Publikováno Prosinec 24, 201410 r Zdravím, určitě nebudu v autech tak znalý, jako většina z vás, tak se předem omlouvám, za mou neznalost. Má chyba začala tím, že jsem si koupil Škoda Superb 2.0 tDi 2006 u AAAauto ... to bych radši dál nerozebíral,každopádně auto má slabý výkon ... Autu svítila kontrolka žhavení po příjezdu z Prahy, vyměnila se žhavící svíčka a celkově elektronika na 3 válci. Poté jsem zjistil, že to má filtr pevných částic, tak jsem hledal levnější nákup AD-Blue,poté jsem však dodatečně zjistil, že filtr pevných částic už je "vykuchanej", takže nemá smysl tam něco lejt ... měl jsem to u 2-3 mechaniků (žádný autorizovaný,prostě jen garážoví mechanici) a i po připojení na počítač nic nezjistili, jen zjistili z jízdy, že auto jezdí místo na 103kW, tak jen na cca 80-85kW ... a já už si s tím nevím rady, tak bych chtěl poradit ještě od vás, pokud něco víte, než to strčim do drahýho autorizovnýho servisu. Předem moc děkuji za odpověď
Prosinec 24, 201410 r Co jim to vratit když to mělo vykuchany PDF filtr a neinformovali tě o takovém zasahu :-) Jinak slaby vykon může být způsoben čimkoliv.....zaneseny filtr na naftu,zasrany EGR, ucpany vyfuk sazema od predchoziho tygra co to soferoval :-) nebo spatne vykuchany PDF filtr ... softwarove to je upravene kdyz je kuchnutej ?
Prosinec 24, 201410 r Autor Výfuk jsem zkoušel odpojit, EGR je v pohodě a filtr jsem vyměnil, taky mě napadl ten software, ale zatím jsem nesehnal nikoho, kdo to může zkontrolovat a hlavně nevím co tam hledat a jaké hodnoty nebo co v tom softwaru udělat
Prosinec 24, 201410 r myslim ze bude treba pozret ako to je vypnute a ci to je vobec vypnute v softe ten dpf tam bude pes zakopany Upraveno Prosinec 24, 201410 r od sparcp gti
Prosinec 24, 201410 r Autor Zkusím to teda loupnout někomu s parádnim počítačem a jukne mi na ten software ohledně toho filtru ... můj laickej pohled je takovej, že na jedničku, dvojku a ještě trojku to vcelku dobře tahá a pak už je to lenoch líná, turbo podle mě sepíná cca až od 2000-2500 otáček, takže musí být něco špatně v elektronice ... moc díky za rady
Prosinec 24, 201410 r ten kto mu to bude robit uz musi vediet ako dalej Upraveno Prosinec 24, 201410 r od sparcp gti
Leden 22, 201510 r Caute,mampodobnej problem,take jsem koupil 2.0 tdi 103kw.rv.2005,take v AAA.po privezeni z pardubic svitila zavada motoru kterou smazali a uz se nerozla...po privezeni ke svemu mechanikovy se s tim projel a pravil auto netahne jak by melo...tak jsme vymenili vsechny filtry,vycistili egr.provedli regeneraci dpf.provedli korekci vstriku a auto stale nema vykon...co se tyce turba tak zabira az kolem 3000 ot.do te doby to ukazuje hodnoty ze turbo neplni...moc vas prosim o jakou koliv radu,predem moc dekuji
Leden 22, 201510 r podtlaky,n75,vaha,banka na turbe,pridrena variabilita atd....chce to nalogovat keby si bol po blizku pozriem ti to alebo sprav log a posli mi to 3,10,11 Upraveno Leden 22, 201510 r od sparcp gti
Leden 22, 201510 r Jsem z Břeclavi,na slovensko coby kamenem dohodil,teda pokud jsi zahorak:-) pokud jo tak se muzem domluvit a dofrcel bych k tobe.podarilo se mi spojit s byvalim majitelem a mel ten samej problem,ale vzdy kdyz nechal turbo vycistit tak mel na chvili klid...turbo je tam prej druhe z duvodu preliti oleje o 1l.tenhle problem mel i u toho prvniho turba...
Leden 22, 201510 r ak to druhe turbo nie je original ale repas tak chybu by hladal v nom a ked sa zasiera stale turbo tak vstreky ko!
Leden 27, 201510 r Pardón, ale když byste možná šel do normálního servisu hned, tak jste to dal do cajku mnohem dřív a bez placeni několika chytrolínů v několika servisech.
Leden 28, 201510 r Ano, ale sehnat takový normální servis je téměř v ČR nemožné, pak už jen autorizákPokud by ale v autorizovaném servisu zjistili vykuchaný DPF, odmítli by další opravu, nebo by ho chtěli namontovat zpět, nebo by rovnou zavolali policii a nechali odjemout technický průkaz pro nezpůsobilost pro provoz na pozemních komunikacích. Bežná praxe Upraveno Leden 28, 201510 r od SUP1
Duben 27, 20169 r Zdravim, poprosim o radu, na dalnici do kopce z niceho noc ztrata vykonu, odvezeno do servisu, spatny filtr pevmych castic - probehlo cisteni, vymena lambda sondy, vymena trubice k turbu, ale stale haze do nouzoveho rezimu, je mozna vaha vzduchu? Nebo turbo KO?
Duben 27, 20169 r Tak samozřejmě v servisu snad udělali po opravě znovu diagnostiku ne? Ta by měla nouzák odhalit přeci ! A do servisu jsi dal auto proto, aby ho opravili a ne, aby povyměňovali díly a vrátili auto s tou samou závadou přeci !
Duben 27, 20169 r Ano to mas pravdu ale nedal sem to do autorizaku, a tak Vas prosim o radu co by to teoreticky mohlo byt ? Kdyz jsem to daval do servu byl spatny dpf filtr takze vycisteno ale ted to porad haze do nouzaku, nechce se mi davat za turbo 15 tis tak jestli to neni neco mensiho, napriklad ta vaha ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.