Jump to content

pvagi

Uživatel
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3 Neutral

About pvagi

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To je naprosto "normalni" a je o tom zde jiz dlouha diskuze, stejne tak diskuze o servisech kde vlastni olej akceptuji. Jen pridam moji zkusenost. V Karoqu 1.5 TSI bez filtru jsem mel z vyroby 0W-20, VW 508.00. Pri prvni vymene po 30t (v 15t jsem si ji delal sam) mi tam dali 5W-30, VW504.00. Nyni po 60t mi tam dle vyjadreni technika dali 0W-30, ale na stitku u motoru mam napsano 5W-30.
  2. Jak prosim nelicuje spodni hrana a naraznik? Jako, ze je ve spodni casti ruzne velka mezera?
  3. Take mel ten prodejce pravdu. Octavia 3 mela jen manualni rucku, nikoliv elektrickou, tedy mela max. asistent rozjezdu do kopce, nikoliv autohold. Ten ma opravdu az 4ta generace.
  4. To ale neni vubec pravda. Pro vymenu je mozne pouzit i 504/507 jen SA pise, ze se mohou zhorsit emise to je vse. Me take AS pri pravidelne vymene nalil 504/507 misto 508.
  5. Ahoj, take jsem byl na prehrani. Mam manual bez filtru a mel jsem problemy pouze pri nizkych teplotach v zime. Nemohu tedy potvrdit zda zmizelo skubani, to overim az v zime. Kazdopadne s novym sw jsem velice spokojeny, motor ma vetsi silu v nejnizsich otacka a plynovy predal reaguje mnohem lepe. Drive jsem sledoval, ze je jedno zda davam 3/4 plynu nebo plny auto reagovalo stale stejne, nyni plynovy pedal reaguje linearne a asi trochu rychleji. Take zmena prevodu 1-2, 2-3 nyni jiz probiha naprosto plynule bez skubnuti, drive jsem si pripadal jak zak v autoskole co neumi preradit a musel jsem se predevsim na prechod 1-2 stale soustredit. Nyni jiz vuz funguje tak jak jsem byl zvykly u mych predchozich 5-ti vozu. Coz v zasade neni zadny uspech, ale predevsim obrovska ostuda VW, ktery tento motor vyvjel a nyni testuje na uzivatelich. Jinak doporucuji nenechat se odbyt tim, ze servis nic nevi o novem sw. Sam jsem mel rok otevrenou reklamaci na tento problem, zacatkem mesice se mi ozval servis, ze je novy sw, ale jelikoz mam tento servis, kde jsem mel otevrenou reklamaci cca 2h cesty, tak jsem se rozhodl zajet do nejblizsiho servisu. Tam mi nejdrive rekli, ze k memu vozu nevidi zadnou servisni akci, ale po pripojeni online vozu s vyrobnim zavodem byl najednou sw k dispozici.
  6. Zdravim, predem se omlouvam pokud jsem ve spatnem tematu. Rad bych pozadal nekoho kdo ma pristup do ETK o overeni cisla zadniho narazniku. Zadni naraznik se sklada ze dvou dilu, cerny nelakovany plast a difuzor (ten je lakovany v sede barve). Rad bych standardni difuzor vymenil za difuzor z varianty SCOUT a jde mi o to zda je horni dil stejny, tedy zda pujde SCOUT difuzor zacvaknout do stavajiciho narazniku, Snazil jsem se tuto informaci overit v mem servisu, ale bohuzel uroven pracovniku v autorizovanych servisech je jaka je a i tento trivialni ukol je nad jejich sily. Dekuji.
  7. Myslim, ze se pri aktualnich teplotach neda prohlasit, ze to nova auta nedelaji. Vse se ukaze az v zimnich mesicich. Ja mam informace z meho autosalonu, ze (dalsi) novy sw bude do konce cervna, ale samozrejme nevim co je na tom pravdy.
  8. Ja mam najeto 25.000 km (man bez OPF) a stejne zkusenosti jako Hyper ST. Studeny motor drobne cuka pri velkych mrazech, pokud se jenom lechta plyn, pri zatezi je tah plynuly. Take zvuk je motoru je naprosto normalni, prechod na 2 valce je neslysitelny, pokud se na to vylozene hodne nesoustredim. Nevim zda v tom nehraje roli i zpusob pouzivani, ja jezdim denne delsi trasy (2x 50km) v kuse, kombinace dalnice, okresni silnice, mesto. Tankuji Vervu 100 (to spise kvuli absenci bioslozky, vykon to samozrejme neprida) a na dalnici po zahrati se tomu nebojim pravidelne trochu nalozit.
  9. Ja mam tedy jen zakladni maxidot, ale celkove ujete km se mi zobrazuji jen kdyz kompletne vypnu tempomat.
  10. Ano, take mam Ambition a manualni prevodovku a take mi to jednou pri couvani samo zabrzdilo. Tedy zabrzdilo stylem, ze to naplno sahlo na brzdy. Nemel jsem uplne pustenou spojku, jinak by motor zhasnul. Asi si ve SA rikaji, ze je lepsi zhasnuty motor nez nabourany naraznik (preskocene rozvody). Jinak je to "funkce manevrovaciho brzdeni", ktera se da v infotainmentu vypnout.
×
×
  • Create New...