Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu


xaker

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Mám už delší dobu stejnej problém, vlastně mám auto přes 3 roky a dělalo mi to už od začátku, tdi 81 kw rok 99,najeto 235tis. km, stávalo se to jen někdy, nepravidelně, třeba dlouho nic a jindy třikrát za jeden den, stává se mi to jen na dálnici při velký zátěži nad 4tis. ot. najednou vypne turbo, asi nouzák ale kontrolka se nerozsvítí, stačí vypnout motor a znovu nastartovat (už dělám za jízdy), někdy to po chvíli udělá zas tak zopakuju postup a jedu pak klidněji a někdy klid někdy to vypne znova i tak, mimo dálnici se mi to ještě nestalo, a ani to nemusí bejt do kopce. Nestává se to až tak často takže sem to zatim nijak neřešil, nedávno sem měnil váhu vzduchu a od tý doby se mi to nestalo tak sem myslel že je problém vyřešen, až minulej tejden se mi to stalo zas, jel sem 500km do německa a hned zpátky, samá dálnice, jednou to vyplo cestou tam a jednou cestou zpátky, byl sem překvapenej protože mi to od výměny váhy neudělalo (skoro půl roku), tak si myslím že to bude ten ventil N75 nebo turbo, ale lopatky se hejbou v poho-rukou s tim normálně hejbu za to táhlo u baňky. Asi zavítám za Andrem aby se mi na to mrknul. Nebyl by někdo v Praze s Vagem kdo by uměl přeměřit ten magnetický ventil? Abych věděl na čem sem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

zdar chlapi,

vyměnil jsem ty hadičky,nejdříve ty slabší a O.K.,pak ty silnější a ty už jsem nesehnal ty pletené ale jen 5mm benzínačku,od té doby mi reaguje turbo až za hranicí 2200 ot.,nevíte kde je chyba respektive kde sehnat origo hadičky ty silnější když ani ve škodovce je nemají????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim vsechny priznivce servisnich praci okolo Turba!

I me se "postestilo", ze odeslo turbo. Zacalo to zrat olej a byl z toho trochu prutokovy ohrivac - vsechno to slo pres Intercooler do vyfuku. To ze tam byl novy olej - plna syntetika uz resit nebudu :aggressive: .

V kazdym pripade, kdyz to budu rozebirat, rad bych vymenil i vsechny ty pleteny hadicky, ktery spojujou ty magneticky ventily a turbo atd.

Nicmene jsem zjistil, ze sehnat je je pomerne nadlidskej vykon. Ve skodovce to prodavaji pouze v rolich po 5 m. Vzhledem k tomu, ze metr te slabsi hadicky stoji cca 250 Kc a je potreba zhruba 2,5 m, tak by mi doma zbylo spousta hadic, ktera by nemela pouziti.

Vite nekdo, kde sehnat tyhle hadicky, prosim? Pripadne, kdybyste nevedeli, nechysta se nekdo na stejnou akci? Ze bychom se domluvili a koupili ty role treba napul?

Tohle me ted dost trapi, protoze fakt nevim, jak to vyresit.

Jo a jeste dotaz. Kdo to uz menil.. cim jste nahradili ty puvodni sponky, ktery tam jsou? Tema pruznyma svorkama?

Dekuji vsem za rady a inspirace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar chlapi,

vyměnil jsem ty hadičky,nejdříve ty slabší a O.K.,pak ty silnější a ty už jsem nesehnal ty pletené ale jen 5mm benzínačku,od té doby mi reaguje turbo až za hranicí 2200 ot.,nevíte kde je chyba respektive kde sehnat origo hadičky ty silnější když ani ve škodovce je nemají????

To je blbost, chyba bude jinde. Já používám VÝHRADNĚ palivové hadičky bez opletu a vše funguje jak má. Chyba bude jinde!

Ty origo opletené nesnáším, protože často zteří a přes ten oplet to nejde vidět....a pak tě to někde překvapí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim vsechny priznivce servisnich praci okolo Turba!

I me se "postestilo", ze odeslo turbo. Zacalo to zrat olej a byl z toho trochu prutokovy ohrivac - vsechno to slo pres Intercooler do vyfuku. To ze tam byl novy olej - plna syntetika uz resit nebudu :aggressive: .

V kazdym pripade, kdyz to budu rozebirat, rad bych vymenil i vsechny ty pleteny hadicky, ktery spojujou ty magneticky ventily a turbo atd.

Nicmene jsem zjistil, ze sehnat je je pomerne nadlidskej vykon. Ve skodovce to prodavaji pouze v rolich po 5 m. Vzhledem k tomu, ze metr te slabsi hadicky stoji cca 250 Kc a je potreba zhruba 2,5 m, tak by mi doma zbylo spousta hadic, ktera by nemela pouziti.

Vite nekdo, kde sehnat tyhle hadicky, prosim? Pripadne, kdybyste nevedeli, nechysta se nekdo na stejnou akci? Ze bychom se domluvili a koupili ty role treba napul?

Tohle me ted dost trapi, protoze fakt nevim, jak to vyresit.

Jo a jeste dotaz. Kdo to uz menil.. cim jste nahradili ty puvodni sponky, ktery tam jsou? Tema pruznyma svorkama?

Dekuji vsem za rady a inspirace.

To OV za tvým nickem jestli znamená Ostrava, tak zajeď do Tubesu, a kup si palivové hadičky 3,2 a 5mm. Normálně na metry.

http://www.tubes-int.cz/firma.htm

Jinak kdyby měl kdokoliv z okolí podobný problém a potřeboval by vyčistit turbo, nebo to celkově opravit, nebo vyměnit za větší, tak nabízím své služby. Bližší info na tdi.upravy@email.cz, nebo SZ. Jsem z Havířova.

Editováno: , autor: tdipower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam 1.9tdi 81kw,auto prestalo tahnout,az pri otackach kolem 2500 mam pocit,ze je vse o.k.,ale pri vetsi rychlosti to zase nejede,motor je hlucnejsi,ale nekouri.jako by to jelo bez turba,ale to je pry v pohode.mam uz 300000km a nebyla menena vaha vzduchu.poradte diky!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam 1.9tdi 81kw,auto prestalo tahnout,az pri otackach kolem 2500 mam pocit,ze je vse o.k.,ale pri vetsi rychlosti to zase nejede,motor je hlucnejsi,ale nekouri.jako by to jelo bez turba,ale to je pry v pohode.mam uz 300000km a nebyla menena vaha vzduchu.poradte diky!!!!

Buď váha nebo to může být ten N75 ventil plnícího tlaku turba. Mě to taky tak dělalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam 1.9tdi 81kw,auto prestalo tahnout,az pri otackach kolem 2500 mam pocit,ze je vse o.k.,ale pri vetsi rychlosti to zase nejede,motor je hlucnejsi,ale nekouri.jako by to jelo bez turba,ale to je pry v pohode.mam uz 300000km a nebyla menena vaha vzduchu.poradte diky!!!!

Buď váha nebo to může být ten N75 ventil plnícího tlaku turba. Mě to taky tak dělalo.

omlouvam se,ale zajima me to,o cene vahy asi predstavu mam ale rad bych predstavu i o tom ventiku,povezte kdo vite na kolik prijde,diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Taky mi to jelo jakoby bez turba, mám ji teprve dva měsíce, tak se s tím seznamuji, ale vyměnil jsem palivový a vzduchový filtr a zase trhá asfalt :D

zdravim , když to tady tak čtu..mám stejný problém ,ale najeto 150000km , objednal jsem ventil zpětného vedení spalin anebo jak se tomu nadává a auto nejede pořád, turbo nějak přestalo pískat , jako by 66kW byla. :( NA VAGU ale nepíše žádné chyby ,tak nevim... koupit ten ventil N75? Děkujíí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám octavii 1,9tdi 2002 a špatně startuje bílý dým a na volnoběh jako kdyby jela na 3 válce, ale jen po startu. Nad 3000 ot. netáhne a cuká, ale ne vždy, po vypnutí klíčku je to dobré. Je vyčištěné turbo a vyměněná membrána turba, váha vzduchu to není to jsme zkoušeli vyměnit. Asi bude špatné turbo. Zkuste poradit. Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

ahoj, pročetl jsem si všechny příspěvky ohledně turba a chtěl bych se zeptat, jestli se tzv. zanešené turbo týká taky jeho vypínání až v rychlosti cca 140 - 150 km/h, jinak v nižších rychlostech zapíná spolehlivě a drží. Po vypnutí musím motor opět vypnout a zapnout. Předem díky za pomoc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, pročetl jsem si všechny příspěvky ohledně turba a chtěl bych se zeptat, jestli se tzv. zanešené turbo týká taky jeho vypínání až v rychlosti cca 140 - 150 km/h, jinak v nižších rychlostech zapíná spolehlivě a drží. Po vypnutí musím motor opět vypnout a zapnout. Předem díky za pomoc.

To nebude turbína, spíše váha vzduchu ne? ;) Myslím si, že ti to vždy udělá okolo 2700 -3200 otáček, ne? Tedy nějak můj odhad, jsou tady jiní machři, já jen co mám odkoukáno,odposloucháno

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...