Publikováno Únor 16, 201510 r Zdravím :-) Mám takový problém s mojí Octavií: při rozjezdu rovně je vše OK, ale při rozjezdu se zatočenými koly se zepředu ozývá docela dost hlasitě vrzání/cvakání. Tlumiče, péra to asi nejsou, na nerovnostech nic neregistruju a při zatáčení na místě je to také zticha. Nevíte někdo? Díky moc za rady
Únor 16, 201510 r Koukni se na manžetu homokinetického kloubu... jestli není prasklá a kloub nejede na sucho.
Únor 16, 201510 r Nemůže to být třeba čep řízení. Na minulém autě mě to taky dělalo něco podobného, ale i když jsem stál a točil volantem.
Únor 16, 201510 r Cvakání při rozjezdu v rejdu vypadá na homokineťák. Pak kosti, čepy i horní uložení tlumičů. Ale to je vrzání bez cvakání.
Únor 16, 201510 r Ono tohle se myslím dost blbě popisuje a ještě hůř dokumentuje Ale jestli do dělá zvuk v plém rejdu při rozjíždění a zvuk je takový huo huo huo, tak bych to viděl na ten kloub, já ho mám taky načatý
Únor 16, 201510 r Autor Tak to vypadá na ten kloub :-( Doufám, že to není nic, co by ohrožovalo chod vozu... Asi půjde do nemocnice... Díky moc za reakce...
Březen 20, 201510 r Autor Byl to himokinetak...ale zajímavé, ze mi tam pry někdo kdysi dal poloosu z automatu (mám 2.0tdi 6ti kvalt) :-(
Březen 30, 201510 r U mě to při otáčení volantem (na obě strany za jízdy) taky praská (OII, 2.0 TDI, 166.000 km). Myslel jsem si, že to je jasný uložení tlumičů, tak jsem je nechal vyměnit. Uložení bylo skoro jako nový :-( Praská to dál. Je to velmi jemné praskání. Vychází jakoby z přístrojovky od řízení. V rejdu to nehučí. Dokonce za deště/vysoké vlhkosti to taky nepraská. Čepy a stabilizátory včetně lůžek jsou nové také (vše origo). Někde tady na fóru jsem se dočetl, že pomůže pouze výměna celého řízení (cca 10500 Kč). Toho bych se rád vyvaroval. Určitě půjde vyměnit jen nějaký kloubek či podobně.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.