snllegend Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 Zdravím, určitě nebudu v autech tak znalý, jako většina z vás, tak se předem omlouvám, za mou neznalost. Má chyba začala tím, že jsem si koupil Škoda Superb 2.0 tDi 2006 u AAAauto ... to bych radši dál nerozebíral,každopádně auto má slabý výkon ... Autu svítila kontrolka žhavení po příjezdu z Prahy, vyměnila se žhavící svíčka a celkově elektronika na 3 válci. Poté jsem zjistil, že to má filtr pevných částic, tak jsem hledal levnější nákup AD-Blue,poté jsem však dodatečně zjistil, že filtr pevných částic už je "vykuchanej", takže nemá smysl tam něco lejt ... měl jsem to u 2-3 mechaniků (žádný autorizovaný,prostě jen garážoví mechanici) a i po připojení na počítač nic nezjistili, jen zjistili z jízdy, že auto jezdí místo na 103kW, tak jen na cca 80-85kW ... a já už si s tím nevím rady, tak bych chtěl poradit ještě od vás, pokud něco víte, než to strčim do drahýho autorizovnýho servisu. Předem moc děkuji za odpověď Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Airman64 Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 Co jim to vratit když to mělo vykuchany PDF filtr a neinformovali tě o takovém zasahu :-) Jinak slaby vykon může být způsoben čimkoliv.....zaneseny filtr na naftu,zasrany EGR, ucpany vyfuk sazema od predchoziho tygra co to soferoval :-) nebo spatne vykuchany PDF filtr ... softwarove to je upravene kdyz je kuchnutej ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snllegend Posted December 24, 2014 Author Share Posted December 24, 2014 Výfuk jsem zkoušel odpojit, EGR je v pohodě a filtr jsem vyměnil, taky mě napadl ten software, ale zatím jsem nesehnal nikoho, kdo to může zkontrolovat a hlavně nevím co tam hledat a jaké hodnoty nebo co v tom softwaru udělat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sparco gti Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 (edited) myslim ze bude treba pozret ako to je vypnute a ci to je vobec vypnute v softe ten dpf tam bude pes zakopany Edited December 24, 2014 by sparcp gti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snllegend Posted December 24, 2014 Author Share Posted December 24, 2014 Zkusím to teda loupnout někomu s parádnim počítačem a jukne mi na ten software ohledně toho filtru ... můj laickej pohled je takovej, že na jedničku, dvojku a ještě trojku to vcelku dobře tahá a pak už je to lenoch líná, turbo podle mě sepíná cca až od 2000-2500 otáček, takže musí být něco špatně v elektronice ... moc díky za rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sparco gti Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 jj mudre rozhodnutie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktorone Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 Každopádně bych udělal log za jízdy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sparco gti Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 (edited) ten kto mu to bude robit uz musi vediet ako dalej Edited December 24, 2014 by sparcp gti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mira Kocour Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 Caute,mampodobnej problem,take jsem koupil 2.0 tdi 103kw.rv.2005,take v AAA.po privezeni z pardubic svitila zavada motoru kterou smazali a uz se nerozla...po privezeni ke svemu mechanikovy se s tim projel a pravil auto netahne jak by melo...tak jsme vymenili vsechny filtry,vycistili egr.provedli regeneraci dpf.provedli korekci vstriku a auto stale nema vykon...co se tyce turba tak zabira az kolem 3000 ot.do te doby to ukazuje hodnoty ze turbo neplni...moc vas prosim o jakou koliv radu,predem moc dekuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sparco gti Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 (edited) podtlaky,n75,vaha,banka na turbe,pridrena variabilita atd....chce to nalogovat keby si bol po blizku pozriem ti to alebo sprav log a posli mi to 3,10,11 Edited January 22, 2015 by sparcp gti 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mira Kocour Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 Jsem z Břeclavi,na slovensko coby kamenem dohodil,teda pokud jsi zahorak:-) pokud jo tak se muzem domluvit a dofrcel bych k tobe.podarilo se mi spojit s byvalim majitelem a mel ten samej problem,ale vzdy kdyz nechal turbo vycistit tak mel na chvili klid...turbo je tam prej druhe z duvodu preliti oleje o 1l.tenhle problem mel i u toho prvniho turba... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sparco gti Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 ak to druhe turbo nie je original ale repas tak chybu by hladal v nom a ked sa zasiera stale turbo tak vstreky ko! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Horská Liška Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 Pardón, ale když byste možná šel do normálního servisu hned, tak jste to dal do cajku mnohem dřív a bez placeni několika chytrolínů v několika servisech. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUP1 Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 (edited) Ano, ale sehnat takový normální servis je téměř v ČR nemožné, pak už jen autorizákPokud by ale v autorizovaném servisu zjistili vykuchaný DPF, odmítli by další opravu, nebo by ho chtěli namontovat zpět, nebo by rovnou zavolali policii a nechali odjemout technický průkaz pro nezpůsobilost pro provoz na pozemních komunikacích. Bežná praxe Edited January 28, 2015 by SUP1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seky8181 Posted April 27, 2016 Share Posted April 27, 2016 Zdravim, poprosim o radu, na dalnici do kopce z niceho noc ztrata vykonu, odvezeno do servisu, spatny filtr pevmych castic - probehlo cisteni, vymena lambda sondy, vymena trubice k turbu, ale stale haze do nouzoveho rezimu, je mozna vaha vzduchu? Nebo turbo KO? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUP1 Posted April 27, 2016 Share Posted April 27, 2016 Tak samozřejmě v servisu snad udělali po opravě znovu diagnostiku ne? Ta by měla nouzák odhalit přeci ! A do servisu jsi dal auto proto, aby ho opravili a ne, aby povyměňovali díly a vrátili auto s tou samou závadou přeci ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seky8181 Posted April 27, 2016 Share Posted April 27, 2016 Ano to mas pravdu ale nedal sem to do autorizaku, a tak Vas prosim o radu co by to teoreticky mohlo byt ? Kdyz jsem to daval do servu byl spatny dpf filtr takze vycisteno ale ted to porad haze do nouzaku, nechce se mi davat za turbo 15 tis tak jestli to neni neco mensiho, napriklad ta vaha ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.