Přejít na obsah

Vrzani - urobme s tym koniec


Tomi FC

Doporučené příspěvky

Zdarec taky mi vrže přední levé okno u řidiče, nejde přímo o vrzání ale až skoro o praskání. a stačí když je jen trošičku pootevřené nejhorší je to když je otevřené tak z poloviny to jsou rány jak prase nevíte někdo co by to mohlo být ??

Stačí oddělat čalounění na dveřích a dotáhnout šrouby a je po skřípání dělalo mi to taky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Ja mám problém s drnčaním pri prejazde nerovností,koľají a pod.pazvuky mi vychádzajú niekde akokeby zo šoférových dverí,alebo stľpika medzi dverami,alebo zadných dverí za vodičom.Jazda po rovnej ploche ,tichúčko.Drnčanie má charakter ako keby bolo napr povolené niečo v tapacírunku dverí o niečo búchalo.zatiaľ som to nemal rozobraté.Mám fábiu necelý rok (2004).Chcel by som dať dole tapec zadných dverí no nenašiel som ako.Skúste poradiť.

caw, podarilo sa ti to nejak vyriesit?

mam podobny problem .. nieco drnci v soferovych dverach pri prejazde nerovnosti a podobne .. je to ako keby z miest zamku - ked otvorim dvere a zatrepem snimi tak to je tiez pocut zmiesta zamku, ako keby bolo nieco povolene

tapec som skusal davat dole tam som na nic neprisiel .. musi to robit nieco pod tym plechom .. mozno aj zamok, ale pod plech som nemal cas pozret

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Nevím jestli to už tu v tématech někde nebylo, ale mě vrže palubka.. na vrchní části, jak je výdech ventilátoru začíná přední okno... je to děs, je to čím dál horší, vrže to už jen když stojím na místě a otáčím volantem.... rok výroby 2000. Víte někdo co stím kromě vrakoviště? ;):ph34r:

Vše vyřešeno tím odmontovat schánku před spolujezdcem a kolem toho výdechu na středovém panelu vede pod palubovkou železný nosník...vypodložil jsem to silným mirelonem a nebo gumou a je po všem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Ahoj,

setkal se někdo s Fabií 1G s tím, že při točení volantem za jízdy se sem tam ozve jemné cinknutí? Jakobych mincí lehce cvaknul o plech. Není to úplně pravidelné, ale nějakej systém v tom bude :D. Prostě když např. jedu do zatáčky, která je mírně do kopečka, ozve se při prvním otočení volantu to cinknutí a když točím zpět tak taky. Je to někde v interiéru, opravdu jen zlehounka. Jakoby od nohou - od pedálů. Docela by mě to zajímalo, jsem detailista.

Díky

Editováno: , autor: Tomáš Pech
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...

Díky za ten tip se špalíčky u kapoty. Začalo se mi teď ozývat dost hodně vrzání/skřípání/bouchání při přejezdu různých nerovností. Nejdříve jsem pomýšlel na nápravy, ale jelikož jsem je už jednou neprávem podezíral a byla to kapota, tak jsem šel rovnou zase po kapotě. Odděláno a ticho.

Vy co jste ty špalky oddělali, jezdíte bez nich nebo jste koupili nové?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

me neco skripe zezadu nejspis v kufru a je to teda docela neprijemny. u jinyhc aut me neco bouchalo,treba plato se sezesikem nebo tak,ale tohle trha usi. musim nekoho asi posadit dozadu at nastrazi usi. a pak mi este vrza kryt motoru TDI to ale proste tezko vyresim to bude vibrovat vzdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vzadu často vrže uchycení zadních sedaček - když uvolníš zadní opěradla, uvidíš západku která je z boku opěradla a zapadá do bočnice auta, zkus jí dotáhnout, jak se povolí vrže...

 

jinak vrchní dekl motoru když drnčí, tak u TDi většinou na levé straně tím, že kryt "tluče" do plastové trubky tlakového vedení vzduchu = stačí podlepit kryt v místech doteku třebas slabším molitanem ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak sem asi drnceni odstranil. nejaky pako davalo neorigo sroub na ten kryt repraku vzadu. ja se chtel podivat jaky tam je repro a blbe a tu smaorezku sme nenasruboval do diry. tak to bylo volne.

kurna at nezakladam novy tema. nemate nekdo vykvedlanou rididovu sedacku? mel sem to na fiatech s podobnym poctem KM,ale chci se zeptat jestli to neni  u VW znamka,ze to ma treba 300 tis. soused mi nakecal,ze se tam dotahnou sroubky (velice chytrej fakt dela v autorizaku,ale vi uplne hovno). samozrejme to je vymlacene v tech cepech to jedine tak necim slisovat,ale takove kleste neexistuji. to me bude hodne stvat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak teraz moja skúsenosť možno to sem nepatrí ale tiež som
mal problém z vŕzganím palubovky. Naštivil som autorizovaný servis kde som
vysvetlil aký mam problém že pri roziždani alebo preraďovaní a niekedy aj
počas jazdy mi dosť vrze palubovka. Technik si sadol previezol sa
a povedal mi ze su to silenbloky na ramenách. Čo som ostal kukat že čo
majú silenbloky z palubovkou. Následne auto dal na zdvihák a ukázal
mi že ma pravdu. Tak som to dal spraviť. Zaplatil som za výmenu silentblokov
kontrolu celého podvozku + geometria 102euro. Sadol som sním do auta a mal
pravdu vŕzganie prestalo.  Len toľko že
možno to nemusí byt palubovkou. Bolo my povedané že skoro všetky zvuky
a nežiaduce vyberacie idu od podvozku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahojte,

 

môj problém spočíva v rezonovaní pravých predných dverí (Fábia I Combi 2006 - niekde v miestach pod opierkou). Najprv som mal podozrenie na reproduktor, ale keď som po ukradnutí autorádia behal vyše týždňa potichu, zistil som že to rezonuje tapacírum dverí. Po jemnom pritlační tapacíra smerom k dverám to prestane. Tak som to teda rozmontoval, podlepil zvnútra kúskom molitanu a tvárilo sa to, že je to už v poriadku... asi 1 deň... neviem či sa mi ten bazmek neodlepil :kol-134:  nemáte niekto skúsenosť s niečím podobným, kým to znova celé odmontujem? Vďaka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...

Já jsem to vyřešil tak, že jsem fóbii prodal a nikdy bych si už takovej nedodělek nekoupil. Je to blbý ale je to tak. Fábky jsem měl 2 a stačilo to. Obě 1.4 mpi 50kW, stejnej pohled pod kapotu jako ve fáčku rok 1988 - ale na motor si nemůžu stěžovat Škoda toho interiéru, no. Ale potom všem řešení různých pazvuků přišla na řadu výměna serva a celého řízení, které protékalo, dále 2x lambda sonda a další neduhy, tak jsem to radši prodal, než aby mě to zruinovalo.

 

Nyní jsem vystřídal několik Seatů, ne že by byl pádný důvod, ale prostě jsem je zkusil a u nich už zůstanu. Úplně jiný zpracování, myslím samozřejmě že na mnohem lepší úrovni ve stejné cenové kategorii, jako Škoda. Tím ale Škodu nehaním, nejspokojenější jsem byl ale se Škodou 105L po děděčkovi, která byla několikrát chválena na srazu. Aby ne, původní lak, nikdy nejeto ani v dešti a poctivých cca 19000 km najeto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze zadní části vozu, se ozývá při jízdě na nerovné vozovce takové jemné klepání, mám podezření na sedačky a nebo na roletu, nějaká nápověda ? :-)

skús tie sedačky odklopiť a roletu vyhodiť....

alebo

http://forum.skodahome.cz/topic/124725-klep%C3%A1n%C3%AD-na-zadn%C3%AD-n%C3%A1prav%C4%9B/?hl=klep%C3%A1n%C3%AD

http://forum.skodahome.cz/topic/120619-tlmice-na-fabiu-14tdi/?p=1711793

 

 

@TomášPech: v rodine Seat máme a klepanie zo zadnej časti tiež 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vrzání ze zadní části kombíka je asi normální. Ty výplně v kufru (jak boční, tak i pátých dveří) jsou pěkně tvrdý a mají ostrý hrany. Zkoušel jsem to různě vypodkládat molitanem, mirelonem a dalším vším možným, ale nikdy jsem nedosáhl úplného klidu.

 

Vrzání je taky způsobené tím, jak se karoserie na nerovnostech kroutí. S tím nikdo nic neudělá. Jde to slyšet i z těsnění dveří, jak vrže při přejíždění nerovností. A dělalo to tak každé auto, se kterým jsem kdy jel.

 

U fábie jsem různá vrzání nakonec už vůbec neřešil a nestaral se o to, je to prostě plasťák.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsou to sedačky, asi tím jak jsem častěji sklápěl zadní sedačky, tak se tam udělal drobná vůle a při zaklapnutí sedačky jí cca tak o 3 mm max odtáhnu, takže jsem to zkusil při hledaní vypodložit aby sedačka držela fest a bylo po, jinak co jsem ještě odhalil tím jak stichlo toto, tak jak je středoví sloupek u řidiče tak tam klepou ty plasty u pasů někde, protože to slyším u ucha....nějaká zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Mne začalo niečo vzadu silne rezonovať,,samozrejme iba pri prechode cez nerovnosti.Ide to z prava a zo zadu,ako keby rezonovala nejaká mriežka na zadných reprákoch,rádio na to nemá vplyv.Skúšal som dať dosť hlasito rádio a nič,vypol som ho a pri nerovnostiach to zarezonuje.Mohla by to robiť aj roletka resp zadné plato,uloženie kastlík na dáždnik resp.jeho kryt.Nejde o vrzanie ale evidentne o rezonanciu a dosť silnú s vysokým tónom.Možno aj zadné dvere,ale je to taká silná rezonancia že aj po poklepávaní po dverách by sa to dalo zistiť,skôr sa mi zdalo poklepávaním po roletke,plate také niečo podobné,ale veľmi slabé,ťažko to nasimulovať,celý kufor a dvere sa mi nechce rozoberať.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...