Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, určitě nebudu v autech tak znalý, jako většina z vás, tak se předem omlouvám, za mou neznalost. Má chyba začala tím, že jsem si koupil Škoda Superb 2.0 tDi 2006 u AAAauto ... to bych radši dál nerozebíral,každopádně auto má slabý výkon ... Autu svítila kontrolka žhavení po příjezdu z Prahy, vyměnila se žhavící svíčka a celkově elektronika na 3 válci. Poté jsem zjistil, že to má filtr pevných částic, tak jsem hledal levnější nákup AD-Blue,poté jsem však dodatečně zjistil, že filtr pevných částic už je "vykuchanej", takže nemá smysl tam něco lejt ... měl jsem to u 2-3 mechaniků (žádný autorizovaný,prostě jen garážoví mechanici) a i po připojení na počítač nic nezjistili, jen zjistili z jízdy, že auto jezdí místo na 103kW, tak jen na cca 80-85kW ... a já už si s tím nevím rady, tak bych chtěl poradit ještě od vás, pokud něco víte, než to strčim do drahýho autorizovnýho servisu. Předem moc děkuji za odpověď

Co jim to vratit když to mělo vykuchany PDF filtr a neinformovali tě o takovém zasahu :-)

Jinak slaby vykon může být způsoben čimkoliv.....zaneseny filtr na naftu,zasrany EGR, ucpany vyfuk sazema od predchoziho tygra co to soferoval :-) nebo spatne vykuchany PDF filtr ... softwarove to je upravene kdyz je kuchnutej ?

  • Autor

Výfuk jsem zkoušel odpojit, EGR je v pohodě a filtr jsem vyměnil, taky mě napadl ten software, ale zatím jsem nesehnal nikoho, kdo to může zkontrolovat a hlavně nevím co tam hledat a jaké hodnoty nebo co v tom softwaru udělat :(

myslim ze bude treba pozret ako to je vypnute a ci to je vobec vypnute v softe ten dpf tam bude pes zakopany

Upraveno od sparcp gti

  • Autor

Zkusím to teda loupnout někomu s parádnim počítačem a jukne mi na ten software ohledně toho filtru ... můj laickej pohled je takovej, že na jedničku, dvojku a ještě trojku to vcelku dobře tahá a pak už je to lenoch líná, turbo podle mě sepíná cca až od 2000-2500 otáček, takže musí být něco špatně v elektronice ... moc díky za rady ;)

jj mudre rozhodnutie

Každopádně bych udělal log za jízdy.

 ten kto mu to bude robit uz musi vediet ako dalej :kol-31:

Upraveno od sparcp gti

  • 4 týdny později...

Caute,mampodobnej problem,take jsem koupil 2.0 tdi 103kw.rv.2005,take v AAA.po privezeni z pardubic svitila zavada motoru kterou smazali a uz se nerozla...po privezeni ke svemu mechanikovy se s tim projel a pravil auto netahne jak by melo...tak jsme vymenili vsechny filtry,vycistili egr.provedli regeneraci dpf.provedli korekci vstriku a auto stale nema vykon...co se tyce turba tak zabira az kolem 3000 ot.do te doby to ukazuje hodnoty ze turbo neplni...moc vas prosim o jakou koliv radu,predem moc dekuji

podtlaky,n75,vaha,banka na turbe,pridrena variabilita atd....chce to nalogovat keby si bol po blizku pozriem ti to alebo sprav log a posli mi to 3,10,11

Upraveno od sparcp gti

Jsem z Břeclavi,na slovensko coby kamenem dohodil,teda pokud jsi zahorak:-) pokud jo tak se muzem domluvit a dofrcel bych k tobe.podarilo se mi spojit s byvalim majitelem a mel ten samej problem,ale vzdy kdyz nechal turbo vycistit tak mel na chvili klid...turbo je tam prej druhe z duvodu preliti oleje o 1l.tenhle problem mel i u toho prvniho turba...

ak to druhe turbo nie je original ale repas tak chybu by hladal v nom a ked sa zasiera stale turbo tak vstreky ko!

Pardón, ale když byste možná šel do normálního servisu hned, tak jste to dal do cajku mnohem dřív a bez placeni  několika chytrolínů v několika servisech.

Ano, ale sehnat takový normální servis je téměř v ČR nemožné, pak už jen autorizák
Pokud by ale v autorizovaném servisu zjistili vykuchaný DPF, odmítli by další opravu, nebo by ho chtěli namontovat zpět, nebo by rovnou zavolali policii a nechali odjemout technický průkaz pro nezpůsobilost pro provoz na pozemních komunikacích. Bežná praxe

Upraveno od SUP1

  • 1 rok později...

Zdravim, poprosim o radu, na dalnici do kopce z niceho noc ztrata vykonu, odvezeno do servisu, spatny filtr pevmych castic - probehlo cisteni, vymena lambda sondy, vymena trubice k turbu, ale stale haze do nouzoveho rezimu, je mozna vaha vzduchu? Nebo turbo KO?

Tak samozřejmě v servisu snad udělali po opravě znovu diagnostiku ne? Ta by měla nouzák odhalit přeci !

A do servisu jsi dal auto proto, aby ho opravili a ne, aby povyměňovali díly a vrátili auto s tou samou závadou přeci !

Ano to mas pravdu ale nedal sem to do autorizaku, a tak Vas prosim o radu co by to teoreticky mohlo byt ? Kdyz jsem to daval do servu byl spatny dpf filtr takze vycisteno ale ted to porad haze do nouzaku, nechce se mi davat za turbo 15 tis tak jestli to neni neco mensiho, napriklad ta vaha ?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.