casshern Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 (editace) Ahoj, tak bych se rád podělil o jednu nepříjemnost. U mé nové (2012) Sll mám kožená el. sedadla vše jsem si již nastavil ale jedna věc mi leží v žaludku. Při nákupu jsem si toho nevšiml ale:... Když prudce zabrzdím (ne úplně "stop" v případě mimořádné situace ale třeba jen na červené když dojíždím rychleji) tak mi malinko mechanicky škubne celé sedadlo dopředu a zpět. Docela z toho "rostu" :-( Dělá to někomu taky? Nevíte kde by mohlo být co uvolněné? Nejsem vůbec mechanik tak bych potřeboval vědět kde co zkontrolovat, utáhnout, případně co jim říci v servisu. Editováno: 18. Únor 2015, autor: Pawouk Přesunuto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dell Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 (editace) nedělá....řekni jim to v servisu přesně takhle, jak to píšeš tady...co na tom hledat za složitosti! Je to v zaruce, tak neni co řešit, ne? Editováno: 18. Únor 2015, autor: dell Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
casshern Vloženo 18. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 (editace) V záruce již ¨bohužel není, ta skončila před pár měsíci, prodloužená nebyla :-( ... já koupil auto před pár dny. Ze servisu jsem si to bral před pár dny (klasika po nákupu auta) a měl jsem od nich vůz po celou dobu a nechtěl jsem tam zase s tímhle hned letět a půjčovat si zase náhradní auto. Měl jsem si toho všimnout a mohlo se to vyřešit při jednom Editováno: 18. Únor 2015, autor: casshern Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dell Vloženo 19. Únor 2015 Sdílet Vloženo 19. Únor 2015 jediné mě napadá ještě si "znova" uložit paměti do sedačky....třebas to přestane, ale to je spíš pokus... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...