Publikováno Červenec 5, 200619 r Mám najazdených 85000 km. Niekedy. najmä pri vyššom zaťažení auta (snahe rýchlo akcelerovať), vypne turbo a auto prestane ťahať. Má niekto s tým skúsenosť? Potreboval by som poradiť, čo robiť... Ďakujem
Červenec 5, 200619 r pravděpodobně máš zatuhlou regulaci na turbu a asi tě čeká toto http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1874
Červenec 5, 200619 r Možná váha vzduchu, na turbo najeto trochu málo km ale záleží od řidiče jak to turbo protáhne.
Červenec 6, 200619 r Autor Ďakujem za rady. Asi sa skusim na to pozriet sám. Ale keby niečo...koľko stojí taká robota v servise?
Červenec 6, 200619 r Na servis ani radsej nepomyslaj, zarataju ti aj to co ti na aute nerobili ... Ja som mal podobny problem, vymenil som vahu vzduchu a bolo to v pohode, stoji to do 1000-Sk a vymenis si to aj sam.
Červenec 10, 200619 r Autor Pýtal som sa známeho a tvrdil mi, že to môže byť chybný snímač tlaku vzduchu. Ale potvrdil mi aj to, že najlepšie by bolo všetko vyčistiť a potom sa uvidí...
Červenec 11, 200619 r Možná váha vzduchu, na turbo najeto trochu málo km ale záleží od řidiče jak to turbo protáhne. Zaseklé turbo jsem viděl po 23000 km a to totálně.Ono bodejť né,když s tím dotyčný jezdil po městě a prej aby to šetřil tak do 2000 ot/min ,kdy se turbo skoro nepohne
Červenec 11, 200619 r Je to 100% zaseknutým naklápěním lopatek turba.Já mám ten samaj problém.Zjistíš to snadno.Odpoj podtlakovou hadičku na ovládání klapek turba.A zkus s nima pohnout.Mělo by to jít lehce pokud ne tak je to na demontáž turba a vyčistění klapek.
Červenec 22, 200619 r nejsem sice odbornik ale tenhle problem jsem take resil, kdyz jsem vjizdel na dalnici a chtel jsem na to trosku slapnout vyplu turbo... pokud jsem auto chcipl a znova nastartoval (restart ) ) , tak vse slo zas ok. a problem byl ve ventilu tlaku vzduchu do turba nebo jak se ta vecicka jmenuje, je to verna kulata vec s bilou cepickou... vedou do toho 3 hadicky a jeden konektor 2 pinovej... ta hracka stoji asi 1500kc nicmene kdyz mate rok 98 jako ja tak tam je jeste starsi konektor hranatej a to ta hracka stoji asi 4000 vc dph... takze je lepsi koupit ve skodovce konektor - stoji asi 250kc a predelat to... ten dil je uplne stejnej jen se lisi konektrem a cenou... udelal jsem to takhle a vse je ok....
Červenec 23, 200619 r Bývám tady jen občas ,ale už jsem tuto podobnou věc řešil.Mám SUPER kamaráda ve Škodovce dělá mi jen on z oktavkou,jel jsem na rovince vytáčel motor na 4000tis ,a ve 3.5tis vyplo turbo a zaplo až po vypnutí a opětovném nastartování.Zajel jsem za ním do servusu hodili na počítač a vyjelo to prasklá tlaková hadice,jenže po dúkladné kontrole nic takového nebylo,turbo taky v pořádku.Nakonec jsme zjistili po všelijakých jeho fíglech že jeto ten malý přetlakový ventilek co upouští tlak z turba abny se nic nestalo.Prostě neupustil a elektronika snížila otáčkya výkon motoru.Jinak je to ten ventilek co je u stěraču PVC černobílý vedou do něho hadičky jedna vchází druhá jde ven.Dá se vyzkoušet dát ho dopusy a a jemně fouknout a zase jakoby potáhnout takové tahání tlaku sem a tam.Víc poradit nemohu.Mějte se
Červenec 25, 200619 r to Maho kde si sehnal ten ventil,nikde mi ho nechtějí prodat,jedině celé turbo.
Červenec 25, 200619 r Pokud se zadíváš na ovládácí tyčku regulace turba a někdo Ti nastartuje,tak by se měla podtlakem zatáhnout,tj.jde dolů.Pokud nejde ,tak je to bud natvrdo,špatné regulace turba,nebo Ti nejde podtlak právě natu hadičku ,co jde k turbu.Za předpokladu,že to je81 kw s regulací.
Říjen 30, 200618 r Prosím o radu! Octavia 1.9TDi 81kw rok 2001 Nějak mi začalo vynechávat zřejmě turbo při větší zatěži při rychlejší jízdě, když to točím do 3tis.otáček auto rázem spomalí a je bez výkonu asi se vypne turbo protože vůbec to auto nejede,až když zastavým vypnu klíček a znovu nastartuju opět to jede tak jak má.Čím to může být odchází mi turbo?Nebo to může být něčím jiným. Předem děkuji.
Říjen 30, 200618 r No me to dela taky.Proste to padne do nouzaku.Takzvane prekroceni plniciho tlaku u turba.Uz se to hodnekrat na ruznych forech resilo.Bud to je magneticky ventil omezeni plniciho tlaku(N75),hadicky,a nebo zatuhle lopatky na turbu.U me to jsou hadicky ,nejsem schopnej se dokopat vymenit je za nove.Jen je vzdycky dotahnu a chvilku to vydrzi. Jinak zastavovat nemusis.Ja to delam za jizdy na rovince .Vypnu zapalovani a hned nastartuju a zas to jede. Moje auto na to ma jeden oblibenej kopecek,jinde to nedela.Rikam tomu uz pracovne testovaci kopec Je to hned za vyskovem ,kde kdyz to vytocim nad ty 3tis tak to padne do nouzaku Upraveno Říjen 31, 200618 r od octavka19tdi
Říjen 30, 200618 r takže vyměnit ventyl a čekat co se bude dít a jak to nebude ten tak to můžou být ty hadičky a jak to nejsou ani ty tak je třeba vyměnit turbo co?
Říjen 30, 200618 r delo se mi to take. Vymenil jsem zminovany ventil (sezenes ho za par fufnu) a mam klid ...
Říjen 31, 200618 r No napred bych prekontroloval ty hadicky,me pri kontrole jedna strana hadicky zustala v ruce,a to jsem za to nemusel skoro tahat.Pak bych sel po tom ventilu a nakonec bych skoncil u toho turba.U turba se to prej da poznat jestli je zatuhle tim ze se zkusi hejbnout tou tycinkou co zneho vede do te banky.prej se ma volne hejbat .Nekde jsem cet ze az 1,5cm ale nechci kecat.
Říjen 31, 200618 r Lídi mi hodně píšou, že to je špatná váha vzduchu což mi vůbec nic neříká. No vaha se mi chovala trosku jinak,aspon teda u me,postupne jsem stracel vykon.Az jsem to k tem 3tis.vubec nemohl vytocit.At sem radil jak sem radil.Stejne by bylo asi nejlepsi nechat si vycist z pameti zavady.
Říjen 31, 200618 r zavada je regulace plnícího tlaku - Regulační mez překročena sporadická Tak to vaha neni.Ja mam vahu novou a napise mi to obcas taky.Je to jedno s toho co jsem tu uz psal.Ventil(N75),hadicky a nejhorsi moznosti je zatuhle naklapeci lopatky v turbu.Ale nekdo uz nekde psal ze mel i vadnou tu podtlakovaou banku co ovlada tu tycinku do turba.Je to proste neco kolem turba.
Říjen 31, 200618 r čím bys začal jsem amater kde se nachází turbo je pod motorem chtěl bych skusit roztočit lopatky jestli se točí už mi to někdo psal někde jinde
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.