Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

TEST VIF benzín

Tady je test popsán trochu odborněji s důkazem, že VIF čistí a snižuje spotřebu... Takže pokud si chcete nechat auto dlouhodobě a neměnit jej po 4 letech, doporučuji VIF používat. Já tady sice psal, že po 5 nádržích jsem rozdíl nepoznal, ale teď co jezdí přítelkyně má spotřebu o něco nižší než na začátku, tak příští týden auto provětrám a uvidím, jestli je to v ní, nebo ve VIFu :-)

Editováno: , autor: Mariacek
  • o 5 měsíců později...
Vloženo

trochu starší téma,ale s vifem jsem víc jak 5let spokojenej obědnávám více a tak mě vyjde na cca 165kč.před 3rokama jsem zdědil po dědovi favorita s 250tkm najeto a když jsem měnil svody viděl jsem jak jsou sací a vyfukové ventily zanesené,jelikož děda jezdil max 80km :D.

favorit jezdil ale měl nepravidelny chod a otačky za studena skakali jak na diskotece.tak jsem ho měl jako pracanta a skusil jsem na něm vif.nevim přesně kolik to bylo km ale cca po roce a půl jse motor zlepšil i na volnoběh a tak jsem rozdělal sání a svody a opravdu to bylo znát.

 

mám feldu i novou octavii a neváham vif dále používat.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Potřeboval bych trochu poradit od někoho zkušeňějšího. Dostal jsem od bráchy darem 2,5 l pixlu BIFu. Ale není u toho žádný aplikátor. Tak bych poprosil o nějaký fígl, jakým způsobem to dávkujete do nádrže ? Napadla mne velká injekční stříkačka, ale ta co tělem projde otvorem té pixly, tak ta už teď skoro nedosáhne na hladinu té kapaliny, a když toho trochu spotřebuji, tak tam pak nedosáhne už vůbec ...

Vloženo

Řeším to tak, že jsem koupil v lékárně stříkačku 20 ml a na špičku jse navlík asi 12 cm plastové hadičky průměr 6 mm, používají se na rozvody vzduchu u pneumatických zařízení strojů. Je dostatečně tvrdá a drží sama. Možná by se vhodná hadička dala sehnat i v akvaristice. Pak už dostaneš až na dno plechovky. -_-

Vloženo

Od noveho roku taky liju VIF do 1,2 63kW. Na nadrz tam liju 2 odmerky co je k te plechovce (jako vicko) - nejak to mereni neprehanim, proste plus/minus primerene od oka. Plechovka za nejakych cca 170 Kc (firma z Liberce).

Kupuju ty 0,5 l plechovky kterou vozim s sebou v kufru. Laborovat s vetsim balenim se mi nechtelo.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Koupil jsem aditivum Millers Oil Petrol Power, sice trochu dražší, ale součástí láhve je povedený aplikátor/odměrka. Až ho doberu, tak do něj přeliju VIF z větší plechovky a budu dál používat.

Vloženo

Když jim věříš, že je aditivovaný, jak uvádějí - tak ne :). Já beru u červené benziny obyč. N95+VIF a spokojenost. Se všemi benzíny, co jsem měl.

 

Jeden rok jsem bral jen Optimal95 u EO, ale pak začal být motor jednu dobu divně líný (asi špatná várka), takže jsem přešel zpátky k benzině a vše ok. - to ještě na min. autě. Jinak jsem ani u Shell nebo OMV rozdíly nepozoroval. Když jsem bydlel chvíli ve Zlíně, tak jsem brával taky jednu dobu Agip a tam ten rozdíl opravdu byl. 

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Pravidelně míchám do benzínu VIF benzin aditiv

Včera jsem ho byl znovu nakoupit v Autokelly, kde ho mají v současné době ve slevě. Obešel jsem 3x regály, než jsem ho našel :( Půllitrová plechovka již není černá, ale zelená.

Bohužel nový obal není zobrazen ani na webovkách vif.cz

  • o 10 měsíců později...
Vloženo

Pridam prostreh s VIFem. Do Rapida tankuju Vervu, ale do druheho auta (Fabia 1) Efectu 95 (oboje tedy benzina). Driv sem F1neresil (pracovni auto po meste) a bral nejlevnejsi benzin na ONU. Postupne co jsem zacal brat na ONU se stav motoru zhorsoval. Pozoroval jsem cim dal castejsi cukani a duseni motoru pri pridani plynu. Myslel sem si, ze asi zlobi lambda nebo podobne, zacal jsem ale od nejjednodussiho a presel k benzine. K tomu sem zacal pridavat VIF (o trochu vic nez je psano) Cca 2-3 nadrze jsem byl v ocekavani, ale nic nepozoroval. Ted uz mam nejakou 4-5 nadrz a na cukani jsem nejak uplne zapomel. Doslo mi az pred nedavnem, ze auto uz vlastne vubec necuka. Je jasny, ze to souvislost s vifem a kvalitou benzinu mit nemusi, ale je to rekl bych dost pravdepodny. Tot muj postreh s aditivem.

Vloženo

@MBDusan sice neaktuální reakce, ale v pátek mi přišel nový VIF 500 ml. Po prvotním šoku, že mi poslali disel, jsem pogooglil zjistil, že zelená je OK. Ovšem pořád to nemají opraveno ani na vlastním webu.

Vloženo

V poslední době často dostáváme dotazy, zda zelená a černá plechovka Super Benzin Aditivu obsahuje stejnou a stejně účinnou přísadu. Odpověď je ano i ne.

Samotnou zelenou barvu jsme zaváděli v listopadu 2017, aby byla lépe vidět na regálech prodejen. Zhruba v té samé době však došlo i ke změně detergentu tak, aby ještě lépe fungoval na motorech s přímým vstřikováním, protože ty začínají mezi zážehovými vozidly převažovat. Nezměněná pak zůstává schopnost čistit sací kanály a ventily u motorů s nepřímým vstřikováním, což můžeme dokázat hned několika motorovými zkouškami CEC F-05-93 na motoru M102. Není to nic mimořádného: Na českém trhu jsme 25 let a složení našich přísad přizpůsobujeme vývoji automobilů pravidelně.

Se změnou složení detergentu souvisí také změna jeho viskozity. Ten nový dodávaný v zelených plechovkách je méně viskózní, laicky řečeno řidší.

Tedy - zelená plechovka má stejné vlastnosti pro starší či jednodušší motory s nepřímým vstřikem a ještě lépe funguje na motorech se vstřikováním přímo do válců.

Vloženo

Můžu potvrdit, včera při tankování jsem načínal nové balení a zdál se mě VIF jak voda, oproti staršímu, který byl více jakoby olejový. Taky jsem aspoň 2x koukal na balení jestli to není pro diesel.

Díky za vysvětlení že je to OK.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...