abyssis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 18. Březen 2017 Sdílet Vloženo 18. Březen 2017 To je teda luxusní cena. Já si to nechával dělat v neoreginál servisu protože se mě nebyli ani ochotni ve škodě ozvat na kolik to u nich vyjde a kupoval jsem teda oreginál sadu rozvodů takže ta vyšla i s pumpou něco přes 5 tisíc a 2000 za práci + 700 klínový řemen, napínací kladka klínového řemene a voda do chladiče trochu.. Kde jsi dostal tak luxusní cenu? A co to je za výrobce rozvodů a pumpy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abyssis Vloženo 19. Březen 2017 Sdílet Vloženo 19. Březen 2017 Díly a jejich specifické označení je již v předchozím příspěvku, každopádně se jedná o rozvodovou sadu od společnosti INA a klínový řemen Gates Micro-V. Nabídku jsem dostal od autorizovaného servisu Škoda Červený v Mariánských Lázních. Absolutní spokojenost, po 600 km auto funguje, jako hodinky. Musím uznat, že z motoru slyším zvuk, který tam předtím nebyl, ale je prakticky nemožné slyšet ho za jízdy. Podivný zvuk přicházející od řemene při nastartování studeného motoru je pryč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 20. Březen 2017 Sdílet Vloženo 20. Březen 2017 A nenainstalovali tam už rovnou i tu mřížku a nový software pro dieselgate? Toho jsem se nejvíc bál u autorizaku. Mě se Teda na motoru nic nezměnilo. Možná jen jak byla zima tak jsem trochu slyšel na volnoběh řemen klinovy. To by teď mělo přestat.. A ta kladka už drhla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abyssis Vloženo 20. Březen 2017 Sdílet Vloženo 20. Březen 2017 (editace) před 3 hodinami, Petrkiller napsal: A nenainstalovali tam už rovnou i tu mřížku a nový software pro dieselgate? Toho jsem se nejvíc bál u autorizaku. Mě se Teda na motoru nic nezměnilo. Možná jen jak byla zima tak jsem trochu slyšel na volnoběh řemen klinovy. To by teď mělo přestat.. A ta kladka už drhla. Nejsem schopný říct, nemám jak ověřit verzi softwaru. To je normální, že provádí takový zásah, bez toho aniž by majitele uvědomili? Editováno: 20. Březen 2017, autor: abyssis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 20. Březen 2017 Sdílet Vloženo 20. Březen 2017 Já myslím, že by informovat měli a otázka je jestli z toho servisu taky něco kápne od škodovky do kapsy. Jak ne tak si myslím, že z vlastní iniciativy se do toho nepustí.. Ale prý to budou dělat při výměně oleje, nebo při jiném servisním zásahu. A při servisní prohlídce která je 30 000/2 roky by měli automaticky kontrolovat software jestli není novější pro auto takže při tomto by to určitě udělali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 21. Březen 2017 Sdílet Vloženo 21. Březen 2017 Ptal jsem se na to v létě v autorizáku při pravidelném servisu a bylo mi řečeno, že úpravu dělají jedině se souhlasem, který si nechávají podepsat, takže se nemusím bát, že by mi jí udělali, aniž bych o tom nevěděl. Ale to sem naptří, takže... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 21. Březen 2017 Sdílet Vloženo 21. Březen 2017 Jen pro info, testoval jsem tu mřížku do váhy vzduchu bez úpravy softu, auto jelo normálně, ale psalo to chybu váhy vzduchu. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vita1911 Vloženo 17. Duben 2017 Sdílet Vloženo 17. Duben 2017 Koupil jsem si Octavii 2 facelift r.v. 2012 najeto 120tis. km a po pár km mi z auta vytekla chladící kapalina odvezl jsem do autoriz. servisu a tam mi bylo sděleno že teče vodní pumpa a že se musí vyměnit, cenu mi řekli za komplet rozvody 16 tisíc Auto jsem si odvezl, dal do normálního servisu a vyšlo mě to na 6400,- (sada INA) . Nejlepší bylo když mi mechanik řekl že vodní pumpa skoro netekla a že ty rozvody ještě vypadaly dobře ale co aspoň mám klid... Každopadně do autoriz. servisu už nikdy ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abyssis Vloženo 18. Duben 2017 Sdílet Vloženo 18. Duben 2017 V řadě autorizovaných servisů se tato částka bohužel považuje za normální. Osobně doporučuji přinést si vlastní materiál po domluvě se servisem a zaplatit tak pouze za práci (v mém případě 2074,- Kč). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MOJE_JMÉNO Vloženo 29. Červen 2017 Sdílet Vloženo 29. Červen 2017 Kolega v práci našel pod autem (1.6TDI, 77kW) vodu. Zjistili mu vadné čerpadlo. Po rozebrání na 185.000km bylo vidět naprosto rozdrbaný rozvodový řemen, který by dle mechanika nevydržel už ani 500km. Je otázkou, zda-li se jednalo o přirozené poškození řemenu, či poškození od váznoucí pumpy, která řemen zatěžovala. Každopádně to bylo za 5 minut 12. Na rozvodech a všech olejích a náplních se šetřit rozhodně nevyplatí. Zejména slovo "doživotní" náplň je hodně nebezpečné... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.