Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, nevíte někdo jak se rozebere klíček (kessy) ? Chci u druhýho vyndat baterku aby se zbytečně nevybíjela. A Jak je to vlastně s nastartováním pokud se vybije baterka v klíči když je kessy .... dveře se otevřou klíčem (nějak se vycvakne na klice ten plast) ale když je startování tlačítkem tak nechce to při startování signál z klíče ?

Vloženo

Klíček otevřeš a ze štěrbiny směrem ven vyloupnes krytku a následně baterku. Pokud se baterka v klicku vybije, tak startovaci tlacitko musíš zmáčknout přímo klíčkem. Je v něm záložní čip imobilizeru, jako je v klasickém klíčku.

Vloženo

Někomu tady z fóra (za zapomnětlivost se omlouvám :() jsem před dvěma týdny sliboval test s KESSY:

- vystoupím, zadní dveře ještě otevřené, ale já už zamknu auto. Pak pomáhám např. dítěti odepnout pás atd. a klíč dám dovnitř a zavřu zadní dveře. Auto bez KESSY by se mělo zamknout i s klíčem uvnitř.

 

Auto s KESSY zahlásí "Klíč v autě" a odemkne celé auto.

Vloženo

To bylo pro mě. Díky za test. Myslím, že jiná kombinace zabouchnutí klíče už není. Tohle považuji za obrovskou výhodu Kessy vedle komfortu.

V rámci konspirativních teorií ještě jedna možnost je. Odemknout kapotu, zamknout auto, klíč si odložit do motorového prostoru co nejdál od interieru auta a zabouchnout kapotu. Na to bude i Kessy krátké... :)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Dobrý to má SII po FL. Nedávno jsem otevřel kufr, hodil bundu do kufr a zabouchnul dveře. Šup, zase se kufr otevřel. Opakoval jsem to asi třikrát a nechápal, co se to zbláznilo. Pak jsem si uvědomil, že klíč zůstal v bundě. Jinak je to opravdu návykový systém, ale spíš člověk trošku degeneruje:) Po roce jsem zase dostal normální klíčky a pořád jsem je nechával v zapalování:)

Tak u Fabie III se mi dost často stává to co ty popisuješ vyse. Ale bohužel, kdyz mám klíč v kapse a chci zavřít kufr. Muj kufr odskakuje a odskakuje. Musím často vzít klíč do ruky a tu natáhnout směrem od auta a pak kufr zavřu s tim, že neodskoci. Jakoby čidlo v kufru bylo moc citlive a klic registrovalo i v me kpase za autem. Mate někdo podobný problém?

Vloženo

A prave preto treba mat v aute namontovane este nejake ine zabezpecenie. Bud mechanicke alebo dalsi imobilizer atd. Sice im to nezabrani vo vykradnuti ale aspon sa to bude tazsie kradnut ;-). Zas na druhu stranu, ak si to dane auto vyhliadnu na objednavku, tak tam mozes mat aj zivu kobru kralovsku, auto ukradnu.

Vloženo

Scenic: Z hlediska zabezpeceni to co jsi napsal chapu, z pohledu uzivatelskeho komfortu nemuze asi byt nic horsiho nez mit kessy a pak uvnitr hledat klic nebo chip, kterym odemknu treba radici paku..to je kolosalni nesmysl.

Vloženo (editace)

Tyto články o nespolehlivosti sytému Kessy nejsou nic nového, neexistují žádné důkazy o nabourání do tohoto systému. Byly vyhodnoceny opakovaně jako skrytá reklama dodavatelů přídavných zabezpečovacích zařízení.

Místo investice do těchto přídavných zařízení je vhodnější sjednat si kvalitní pojištění.

Editováno: , autor: dodge
Vloženo

Dnes se mi 2x stalo, že jsem zastavil, vypl motor (mám nastaveno automatické zamykání), otevřel dveře řidiče, vyšel ven a chtěl si vzít věci ze zadního sedadla, zadní dveře ale nešly zvenku otevřít. Vůbec nechápu proč. Nestalo se Vám to někomu? 

Vloženo

Jo to je normální. Když auto zamkneš uvnitř tlačítkem nebo to máš nastavený na automatiku tak se ti vždycky odemknou jenom dveře, které otevřeš zevnitř. Nebo to musíš odemknout zmáčknutím tlačítka na palubce a nebo klíčkem. Ze začátku to byl pro mě taky nezvyk. Fabia II vždycky po otevření dveří odemkla všechny dveře.

Vloženo

Myslím, že to je tím, že jsi dlouho seděl. Mám vypozorováno, že když vypnu motor a ihned vystoupím, tak se odemkne vše. Když dlouho sedíš a pak vystoupíš, tak se odemknou jen dveře řidiče. Buď je to takhle, nebo naopak, nejsem si teď jistý.

Vloženo

Mě se včera stalo že jsem zastavil, vypnul motor, vylezl a otevřel kufr. Vyndal kočárek a šel dozadu vyndat malou ze sedačky a zadní dveře otevřít nešly. Nevím proč, ale předtím jsem to neregistroval

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravím, mám jeden hloupý dotaz k funkci Kessy. Např. manželka je zvyklá se na některých místech při čekání v autě zamykat. Jak to funguje v případě že je klíč ve vozidle?

Vloženo

Ahoj, nevíte někdo jak se rozebere klíček (kessy) ? Chci u druhýho vyndat baterku aby se zbytečně nevybíjela. A Jak je to vlastně s nastartováním pokud se vybije baterka v klíči když je kessy .... dveře se otevřou klíčem (nějak se vycvakne na klice ten plast) ale když je startování tlačítkem tak nechce to při startování signál z klíče ?

Nazdar,

vsetky dialkove ovladace pracuju na principe, ze elektricky obvod je uzavrety az v pripade stlacenia tlacitka, takze medzitym nedochadza k spotrebe energie z baterie. Vybratie baterie moze znizit riziko jej vytecenia a naslednej korozie co je v pripade litiovych clankov velmi malo pravdepodobne.

Vloženo

Zdravím, mám jeden hloupý dotaz k funkci Kessy. Např. manželka je zvyklá se na některých místech při čekání v autě zamykat. Jak to funguje v případě že je klíč ve vozidle?

Normálně, zmáčkne tlačítko na přístrojovce a je zamčeno... Pozná, že zmáčkla uvnitř.

 

Zamykání lze nastavit i automaticky při rozjezdu...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...