Publikováno Březen 8, 201510 r Zdravim. Mám problém z motorom v mojom aute jeto 2.5V6 120KW 2005r.v. Ked motor naštartujem za studena zaklepe potom už ide pekne, vačky trochu počut asi ako u vetšiny tíchto motorov problém je ked sa motor trocha ohreje zhruba od 45* začne divne cukat vynechavat a ako by sa začal hádat chod mmotora je taky nepravidelny ked pridam na volnobehu gtak o.k. ale na volnobehu to toto robi ale ako píšem len za ohriateho stavu za studena nič. Mal som to v servise a kontrole rozvodov nastavovali rozvody ževraj ale nepomohlo. :-( .. čo stím može byt v servies mi povedali že to možu robyt vačky, hydrostely alebo ventile. ale mam pocit že by radi na mne len zarobili preto sa pytam tu o radu, viem že je to tažko takto posudit ale možno niekto bude vedet poradit viac. Napado ma či to nebude čerpadlom .. ? .. Paliv. filter vzduchovy som vymenil. Vstreky su ževraj dobre ... kontrolovali ako prve pri napichnuti na pc .. Dakujem za prípadne rady. Prípadne skusím spravit video aby bolo počut čo to roby .. :-( Upraveno Březen 8, 201510 r od Michal 94
Březen 10, 201510 r Zdar. Zkus udělat nějaké video Třeba něco vykoumáme Předběžně mě napadají třeba vstřiky, VP44, těžko říct momentálně
Březen 10, 201510 r Autor Zdar. Zkus udělat nějaké video Třeba něco vykoumáme Předběžně mě napadají třeba vstřiky, VP44, těžko říct momentálně Možem urobit video .. na Emisnej mi povedal že to dost dimy ... toby mohlo byt pričina že je nejaka tryska zla ajsa to tak sprava ako ked su zle trysky motor kokce len som vtom že toto su príznaky žeto roby zastudena nie pri ohriatom motore ale tažko povedat. Nemože to niekade tahat falošny vzduch ? ja už neviem
Březen 19, 201510 r Autor Zdar. Zkus udělat nějaké video Třeba něco vykoumáme Předběžně mě napadají třeba vstřiky, VP44, těžko říct momentálně Tak dnes išlo čerpadlo na repas. Uvidime či to pomože ževraj nemalo tlaky už.
Březen 19, 201510 r Aháá, takže VP44... No jestli ho máš venku, tak už by nebylo na škodu vyndat i vstřiky a nechat je zkontrolovat/vyčistit...
Březen 22, 201510 r Trysky ko.....řeším dvakrát do měsíce tohle vynechavani na volnobeh delaj to motory bdg bdh s tryskama eu4
Březen 28, 201510 r Autor Aháá, takže VP44... No jestli ho máš venku, tak už by nebylo na škodu vyndat i vstřiky a nechat je zkontrolovat/vyčistit... ćerpadlo zrepasovane a stale nič Ešte vytiahli vstreky a dali skontrolovat pripadne rerpasnut tak uvidim ale moc velku šancu tomu nedávam
Březen 28, 201510 r Autor Trysky ko.....řeším dvakrát do měsíce tohle vynechavani na volnobeh delaj to motory bdg bdh s tryskama eu4 Je možné žeto robia trysky zrovna až sato zohreje za studeneho chodu ide ok ? Už su vonku tak uvidime Vžiadnom servise mi už nevedia stím nič spravit už začínam uvažovat o výmene motora
Březen 28, 201510 r Autor Ešte ma napadlo že ked stojím a mamzaradene na TipTronicu D tak motor ide hladko navolnobeh ale ked nam N alebo P tak zas sa začne hádat aebo vynechavat valce neviem presne popisat. Upraveno Březen 28, 201510 r od Michal 94
Březen 28, 201510 r Je možné žeto robia trysky zrovna až sato zohreje za studeneho chodu ide ok ? Už su vonku tak uvidime Vžiadnom servise mi už nevedia stím nič spravit už začínam uvažovat o výmene motora Ono valná vetšina servisů si stimhle motorem neví rady bohužel...Jsou to trysky veř mi pokud mají hodně najeto cca od 300tis výš sou v prdeli těla trysek a výmena vstřikovacích špiček málokdy pomuže,dělají to jen posl trysky s indexem G na konci EU4.Nic nerepasuj a dej tam rovnou trysky z A6 132KW motor AKE například z roku 2003 a uvidíš jak to pojede.Tyto trysky tu mam kdyžtak plně repasované všech 6 kusů.A aby jste opravdu vyloučili vše zmeřte tlaky válců ale ne tlakomerem z aukra ale origo digitálem ze škodovky nebo orig Motometrem!! Upraveno Březen 28, 201510 r od Satas
Březen 29, 201510 r Autor Kolko by ma vyšli tie trysky? Kludne do sz. A vačky alebo hydrošteli t°o robyt nemožu? Dakujem zaradu. pojdem potryskach
Duben 8, 201510 r Autor Tak dnes som prišiel od mechanika, čerpadlo trysky zrepasovanie nastavene, vačky OK ale zistilo sa že motor nemá tlaky povedal mi aj tie hodnoty aké by mal mat a aké ma a tie valce su upne mrtve. Navrhol mi račej vymenit druhy motor. Takže ma nepotešil. Mal stim už niekto skúsenost? Som stoho K.O. Kedže auto mi stojí už druhý mesiac defakto nepojazdne. Upraveno Duben 8, 201510 r od Michal 94
Duben 8, 201510 r Ahoj jake mas prosim te tlaky na tech vlacich? podle DP je novy motor 2.7 az 3.3 MPa mez pro funcnost motoru je 2.4 MPa a rozdil mezi valci je max 0.5 MPa kolik jsi mel ty muzes dat vedet presne hodnoty na jednotlivejch valcich?
Duben 8, 201510 r Že odejdou vačky a VP44 na 114kW dobrý... Ale tlaky? Na tomhle motoru? Taky mě zajímají ty hodnoty, které Ti naměřili
Duben 8, 201510 r Autor Zajtra mu zavolam a dam vam vedet. Tiež mi to nejde dohlavy že pri cca 270 000 V6 valec nema tlaky.
Duben 9, 201510 r Ahoj jake mas prosim te tlaky na tech vlacich? podle DP je novy motor 2.7 az 3.3 MPa mez pro funcnost motoru je 2.4 MPa a rozdil mezi valci je max 0.5 MPa kolik jsi mel ty muzes dat vedet presne hodnoty na jednotlivejch valcich? Kluci ale ted važně.... přestante čist internet a hlavně informacemi praskající fora opravovat a rešit udaje ohledne tohoto agragátu na internetě....DP ..........................? tlaky V6 2.5 tdi jsou dle kodu vzdy odlišné....
Duben 12, 201510 r ano ale ja koukal primo na motor AYM a BDG tak by to melo snad sedet kdyz ma tez sup. Michal 94: uz mas ty hodnoty?
Duben 28, 201510 r Autor Pani tak podlhej dobe sa ozivam motor bol celi rozobraty, vacky vymenene hydrosteli nove cerpadlo. Bolo repasnute toje ok turbo tiez bolo robene, Egr ventil zevraj ok. Hlavy zabrusene nove ventile a motor ide omnoho lepsie otakich 70%lepsie aj tichsie. Ale kedsa to zohrialo stale motor poskakuje a akoby vynechaval niektory.e valce jedine ma napadaju tie trisky mozuto robit oni? Kupil som aj aditiva dva druhy a nic este sa zda ze horsid ked somtotam nalial. Uz neviem vrazil som dotoho strasne peniaze uzby som mal druhy motor zane novy a auto stale trase navolnobehu a zakoktava
Duben 29, 201510 r Pani tak podlhej dobe sa ozivam motor bol celi rozobraty, vacky vymenene hydrosteli nove cerpadlo. Bolo repasnute toje ok turbo tiez bolo robene, Egr ventil zevraj ok. Hlavy zabrusene nove ventile a motor ide omnoho lepsie otakich 70%lepsie aj tichsie. Ale kedsa to zohrialo stale motor poskakuje a akoby vynechaval niektory.e valce jedine ma napadaju tie trisky mozuto robit oni? Kupil som aj aditiva dva druhy a nic este sa zda ze horsid ked somtotam nalial. Uz neviem vrazil som dotoho strasne peniaze uzby som mal druhy motor zane novy a auto stale trase navolnobehu a zakoktava Všechno uplně zbytečné,kdyby ten motor dělal někdo kdo ma ponětí jak funguje byl bys ušetřil mnoho peněz.
Duben 30, 201510 r Ty jo, takhle generálkovat motor, jen tak na blint, protože vynechává! Kolik jsi za to dal?
Duben 30, 201510 r Autor Všechno uplně zbytečné,kdyby ten motor dělal někdo kdo ma ponětí jak funguje byl bys ušetřil mnoho peněz. Ved to že unas nikoho takeho neni každy nad tim motorom zalomi ruky a povie čosom to kupil. :-/ tak porad čo stim ked to poskakuje
Květen 1, 201510 r Autor Nikde nevidim, že byli čištěné vstřiky .... Byli nebyli ? Dal som jednu dávku pripravku na čistenie palivoveho systemu Liqui Moly, a po nikolko kilometroch mi začala svietiet kontrolka EMISE DO DILNY a blikat kontrolka motora počas jazdy niekedy zasvietila a zhasla, po vyjazdeni zhruba stvrt nadrže začal motor ist lepšie aj na volnobehu na neutrali za zahriatom motore išiel krásne a dnes rano mi to zas začalo skackat :-( a preblikla kontrolka motora dva krat, ale ked jemne pridam fakt minimum na volnobehu a N ku tak ide hladko iba na volnobežnich otačkach to kucka a trase pol autom :-( v tom motore ako takom ako som pisal bolo skoro vsetko robene neviem či može byt niečo pripchate este v palivovej sustave alebo ževraj nejaky ventil na čerpadle teda pod čerpadlom čo dava nejaku volnobežnu davku do vstrekov alebo EGR si myslim stim nič nema spoločne či ho odpojim alebo nie nevidim zmenu,
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.