Přejít na obsah

Hatchback vs. combi


Pepav

Doporučené příspěvky

Já jsem kryt koupil zde www.autotypautodily.cz/cz-detail-185372-kryt-motoru-skoda-fabia-motor-benzinovy-74-92kw-6q0-825237t.html. Jsem z Ovy a tak jsem si pro něj zajel, zaplatil za kryt 239 Kč. K montáži jsem přikoupil myslím 4 kusy šroubů a 4 ks matic. Vše je připravené a jednoduché zvlídne každý, stačí najet na klíny. Dával jsem tu fotky v říjnu 2017.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano šroby a matice, ktré je nutno dokupit jsou opravdu po třech kusech.

Můj příspěvek je taky tady v části PODVOZEK v oddíle FOTKY PODVOZKU ze dne 2.října 2017 na straně 2. Otvory pro montáž matic jsou připravené z výroby. Stačí naklepnout plechové matice a do těchto matic našroubovat šrouby.

Editováno: , autor: ralff
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

písal som vyššie. 3 kovové rozperné matice sa montujú do nápravy, použitý kryt z F1. ako ináč to mám popísať? zase ľahnúť pod auto, a zakrúžkovať kde to ide?? @epo má kryt pre F3 ak som dobre pochopil a až tam idú nejaké držiaky. ja som demontoval 6 skrutiek malého krytu, kryt dal preč, zatlačil 3 rozperné matice, prichystal veľký kryt a vrátil 6 pôvodných skrutiek + 3 DO rozperných matíc. nič viac, nič menej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 hodinami, Blazin95 napsal:

@wirer a jsou tam na to připravené díry? Když jsem dnes pro info volal do AS, tak mi bylo řečeno, že by se muselo vrtat do karoserie? Jak to bylo u Vás, museli jste vyvrtávat nějaké díry nebo ne? :) 

Tak je vidět, že na infolince jsou samí odborníci, co asi nikdy nebyli z kanclu dál než na záchodě. Samozřejmě jsou tam díry na rozpěrné matice připravené. Dokonce jsem skoro jednu matici zatlačil do jiné připravené díry :D, asi pro paket na špatné cesty nebo tak nějak. Komu by se asi tak vyplatilo mít 50 různých variant dílů karoserie pro 50 různých kombinací výbavy a příslušenství :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

No ty kryty pod podlahu měla F1 co jsem měl, nenapadlo bymne že je F3 nemá. A to jsem ji při koupi viděl zespodu. U kombi by už výrobce 10 dolců zabylo a zkrachoval by kdyby je tam dal! Stejně jako čídlo hladiny ostřikovačů! Otázka je co je lepší aby se pod temi kryty nedržela voda a vlhkost? U F1 jsem ti podlahu bez nich neviděl.

Editováno: , autor: zwan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@zwan vies to je tak, hentam kryt, tam tesnenie, hentam spatny ventil na ostrekovac, potom cidlo hladiny, potom dalsie tesnenie odkladacia plocha na nohu vedla spojky, chaba kvalita laku, tenke celne sklo a urcite by clovek nasiel este plno drobnosti. Na prvy pohlad si to clovek neuvedomi. Ale ked to vsetko spocitas, tak skodovka usetri na tychto veciach vela penazi. Resp. ju kupis za 13tisic s ako takou vybavou a nie za 14 ;-) a ked tieto usetrene veci vynasobis x pocet predanych kusov F3 co cini neakych 700tisic, tak ti vyjde celkom slusne cislo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ronkispeed:I ja jsem si všimnul toho ne moc kvalitního čelního skla,a je tam spousty dalšich věci co neni uplně ok(řadici páka,volant),lak taky za moc nestoji.Holt automobilka to bere jako spotřebak a odskáče to bohužel zase jen zakaznik.

Editováno: , autor: bitttpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Njn, dle automobilky mate auto na 4 roky a konec.

Jen u nas je tech spise 14 a proto nas to vic nasere.

UZ se tesim az bude mi F4 motor  1valec 0,1TSI olej SUPRELONGLIFE s vymenou 100 000 km nebo 15let, 10 x turbo, Volant bude pouze za priplatek ve vsech verzich, nemoznost vypinat startstop, po 4 letech automatická  sebedestrukce bez naroku na odskodneni.

Chce se mi s F3 blejt, zlata F1!

Editováno: , autor: zwan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale zase bych to neprožíval toliko. Ano, kvalita šla dolů, ale i cena, průměrná hrubá mzda v roce 1999 byla cca 13 000, a FI v základu 280 000 a to neměla opravdu nic (Classic, 1.4 MPI 44kW, opravdu jen 4 kola a volant). Dnes je průměrná mzda skoro 30 000 (https://www.kurzy.cz/makroekonomika/mzdy/?imakroGraphFrom=1.1.1990) a FIII stojí v základu 260 000 s 1.0 MPI 44kW, ale už má centrál, klimatizaci, ABS, ESP a další (a když přišla FI, lidé taky na ni nadávali, jak je to oproti Felicii drahé, malé, nedá se to doma opravit, a dnes na ni někteří pějí ódy na to samé téma). On není problém dělat kvalitní auta i dnes, ale kdo by dnes dal za Fábii v základu 21,5 měsíčních platů? (to by stála skoro 630 000 a to tam není započtená ta další výbava) taky se stačí podívat na nejprodávanější kombinaci tehdá (HTP a Clasic/Comfort/Ambition) a dnes (TSI Ambition/Style). Takže ano, FI byla kvalitnější, ale sám jsem přesednul z FI do FIII a nějaké zásadní nedostatky nepozoruji (a jiná auta v segmentu jsou na tom velmi podobně). A ano, může se člověk ohánět tím, jaký je FI držák, ale zase je jiná doba, u 1.4 MPI běžně praskalo těsnění pod hlavou, u 1.4 16V a 2.0 8V zase některé kusy brali olej a další, takže taky to nebyli nějak zázračně bezproblémové motory. A co se týče spolehlivosti FIII, některé kusy mají najeto již přes 150tis a zatím to nevypadá na nějaký průšvih.

Ale stejně, toto už je diskuze mimo toto téma a je to spíše dohadování se nějakých dojmů, než fakta. 

  • Pozitivní 10
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...