Duben 22, 201510 r Jak píše Jakub3211 to nejsou spory, jen názory. Takže to zase nehroť. Každý jezdí jinak, každý jezdí jiné trasy, někdo sám někdo naložený. Jen tady píšeme názory jak je to dle škodovky s úspornými motory TSI !!! Navíc MP390 klidně si jeď na tempomat , na ten to bude papat víc. Navíc vím kolik mi to bere, když jedu sám , kolik mi to bere, když tam je někdo navíc a dovedu si představit jak TSI pojede a za kolik když tam budou 4 lidi a plný kufr.To se k pěti litrům nedostanu ani náhodou. Leda že až budu mít najeto přes 10-15 tis.km , tak si to možná ještě sedne. Navíc můžu napsat že 66kw je podstatně úspornější jak 81kw a dokonce živější. U 81kw to kazí dlouhé převody a musí se to více vytáčet , to je možná ono! A jezdím s oběma a dnes mi jí drahá polovička opět půjčí, takže se rád projedu.
Duben 22, 201510 r Ak to je skutočne 8,5 litra, tak to je potom katastrofálna spotreba. Mohol by sem niekto napísať, kto jazdí po diaľnici, aká je reálna spotreba, ak ide 130-140? Ďakujem. Jezdím pravidelně trasu Brno-Jihlava a zpět. Rychlost, pokud to jde, udržuji těsně nad 130 km/h. Při cestě tam je průměrná spotřeba mezi 6.1 a 6.6 litry (v závislosti na větru - většinou fouká proti). Zpátky je spotřeba 5-5.4 litru. Najeto mám asi 3000 km.
Duben 22, 201510 r ...Navíc můžu napsat že 66kw je podstatně úspornější jak 81kw a dokonce živější. U 81kw to kazí dlouhé převody a musí se to více vytáčet , to je možná ono!... S úsporností sozhlasím. 66ka je opravdu úspornější v rychlostech 0-90 km/hod a to o dost, někdy i o litr. Živější než 81 však v žádném případě není! To jses asi upsal či co... Podle mě je 81 kW podstatně živější a to díky vyššímu krouťáku a hlavně KRATŠÍM převodům (2. až 5. kvalt je o 12% kratší než u 66 kW verze). Podle toho, jak to popisuješ, je na vaší 81 kW fábce něco špatně.
Duben 22, 201510 r Já jsem najel nějakých 1900 km a průměrnou spotřebu dle PP mám 6,2 (FIIIC 1.2 TSI 81kW, 16" kola) a jsem přesvědčený, že dlouhodobě se pod těch šest dostanu, protože si sedne jak motor tak i já se s autem ještě lépe sžiju. Pár příkladů spotřeb: První cesta Praha - Prostějov po okreskách (tachometrová maximální rychlost okolo 100 km/h, tam i zpět) byla něco mezi 5,5 a 6,0 Cesta Český Krumlov - Praha za 5,5 přesně (na okreskách maximálka okolo 100 km/h, na tom krátkém úseku D3 140 km/h) Cesta do práce (cca 80% trasy Městských okruh v Praze) pod 5,0 (nějméně 4,6 i s hledáním parkovacího místa), opačným směrem to bývá něco lehce nad 5,0 Cesty po Praze se nedostanou přes 7,0 a musím říct, že tady je Start/Stop jednoznačně hodně znát Zítra pojedu trasu 250 km po dálnici D1, tak jsem zvědavý. Můj odhad je okolo 6,5, nicméně dle mých postřehů bude dost záležet na stylu jízdy. Pokud nastavím omezovač na 140 km/h, zabořím pedál do podlahy a pojedu, tak spotřeba bude vyšší, pokud pojedu stylem 120 km/h do kopce a 150 km/h z kopce, tak se půjde dostat i k těm šesti. Další postřeh je ohledně šestky. Na MO v Praze je rychlost do Barrandovského mostu omezena na 80 km/h a od něj (přes tunely) na 70 km/h. Jezdím s omezovačem na 85 potažmo 75 km/h, což v případě té nižšší rychlosti znamená něco lehce pod 1500 ot. a motor s přehledem na šestku zvládá komplet celou trasu včetně stoupání za Zlíchovským tunelem (tam je jediné místo, kde se na pár metrech trošku ozve) a i celý Strahovský tunel. S klidným srdcem můžu prohlásit, že z něj nemám jakýkoliv pocit, že by se trápil a je schopný bez keců akcelerovat. Pokud má kdokoliv z vás spotřebu okolo sedmi na sto, tak to jednoznačně není nenasytným kouskem, ale článkem mezi sedačkou a pedály. Naprosto v pohodě stačí řadit už lehce nad 2000 ot., kdy otáčky při přeřazení padají lehce nad 1500 ot., motor má plno síly a dost často se mi stává, že i když řadím tímto způsobem, musím jenom šimrat plyn, protože kolega předemnou čeká, než se mu poskládají kolečka v převodovce a chytne nafta v kamnech. Taková příjemně svižná cesta znamená řadit okolo 2500 ot., víc to po městě nemá smysl. Hkubes: Píšeš blbosti, 81kW má kratší převody... Upraveno Duben 22, 201510 r od happymaster23
Duben 22, 201510 r Darmo sa tu budete rozculovat nad cimkolvek chlapi Ja si pockam a uvidim co to spravi. Mam 81kw a ktomu este bude na 17", takze necakam ze budem jazdit za centy Vacsina mojich tras bude po meste do prace z prace,mam to vsetko v centre. a potom za priatelkou 22km po okreskach. Vacsinou sam alebo vo dvojke. Sem tam na vystupenie 4-5 ludi plus nieco v kufri, vtedy ako kam,aj okresky aj dialnica Nejdem sa tu ja rozculovat kto co pise a ci pise blbosti lebo kazdy auto je trochu ine a iny je aj sofer. Toto bude moje prve auto. Nieco som uz nabehal s kadecim,ale neriesil som spotrebu. Pockam a uvidim. Budem zapisovat a po cca 10-15t sa uvidi za kolko jazdim.
Duben 25, 201510 r Zatiaľ väčšinou krátke trasy po meste + sem tam 50-100km okresky...... Upraveno Duben 25, 201510 r od lubikSK
Duben 26, 201510 r Když jsme u spotřeby, měl bych technický dotaz k dojezdové vzdálenosti. Po načerpání mi ukazuje "nesmysl", kdy při průměrné spotřeba například 4,5 l/100km je dojezd 800 km, drží se tak nějak stejně, jen ujetá vzdálenost roste. Očekával bych dynamičtější výpočet se zohledněním historie předchozích jízd A druhá věc, všiml jsem si, že ukazatel automobilu se přibližuje ke stojanu čerpací stanice s ubývajícím dojezdem. Ovšem posune se až když je dojezd okolo 200km a to na polovinu vzdálenosti a pak když je dojezd posledních pár desítek km tak ke stojanu. Tady bych taky očekával propracovanější grafiku, když už, tak alespoň 5 poloh, né 3. Změní se to časem, jakmile se do jednotky dostane více dat? Upraveno Duben 27, 201510 r od Cubais
Duben 27, 201510 r Už z principu takovéto údaje je třeba brát s velkou rezervou jako jsou například dojezd, průměrná spotřeba atd., je to jen pro informaci a vychází to z výpočtů řídící jednotky za určitý časový úsek, v podstatě v autě nemáš ani jeden směrodatný údaj o palivu v nádrži, protože ani ručička palivoměru neukazuje přesně. A k tvému druhému dotazu, u mého auta jsem si na 99% jistý, že auto se mi pohybuje plynule k čerpací stanici a ne skokově.
Duben 27, 201510 r Inak by to autíčko mohli nastaviť vo farbe karosérie .... LCD je predsa farebný...... Upraveno Duben 27, 201510 r od lubikSK
Duben 27, 201510 r lubikSK: mohl by si prosím napsat jak si na tom nová fabka stojí oproti FI 1,4 TDI? Vidím že jí máš v podpisu, tak jestli si už jel stejnou trasu, kterou si jezdil s TDI. Je tu k nalezení od spotřeb 4 v pohodě po snad 7, 8 litrů.
Duben 27, 201510 r 1.4TDI 55kW som tú trasu jazdil tak 4,5-4,8l, s 81kW 1.2TSI teraz 5,1-5,5l, svižným tempom, predbehnem viac áut ako predbehne mňa, skrátka evidentne nesvojprávnych (zväčša TDI positve) radšej pustím nech si idú ďaleko vpredu, obvykle veľmi ťažko znášajú pre nich krutú realitu.....
Duben 27, 201510 r Len si dovolím upozorniť, že manželka jazdila tú trasu s 1.4 TDI tak za 3,8-4,0l, zrejme nie len preto, že váži o cca 45kg menej.....
Duben 27, 201510 r Ale když manželka jede s FIII, tak jede tak za 4,5 ne? Já jezdím spíš delší trasy většinou od 4 do 4,5, takže díky tobě jsem si udělal aspoň představu.
Duben 27, 201510 r To ako jazdis za tie 4 litre, ako takych co som videl v BMW X6 za kamionom po dialnici 90 km/h?? Upraveno Duben 27, 201510 r od mimoxx
Duben 27, 201510 r aaaa, tak to ano, ja som si nevsimol, ale najdu sa tu aj TSI so zazracnou spotrebou....
Duben 28, 201510 r Hrinova - Zvolen ( jazda za kamionom - nedalo sa predbiehat) Cudny dojazd ( pri tankovani vzdy nulujem denne pocitadlo, posledne tankovanie 52L ( vraj 45l nadrz.... )) Hrinova - BA
Duben 28, 201510 r dovolím si uviesť veci na pravú mieru, z Hriňovej do Zvolena je to dole kopcom.....
Duben 28, 201510 r A tiez dost pomaha za niekym ist, v 120km/h za dodavkou na dialnici to da minimalne o 1,5L menej. Tak tej 3,5L spotrebe sa da verit za kamionom a mierne z kopca! Ale aj tak pekne!
Květen 4, 201510 r Pánové, nepodařilo se mi to vyfotit, protože jsem byl natěšený na hokej ale z Ostravy do Prahy ve dvou lidech a při tachometrových 140 km/h jsem dojel se spotřebou 6,1 litrů
Květen 4, 201510 r Maly report: 3tie tankovanie: Stav tacho pri predposlednom tankovani: 1517km stav tacho pri poslednom tankovani: 2438km prejdena vzdialenost: 921km natankovane: 50.57L spotreba podla tankovania: 5.49L/100km z celej nadrze bolo mimo mesto prejdene cca 220km ostatok dialnica a mesto styl jazdy: dialnica max 140, inac bezne s premavkou. Fabia Combi 1.2 TSI 81kw 6M Upraveno Květen 4, 201510 r od Miroslav Lilko
Květen 4, 201510 r Ti co tu píší spotřebu, tak mají nádrž určitě naplněnou správně a to je u Fabie 45l. Pokud bych ji taky takhle narval něco přes 50l taky bych najel víc. Upraveno Květen 4, 201510 r od Hkubes
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.