Publikováno Květen 12, 201510 r Podělte se i s vašimi názory na TSI, stejné téma založeno na 1.0 MPI...
Květen 15, 201510 r Na testovacej jazde som si nič podobné nevšimol. Chod bol "sametový", rádio bolo samozrejme vypnuté. Viac ma iritovala hlučnosť motora, ale to tu nikto nerieši, čo je zvláštne, lebo hluk je subjektívne po pridaní plynu väčší ako vo fabii 1 s HTP.
Květen 18, 201510 r nemyslím mal som možnosť jazdiť na f1 HTP a pracovať 5rokov na f2 htp a f3 je omnoho tichsia jedine ked stupis ma taky sportovejsi zvuk mi to pride ale hlucne ani zdaleka
Květen 18, 201510 r Veď ja sa na fabii I momentálne dočasne vozím a pred O1 som sa na nej vozil 4 roky. Takže tiež to viem posúdiť. Píšem práve, že mi vadí zvuk po pridaní plynu. Nepovažujem ho vôbec za športový. Nijako razantne som nešiel, potreboval som sa normálne rozbehnúť, pripojiť, prípadne obehnúť a zvuk bol dosť rušivý a nepríjemný. Samozrejme bežne budem mať pustené radio, čo zmierni tento zvuk. No prišiel mi proste vyrušujúci aj pri pokojnej jazde. Možno na obranu FIII musím dodať, že som pri testovacej jazde rovno presadol z O1 1,8T a preto taký šok. No na 13 rokov staré auto FIII odhlučnením motorovej časti žial nemala.
Květen 18, 201510 r Jestli jsi přesedl z 1.8 20V Turbo, tak se nedivím. Měli jsme doma jen 1.8 20V a zvuk byl prostě někde jinde...
Květen 18, 201510 r Bouchnutí při řazení z 1 na 2 jsem zaznamenal poprvé u HTP rv2010, teď u TSi 2013 to stejný, dělá to uložení převodovky, silentblok.
Květen 18, 201510 r Autor takže to mám chápat, tak že to je vlastnost nových moderních převodovek...nějak jsi to řešil?díky
Květen 19, 201510 r Neřešil jsem to. HTP jsem prodal po 3 letech a naučil jsem se jezdit tak, aby to neklepalo. Teď to ale řešit budu, protože to klepe i po přejezdu nerovností a existuje inovovaný díl, který neklepe.
Červen 16, 201510 r Autor tak jsem dnes byl v servise, na objednání po 14 dnech...mám najeto přesně 5000. S technikem jsme to projeli a shodli jsme se, že to bude reakční vzpěra od převodovky (spodní silentblok převodovky), pak šlo auto na zvedák, vše bylo dotaženo, nic povoleno, silentblok funguje tak jak má. Asi to je zřejmě vlastnost, prý to některý auta dělají některý ne, možná i záleží na teplotě, když je velké teplo, tak to bouhne víc a v chladnu z rána skoro vůbec, takže záleží jak je pak guma měká. Napsali jsme zápis závady (abych měl klid na duši :-) ) a tím jsme to ukončili, takže už to řešit nebudu a uvidime na první garanční prohlídce...
Červenec 9, 20169 r Treba premazat mazacim tukom G000405A2 ulozenie prevodovky mne to pomohlo.Fabia 3 1,2 tsi 66kw rok vyroby 7/2015.Vobec to neklepe. Lůžko převodovky - hluky při přejezdu nerovností Model: Fabia II, Fabia III, Roomster Motorizace: 1,0 MPI/ 1,2 TSI / 1,2 HTP/ 1,4 MPI/ 1,6 MPI Motory ve spojitosti s mechanickou převodovkou MQ100 nebo MQ200 Reklamace: Při přejezdu nerovností jsou slyšet klepavé hluky z přední části vozu, zejména z oblasti převodovky. Příčina závady: Hluky mohou vycházet z uložení převodovky 6Q0199555AR Lůžko převodovky - hluky při přejezdu nerovností Řešení servisu: Promazání gumových pracovních ploch uložení převodovky mazacím tukem G000405A2 TPI 4/2016 technicka konference Skoda priamo zo Skodovky.Super servis co mi to pomohol zrealizovat bol TODOS Zilina,neodporucam ist do servisu IMPA ZILINA. Auto tam bolo 8 hodin a h....o urobili. Drzte sa Skodovkari a pevne nervy.S pozdravom Indyjones8379
Září 7, 20169 r Silentblok mi nakonec neměnili jen napatlali mazacím tukem, zatím je klid. Uvidíme jak dlouho to vydrží.
Říjen 8, 20168 r ahojte ja som dostal tuk na silentblok,chvilu bolo dobre ale zacina sa to objavovat znova.Uvidime co na to servis.
Říjen 8, 20168 r me prislo, ze se nejaky bouchavy zvuk ozyval, kdyz jsem spojku poustel rychleji, pokud jsem ji pri prerazeni poustel pomalu, tak se nic neozyvalo, resp. jsem nic neslysel.
Říjen 29, 20186 r Ahojte mam 1.2 tsi. Najeto 115 000. Vsimnul jsem si toho nahodou, pokud mam vyplej motor a rychle poustim spojku ozve se klepunti. Ale za jizdy to neslisim.
Červenec 18, 20205 r Klápání motoru při řazení jsem na Polu s motorem 1.2 66kW zkoušel reklamovat x-krát a už jsem to vzdal i když mi přijde motor v uložení velmi volný. Nicméně teď při najetých 64 tis.km se mi začala po přidání plynu hýbat na 4.RS hýbat i řadící páka, což je věc kterou si pamatuji maximálně ze starých renaultů a jedničkové OI, kde byla táhla. Ale u žadných dalších aut jsem to nezaznamenal, nedělá to ani SII, ani FIII. Setkal se s tím někdo? Chci to tzkusit ještě vyreklamovat, neboť auto je stále v záruce - do 11/2020.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.