kolmi Vloženo 5. Květen 2015 Sdílet Vloženo 5. Květen 2015 Ahojte, mám problém s autem z bazaru. Po nějaké době po koupi mi začal dělat problémy. Zajel jsem do servisu a tam jsem zjistil tohle: Zjištěn olej v chladícím systému, hlava byla na kontrole, ta je ok. V bloku motoru zjištěna směs oleje a kapaliny. Závěr: na boku motoru došlo k poškození mazacího kanálu a následnému průniku do chladící kapaliny. Doporučena výměna motoru. Existuje jiná varianta než výměna celého motoru a je takové poškození opravdu možné? Děkuji za připomínky. Přikládám foto motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 5. Květen 2015 Sdílet Vloženo 5. Květen 2015 týýýý vole... po jaké době jsi to zjistil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolmi Vloženo 5. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2015 Bohužel hned po 14 dnech, takže to bylo asi nachystané. Teď to řeším s bazarem... :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 5. Květen 2015 Sdílet Vloženo 5. Květen 2015 bežné to nie je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 5. Květen 2015 Sdílet Vloženo 5. Květen 2015 A to nebyla expanzka mastna od oleje, nebo kafe na olejove merce? Pokud je hlava ok, tesneni pod hlavou ok, tak krom vyrobni vady jako porezita v bloku, nebo prasknuteho bloku, tezko pochopim kde jsou okruhy prostrelene. Co reklamace v bazaru? Posudek ze servisu mas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolmi Vloženo 5. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2015 (editace) Asi to bylo dobře nachystané, aby se nic nepoznalo :-( Reklamaci v bazaru řeším, ale zatím čekám, jak se k tomu vyjádří a jakým způsobem se to bude řešit. Čekám, že se bude podílet na opravě. Teď mi jde o to, jestli mám shánět nový motor nebo jen blok... Editováno: 5. Květen 2015, autor: kolmi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 5. Květen 2015 Sdílet Vloženo 5. Květen 2015 Tak tohle není určitě běžná závada! To opravdu vypadá na výrobní vadu. Těžko radit jestli jen blok,nebo celý motor. Protože do druhého bloku nemůžeš jen tak vše přeházet z toho svého. Bude to chtít pár věcí nových. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 5. Květen 2015 Sdílet Vloženo 5. Květen 2015 ja bych to teda řešil, včetně posudku, pohroz jim právníkem, televizí, novinama.. takový šmejdi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolmi Vloženo 5. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2015 Logicky to samozřejm řeším. Nicméně autobazar měl auto u sebe chvíli a tvrdí, že o problému nevěděli. Bývalý majitel auta přestal komunikovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 5. Květen 2015 Sdílet Vloženo 5. Květen 2015 kolmi hodne takychto mot. som repasoval ale takuto zavadu som ešte nestretol. U inej značky sa toto stalo že im v zime zamrzla nemrzka a potom nič ine nepomohlo len vymena motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 6. Květen 2015 Sdílet Vloženo 6. Květen 2015 Nemoze byt toto ten isty pripad? Byvaly majitel kaslal na nemrzku, lial len vodu a v zime mu roztrhlo blok, tak sa toho rychlo zbavil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 6. Květen 2015 Sdílet Vloženo 6. Květen 2015 A vycistil a odmastil expanzku a cerstve vymenil olej aby z nej nebylo kafe? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 6. Květen 2015 Sdílet Vloženo 6. Květen 2015 To je celé nějaké divné. Aby to prasklo od mrazu, tak by tam musela být čistá voda a dnes snad nikdo nedává. Když je jen malá koncentrace, tak to nezmrzne na kámen, ale udělá ledovou tříšť a ta nemá "trhací" účinky. A i kdyby, tak by to neprasklo jen z vody do oleje, ale praskl by celý blok, takže by tekla voda ven, nejspíš by vyskákaly zátky na hlavě. Olejový kanál s tlakovým olejem sousedí s vodou jen tam, kde jde olej z čerpadla do filtru a zpátky (levá přední svislá hrana bloku motoru). A že by to prasklo zrovna na tomhle kousku? To se mně nezdá. Mně se jako nejnebezpečnnější místo jeví těsnění pod hlavou, tam kde přechází olejový kanál z bloku do hlavy. Mělo by jít natlakovat (třeba jen vzduchem) olejové kanály a sledovat kde to bublá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 6. Květen 2015 Sdílet Vloženo 6. Květen 2015 Kdyby to byl ten případ Pavelo SK tak by se to projevilo velice pravděpodobně hed při prvním zahřátí. Tohle je opravdu zvláštní a mimořádná situace a pořád se mi nechce věřit že je blok KO. Ono to ani moc bez defektoskopu jen pohledem zjistit nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 6. Květen 2015 Sdílet Vloženo 6. Květen 2015 Drzel bych se stopy expanzni nadobka: pokud je uplne nova nebo podezrele cista a odmastena, musel o oleji ve vode predchozi majitel vedet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 13. Květen 2015 Sdílet Vloženo 13. Květen 2015 Pak dej vedet jak jsi dopad s reklamaci a co tomu vlastne bylo. Jsme napnuti jako xandy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.