Effective Vloženo 11. Březen 2015 Sdílet Vloženo 11. Březen 2015 Ahojte, teď jsem si lehal pod auto a celkem mě vyděsil stav koncového dílu výfuku. Je mi jasno že vnější vzhled nic neříká o tom jak je zničený uvnitř, ale jako dobrý hospodář ho asi odrbu a natřu. Jak jste na tom vy? Už jste to někdo dělal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
touareg3 Vloženo 11. Březen 2015 Sdílet Vloženo 11. Březen 2015 Úplne zbytočná robota. Po prvom daždi a prejazde na mokrej ceste a kalužiach je farba dole. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 11. Březen 2015 Sdílet Vloženo 11. Březen 2015 (editace) Mě tedy zinkový sprej vydržel na OI hodně dlouho, toho bych se nebál. A odpovím ti myslím za všechny, kdo pod Rapida už někdy vlezli: máme lišku všichni bez rozdílu a mám takový pocit, že první stopy se objevují snad už po čtvrt roce, a to auto zimu ještě nemuselo zážít. Holt sériová povrchovka nic moc. Editováno: 11. Březen 2015, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Machecz Vloženo 13. Březen 2015 Sdílet Vloženo 13. Březen 2015 To je klasika. Jen povrchová rez. Výfuk ještě 10 let poslouží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 13. Březen 2015 Sdílet Vloženo 13. Březen 2015 (editace) Ježiš neblbněte lidi, radši bych si něco o tom našel, než začal pouštět bludy do světa. http://play.iprima.cz/autosalon/preventivni-servis-automobilu-vyfukovy-system Editováno: 13. Březen 2015, autor: Supermarine_Spitfire 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 13. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 13. Březen 2015 Tohle není nic nového, spíš jsem se ptal jestli jste to někdo už nenatíral. Přes to všechno mi přijde lepší to mít hezky natřené a ne aby se z toho loupalo cosi. Stejně pod to polezu až budu měnit na jaro pneumatiky tak bych to trochu natřel, nic víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 14. Březen 2015 Sdílet Vloženo 14. Březen 2015 Kdyz je to nerez a toto je jen povrchova zalezitost nevim proc bych to mel resit. Od toho jsem si kupoval nove auto abych nemusel kazde jaro resit po zime kastli, brousit a kytovat jako v dobach kdyz jsem jako mlady na nove nemel. Toho jsem si uzil dost. Kdo ovsem chce neco zbytecne natirat at si natira. Ja cas stravim jinak a lepe. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 15. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2015 Ale já se tu nebavím o kastli ani o žádném kytování, kde jsi to vzal? Já odrbu koncový díl výfuku kartáčem a natřu to. Práce na max. půl hodiny Navíc stejně přemýšlím že natřu i rezavé brzdy z estetického hlediska. Nepřijde mi to o nic horší než když si např. kola před zimou umyji a zbavím kamínků nebo voskuji kastli. To že mám nové auto ještě přeci neznamená že se o něj nebudu starat. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 15. Březen 2015 Sdílet Vloženo 15. Březen 2015 Kastli jsem uvedl jako priklad s tim ze vyfuk jsem natiral take a zbytecne. Tady navic videt nejde a je to nerez, proc se tim zabyvat. Trmeny to je jina. To ma vyznam. Ale jak jsem psal je to kazdeho vec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedluk Vloženo 15. Březen 2015 Sdílet Vloženo 15. Březen 2015 Skoro každý výfuk je z feritické nerezi, povrch narezne, ale neprorezne.Je to v podstatě pasivace.Netřeba se znepokojovat.Je to záměr. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 15. Březen 2015 Sdílet Vloženo 15. Březen 2015 já myslím, že natřený výfuk je pro řidiče podobná vizitka jako klobouk na hlavě při řízení. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jazzleba Vloženo 22. Březen 2015 Sdílet Vloženo 22. Březen 2015 Skoro každý výfuk je z feritické nerezi, povrch narezne, ale neprorezne.Je to v podstatě pasivace.Netřeba se znepokojovat.Je to záměr. Feritická nerezová ocelTato velká kategorie nerezové oceli obsahuje minimálně 12 % chromu, téměř žádný uhlík a zásadně žádný nikl. Čím více chromu feritická ocel obsahuje, tím klesá její pevnost při žíhání. Důležitou roli hraje také velikostpříměsi molybdenu a uhlíku: více molybdenu = vyšší kujnost více uhlíku = nižší kujnost Jednou z hlavních předností feritických ocelí je jejich dlouhodobé odolávání koroznímu prostředí mořské vody. Oproti austenitické oceli si také mnohem lépe poradí s korozí za napětí Je také velmi dekorativní a dobře kujná. Stejně jako u austenitické není možné zvyšovat její pevnost ani tvrdost pomocí tepla. Kvůli struktuře feritické oceli také vznikají jisté tloušťkové limitace při tepelném opracovávání. Tento problém však vyřešila speciální jakost feritické oceli 3CR12 Jakosti a užití409 – automobilový průmysl (výfuky, katalyzátory) 430 – kuchyňské vybavení, typicky dřezy, příbory a další potřeby 1.4509 (441) – nadprůměrná pevnost a teplotní odolnost (do 850 stupňů Celsia), je ideální do blízkosti automobilových motorů 3CR12 – již zmiňovaná cenově dostupná jakost, která je také odolná korozi a kujná. Hlavní využití najde ve velmi korozivních prostředích (těžařství, cukrovarský průmysl). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jazzleba Vloženo 22. Březen 2015 Sdílet Vloženo 22. Březen 2015 Vlastnosti sortimentu ŠKODA originálních výfuků. Sortiment zahrnuje originální přední, střední a zadní díl výfuku, katalyzátor, vlnovec, výfukové potrubí a upevňovací díly. Konstrukční vlastnosti. V konstrukci výfuku je použita nerezová ocel. Výfuková soustava zahrnuje reflexní, absorpční a kombinované reflexně-absorpční tlumiče. Specifické přednosti ŠKODA originálních výfuků spočívají v nabídce individuální varianty pro každý model vozu a zvýšenou odolností vůči korozi. Ta je zajištěna použitím ušlechtilé nerezové oceli. Předpokládaná životnost tak dosahuje 8-10 let. Díky optimálnímu uzpůsobení všech komponent výfukového systému je dosaženo vynikajícího tlumení hluku 2 dB pod zákonnými limity. Minimální průtokový odpor výfukové soustavy zajišťuje vysoký výkon motoru. Vlastnosti sortimentu ŠKODA Economy výfuků Sortiment ŠKODA Economy výfuků obsahuje přední a zadní díl a výfukové potrubí. Konstrukční vlastnosti jsou dány tím, že tyto díly jsou vyrobeny ze za tepla pohliníkované oceli. Tyto výrobky se vyrábí s nižší rozmanitostí variant, což snižuje jejich výrobní náklady a tím i cenu. Přitom je zajištěno optimální vzájemné sladění dílů výfukového systému. Tyto díly přesně lícují s originálními díly a kromě toho plní požadavky na optimální tlumení hluku dle zákonných předpisů. Zároveň je zajištěn nízký odpor proudění spalin v zájmu zajištění vysokého výkonu motoru. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Filip Antoš Vloženo 15. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2015 Ahoj, nemáte někdo informaci o existenci sportovního výfuku na Rapid Spaceback? Zkoušel jsem googlit i hledat tady na fóru, ale nikde nic. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal149 Vloženo 23. Únor 2017 Sdílet Vloženo 23. Únor 2017 Takto vyzerá výfuk mojho Rapidu TDI po troch rokoch a 100 000 km. Je to podľa vás primerané opotrebenie povrchu z feritického nerezu? Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 23. Únor 2017 Sdílet Vloženo 23. Únor 2017 Muj po 4 letech a 72tis vypada o neco hure. Nic to neni. Povrchova koroze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yosef Vloženo 25. Únor 2017 Sdílet Vloženo 25. Únor 2017 (editace) Necelé 4 roky a 87tis km. Editováno: 25. Únor 2017, autor: Yosef Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal149 Vloženo 28. Únor 2017 Sdílet Vloženo 28. Únor 2017 Pripajam este jeden snimok detailu zo zdvihaku. Autom pritom pravidelne wapkujem. Mechanik sa ma pytal, ci jazdim po AT alebo inde na zapad od nas. Jazdim pravidelne po Rakusku. Podla neho tam maju agresivnejsiu sol. Idem napisat na Škodovku. Aspoň uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 28. Únor 2017 Sdílet Vloženo 28. Únor 2017 (editace) ZÁRUKA NA VÝFUK PROTI PROREZIVĚNÍ JSOU 4 ROKY. Editováno: 28. Únor 2017, autor: Petrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal149 Vloženo 28. Únor 2017 Sdílet Vloženo 28. Únor 2017 Yosef: tak toto je nebe a dudy oproti tomu môjmu komínu... Že by benzínový vydržal dlhšie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 1. Březen 2017 Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 Ne nafťácký vydrží dýl. A tento se vyreklamuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal149 Vloženo 4. Březen 2017 Sdílet Vloženo 4. Březen 2017 Bohužial sa zrejme nevyreklamuje. Nemám záruku na 120 000 km. Dokonca i záruka na nový originál výfuk pre Rapid platí iba 2 roky. Na Fabiu, Octaviu a ja neviem čo ešte platí 4 roky. Môžem sa jedine sťažovať priamo u slovenského zastúpenia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 4. Březen 2017 Sdílet Vloženo 4. Březen 2017 Mam MR13 a v podminkach se pise o 4 letech zaruky na vyfuk. A to jsem mel pouze 2 letou srandart zaruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal149 Vloženo 4. Březen 2017 Sdílet Vloženo 4. Březen 2017 Ta moja je uz modelovy rok 2014. Mohli by ste ma prosim nejako navigovat kde sa o tej zaruke pise? Predom diky Ak je potreba, moj e-mail je m_hrasko@centrum.sk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 4. Březen 2017 Sdílet Vloženo 4. Březen 2017 Uz presne nevim kde to bylo. Ale kdyz jsem studoval pri koupi kde co, nekde to bylo. Kdyz jsem to zminil prodejci, ani o tom nevedel. To je duvod proc si to pamatuji. Zitra se mrknu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.