Publikováno Duben 29, 201510 r Je první model, který je vybaven elektrickou parkovací brzdou. Tato nová technologie nejenže nechává více prostoru mezi předními sedadly, ale také přispívá k bezpečnosti a komfortu. Díky funkci Auto Hold (konečně, to trvalo) brzda vozidlu zabraňuje v tom, aby při rozjezdu sklouzlo dozadu, aniž by se přitom řidič musel dotknout brzdy.
Květen 1, 201510 r Když to někdo zatáhne za jízdy, tak je to docela brutální brzdění. Brzdí i předek a před zastavením dobrzdí pouze zadek.
Červenec 8, 201510 r Kdyz to ma elektrickou parkovaci brzdu a Auto Hold, proc je jeste za priplatek 2.100,- asistent rozjezdu do kopce? To by mel umet resit ten Auto Hold, ne?
Červenec 8, 201510 r Asistent rozjezdu do kopce je, ze kdyz stojis v kopci a slapnes na brzdu tak ti jeste 2s pred rozjetim auto drzi brzdu. Zatimco Auto Hold znamena ze na tu rucku musis sahnout => dat ruce z volantu nahmatat docela malou packu brzdy a zmacknout ci zatahnout, ale jinak je to to same
Červenec 9, 201510 r Mozna ten figl spociva v te vete "Pokud by se vozidlo pri rozjezdu do kopce zacalo samovolne pohybovat smerem z kopce...." Mozna ten priplatek resi tuto stuaci. Ono mezi nami to stejne bude jenom v naprogramovani nejake ridici jednotky - funkce XY zapnout ANO x NE :-) Ale proc to zakaznikovi neprodat zvlast ;o)
Červenec 9, 201510 r Ale prave to co je v tom manualu jsem ja popsal. Automaticka parkovaci brzda se zaktivuje sama pri urcitych podminkach(vypnuti motoru, samovolne sjizdeni vozidla z kopce, pri otevreni ridicovych dveri, atd.). Pricemz rozjezd do kopce je jen ze zmacknes brzdu a auto drzi, nesviti zadna kontrolka, proste 2s drzi pak povoli. Jak rikam velice podobne systemy, ale pokazde jine podminky pro jejich aktivaci.
Červenec 9, 201510 r Bladik: trochu to motáš. Funguje to následovně: Zastavíš a automaticky se zapne AutoHold. Tj. nemusíš mít nohu na brzdě, ani nemusíš "zatahovat" elektronickou ruční brzdu. AutoHold tě drží, dokud se nerozjedeš. Systém je schopný zajišťovat vozidlo asi 10 min, pak převezme zajištění vozidla automaticky parkovací brzda. To samé kdybys vystoupil, vypnul motor, atp. Zjišťoval jsem detaily a má se to tak, že Asistent rozjezdu do kopce je možný kombinovat pouze s manuální převodovkou. DSG to již obsahuje. Takže v manuálu v kopci zastavíš a auto bude držet AutoHold - např. 5 minut. A někdo kdo moc neumí se spojkou se začne rozjíždět, AutoHold pustí a než mu pořádně sepne spojka, tak by mohlo vozidlo couvat zpátky, od toho tam je ten asistent.... Upraveno Červenec 9, 201510 r od Martin Bednář
Červenec 9, 201510 r Myslim, ze to motas ty. AutoHold ti zaktivuje az teprve pokud se ti auto samovolne po zastaveni zacne hybat, popr. v pripadech jakych jsem popsal. DSG ma rozjezd do kopce ve standardu uz i v predchozi generaci(mam takovy dojem).
Červenec 9, 201510 r Bladik: Autohold u SIII se aktivuje okamžitě, jakmile auto zastaví, na nějaké hýbaní vůbec nečeká. Měl jsem teď nového Superba týden půjčeného, tak myslím vím, jak to fungovalo :-)
Červenec 9, 201510 r Tak pak to funguje na kazdem Supu jinak, ja jsem ho take mel pujceneho a autohold zafungoval az pote kdy se auto po zastaveni zacalo hybat a bylo jedno jakym smerem.
Červenec 9, 201510 r Tak to nevim. Me se to chovalo uplne stejne, jako je uvedeno v navodu - viz. příspěvek od Alese_BX. Cos mel za motorizaci a s jakou prevodovkou?
Červenec 9, 201510 r 2.0TDi s AP L&K. Testoval jsem jedno z prvnich cca pred mesicem. Mozna to v seriovych je jinak, nevim. Upraveno Červenec 9, 201510 r od Bladik
Červenec 9, 201510 r Jinak Škoda doslovně uvádí: Elektronická parkovací brzda vozu Superb je vybavena funkcí Auto Hold, která zabraňuje samovolnému pohybu vozu a řidiči tak poskytuje větší komfort jízdy při rozjíždění a vyšší bezpečnost. Pokud se vůz zcela zastaví, zabrzdí ho dva elektromotory na zadních kolech na místě. Řidič pak může bez obav uvolnit nohu z brzdového pedálu. Jakmile znovu přidá plyn nebo u manuální převodovky začne zabírat spojka, funkce Auto Hold se automaticky vypne.
Leden 10, 20205 r Take mel ten prodejce pravdu. Octavia 3 mela jen manualni rucku, nikoliv elektrickou, tedy mela max. asistent rozjezdu do kopce, nikoliv autohold. Ten ma opravdu az 4ta generace.
Duben 17, 20205 r V 27. 3. 2020 na 8:07, JiříCz napsal: Zkoušel někdo tahat na sněhu ? Já ano, auto se tím roztočit nedalo. Chová se to jako normální šlápnutí na brzdu.
Říjen 14, 20204 r Ahoj, moc prosím o radu. U S3 mám autohold (manuální převodovka) a začal problém s tím, že při rozjezdu mě nechce pustit. Auto drží a musím skoro pálit spojku, než překonám ten odpor. Hrůza. Raději to už nezapínám. Nevíte co se stalo? Dříve fungoval správně, hezky povolil při mírném rozjezdu. Děkuju moc
Říjen 15, 20204 r Tam je snad nejaky cidlo u spojky. Co diagnostiha neukazuje nejakou chybu ? Upraveno Říjen 15, 20204 r od ČudlR
Listopad 9, 20204 r Všimnul jsem si stejného problému, kdy pár krát se mi stalo, že AutoHold (Zelená (P)) ale i Parkovací (Červená (P)) nepustila a musel jsem manuálně odbrzdit přes sešlápnutý brzdový pedál a (P) směrem dolů. V manuálu se o takovémto chování nepíše.
Listopad 10, 20204 r Mne sa to normalne stava ked nemam zatvorene dvere a chcem sa pohnut. Vtedy musim odbrzdit manualne.
Leden 17, 20214 r Prosím o radu jak postupovat s auto hold a parkovací el. brzdou pokud vjedu na myčku kde musím vypnout vše aby auto mohlo být taženo přes myčku. Děkuji
Leden 17, 20214 r Deaktivovat autohold, "nezatiahnut" rucku, vypnut motor, prevodovku nechat v neutrale.
Říjen 19, 20213 r Zdravím mi bylo doporučeno nepoužívat auto hold jak od mechanika tak jsem se na to ptal ve škodovce že se "ničí brzdové desky a kotouče" myšleno opotřebovávají daleko dříve..tak nevím jaký máte na to vy názor
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.