Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Pokud to bude originální tažné montované v autorizovaném servise, tak by to na záruku nemělo mít vliv. Nicméně pokud si to necháš namontovat u Pepy v garáži, tak pak závady spojené a způsobené tažným budeš muset reklamovat u něho.

Já vzal tažné rovnou z linky už jen proto, že FIII má s tažným jiný nárazník (díra na tažné v něm je rovnou a nemusí se řezat) a kvůli integraci s park. senzory. 

Druhá věc je cena - železo stojí 4500 až 6000,- a elektrika cca 4000 + práce.

Vloženo

Jedna praktická zkušenost s doděláním tažného v autorizáku. Na FI skladovku nám tažné dodělávali před prodejem. Během několika měsíců dvakrát vyhořela řj, než přišli na to, že to bylo špatně zapojenou elektrikou tažného. Obě opravy proběhly bez problému v rámci záruky. Cena obou oprav byla tehdá v roce 2001 kolem 50000,-.

Vloženo

Zrovna u tažnýho se mi tahle částka zná jako pakatelní, v porovnání třeba s tempomatem. Je pro mě nepochopitelný, že někdo dá tři sta tisíc za auto a potom si do něj nechá hrabat nějakým Frantou jenom proto, aby ušetřil tři tisíce. V rodině máme podobnou zkušenost jako Pavel M, dodělávané tažné v autorizáku, čímž rozbili elektriku a řešilo se to minimálně měsíc. Navíc ve fabrice k tažnému dávají silnější alternátor, silnější baterku a větší chladič.

Vloženo

Take si myslim, ze rozdil 3k neni zase tak hrozny. Navic clovek to uz bude mit od vyroby a bude mit klid, zadne starosti si to shanet jeste nekde jinde. Ve vysledku (kdyz zapocitam cas, ze auto se musi nekam dovezt, pak cekat az to tam Franta primontuje, atd...) tak to vyjde nakonec na stejny penize s pochybnou zarukou...

Vloženo

v případě, že mám vůz namontované tažné z vyýroby, tak tam je silnější alternátor, výkonější chlazení, upravené zadní pružiny. To vám už nikdo neuděla.

9.000,-  je podle rozumná cena za originál.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

caute, Habbi ma pravdu mozem to potvrdit, po zapojeni tazneho mi po nejakom case odpalilo diodovy mostik v alternatore v servise mi to odporucili tiez aby som tam dal silnejsi alternator, a to nehovorim o silenblokoch motora a zadnej napravy za par rokov to mas vsetko vymlatene, a samozrejme spotreba

  • o 4 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

ja ho taky mam a pouzivam celkem často - vozim na nem kola... s montazi/demontazi není zadny problém...

pocitam, ze dotycny, co chtěl fotku, uz bude také mit sve vlastní :-)

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Zdravím hoši.

Přikládám něco pro "samo domo".Protože hodně používám a nesundávám tažné, nemohl jsem se dívat na tu příšernou lochnu,kterou vytvořila ŠA.Práce asi na půl hodinky.

post-8247-0-56285900-1446792767_thumb.jp

post-8247-0-53483200-1446792801_thumb.jp

post-8247-0-92804700-1446792843_thumb.jp

Vloženo

Neni to nahodou tak, ze pokud je tazne odnimatelne a zrovna na nem nic netahnes,nemel bys ho mit na aute vubec, hmm?

Ja vim, ty si chranis zadek, ale odskace to ten co do tebe vrazi. Pritom v tom muze byt nevinne, protoze byl jen dilkem v dominu...

Vloženo

Za nesundávání bych majiteli ty koule řezal. Celý život parkuji v řadě, tak jistě chápete.

 

Jinak pěkná práce, ale podle mého názoru zbytečná, jelikož sundat a nandat tažné není nic dramatického, i když se to dělá často.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Za odnimatelné tažné je považováno takové,kde jde koule odejmout bez použití nářadí.Pevné je když je koule přivařená nebo přišroubovaná.

I pevné tažné (tj. takové, které lze odejmout pouze za použití nářadí) se musí snímat pokud zakrývá RZ nebo osvětlení vozidla. To se naštěstí škodovek netýká, ale některých značek ano.

Vloženo

Pevné mám jako další bezpečnostní prvek při parkování v Praze páč když vidím ta hovada jak při parkování otloukají vše kolem sebe ..., žádné dotažení není třeba kontrolovat a bajonet se může taky opotřebovat a jeho zámky zlobí.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...