Červen 2, 20196 r Ono spíš záleží kde jezdíš, vzhledem k tomu že uvažuje i o paketu pro špatné cesty, asi bych volil klasický podvozek. Ochrana podvozku je u klasického a sportovního stejná. Paket pro špatné cesty by měl být pevnější kryt pod motorem.
Červen 2, 20196 r Standardní podvozek nejde. Chci Dynamic paket kvůli interiéru, a ten má v sobě sportovní podvozek. Druhá možnost je zvýšený podvozek z paketu pro špatné cesty, kde se mi líbí i dodatečné zakrytování. Ježdění běžné okresky, žádné polní cesty. Předpokládám správně, že s tím sníženým podvozkem nejsou problémy na městských retarderech a vjezdech do podzemních garáží?
Červen 2, 20196 r Oba tyto podvozky se navzájem vylučují. Na snížený by neměl jít dát ten pro špatné cesty a pokud ano tak je to chyba konfigurátoru.
Červen 2, 20196 r Asi tak, zkus se infromovat u prodejce, ale nejspíš to bude chyba. Každopádne retardérů nebo podzemních garáží bych se se sportovním podvozkem nebál. Na druhou stranu záleží kde jezdíš, u nás problém nemám, ale musím přiznat, že i u standardního podvozku jsem už párkrát škrtnul tím plastem pod nárazníkem. Pokud chceš Dynamic paket a chceš standardní podvozek, tak vem Monte Carlo, to má standardní podvozek. A nebo sehnat někoho, kdo s tebou vymění klasický za sportovní. Klidně bych do toho šel, ale 1.2 TSI bude mít asi jiné naladění
Červen 2, 20196 r Prodejce říká, že to jde takto objednat, auto s dynamik paketem a paketem pro špatné cesty, vyrobeno bude se zvýšeným podvozkem. Jde to i v konfigurátoru naklikat. Obávám se ale, že to bude vypadat divně vysoké. Tak se více přikláním pro ten snížený, snad to bude OK. Monte Carlo nechci, moc plastů okolo a 30tis navíc.
Červen 2, 20196 r Upřímně, ono už na standardním podvozku to vypadá při menších kolech dost vysoké (R16 jsou minimum, aby to nějak vypadalo). S paketem pro špatné cesty už je to docela dost (on je o 1cm výše myslím, 8mm je pak zvýšení světlé výšky proti standardnímu podvozku). Můj osobní názor je, že pokud nejezdíš někam na chatu a podobně po polních cestách s vyjetými kolejemi, šel bych do toho sportovního podvozku.
Červen 10, 20196 r Mam seriovy sportovni podvozek (-15mm). V beznem provozu nejsou zadna omezeni vuci podvozku standardnimu.
Květen 31, 20205 r Ahoj, přemýšlím nad https://www.eibach24.cz/Eibach-Pro-Kit-snizene-pruziny-Skoda-FABIA-NJ3-1-0-1-2-TSI-E10-81-010-04-22-d3661.htm Jak je to ale se zárukou na auto (5 let)? Pružiny bych nechal namontovat u AS. Ztratím záruku na celek, nebo podvozek nebo jen pružiny? Díky za info. Prosím, pište jen vy, co máte zkušenost či ověřenou informaci. Díky
Prosinec 7, 20204 r V 25. 10. 2017 na 10:31, moralles napsal: jen pro info zjistoval jsem kolik stoji vymena. poptal jsem v autorizaku kam jezdim Autokomplex Mensik - Karlin Cena Geometrie je 1000,-bez DPH cena výměny pružin je do 4500,- bez DPH. Pokud měníte pružiny za kratší než jsou originál tak se musí měnit i jiné části podvozku. Např. Tyčky stabilizátoru jaky mate zkusenosti vy a kolik vas to kde stalo? Mate tip nejaky servis popr garaz, kde to berou spis jako hobby a klidne u toho muzete byt popr vam udelaji fotodokumentaci? jako treba Auto Vašenda Motorsport Tycky stabilizatzoru jsou stejny, v Etce jsou je 2 6R0411315 do 21.7.2019 a od 22.7.2019+ je 2Q0411315A.. jiny typ neni porovnaval jsem auta s dynammic paketem a bez z roku 2019
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.