Přejít na obsah

Vrzani - urobme s tym koniec


Tomi FC

Doporučené příspěvky

ako sa vlstne dostanem k reproduktorom , myslym demontaz , neviem si s tym poradit

K reproduktorům? Myslíš v předních dveřích? A hloubkové (dole vedle kličky ke stahování okna) nebo výškové (nahoře jakoby v uchycení zpětného zrdcátka) ? Pokud myslíš ty hloubkové, musíš sundat tapec a seš tam a pokud ho chceš vyndaj, musíš odvrtat nebo jinak demontovat nýty, na kterých drží. Myslim si, že jak se k němu dostat tu určitě někde najdeš, když budeš hledat. A tobě tam něco drnčí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne pri zapnutom radiu drncia dvere pri klucke , myslel som ze reprak alebo tam ,ale zvuk ide od klucky lebo ked idem a zacne to drbcat , tak chytim klucku a tahanim k sebe to prestane , ale fakt neviem kde , myslel som ci niekto nema taky isty problem aby som nemusel demontovat vsetko

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne pri zapnutom radiu drncia dvere pri klucke , myslel som ze reprak alebo tam ,ale zvuk ide od klucky lebo ked idem a zacne to drbcat , tak chytim klucku a tahanim k sebe to prestane , ale fakt neviem kde , myslel som ci niekto nema taky isty problem aby som nemusel demontovat vsetko

No, bejvá to hodně těžký poznat od kud to jde. Mě ve dveřích drnčelo to železný téhlo k zamikání dveří jak vede k tomu čudlíku :) Než jsem přišel na to co to je, tak jsem asi tak 5x sundaval tapec a různě to podkládal molitanem. Taky někdy třeba pomohlo přitlačit někde na tapec nebo tak...A klidně to může být klička, mě totiž na pravo taky občas nějak rachtá a drnčí. Chtlě jsem s tím něco dělat, ale už si tam dávam elektrickou stahovačku, takže to neřeším. Ale mam pocit, že na tej kličce buď drnčí ten zajišťovací kroužek (viz obrázek -2) a nebo ten kroužek, ze kterej kličku držíš ( viz obrázek-1) Chce to zkoušet, no. Co konkrétně musíš chytit a jak, aby to přestalo...

post-6-1172508435_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes navštivil Servis a ptal se kolik by me stalo odstraneni vrzani palubky-vrže to u stred.ofuku.Odpověd byla je to na cely den cela palubka musi ven a cena 2500 kč.Malem me trefilo.

To praskání a vrzání palubovky si myslím, že má u většiny stejný zdroj, pokud přímo nedrnčí ty boční kryty nebo kaslík a nebo například přední panýlek autorádia... Ale už se to tu hodněkrát řešilo. Já jsem to vyřešil nedávno. Kolem ofuků se tam dostane hodně blbě, ikdyž to převážně vrže za nima. Nejlepší řešení je, jak už tu někdo někde psal myslim, vyndat budíky a za nima uvidíte kovovou nosnou konstrukci a mezi ní a paklubovkou je mezera cca 3cm. Stačí tam něco pečlivě nacpat (tvrdou gumu, dřevěný klínek,...) tak aby to nevypadlo. Tím se palubovka +/- znehybní a je po praskání, vrzání a skřípání při dobržďování a točením volantem. Já jsem to aplikoval minulý týden a je klid :)

Tak jsem se o vikendu vrhl na to vrzani dle tvojich rad a uspěch je 100%.Diky ti chlapaku :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den vrže mi ofuk na čelní sklo nevíte co s tím, popř, jak se dá sundat? Díky

Seš si 100% jistej, že je to ten ofuk? Já bych to typnul na stejnej problém jako předchozí...Jak víš že je to ofuk, nebo teda spíš ten krycí plast? Vrže to když pustíš foukání? Nebo když točíš s volantem nebo na něj zatlačíš?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš blbý, když si nejseš jistej. Jestli je to nějaký klepání nebo drnčení např. při přejezdu nerovnosti, můžou to být ty postraní kryty,kaslík před spolujezcem nebo třeba něco u rádia. Ale jestli jakoby vrže nebo praská ikdyž stojíš a mačkáš na ofuky skla, hejbeš volantem, nebo se zapřeš za palubovku a jde to jakoby z těch ofuků nebo středu palubovky, je to na 98% ta palubovka, pokud máš starší model. (nevim přesně kdy se začal dělat ten plastovej nevrzající úchyt)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, bejvá to hodně těžký poznat od kud to jde. Mě ve dveřích drnčelo to železný téhlo k zamikání dveří jak vede k tomu čudlíku :) Než jsem přišel na to co to je, tak jsem asi tak 5x sundaval tapec a různě to podkládal molitanem. Taky někdy třeba pomohlo přitlačit někde na tapec nebo tak...A klidně to může být klička, mě totiž na pravo taky občas nějak rachtá a drnčí. Chtlě jsem s tím něco dělat, ale už si tam dávam elektrickou stahovačku, takže to neřeším. Ale mam pocit, že na tej kličce buď drnčí ten zajišťovací kroužek (viz obrázek -2) a nebo ten kroužek, ze kterej kličku držíš ( viz obrázek-1) Chce to zkoušet, no. Co konkrétně musíš chytit a jak, aby to přestalo...

V mojom pripade to bol ten zaistovaci kruzok na klucke. Dlho som si myslel, ze rezonuje tapec, alebo nieco pod nim. Stacilo tym kruzkom len trochu potocit a rezonovanie pri prejazde nerovnostami zmizlo -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, bejvá to hodně těžký poznat od kud to jde. Mě ve dveřích drnčelo to železný téhlo k zamikání dveří jak vede k tomu čudlíku :) Než jsem přišel na to co to je, tak jsem asi tak 5x sundaval tapec a různě to podkládal molitanem. Taky někdy třeba pomohlo přitlačit někde na tapec nebo tak...A klidně to může být klička, mě totiž na pravo taky občas nějak rachtá a drnčí. Chtlě jsem s tím něco dělat, ale už si tam dávam elektrickou stahovačku, takže to neřeším. Ale mam pocit, že na tej kličce buď drnčí ten zajišťovací kroužek (viz obrázek -2) a nebo ten kroužek, ze kterej kličku držíš ( viz obrázek-1) Chce to zkoušet, no. Co konkrétně musíš chytit a jak, aby to přestalo...

V mojom pripade to bol ten zaistovaci kruzok na klucke. Dlho som si myslel, ze rezonuje tapec, alebo nieco pod nim. Stacilo tym kruzkom len trochu potocit a rezonovanie pri prejazde nerovnostami zmizlo -_-

U mě je to taky tím.. Někdy je to tím, že se třeba ulomí nějakej ten zoubek co je zastrčenej v jednej z děr na tej mřížce k reproduktoru, nebo taky zevnitř ten kroužek má myslím na dvou místech takovou izolaci (nějaký textyl či co :blbec: ) a když to úplně moc pevně ten kroužek nedrží, tak začne drnčet ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Mně kostru sedáku měnili v rámci záruky chvíli po koupi auta. Sedačka sice nevrzala, ale měla slušnou vůli. No a před letošní zimou jsem čistil interiér a od té doby mi sedačka začala vrzat. Jsem si říkal, že to není možné, aby už druhý sedák začal vrzat a trošku mi vrtalo hlavou, že se to stalo zrovna po čištění interiéru. Doufal jsem, že to třeba přestane až interiér pořádně vyschne, ale ješte se to zhoršovalo. A nakonec jsem zjistil, že to dělá plast, který se opírá o levou lyžinu sedáku (v místě pod otevíráním nádrže, případně v některých výbavách otevírání kufru). Asi mi tam při otírání toho plastu zůstala nejaká nečistota a vrzalo to. Jenom jsem ten plast přejel rukou a trochu přihnul směrem k prahu a je zase ticho. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

tak kluci ja uz jsem z toho nestastny :( s autem najeto lehce pres 10tis a co to zaclo delat po zime opravdu nechapu:(

dneska jsem jel a vrze to snad vsude,nejenze sedacka ale dokonce uz i spolujezdcovi dvere pri sebemensim prejeti nerovnosti zacnou taky vrzat,pak jsem jeste objevil na pristrojovce u zapinani svetel ten obedelnicek ze mi v pravem hornim rohu taky rezonuje dale jeste zadni pate dvere cvakaji kdyz prejedu nejakou sparu na silnici no a co me nejvic stve, to je, ze pri napriklad krizeni naprav mi jak kdyby vrzali okna ve dverich..novy auto a uz to dela tohle...

nemate prosim nekdo zkusenosti s tema vrzajicima oknama??

snad prespristi tyden pojedu na servisku ale nejsem si jisty zda se tim budou vubec zabyvat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak už jsem tady psal to zvláštní vrzání a nevím odkud je.. asi někde ze vnitř palubky tak jak je kolem 13 stupnů tak to přestane a můžou bejt nerovnosti jakýkoliv, ale jak je chladno kolem třeba dvou stupnů tak to tam vrže... asi nějakej posranej plast nebo nevím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cest praci pratele fabiaci po 10 letech vlady FORDU sem si koupil SKODOVKU alias SLEPICI kratkou F 19tdi comfort rv 2000 takze prvni rocnik a to vrzani je tu jak jinak jezdim stim tejden vyhodil sem radio (nakej predprodejni humus) a nemam tam ted nic chci neco co bude makat s maxidotem tAKZE TI PAZVUKI dou evidentne z vrsku palubovky kdyz brzdim tak je to intenzivnejsi a kdyz jedu a zatlacim na vrsek palubky nad str vydechama tak to je TAM aco stim?vyndat ty vydechy asi nebude problem ale kam nacpat ten molitan kdyz je tam videt hovno a pristup jakbysmet

Editováno: , autor: hans.piche
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cest praci pratele fabiaci po 10 letech vlady FORDU sem si koupil SKODOVKU alias SLEPICI kratkou F 19tdi comfort rv 2000 takze prvni rocnik a to vrzani je tu jak jinak jezdim stim tejden vyhodil sem radio (nakej predprodejni humus) a nemam tam ted nic chci neco co bude makat s maxidotem tAKZE TI PAZVUKI dou evidentne z vrsku palubovky kdyz brzdim tak je to intenzivnejsi a kdyz jedu a zatlacim na vrsek palubky nad str vydechama tak to je TAM aco stim?vyndat ty vydechy asi nebude problem ale kam nacpat ten molitan kdyz je tam videt hovno a pristup jakbysmet

Zdarec už se to tu řešilo.Taky jsem to zkoušel přes ty ofuky ale tama to nejde.Takže jedina možnost je demontaž budiku a tam je už uvidiš ram a mezi palublou je asi 2cm mezera ja tam narval sololit(to je neco jak lepeny papir)a mužu tvrdit že je uspešnost 100 %.Mužeš tam narvat třeba nejakou tvrdši gumu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cest praci pratele fabiaci po 10 letech vlady FORDU sem si koupil SKODOVKU alias SLEPICI kratkou F 19tdi comfort rv 2000 takze prvni rocnik a to vrzani je tu jak jinak jezdim stim tejden vyhodil sem radio (nakej predprodejni humus) a nemam tam ted nic chci neco co bude makat s maxidotem tAKZE TI PAZVUKI dou evidentne z vrsku palubovky kdyz brzdim tak je to intenzivnejsi a kdyz jedu a zatlacim na vrsek palubky nad str vydechama tak to je TAM aco stim?vyndat ty vydechy asi nebude problem ale kam nacpat ten molitan kdyz je tam videt hovno a pristup jakbysmet

Zdarec už se to tu řešilo.Taky jsem to zkoušel přes ty ofuky ale tama to nejde.Takže jedina možnost je demontaž budiku a tam je už uvidiš ram a mezi palublou je asi 2cm mezera ja tam narval sololit(to je neco jak lepeny papir)a mužu tvrdit že je uspešnost 100 %.Mužeš tam narvat třeba nejakou tvrdši gumu.

Nemohl by někdo vyfotit to místo uprostřed palubky, kde se má dát ten molitan?

Fakt to nejde přes ty průduchy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cest praci pratele fabiaci po 10 letech vlady FORDU sem si koupil SKODOVKU alias SLEPICI kratkou F 19tdi comfort rv 2000 takze prvni rocnik a to vrzani je tu jak jinak jezdim stim tejden vyhodil sem radio (nakej predprodejni humus) a nemam tam ted nic chci neco co bude makat s maxidotem tAKZE TI PAZVUKI dou evidentne z vrsku palubovky kdyz brzdim tak je to intenzivnejsi a kdyz jedu a zatlacim na vrsek palubky nad str vydechama tak to je TAM aco stim?vyndat ty vydechy asi nebude problem ale kam nacpat ten molitan kdyz je tam videt hovno a pristup jakbysmet

Zdarec už se to tu řešilo.Taky jsem to zkoušel přes ty ofuky ale tama to nejde.Takže jedina možnost je demontaž budiku a tam je už uvidiš ram a mezi palublou je asi 2cm mezera ja tam narval sololit(to je neco jak lepeny papir)a mužu tvrdit že je uspešnost 100 %.Mužeš tam narvat třeba nejakou tvrdši gumu.

Nemohl by někdo vyfotit to místo uprostřed palubky, kde se má dát ten molitan?

Fakt to nejde přes ty průduchy?

Přes ty průchodky to jde, ale musíš mít hodně hubenou,dlouhou a ohebnou ruku a musíš přesně vědět jak velkej kus tý gumy, nebo čehokoliv kam strčit. U těch ofuků totiž nemáš žádný místo na to abys to tam zkoušel, okukoval a odměřoval. A vůbec nechápu, proč to dělat přes ofuky. Když vyndaváš ofuky, můžeš poškrabat plast, nebo ti může někde i prdnout, jak už se mi jednou stalo, kdežto u budíků normálně rukama bez žádnýho páčení vyndáš ten plast nad volantem a povolíš dva šrouby. To je celý a vytáhneš budíky.Jak je vyndáš, tak hned vidíš co a kam strčit a je tam prostor pro pohodlnou a precizní prácičku a né žádný ofuky. Věřte mi, že přes budíky je to o 101 % lepší a úspěšnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak už jsem tady psal to zvláštní vrzání a nevím odkud je.. asi někde ze vnitř palubky tak jak je kolem 13 stupnů tak to přestane a můžou bejt nerovnosti jakýkoliv, ale jak je chladno kolem třeba dvou stupnů tak to tam vrže... asi nějakej posranej plast nebo nevím

Když Fabie je 50% plast a 50% železo :laugh.gif , tak je asi jasný, že to bude vrzat plast o železo. Můj názor je ten, že máš úplně stejnej problém, jako se řeší všude tady okolo, ikdyž už je to tu vlastně dávno vyřešený a vlastně už to neni ani problém....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes navštivil Servis a ptal se kolik by me stalo odstraneni vrzani palubky-vrže to u stred.ofuku.Odpověd byla je to na cely den cela palubka musi ven a cena 2500 kč.Malem me trefilo.

To praskání a vrzání palubovky si myslím, že má u většiny stejný zdroj, pokud přímo nedrnčí ty boční kryty nebo kaslík a nebo například přední panýlek autorádia... Ale už se to tu hodněkrát řešilo. Já jsem to vyřešil nedávno. Kolem ofuků se tam dostane hodně blbě, ikdyž to převážně vrže za nima. Nejlepší řešení je, jak už tu někdo někde psal myslim, vyndat budíky a za nima uvidíte kovovou nosnou konstrukci a mezi ní a paklubovkou je mezera cca 3cm. Stačí tam něco pečlivě nacpat (tvrdou gumu, dřevěný klínek,...) tak aby to nevypadlo. Tím se palubovka +/- znehybní a je po praskání, vrzání a skřípání při dobržďování a točením volantem. Já jsem to aplikoval minulý týden a je klid :)

Tak jsem se o vikendu vrhl na to vrzani dle tvojich rad a uspěch je 100%.Diky ti chlapaku :palec2:

Ahojky, tak moje oprava vydržela týden :help: dneska si tak jedu do práce a najednou slyším zase to vrzání :) Stalo se vám někomu, že se vrzání vrátilo?? Mně už podruhé, jednou tam dal automechanik kus hadru, to bych i brala, že se to po týdnu rozvrzalo znovu, ale teď jsme to udělali pořádně, tak jak je to možný??Já už nevím co s tím :angry2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...