mp390 Vloženo 17. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2015 Můj názor je, že plechy tím, jak jsou plné s menšími otvory, tak vytvářejí úplně jiný prostor pro odrážení zvuku od motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mav07 Vloženo 30. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2015 Mám najeto asi 600km. Po rozjezdu se studeným motorem je slyšet při sešlápnutí plynu takové "bzučení", při puštění pedálu zvuk mizí. Dále pak pozoruji při zrychlování od cca 2000 ot. zvuky jako kdyby něco v motoru "bublalo" (nebo spíše takové tlumené pravidelné žbluňkání - vážně nevím, jak to správně popsat, na nahrávku je to příliš tiché). Pokud je motor zahřátý, tyto zvuky nejsou slyšet. Je to běžná věc nebo nějaký problém? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czab Vloženo 30. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2015 Já bych počkal až budeš mít najeto trochu víc. Já taky poslouchal každou blbost a nakonec s toho nic nebylo ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 30. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2015 Všeobecne je ten motor pri zrýchľovaní ako "bublajúci vysávač" na to si treba zvyknúť, u mňa je to tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepav Vloženo 31. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2015 Mám najeto asi 600km. Po rozjezdu se studeným motorem je slyšet při sešlápnutí plynu takové "bzučení", při puštění pedálu zvuk mizí. Dále pak pozoruji při zrychlování od cca 2000 ot. zvuky jako kdyby něco v motoru "bublalo" (nebo spíše takové tlumené pravidelné žbluňkání - vážně nevím, jak to správně popsat, na nahrávku je to příliš tiché). Pokud je motor zahřátý, tyto zvuky nejsou slyšet. Je to běžná věc nebo nějaký problém? Díky Taky jsem ono bublání zaznamenal. Domnívám se, že to způsobuje kompresor klimatizace, který je při studeném motoru hlučnější. Kompresor se totiž točí neustále... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mav07 Vloženo 3. leden 2016 Sdílet Vloženo 3. leden 2016 jak to tak posloucham, je to spis jako by bylo v motorovem prostoru neco uvolnene a pri 'prudsim' zrychleni to tak nejak tlumene periodicky bouchalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobek Vloženo 1. Březen 2016 Sdílet Vloženo 1. Březen 2016 Pánové. Je normální že auto po studeném startu chrasti nebo jak by se to dalo nazvat. Mám ho měsíc a naje to 1300km. Zahřátý motor OK ale ráno ten zvuk nic moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czab Vloženo 1. Březen 2016 Sdílet Vloženo 1. Březen 2016 Já myslím že je to normální. Mě to taky po startu "chrastí" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Březen 2016 Sdílet Vloženo 1. Březen 2016 A ako dlho "chrastí"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobek Vloženo 1. Březen 2016 Sdílet Vloženo 1. Březen 2016 Já si toho všiml minulý týden když jsem jel ráno do práce. Nevim proč ale nastartoval jsem a otevřel dveře. Mám to auto chvíli a asi jsem to tak ještě neudělal. Ten zvuk mě zarazil.Jsem myslel že je někde volnej plech. Dojel jsem do práce a auto už predlo jak kote.Od té doby sledují a kazdej studenej start je stejnej. Měl jsem před tím octu 2 TDI pd a tam mě studenej klapot neprekvapil ale u tohoto. To je zvonkohra šestnácti ventilů :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elkanera Vloženo 19. Duben 2016 Sdílet Vloženo 19. Duben 2016 Po přezutí z plechů na elektrony už je bublání z motoru zase tišší a tolik mě nedráždí. Na druhou stranu ale slyším víc hluku a hučení od gum (u mne Kumho Ecowing). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodge Vloženo 20. Duben 2016 Sdílet Vloženo 20. Duben 2016 Po přezutí ze zimních hliníkáčů 185/60 R15 na letní 215/40 R17 u mě žádná změna v hlučnosti, ani ve spotřebě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LubošC Vloženo 21. Duben 2016 Sdílet Vloženo 21. Duben 2016 Po přezutí z plechů na elektrony je bublání z motoru daleko slabší, - paráda! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_cz Vloženo 22. Duben 2016 Sdílet Vloženo 22. Duben 2016 Mám najeto asi 3400 a bublám taky. Příšernej zvuk. 1.2 81kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LubošC Vloženo 22. Duben 2016 Sdílet Vloženo 22. Duben 2016 Máš plechy, nebo Alu? Já auto kupoval na podzim na plecháčích, a to bublání, chrochtání při zatížení motoru , nebo jak ten zvuk nazvat jsem i reklamoval v servisu (bezúspěšně). Technik to se mnou projel, slyšel to také , ale nic se s tím prý nedá dělat , motorem to není. Tak jsem po přečtení různých fór teď na jaře koupil hliníky a přezul na ně. A je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_cz Vloženo 24. Duben 2016 Sdílet Vloženo 24. Duben 2016 Mám originál 15" Matone. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasek_81 Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 (editace) Ahoj, přidávám se do klubu lidí, co jim to dělá divné zvuky. :-) Nechci to nějak řešit, těch zvuků od těchto motorů už mají všichni plné zuby… Takže jen pro info a spíš mne zajímá, jestli to tak máte na autech taky? Jinak dle autorizovaného servisu je to OK. Auto má po každém studeném startu divný, jakoby dieselový zvuk a je to patrné hlavně po přidání a ubrání plynu (viz video od 0:50). Zvuk je výrazně patrný až do dosažení teploty oleje asi 80°C (pak je to tlumeně slyšet už jen při vyšších otáčkách) a auto zní opravdu hrozně, je dost velká ostuda s ním odněkud odjíždět. Nové auto to nedělalo (takto hlasité je to asi od 3 tis.km). Zní to jako plechový zvuk, který přestane jen na několik sekund po ubrání plynu a pak se znovu objeví. Jen mne štve, že moje předchozí krátká Fabia 3 1.2TSi 66kW z roku 2015 to rozhodně nedělala (nezdá se mi, že by to byla vlastnost, protože to nedělají všechna auta s 1.2TSi E211, poslouchal jsem O3 se stejným motorem a tam je to krásně tiché). Mám najeto asi 5.000 km. https://www.youtube.com/watch?v=4IOtye8kQawhttps://www.youtube.com/watch?v=Ble85q0-vUEhttps://www.youtube.com/watch?v=Ez74-oHkWDc Editováno: 28. Duben 2016, autor: vasek_81 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RDMBR Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 tu předchozí fabii si rozstřelil či co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasek_81 Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 RDMBR: Ne nerozstřelil, ale byla to krátká 66kW ve výbavě ambition plus a když se mi naskytla příležitost ji za rozumnou cenu prodat a vzít si vybavenějšího kombíka, tak jsem do toho šel. Je to super auto a až na ten zvuk jsem spokojen. Jo a nikdy bych to neřekl - ale rozdíl mezi těmi auty je propastný. Kombík jezdí o hodně lépe než krátká (pocitově o třídu lépe) a ty H7 v projektorech jsou se základním světlem s H4 neporovnatelné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elkanera Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 vasek_81: Mně zase přijde děsivý to plechový cvakání, cinkání, zvonění, rachtání, nebo jak to pojmenovat. Myslím, že je to jeden z těch zvuků, který mě za jízdy irituje uvnitř auta, pochopitelně v tlumenější podobě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronall Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 (editace) RDMBR: ..........Jo a nikdy bych to neřekl - ale rozdíl mezi těmi auty je propastný. Kombík jezdí o hodně lépe než krátká (pocitově o třídu lépe) a ty H7 v projektorech jsou se základním světlem s H4 neporovnatelné. S tím nesouhlasím, v práci jezdím s Combi a sám mám HB obě jsou Style a řekl bych, že naopak krátká se mě zdá jízdně o něco lepší jak dlouhá, i když Combi je 81kW a motoricky je o něco lepší i díky 6K. Se světly nelze než souhlasit, projektory o třídu lepší. Co se týká různých zvuků, tak mě překvapuje ta zvonkohra po zastavení a vypnutí motoru, v takové intenzitě sem to ještě u žádného auta neslyšel. Editováno: 27. Duben 2016, autor: ronall Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 Zaujímavé zvuky s toho idú, sám som to nikdy na svojom nepočúval, ani ma to neprekvapuje Tsi je kapitola sama o sebe. Moje ďalšie auto bude 1,0 Tsi v Octávii. Už sa neviem dočkať :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 A co teprve az prijde eSup. To budete spokojeni vsichni - nebude totiz vydavat vubec zadne zvuky Jinak krome startu me zvuk motoru neprijde nejak nepatricny. Ale ja si na to tak nepotrpim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LubošC Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 No to je děsný, zkus přidat do benzínu aditivum VIF, třeba to trochu ztichne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikino69 Vloženo 1. Květen 2016 Sdílet Vloženo 1. Květen 2016 Podobne som na tom aj ja. Myslim ten zvuk vzdy po pridani plynu potom kratka pauza a pri znizovani otacok uz ide ten zvuk suvisle. Zrejme to je vlastnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.