Prosinec 10, 20213 r Já osobně jsem si třeba koupil OBDEleven i s PRO licencí a za mě je to super v tom, že nepotřebuji sebou tahat počítač, stačí mi jen mobil a ten dongle si nechávám v autě. Když náhodou jedu a objeví se mi nějaká chyba, nebo chci sledovat nějaké měřené hodnoty za jízdy, tak to jen zapojím, připojím k mobilu a hned vidím. Nemusím tahat počítač, zapojovat nějaký kabel. Mám teda i VCDS, ale to už prakticky nepoužívám. Za mě to OBDEleven je super, když takhle uživatel bude chtít jen něco občas změnit a nechce se v tom raději sám hrabat a použít ty One-Click apps. Samozřejmě to není bezchybné ani přes ně.
Prosinec 10, 20213 r před 1 hodinou, Taffy napsal: VCP určitě není pro každého, stojí to dost peněz a nevidím moc smysl, proč by sis ho pouze pro svůj účel kupoval 🚀 Díky za názor. Každopádně mi asi něco uniká ohledně ceny. Viz tabulka: Porovnání funkcí autodiagnostiky VCDS Funkce PROFI Max Standard Standard 10 VIN Standard 3 VIN Automatické dlouhé kódování ANO ANO NE NE NE Automatické funkce ANO ANO NE NE NE Příslušenství Příručka VIS ANO ANO NE NE NE On-line služby pro VAG-COM ANO ANO NE NE NE Pokud budu chtít VCDS vč. long coding a VISu, což zde @danno1771 také zmiňoval jako výhodu, musím si koupit Max sadu (anebo přímo profi bezdrátovou). Ta Max s HEX-V2 stojí 12 tisíc. Za VCP to vychází € 305 = cca. 8000,- Kč (pokud nechci i K-line, což nepotřebuji). Což je o 4 tisíce levnější. Chápu, že VCP má dražší (spíš přímo drahé) aktualizace. Ovšem asi bych se dokázal obejít i bez nich a VCDS aktualizace také nemusí být vždy zdarma, jak čtu: "Cena update se pohybuje od 0,- do 1700,- bez DPH (není povinné kupovat)" Tak proč považuiješ VCP za drahé?
Prosinec 17, 20213 r Zdravím pánové, po nějaké době jsem se podíval do kalkulačky Lcode v řj 09 a nemilé překvapení. Místo původních hodnot samé nuly. Dokáže mi někdo poradit co se stalo a proč?
Prosinec 18, 20213 r Tak tomu nerozumím. Před 14 dny se tato jednotka ještě kódovala a teď už najednou ne? Jediné co se od té doby stalo, byla online aktualizace softwaru Columbusu. Upraveno Prosinec 18, 20213 r od pawlajs
Prosinec 18, 20213 r Zdravím ide súčasne nakodovat vypnutie denného svietenia pri rucnej brzde a v polohe 0? Upraveno Prosinec 18, 20213 r od cayc
Prosinec 18, 20213 r @cayc V poloze 0 se dá vypnout DRL v menu, pokud si tam tu položku zapneš: Controller 09 - Central Electronics 16 - Security Access - kód je 31347 10 - Adaptations (2) - Daytime running lights-Tagfahrlicht Aktivierung durch BAP oder Bedienfolge moeglich - změnit na active Co se týče ruční brzdy, to myslím lze také nějak, ale nezkoušel jsem to. DRL se zhasínají vpředu i vzadu a nemám v úmyslu být na ručce neosvětlený.
Prosinec 22, 20213 r Ahoj všem, snad Vam to nebude vadit když se zeptám na jinou apku viz odkaz: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ovz.carscanner Mam i vcds ale treba udelat 30barev je dosti slozite ale u teto apky stacilo jen vybrat a potvrdit. Chci se zeptat, ma ji tu nekdo a s jakým adaptérem to dobře funguje, ja mam bluetooth z alli, je dost věcí které to umi ale jsou věci ktere nejdou a pise , ze to tento adapter neumi. Vyzkoušel jsem si tři nastaveni, ktera jsou zdarma a pak zakoupil verzi Pro, apka je v češtině. Jde tam i dlouhe kódování. Dekuji za reakci
Prosinec 24, 20213 r Zdravím, našiel som chybu na adrese 13 ACC, nestretol sa niekto z vás s tým? 1219 - Databus U1121 00 [008] - Missing Message [FAULT_TIMEOUT_PSD_06] Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Prosinec 24, 20213 r Nevím, jak to popsat úplně odborně, ale PSD je součástí navigačních podkladů, tzn. komunikace s infotainmentem (pro pACC a další). Pro MIB2 (MIB2.5) by mělo být v ACC nastaveno PSD na hodnotu 1.5 (respektive tam asi bude PSD_15) Upraveno Prosinec 24, 20213 r od Krosta
Prosinec 24, 20213 r Záleží z jakého důvodu chyba vznikla. Měnil se infotainment? Měnil se radar? Dodělávalo se ACC, navigace? Měnilo se kódování radaru nebo infotainmentu? V radaru musí být v kódování nastaveno PSD_15 (PSD 1.5), ale jen pokud má auto navigaci, jestliže nemá, tak se musí PSD vypnout. Zkontrolovat: 5F - Přizpůsobení/adaptace - pod Vehicle configuration - PSD Protocol Version nastaveno na PSD_1.5 5F - Kódování - byte 24 - PSD aktivní A5 - Kódování - PSD_Version PSD_15 13 - Kódování - PSD - PSD_15 Záleží, co se dělalo na autě za zásah. Samo od sebe se to nevyvolá. Pokud ale ta chyba je jen pasivní a není aktivní, tak to mohl být nějaký dočasný výpadek, že se navigační databáze jen dlouho načítala, tak radar to vyhodnotil jako chybu.
Prosinec 24, 20213 r Super konečne cenná rada. Najskôr to bude len ten výpadok máp. Niekedy po štarte dlhšie načítava mapu na budikoch. Skúsim ju nepoužívať pokiaľ ju nepotrebujem. Upraveno Prosinec 24, 20213 r od cayc
Prosinec 29, 20213 r Ahoj, neumíte mi prosím poradit někoho z Brna a okolí na kódování? Jde mi o line assist, čtení značek a přidání RS stylu do virtual kokpitu. Auto Škoda Superb. Předem díky za radu Upraveno Prosinec 29, 20213 r od alfonzik
Leden 4, 20223 r Díky, zatím se mi ho nepodařilo najít, ještě ale zkusím Upraveno Leden 4, 20223 r od alfonzik
Leden 12, 20223 r V 20. 10. 2021 na 10:12, Gastos napsal: Poradí nekdo jak upravit zkraceni doby na upozorneni na olej ? Dokazal jsem si nakodovat interval na 8.tis km. K tomuto bych měl otázku do pranice. Mám S III s proměnlivým intervalem. Dnes jsme měnili olej "robo-doma" a jelikož jsem byl línej, tak jsem reset vyřešil právě pomocí 0.0/SET. Ha! A najednou mi počítač říká, že zbývá 15000 km / 365 dní. Přitom po resetu by to mělo být ve výchozím stavu 30000 km / 730 dní. Je možné, že reset pomocí tlačítka přepne interval výměny oleje na FIXní? A teď to (ne)budu muset přes VCDS/VCP přehodit zpět? Pokud by to tak bylo, byl by to krásně jednoduchý návod pro všechny, kdo chtějí přejít z proměnlivého na pevný interval.
Leden 12, 20223 r No to tedy čučím na drát. To je celkem dobrá zpráva, pro ty, co chtějí přejít, že není třeba servis, VCDS. Jen zmáčknout 2x tlačítko SET a mají fixní interval. Akorát, že já jsem to resetoval až po výměně, čili tam mám teď Castrol EDGE 5W-30 VW 504 00 pro Long Life a podle computeru by tam teď vlastně správně patřilo něco s VW 502 00. No nic, jdu to přehodit zpět na WIV QI6. Ale díky za info, myslím, že to je to nejjednodušší "Kódování Superba III"
Leden 13, 20223 r Tak jestli na longlife olej najedes 15 000km je prece jedno ne kdyz se na nej najizdi 30 000km 😀
Leden 13, 20223 r No já ho nechávám vždy tak maximálně 10 - 12 tkm. Jen jsem si říkal, jestli se třeba nějakým způsobem (nevím jakým) nechová elektronika jinak k motoru, atd., když je FIX vs WIV. Pokud ne a je to jedno, tak to by potom rozdělené QI1 - 4 + QI6 ztrácelo smysl. To byl se tam prostě nalil olej a podle toho, jaký to je, by se jezdilo buď 15 nebo 30. Ale to už odbočujeme od kódování. Já tam WIV chci spíš jen pro zajímavost, jak to jednotka vyhodnoduje dle toho, jak se jezdí. Např. teď právě, než jsme vyměnili (zbývalo 8 dní), jsem měl normálně QI6, tak, jak má být, olej z oficiální prohlídky, čili nyní VAG 0W-30 (fuj!) a ujel jsem 463 dní a 8626 km - a stejně si už řeklo o výměnu. EDIT: Tak mohu potvrdit, že po otevření VCP na mě kouklo, že mám nastaven Pevný (nikoliv variabilní) a Standardní (non LongLife) servisní interval. A měl jsem proměnný a LL (WIV). Čili opravdu reset tlačítkem přepne do pevného a "krátkého" standardního intervalu, takže kdo má o toto zájem, vůbec se s VCDS/VCP nezdržujte, stačí udělat reset přes 0.0/SET. Upraveno Leden 14, 20223 r od DavesMan doplnění informací
Leden 14, 20223 r No ten promenlivy právě vyhodnocuje ne ? Kdyz jsem mel rapida tak me promenlivy poslal stejne pri 19000km jelikoz jsem jezdil.kratke trasy a dost casto se to ani moc neohralo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.