nik221 Vloženo 22. Březen 2015 Sdílet Vloženo 22. Březen 2015 (editace) Docela mě překvapil celkový stav a že DSG vydrželo DPF na konci životnosti ale myslim že po tolika kilometrech si to může dovolit Jinak o dost lepší stav než Octavia II po 500 000km ale zřejmě záleží na majiteli. Editováno: 23. Březen 2015, autor: nik221 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 22. Březen 2015 Sdílet Vloženo 22. Březen 2015 Pekny, ja po 200.000 km mam zavady: spojka v DSG obe zadni loziska jedna tycka stabilizatoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 22. Březen 2015 Sdílet Vloženo 22. Březen 2015 (editace) zajímala by mě spíš 3.6 ale dík. Editováno: 22. Březen 2015, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xavier Vloženo 22. Březen 2015 Sdílet Vloženo 22. Březen 2015 Pekne, by mne zajimalo,jestli mel problem s vyvazovaci hrideli, jak se tu na foru rozebiralo...myslim,ze je to presne ten ohrozeny typ motoru. Ale jinak nemecka nafta+dlouhe trasy tomu autu proste tolik neublizuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 22. Březen 2015 Sdílet Vloženo 22. Březen 2015 Na našem SII 2.0 TDI po 60 tis.km: Napínací kladka rozvodů - vyměněny na záruku komplet rozvody Čerpadlo ostřikovačů Spojka, převodovka (manuál), startér Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nik221 Vloženo 23. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2015 Pekne, by mne zajimalo,jestli mel problem s vyvazovaci hrideli, jak se tu na foru rozebiralo...myslim,ze je to presne ten ohrozeny typ motoru. Ale jinak nemecka nafta+dlouhe trasy tomu autu proste tolik neublizuji. Na posledních dvou stránkách jsou všechny závady, vyvažovací hřídele to přežily, taky mě to zajimalo mám totiž stejný motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 23. Březen 2015 Sdílet Vloženo 23. Březen 2015 vse je jen otazkou servisu a pristupu k autu.. jak pise, jezdil dalnice, coz je uplne neco jineho, nez jezdit denne mesto a 40x startovat auto, popojizdet v kolonach atd.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 23. Březen 2015 Sdílet Vloženo 23. Březen 2015 Na to si snad diesel rozumnej clovek nekoupi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 1. Květen 2016 Sdílet Vloženo 1. Květen 2016 (editace) s majitelem toho stříbrnýho Supa se dobře znám. Má obchod se zbraněma a ty kilometry najezdil hlavně na německých dálnicích, kde má dodavatele. Ne, že by to snižovalo nějak ten výsledek, ale přeci jen kdyby to byl třeba pražskej taxikář, mělo by to jinou vypovídací hodnotu. Editováno: 1. Květen 2016, autor: jirkaK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CentriFUGA Vloženo 15. Květen 2016 Sdílet Vloženo 15. Květen 2016 Po přečtení tohoto článku už jsem v klidu, měl jsem s DSG s 244.000km trochu obavy, ale už jsem v klidu :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.