Přejít na obsah

pvagi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení pvagi

  1. Take musim pochvalit krasny navod. Nechal jsem se inspirovat a zakoupil stejnou kameru. Vse perfektne funguje a opravdu neni nutne kodovani. Jen mala pripominka k "neznamemu cinskemu konektoru". On neni nepouzitelny. Pomoci tohoto konektoru je mozne zapojit napajeni kamery primo do jednotky infotainmentu a neni nutne tahat napajeni do pojistkove skrine. Prikladam foto.
  2. Tak bohuzel neni opraveno, nyni po vydatnem desti jsou dvere opet plne vody. Ceka me tedy znovu navsteva servisu, kde ocekavam, ze mi zase podrapou lak stejne jak pri prvni "oprave".
  3. Tak snad opraveno, dle vyjadreni servisu tam teklo kolem sterace, vymenili gumove tesneni a melo by to byt v poradku.
  4. Jak pises, jsou tam dva tabory. Ja se klonim k tomu delat to pres diagnostiku podle dilenskeho postupu. To, ze auta odjizdeji ze servisu jeste s horsim vysledkem je spis odrazem kvality servisu. Do te diskuze v sekci OIII prispival i clovek, ktery ma co do cineni s vyvojem techto svetel, nebo minimalne skoli servisy jak je spravne nastavit a ten nedoporucoval do svetel jen tak doma hrabat. Po nastartovani se svetla nastavi jen vzhledem k zatizeni vozu, nikoliv do zakladniho nastaveni, ktere se dela pres diag. Take jsem s tim na Karoqu bojoval, v servisu mi rekli, ze jsou nastavena spravne, ale kdyz videli, ze se mi to moc nezda, tak mi rekli, ze je trochu prizvedli (buhvi zda to delali podle postupu). Nyni je to docela slusne, ale musim byt v aute sam, jakmile je vice zatizene, tak se svetla zase sklopi podle me moc nizko. Ale to podle me ma zase nejakou souvislost s jednoduchou zadni napravou, co jsem nekde cetl.
  5. Protoze na to existuje dilensky postup (presne zatizene vozidlo) a svetla se nastavuji pres diagnostiku. Je tu na to jiz par temat kde je to rozebirano (O3).
  6. To taky ma a jsou to AFS, ktere bych radeji doma rucne nenastavoval.
  7. Podle me se na Karoqu LED svetla zvedaji dle rychlosti.
  8. Tesneni tam je, dival jsem se temi montaznimi otvory co se daji vyloupnout, ale bylo cele nasakle vodou (obe svetla). Taktez jsou svetla podle me dobre usazena. Vice rozdelavat to nebudu uz jsem se objednal do servisu. Ten rika, ze asi budou ucpane odtokove kanalky, ale ty tam podle me zadne nejsou.
  9. Vyfotil i natocil video.
  10. Ahoj, tak jsem narazil na dalsi problem a zajimalo by me zda nemate nekdo stejny. Dnes jsem zjistil, ze mam uvnitr patych dverich rybnik a to docela dost. Po otevreni se vyvalila voda do kufru zpod tapecirunku patych dveri. Pri otevirani/zavirani bylo slyset jak sploucha ve dverich voda. Vyndal jsem spodni gumove zaslepky a pri zavirani kufru zacala vytekat voda. Predpokladam, ze tam zateka kolem tech malych svetel kufrovych dveri.
  11. To je naprosto "normalni" a je o tom zde jiz dlouha diskuze, stejne tak diskuze o servisech kde vlastni olej akceptuji. Jen pridam moji zkusenost. V Karoqu 1.5 TSI bez filtru jsem mel z vyroby 0W-20, VW 508.00. Pri prvni vymene po 30t (v 15t jsem si ji delal sam) mi tam dali 5W-30, VW504.00. Nyni po 60t mi tam dle vyjadreni technika dali 0W-30, ale na stitku u motoru mam napsano 5W-30.
  12. Jak prosim nelicuje spodni hrana a naraznik? Jako, ze je ve spodni casti ruzne velka mezera?
  13. Take mel ten prodejce pravdu. Octavia 3 mela jen manualni rucku, nikoliv elektrickou, tedy mela max. asistent rozjezdu do kopce, nikoliv autohold. Ten ma opravdu az 4ta generace.
  14. To ale neni vubec pravda. Pro vymenu je mozne pouzit i 504/507 jen SA pise, ze se mohou zhorsit emise to je vse. Me take AS pri pravidelne vymene nalil 504/507 misto 508.
  15. Ahoj, take jsem byl na prehrani. Mam manual bez filtru a mel jsem problemy pouze pri nizkych teplotach v zime. Nemohu tedy potvrdit zda zmizelo skubani, to overim az v zime. Kazdopadne s novym sw jsem velice spokojeny, motor ma vetsi silu v nejnizsich otacka a plynovy predal reaguje mnohem lepe. Drive jsem sledoval, ze je jedno zda davam 3/4 plynu nebo plny auto reagovalo stale stejne, nyni plynovy pedal reaguje linearne a asi trochu rychleji. Take zmena prevodu 1-2, 2-3 nyni jiz probiha naprosto plynule bez skubnuti, drive jsem si pripadal jak zak v autoskole co neumi preradit a musel jsem se predevsim na prechod 1-2 stale soustredit. Nyni jiz vuz funguje tak jak jsem byl zvykly u mych predchozich 5-ti vozu. Coz v zasade neni zadny uspech, ale predevsim obrovska ostuda VW, ktery tento motor vyvjel a nyni testuje na uzivatelich. Jinak doporucuji nenechat se odbyt tim, ze servis nic nevi o novem sw. Sam jsem mel rok otevrenou reklamaci na tento problem, zacatkem mesice se mi ozval servis, ze je novy sw, ale jelikoz mam tento servis, kde jsem mel otevrenou reklamaci cca 2h cesty, tak jsem se rozhodl zajet do nejblizsiho servisu. Tam mi nejdrive rekli, ze k memu vozu nevidi zadnou servisni akci, ale po pripojeni online vozu s vyrobnim zavodem byl najednou sw k dispozici.
×
×
  • Vytvořit nový...