wirer Vloženo 24. Červen 2018 Sdílet Vloženo 24. Červen 2018 Odporucam precitat aj starsie komentare. Ja, @brrrrm, @Mirec.K a zopar dalsich ich mame z autokelly... Dokonca su tu odkazy, v nich fotky... 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 24. Červen 2018 Sdílet Vloženo 24. Červen 2018 Mam to na aute z vyroby, tak jsem tema nestudoval, ale ze zvedavosti jsem se podival a prislo mi to divne. Za tu cenu to je skvele . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 24. Červen 2018 Sdílet Vloženo 24. Červen 2018 Já jsem kryt koupil zde www.autotypautodily.cz/cz-detail-185372-kryt-motoru-skoda-fabia-motor-benzinovy-74-92kw-6q0-825237t.html. Jsem z Ovy a tak jsem si pro něj zajel, zaplatil za kryt 239 Kč. K montáži jsem přikoupil myslím 4 kusy šroubů a 4 ks matic. Vše je připravené a jednoduché zvlídne každý, stačí najet na klíny. Dával jsem tu fotky v říjnu 2017. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 24. Červen 2018 Sdílet Vloženo 24. Červen 2018 Stačí dokúpiť 3 šrúby a 3 matice... pôvodný skrátený kryt ich má 6, ten veľký ich má 9.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 24. Červen 2018 Sdílet Vloženo 24. Červen 2018 (editace) Ano šroby a matice, ktré je nutno dokupit jsou opravdu po třech kusech. Můj příspěvek je taky tady v části PODVOZEK v oddíle FOTKY PODVOZKU ze dne 2.října 2017 na straně 2. Otvory pro montáž matic jsou připravené z výroby. Stačí naklepnout plechové matice a do těchto matic našroubovat šrouby. Editováno: 24. Červen 2018, autor: ralff Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 25. Červen 2018 Sdílet Vloženo 25. Červen 2018 @Blazin95 Škoda že už nemají čínskou verzi já ji před rokem u nich kupoval. Klidně kup ten 6Q0 kdekoliv jinde. Plus ty šrouby a matice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blazin95 Vloženo 25. Červen 2018 Sdílet Vloženo 25. Červen 2018 @MilanHos díky moc za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 25. Červen 2018 Sdílet Vloženo 25. Červen 2018 Co ty držáky? Nevim, jak vy samodomo, ale já to mám přidělané ještě na takových 2 tyčích... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 25. Červen 2018 Sdílet Vloženo 25. Červen 2018 nemáme to samodomo, máme kryt z čias F1/O1. kovové rozperné matice sa montujú priamo do nápravy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blazin95 Vloženo 25. Červen 2018 Sdílet Vloženo 25. Červen 2018 @wirer a jsou tam na to připravené díry? Když jsem dnes pro info volal do AS, tak mi bylo řečeno, že by se muselo vrtat do karoserie? Jak to bylo u Vás, museli jste vyvrtávat nějaké díry nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 25. Červen 2018 Sdílet Vloženo 25. Červen 2018 písal som vyššie. 3 kovové rozperné matice sa montujú do nápravy, použitý kryt z F1. ako ináč to mám popísať? zase ľahnúť pod auto, a zakrúžkovať kde to ide?? @epo má kryt pre F3 ak som dobre pochopil a až tam idú nejaké držiaky. ja som demontoval 6 skrutiek malého krytu, kryt dal preč, zatlačil 3 rozperné matice, prichystal veľký kryt a vrátil 6 pôvodných skrutiek + 3 DO rozperných matíc. nič viac, nič menej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirec.K Vloženo 25. Červen 2018 Sdílet Vloženo 25. Červen 2018 Mne teda wirer nikde nič nevŕtal. Odskrutkoval starý polo-kryt, priskrutkoval nový celo-kryt a bolo hotovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 25. Červen 2018 Sdílet Vloženo 25. Červen 2018 pred Tescom na parkovisku so zdvihnutou jednou stranou. stačilo mi náradie z bežného príslušenstva v kufri (ak nepočítam plachtu pod chrbát aby som sa nezašpinil) 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blazin95 Vloženo 25. Červen 2018 Sdílet Vloženo 25. Červen 2018 @wirer super, díky za odpověď, už chápu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 25. Červen 2018 Sdílet Vloženo 25. Červen 2018 Ok, sorry. Ja mam origo kryt pro F3 a ten je chycenej jinak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 25. Červen 2018 Sdílet Vloženo 25. Červen 2018 Se budu muset podívat k sobě do auta, jak je to chycené, shora při pohledu jsem si žádných držáků nevšiml (mám HB). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kiwísek Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 před 19 hodinami, Blazin95 napsal: @wirer a jsou tam na to připravené díry? Když jsem dnes pro info volal do AS, tak mi bylo řečeno, že by se muselo vrtat do karoserie? Jak to bylo u Vás, museli jste vyvrtávat nějaké díry nebo ne? Tak je vidět, že na infolince jsou samí odborníci, co asi nikdy nebyli z kanclu dál než na záchodě. Samozřejmě jsou tam díry na rozpěrné matice připravené. Dokonce jsem skoro jednu matici zatlačil do jiné připravené díry , asi pro paket na špatné cesty nebo tak nějak. Komu by se asi tak vyplatilo mít 50 různých variant dílů karoserie pro 50 různých kombinací výbavy a příslušenství Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 25. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2018 (editace) No ty kryty pod podlahu měla F1 co jsem měl, nenapadlo bymne že je F3 nemá. A to jsem ji při koupi viděl zespodu. U kombi by už výrobce 10 dolců zabylo a zkrachoval by kdyby je tam dal! Stejně jako čídlo hladiny ostřikovačů! Otázka je co je lepší aby se pod temi kryty nedržela voda a vlhkost? U F1 jsem ti podlahu bez nich neviděl. Editováno: 25. Srpen 2018, autor: zwan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronskispeed Vloženo 27. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2018 @zwan vies to je tak, hentam kryt, tam tesnenie, hentam spatny ventil na ostrekovac, potom cidlo hladiny, potom dalsie tesnenie odkladacia plocha na nohu vedla spojky, chaba kvalita laku, tenke celne sklo a urcite by clovek nasiel este plno drobnosti. Na prvy pohlad si to clovek neuvedomi. Ale ked to vsetko spocitas, tak skodovka usetri na tychto veciach vela penazi. Resp. ju kupis za 13tisic s ako takou vybavou a nie za 14 ;-) a ked tieto usetrene veci vynasobis x pocet predanych kusov F3 co cini neakych 700tisic, tak ti vyjde celkom slusne cislo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galaxy64 Vloženo 27. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2018 Ano, celkem slušné číslo nasraných zákazníků, ale asi jim to zato stojí. Zkoušejí co ještě projde. FIII bych zpátky za OI z roku 97 už nevyměnil, ale po několika věcech, které mi přišly normální, se mi opravdu stýská. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 27. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2018 jj, naserie to, ale plusy z novej F3 stále vyhrávajú nad vyššie spomínanými mínusmi...... ja by som sa tiež už nevrátil k starému autu. A kým škodovka nestíha vyrábať nové autá, tak ani nemá žiadny dôvod to riešiť. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronskispeed Vloženo 27. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2018 Mne keby sa na starom aute nezacali kazdy mesiac kazit neake veci, tak urcite by mi este neaky ten cas este sluzilo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 27. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2018 (editace) ronkispeed:I ja jsem si všimnul toho ne moc kvalitního čelního skla,a je tam spousty dalšich věci co neni uplně ok(řadici páka,volant),lak taky za moc nestoji.Holt automobilka to bere jako spotřebak a odskáče to bohužel zase jen zakaznik. Editováno: 27. Srpen 2018, autor: bitttpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 27. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2018 (editace) Njn, dle automobilky mate auto na 4 roky a konec. Jen u nas je tech spise 14 a proto nas to vic nasere. UZ se tesim az bude mi F4 motor 1valec 0,1TSI olej SUPRELONGLIFE s vymenou 100 000 km nebo 15let, 10 x turbo, Volant bude pouze za priplatek ve vsech verzich, nemoznost vypinat startstop, po 4 letech automatická sebedestrukce bez naroku na odskodneni. Chce se mi s F3 blejt, zlata F1! Editováno: 27. Srpen 2018, autor: zwan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 27. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2018 Ale zase bych to neprožíval toliko. Ano, kvalita šla dolů, ale i cena, průměrná hrubá mzda v roce 1999 byla cca 13 000, a FI v základu 280 000 a to neměla opravdu nic (Classic, 1.4 MPI 44kW, opravdu jen 4 kola a volant). Dnes je průměrná mzda skoro 30 000 (https://www.kurzy.cz/makroekonomika/mzdy/?imakroGraphFrom=1.1.1990) a FIII stojí v základu 260 000 s 1.0 MPI 44kW, ale už má centrál, klimatizaci, ABS, ESP a další (a když přišla FI, lidé taky na ni nadávali, jak je to oproti Felicii drahé, malé, nedá se to doma opravit, a dnes na ni někteří pějí ódy na to samé téma). On není problém dělat kvalitní auta i dnes, ale kdo by dnes dal za Fábii v základu 21,5 měsíčních platů? (to by stála skoro 630 000 a to tam není započtená ta další výbava) taky se stačí podívat na nejprodávanější kombinaci tehdá (HTP a Clasic/Comfort/Ambition) a dnes (TSI Ambition/Style). Takže ano, FI byla kvalitnější, ale sám jsem přesednul z FI do FIII a nějaké zásadní nedostatky nepozoruji (a jiná auta v segmentu jsou na tom velmi podobně). A ano, může se člověk ohánět tím, jaký je FI držák, ale zase je jiná doba, u 1.4 MPI běžně praskalo těsnění pod hlavou, u 1.4 16V a 2.0 8V zase některé kusy brali olej a další, takže taky to nebyli nějak zázračně bezproblémové motory. A co se týče spolehlivosti FIII, některé kusy mají najeto již přes 150tis a zatím to nevypadá na nějaký průšvih. Ale stejně, toto už je diskuze mimo toto téma a je to spíše dohadování se nějakých dojmů, než fakta. 10 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.