Říjen 3, 20177 r Přesně. Další věc je, co se stane, když takovému 2kW předehřevu z Aliexpressu odejde čerpadlo nebo termostat. Ponechme stranou požár - s příkonem rychlovarné konvice mám obavu, že bude předehřev vařit. Proto čím dál víc uvažuju o samotížce s nižším výkonem, která na předehřev garážovaného auta bude stačit. Být auto venku na větru, byl by lepší vyšší topný výkon s čerpadlem, ale v garáži... Tak jsem kouknul na předehřevy DEFA a hádejte co? Mají to před chladičem oleje dole, viz montážní návod pro O2. Co mě ale dost mrzí je cena té kabeláže, aby byl konektor v nárazníku (montážní návod) a nemusela se pořád zvedat kapota. Sada s krátkým 2,5m přívodním kabelem vyjde s DPH a dopravou na ty cca 2 tKč, jak psal KAYKA007.
Říjen 3, 20177 r Musel bych se kluků zeptat je to připevněno pod vzduchovým filtrem. Jinak dneska ráno bylo venku 12st. A žena říkala že se na palubním počítači objevila teplota oleje 50st. cca po 3km. Jinak při zapnutí klíčku ukazuje teploměr okolo 40-50 st. ale pak to na chvíli klesne přičítám to cirkulaci a spojení chladící kapaliny z obou okruhu po nastartování.
Říjen 4, 20177 r před 17 hodinami, KAYKA007 napsal: Jinak při zapnutí klíčku ukazuje teploměr okolo 40-50 st. ale pak to na chvíli klesne přičítám to cirkulaci a spojení chladící kapaliny z obou okruhu po nastartování. To spíš ukazuje na to, že to topí lokálně pod čidlem teploty a čerpadlo není schopné vodu rozvést po systému (v tom mu zřejmě brání stojící čerpadlo vody v bloku motoru). Druhý okruh se připojuje až po dosažení 90 st., jeho otevření je navíc plynulé, na ručičce teploměru by nemělo být rozpoznatelné - ona mimo jiné pěkně zaokrouhluje - často nezachytí ani dvacetistupňové výkyvy. Pokud chceš přesnou teplotu, tak ji najdeš přes VAG.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.