kibi Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 F40: někdo to tu už řešil na fabce...byl to celkově "zsviněnej" ventilátor - vyndt vyčistit, co jde promazat a mělo by být hrobový ticho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Ventilátor jsem taky řešil. U starší fábie ani nebyl snad slyšet rozdíl mezi prvním a druhým stupněm, tady ten rozdíl je hodně znát. Vykuchal jsem ventilátor, vyčistil, vyfoukal a dal zpět a výsledek? Velký h.... ! Nevím proč to je, možná nějaký špatný motor větráku. Jinak občas mi v zatáčce zavržou dveře u řidiče jak se zkroutí karoserie, tak slyším gumové těsnění nahoře nad oknem a při rychlosti nad 180 dle GPS to dělá pěknej bordel. Ale co mě drásalo bylo nějaké klepání v palubovce při neutrálu. TDi je trošku klepota, tak po přidání lehce plynu to samozřejmě ztichlo. Podíval jsem se do motorového prostoru a vzpoměl si, že při chipování byl airbox volný. Tak jsem ho dnes povolil tím jedním šroubem, nadzvedl a drží na takové kovové tyčce a něco se na ní houpalo. Sundal jsem to a byla to guma, která se nacvakne na airbox a pak se celý box nasadí na tu tyčko a ejhle ono 2měsíční klepání je pryč) Ještě nějaké to těsnění u dveří a je to ok. Ani u první fábky jsem neměl problémy s vrzáním, zato v Citroenu C3 rok a půl starým tam vrzalo vše, fuj. Jinak podle mě, že je něco občas slyšet z kufru u kombíka je asi normální, podle mě se tam ty zvuky více rozezní a navíc kufr není utěsněn od vnitřního prostoru platem, ale jen tou roletkou. Myslím si, že kdejaký vrznutí je více slyšet díky větší ozvučnici oproti krátké fábce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinoccio Vloženo 22. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 Ja mam iny problem s neprijemnymi zvukmi... To plastove vrzganie vychadza zo zadu vpravo, niekde pri sedacke alebo v kufri. Uz som to viac krat skumal, stlacal a hybal plastami a skusal vselico... aj vylepsil dosadnutie odkladacej schranky na dazdniky v tej rolete kedze sa mi to zdalo prave tam... bezvysledne Plasty v kufri som velmi rozoberat nechcel lebo su dost tuhe teraz v zime. Niekde som tu cital o tom ze je to typicky fabiacky problem pri sedacke vzadu ... tak ak ma niekto napad cim to bude, sem s nim Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_CZE Vloženo 22. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 to mi zase při cca 1800ot/min. rezonuje tapec u spolujezdce. Ted jsem to na patřičném místě podlepil 10mm molitanem a je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Demonicus Vloženo 21. Duben 2010 Sdílet Vloženo 21. Duben 2010 Řeším teď problémek s rezonováním sklíček ve zpětných zrcátkách. Rezonují kvůli zesílenému rádiu, ale přitom rádio/hudba není nahlas. Prostě cca 30% hlasitost, nemám tam žádné repro navíc, jen ve předních dveřích a i přesto ta skla rezonují. Nemáte nějaký nápad, jak se toho zbavit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pap Vloženo 5. Květen 2010 Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 (editace) Abych pravdu řekl, ze začátku mě to totálně vyšilovalo, cvakání vpravo vzadu, předělal jsem plato, jeho uchycení, dotáhl zámek, upravil uchycení zadní sedačky, a nic. Ještě snad rozdělat dveře. Drnčení na kostkách se ozývá skoro od začátku; palubka, od ruční brzdy.Pak se začaly ozývat zvuky ze středního sloupku u řidiče, a to byla poslední kapka. Tak jsem si řekl, co chceš, koneckonců, najezdit za 2,5 roku 40 000 km převážně po rozbitých městských silnicích (Brno) se musí někde projevit - Fabia není Mercedes. Hlavní podvozkové skupiny se neozývají, motor šlape,olej nežere, Fabuška slouží, 30 km do práce a 30 km zpátky, 1,2 HTP(47 kW) plně obsazená ( 5 osob s českou nadváhou) s klimou, spotřeba průměr 6.5. Mimo cest do hokny, záliba geocaching, takže cesty za keškama + cesty k rodičům. Teď, tak jen z hecu, zkouším občas eliminovat některé pazvuky, ale už to neřeším. A mám pocit, že mě Fabuška jen zkouší, fakt, když si řeknu prdím na to co se kde ozývá, tak to po čase přestane. Je pravdou, že předchozí Felda nevrzala, ale možná je to tím, že Fabušky jsou poměrně tvrdá auta, ( jsou a nemyslím tím jen pérování), když mě sejmul na křižovatce borec, který jel na červenou, tak Fabulka potom kulhajíc odjela po svých do servisu, Fiatu pomohl jen platoňák. Druhé auto v rodině, Oplík, tam už se začíná ozývat podvozek, ale nevrže?!!. Takže, neřeším, slouží tak co, cvakání v zadních dveřích je objednáno na pravidelný servis ( sakra, neříkal jsem neřeším). Jinak je opravdu auto jen sluhou( je ale pravdou, že my starší a pokročilí to tak neberem, viz moje příspěvky na fóru, takže já si autem povídám a když vymelu díru tak se omlouvám, no prostě pako ). Editováno: 5. Květen 2010, autor: pap Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yetti Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 Jestli nejde o vrzání, ale je to spíše klapání, tak by se mohlo jednat o stejný problém,jaký jsem měl já (je popsaný o pár příspěvků výše p.č.192). Každopádně vyjmutí těchto gumových špuntíků ti zabere pár sekund a budeš vědět,jestli se máš dál pídit. Špunty jsou nacvaklé formou bajonetu (otočit a vyjmout). stený problém, stejné řešení. ve třech servisech na to nepřišli. taková banalita, co dovede k šílenství a téměř prodeji vozu. díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chris.p Vloženo 17. Červen 2010 Sdílet Vloženo 17. Červen 2010 Nevím jestli to už tu v tématech někde nebylo, ale mě vrže palubka.. na vrchní části, jak je výdech ventilátoru začíná přední okno... je to děs, je to čím dál horší, vrže to už jen když stojím na místě a otáčím volantem.... rok výroby 2000. Víte někdo co stím kromě vrakoviště? zdravim,mam stejny problem jako ty a nevim si rady,odkaz na radu k tomuto problemu je podle meho pc uz nefunkcni,takze prosim o rady,diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chris.p Vloženo 17. Červen 2010 Sdílet Vloženo 17. Červen 2010 zdravim,uz tu kdysi davno v roce 2006 probehl problem z vrzanm palubovky od celniho skla po ventilatory,mam stejny problem a nemuzu se dohledat zadne rady,poradi nekdo?? diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z.docekal Vloženo 28. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2010 (editace) Tak jsem zkusil dát na tvou radu, projel jsem se sice zatím bez těchto špuntíků cca 10km, ale uvnitř nádherné ticho a úsměv. Hoši, díky moc !!!! Doufám, že ticho zůstane i nadále !!! Stačí občas špuntíky postříkat nějakým olejem a je taky klid bez výměny. Taky jsem se stým pral a tohle nejlepší, vždy když vrznou tak je promažu a mám na rok pokoj. Editováno: 28. Srpen 2010, autor: z.docekal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladzik Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 :help:Ahoj muze mi nekdoporadit jak jedu a tereba sezahreje palubka tak mi vrze stred palubni desky ale i u ovladani stresniho okenka mam ho v EL. ale ten imbus to neni takze nevim.zatim dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobajz Vloženo 1. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2010 Chlapi,potřeboval bych taky radu.Mám problém s klepáním u spolujezdce v místě,kde se stýká palubka s předním sloupkem.Zvuk přpomíná houpající se drát,který naráží na plast nebo plech.Kastlík u spolujezdce několikrát demontován,někdy pak i pár dnů i klid.Ale nakonec se to začalo zase ozývat.Mám podezření právě na svazek drátů,který jde z pod palubky právě do sloupku.A tady bych potřeboval tu radu-jak se sundává kryt sloupku.Nechci to mordovat nějak silou,abych něco neulomil,tak prosím dejte radu,jak na to ,dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobajz Vloženo 6. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2010 Tak nakonec jsem na to přišel,ale nic to nevyřešilo.Vymontovaná schránka u spolujezdce,dráty obalené pěnou,to samé ve sloupku.Výsledek nula.Xkrát rozebrané dveře,omotané dráty,nacpaná pěna-nic klepe dál.Zkontrolované dorazy na kapotě-nic.Takže mne už napadají jenom panty.Pamatuji,že u fáček to dělalo taky maras,jenže tam byly řešeny jinak.Proto by mne zajímalo,jestli itahle konstrukce pantů může tohle ťukání způsobit(jako nehtem na plast či plech).Jen by mne zajímalo,jestli pant na sloupku drží jen na těch dvou šroubech,nebo je tam ještě nějak uchycen z vnitřku sloupku,je to Fabie.Poraďte prosím,bo jinak tu mrchu radši prodám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 6. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2010 no nevím jestli prodej je dobrý řešení. jistý je, že pěšky asi chodit nebudeme a jistota, že u jinýho i novýho auta to bude stopro není. na každým autě něco praská nebo vzrne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobajz Vloženo 7. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2010 no nevím jestli prodej je dobrý řešení. jistý je, že pěšky asi chodit nebudeme a jistota, že u jinýho i novýho auta to bude stopro není. na každým autě něco praská nebo vzrne. Tak ten prodej byla jen nadsázka,ale je to na Chocholouška.Představ si,že bys seděl doma a třeba hodinu ti někdo klepal na dveře.A kdysi vězně přece mučili kapáním vody a to moje auto je něco podobného,ale vzdát to nehodlám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 7. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2010 já tě chápu a vím moc dobře o čem mluvíš. kupoval jsem v roce 2004 novou fábku a myslel jsem, že bude v tomhle směru bez problému. napřed se uvolnila pružina v sedadle-opraveno. následovalo praskání plexi-opraveno a dále nějaký vrzání v palubce a to po třech pokusech neodstraněno a bylo to ještě horší. potom to přestalo asi po roce provozu. teď mám auto nový asi dva měsíce a nějaký plasty mi povrzávají někde vzadu od c sloupků po přejetí nerovností. po městě je to ok, ale jezdím každej den 40km po D1 a to je fakt na zbláznění. reklamovat to ale nechcu, protože jediný co s tím udělají je rozborka a sborka, při které se většinou ulomí nějaký plastový západky a je to ještě horší. Budu to muset vydrřet do jara nebo léta a až bude venku teplo, tak to přestane, nebo se na to mrknu. Do té doby do sebe budu cpat asi kvanta čokolády, páč to je dobrý na nervy :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 25. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2010 Ja mám problém s drnčaním pri prejazde nerovností,koľají a pod.pazvuky mi vychádzajú niekde akokeby zo šoférových dverí,alebo stľpika medzi dverami,alebo zadných dverí za vodičom.Jazda po rovnej ploche ,tichúčko.Drnčanie má charakter ako keby bolo napr povolené niečo v tapacírunku dverí o niečo búchalo.zatiaľ som to nemal rozobraté.Mám fábiu necelý rok (2004).Chcel by som dať dole tapec zadných dverí no nenašiel som ako.Skúste poradiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik110 Vloženo 26. leden 2011 Sdílet Vloženo 26. leden 2011 Ahoj, taky přidám svojí trošku do mlýna. Taky mi začala vrzat sedačka řidiče. Hlavně při nastupování a vystupování. Zkoumal jsem a hledal jsem od kud ty pazvuky lezou a přišel jsem na to, že chyba bude někde v lévé zadní části sedačky. Sudnal jsem ty plasty okolo a namazal všechny možný klouby co jsem uviděl(viz foto). Mazal jsem to nejdřív teflonovým mazadlem a teď silikonovým olejem ve spreji....Pořád nic, už jsem z toho fakt na prášky Jestli máte někdo nějaký nápad budu vděčný a jestli to navíc pomůže budu nadosmrti dlužníkem Tak please help Ps: Narazil jsem tu už na pár řádku, kde se to řešilo, ale bez výsledku..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tondas2 Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 Kolegové prosím nekamenujte mě ,ale prosím o radu jak se dostanu k těm ofukům co jsou pod čelním sklem prosím nějaký blbuvzdorný popis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik110 Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 Co týka vrzající sedačky, tak už mám týden ticho, důkladně jsem očistil klouby od teflonového mazadla a pořadně prolil silkonovým olejem. Přesně v místech jak je na obrázcích. Tak snad bude na chvíli pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 19. Únor 2011 Sdílet Vloženo 19. Únor 2011 (editace) Kdo jste sundávali budíky, nepamatujete se, kolikátka je to šroub? > Torx dvacítka. Editováno: 13. Duben 2011, autor: amissus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tondas2 Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 Ještě jednou prosím nějaký blbuvzdorný popis jak se dostanu k těm ofukům u okna?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskoRS Vloženo 12. Duben 2011 Sdílet Vloženo 12. Duben 2011 Na mojej 10 ročnej SDIčke mi vrzga niečo v strede v palubovke a ide mi to už na nervy. Keď buchnem päsťou n po palubovke tak na minútu stíchne a potom znova vrzga. Nevie niekto čo to je? Keby mi to niekto vedel odstrániť, dobre by som zaplatil - ja na to nemám už nervy. Som z Rim. Soboty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 (editace) Tak přidám také jednu úspěšnou story. Něco mi v novém roce začalo v kabině hlubokým tónem drncat při přejíždění nerovností, zvláštní je, že to vevnitř znělo jakoby zezadu. Takže jsem zkoušel možné i nemožné. Podkládání plata, vytáhnutí opěrek hlavy a sedaček, rezervy, boxu s nářadím, plastů v kufru a nic. Pak jsem tady našel, že někdy pomáhá vytáhnout dorazy kapoty co jsou na straně u skla, také nic. Až pak jsem přišel na to, že drnčí kapota uprostřed pod maskou. Nevím proč, ale vevnitř to jde slyšet skutečně jakoby ze zadní části auta. Tak jsem trochu vyšrouboval velké kulaté přední dorazy kapoty a od tohoto zvuku je klid. Co jsem ale nevyřešil je praskání v přístrojovce vlevo a vpravo při přejezdu nerovností. Šrouby, na které jde vidět jsem dotáhl, budíky posunul a obložil a pořád si po bocích potvora praská tu svou. Asi zkusím štěstí u 'odborníků', jestli na to nemají nějakou léty prověřenou fintu Editováno: 13. Duben 2011, autor: amissus 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Quil Vloženo 1. Květen 2011 Sdílet Vloženo 1. Květen 2011 Dobrý den, taky sem přidám můj problém s pazvuky ve fabii. Ze zadní části automobilu se mi ozývají divné zvuky, jako když se kroutí ocel, zjistil sem že to dělá pokaždé když se trochu prohne ( zkroutí) kastle, v malé i velké rychlosti. Po menším laborování jsem došel na to, že to dělají zadní pravé dveře, když na ně zatlačím tak uslyším to divné vrzání. Jinak řečeno, dá se nějak "poštelovat" zámek dveří aby lépe doléhali ? ( dveře vržou jen při zatlačení v okolí zámku dveří) Nebo stačí jen nějaké vyčištění ? Zámek je za 9 let bez údržby obalený prachem. Další problém s pazvukem se sice nepatří, ale snad mě neukamenujete ... Přední tlumiče při propružení vydávají takový pneumaticko-hydraulický zvuk, doufám že to někdo pochopí ... je možné aby vydrželi jen 30tisíc km ? Většinou jezděno na českých cestách ala tankodrom a občas i polní cesty ( které jsou mnohdy lepší než silnice 2. třídy). Nevšiml jsem si že by někde tekli nebo byli jinak poškozené. Předem děkuji za odpověď a ještě jednou se omlouvám za OT. Přeji spoustu nevrzavých km s fabii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.