Jump to content

Problém s výkonem


snllegend
 Share

Recommended Posts

Zdravím, určitě nebudu v autech tak znalý, jako většina z vás, tak se předem omlouvám, za mou neznalost. Má chyba začala tím, že jsem si koupil Škoda Superb 2.0 tDi 2006 u AAAauto ... to bych radši dál nerozebíral,každopádně auto má slabý výkon ... Autu svítila kontrolka žhavení po příjezdu z Prahy, vyměnila se žhavící svíčka a celkově elektronika na 3 válci. Poté jsem zjistil, že to má filtr pevných částic, tak jsem hledal levnější nákup AD-Blue,poté jsem však dodatečně zjistil, že filtr pevných částic už je "vykuchanej", takže nemá smysl tam něco lejt ... měl jsem to u 2-3 mechaniků (žádný autorizovaný,prostě jen garážoví mechanici) a i po připojení na počítač nic nezjistili, jen zjistili z jízdy, že auto jezdí místo na 103kW, tak jen na cca 80-85kW ... a já už si s tím nevím rady, tak bych chtěl poradit ještě od vás, pokud něco víte, než to strčim do drahýho autorizovnýho servisu. Předem moc děkuji za odpověď

Link to comment
Share on other sites

Co jim to vratit když to mělo vykuchany PDF filtr a neinformovali tě o takovém zasahu :-)

Jinak slaby vykon může být způsoben čimkoliv.....zaneseny filtr na naftu,zasrany EGR, ucpany vyfuk sazema od predchoziho tygra co to soferoval :-) nebo spatne vykuchany PDF filtr ... softwarove to je upravene kdyz je kuchnutej ?

Link to comment
Share on other sites

Zkusím to teda loupnout někomu s parádnim počítačem a jukne mi na ten software ohledně toho filtru ... můj laickej pohled je takovej, že na jedničku, dvojku a ještě trojku to vcelku dobře tahá a pak už je to lenoch líná, turbo podle mě sepíná cca až od 2000-2500 otáček, takže musí být něco špatně v elektronice ... moc díky za rady ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Caute,mampodobnej problem,take jsem koupil 2.0 tdi 103kw.rv.2005,take v AAA.po privezeni z pardubic svitila zavada motoru kterou smazali a uz se nerozla...po privezeni ke svemu mechanikovy se s tim projel a pravil auto netahne jak by melo...tak jsme vymenili vsechny filtry,vycistili egr.provedli regeneraci dpf.provedli korekci vstriku a auto stale nema vykon...co se tyce turba tak zabira az kolem 3000 ot.do te doby to ukazuje hodnoty ze turbo neplni...moc vas prosim o jakou koliv radu,predem moc dekuji

Link to comment
Share on other sites

Jsem z Břeclavi,na slovensko coby kamenem dohodil,teda pokud jsi zahorak:-) pokud jo tak se muzem domluvit a dofrcel bych k tobe.podarilo se mi spojit s byvalim majitelem a mel ten samej problem,ale vzdy kdyz nechal turbo vycistit tak mel na chvili klid...turbo je tam prej druhe z duvodu preliti oleje o 1l.tenhle problem mel i u toho prvniho turba...

Link to comment
Share on other sites

Ano, ale sehnat takový normální servis je téměř v ČR nemožné, pak už jen autorizák
Pokud by ale v autorizovaném servisu zjistili vykuchaný DPF, odmítli by další opravu, nebo by ho chtěli namontovat zpět, nebo by rovnou zavolali policii a nechali odjemout technický průkaz pro nezpůsobilost pro provoz na pozemních komunikacích. Bežná praxe

Edited by SUP1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Zdravim, poprosim o radu, na dalnici do kopce z niceho noc ztrata vykonu, odvezeno do servisu, spatny filtr pevmych castic - probehlo cisteni, vymena lambda sondy, vymena trubice k turbu, ale stale haze do nouzoveho rezimu, je mozna vaha vzduchu? Nebo turbo KO?

Link to comment
Share on other sites

Tak samozřejmě v servisu snad udělali po opravě znovu diagnostiku ne? Ta by měla nouzák odhalit přeci !

A do servisu jsi dal auto proto, aby ho opravili a ne, aby povyměňovali díly a vrátili auto s tou samou závadou přeci !

Link to comment
Share on other sites

Ano to mas pravdu ale nedal sem to do autorizaku, a tak Vas prosim o radu co by to teoreticky mohlo byt ? Kdyz jsem to daval do servu byl spatny dpf filtr takze vycisteno ale ted to porad haze do nouzaku, nechce se mi davat za turbo 15 tis tak jestli to neni neco mensiho, napriklad ta vaha ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By Viki39004
      Dobrý deň . Nenašiel som tu nikde túto závadu , ak to tu je a nenašiel som prepáčte mi.
      Počas jazdy do kopca mi vyskočila voda na 100 a olej na 128 stupňov. Dia píše toto:
      Adresa 01: Motor (J623-CRLB)       Labely:. SVO\04L-907-309-V1.clb
         Řídící jednotka SW: 04L 906 026 ET    HW: 04L 907 309 R
         Díl: R4 2.0l TDI   H22 1990  
         Revize: B5H22---    
         Kódování: 011D0012036401087000
         Dílna #: WSC 01286 386 08256
         ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906026ET 002002
         ROD: EV_ECM20TDI01104L906026ET_002_SK48.rod
         VCID: 000F35079B030A4FA6-8054
      1 nalezena chyba:
      4529 - ridici obvod ventilatoru 1 high 
                P0692 00 [039] - -
                Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
                   info o závadě:
                          Stav závad: 00000001
                          Priorita závad: 2
                          Frekvence závad: 254
                          Kilometry: 140928 km
                          Datum: 2021.09.01
                          Čas: 11:21:33
                          Otáčky motoru: 1652.50 /min
                          Normovaná hodnota zátěže: 85.1 %
                          Rychlost vozidla: 41 km/h
                          Teplota chladicí kapaliny: 94 °C
                          Teplota nasávaného vzduchu: 76 °C
                          Okolní tlak vzduchu: 980 mbar
                          Napětí svorky 30: 13.320 V
                          Čítač zapomenutí po OBD: 40
                          Hmotnostní množství vzduchu: požadovaná hodnota: 250.0 mg/stroke
                          Snímač teploty chlad.kap. 1: řada 1 na výst.chladiče:hr.hodnota: 2222.0 °C
                          Snímač vnější teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 17.0 °C
                          Buzení ventilátoru chladiče 1: 10.00 %
                          Snímač teploty paliva 1: řada 1: hrubá hodnota: 27.7 °C
       
       
      Je chyba v snímači teploty chladiacej kvapaliny? Ďakujem
       
    • By Owneil
      Prodám úplně novou sadu čtyřech textilních koberců pro Škoda Superb I. r.v. 2001-2008. Jsou originálně zabalené a nepoužité. Kupované před měsícem na skoda eshop za cca 1400 kc. Duvod prodeje nevhodný dárek.
    • By brnenska.odchytova
      Na silnicích potkáte mnohé a mnohé už jste v mých videích viděli. Pokud si někdy říkáte, že řidičák občas dostane i úplný magor, tak v dnešním videu je jeden extra kousek.
      https://www.youtube.com/watch?v=tEWxDfriPmU
       
    • By lee76
      Zdravím chlapi, nemáte někdo návod, jak vyměnit přední světlomet na Superbu II předfacelif rok 2011 ? Děkuji
    • By TG_Jirka
      Neřešil někdo náhodou už výměnu těhlic kvuli montáži větších brzd? Prvotní je asi 312mm vs 340mm..díky 
×
×
  • Create New...