Přejít na obsah

Čím vás nová Fabia naštvala?


Pepav

Doporučené příspěvky

Podľa mňa by si mal fabiu hodnotiť až potom, čo sa v nej zvezieš. Pretože práve tam urobila najväčší skok. Áno má tvrdé plasty (u fabie I som netušil že sú mäkčené asi 4 roky, skôr ma štvalo látkové obloženie dverí, pretože nie je praktické, oproti tomu je plast ďaleko praktickejší) a nemá odkladaciu plôšku na ľavú nohu (to jediné mi prekáža, ale dá sa to riešiť a pomerne lacno). Na mňa teda auto ako celok pôsobí naopak hodnotnejším dojmom ako kedykoľvek predtým. Nehovorím, že sa niekde nešetrilo, asi áno, ale ak by potom mala stáť fabia napr. o 10-20% viac, už by som si ju zrejme nekúpil. Proste to nie je adekvátna cena k tomu, aby vyzerala aj na omak lepšie. Ak to niekomu vadí, tak predsa je tu polo, A1 ..koncern dáva ľuďom na výber, tak neviem prečo sa dokola sťažovať, že pomaly najlacnejšia značka v koncerne je "lacná" ..áno je.. no a?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

boze zase tie plastove dvere ktore su "lepsie" ako latkou polstrovane .... kazdopadne najlepsi zaver je ze kazdy si ma vybrat auto ake mu najviac vyhovuje ... ponuka na trhu je bohata a ceny tiez su vo velapripadoch pouzitelne ... uz nejsme odkazany na to ze jedine skoda je ta najdostupnejsia ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud mohu k tomu něco málo napsat tak asi jen toto. Za život jsem měl několik  aut a pak jsem si koupil KII ceed. Už nikdy v životě, bych toto auto nechtěl. Nakonec jsem ho prodal po necelých dvou letech se ztrátou. Vrátil jsem se ke škodovce a zatím jsem byl spokojen ale je pravda, že jsem snad jen ze začátku měl benzín jinak samá nafta. Ale nikdy jsem pokud mě paměť neklame, nebyl s něčím závažným v servisu. Pouze výměny oleje a běžná údržba. Ano u Octavie 1 padající přední okna(stahování). Dnes, když jezdím většinou sám, jsem šel do Fabie a začínám být trochu víc  naštvaný. Stále je co řešit  stále se objevují nějaké chyby. Holt čím víc elektroniky tím je to horší. Co se týká vzhledu k tomu nic nemám. To, že to ráno při startování jede chvíli na sucho, na to si zvykám. Zvykám si i na to, že to občas bouchne a člověk neví proč, raději mám puštěné rádio a je klid. Ale je fakt ,že mi vadí výplně dveří které jsou strašně náchylné na poškrábání a myslím že v autě za ty peníze co stálo by toto nemělo být alespoň ne v té vyšší výbavě. To je krok doopravdy zpět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak něco taky napišu. Hodně km sem najezdil s Fabii 1 sedan. 1.9 TDI byl sem spokojen. Velmi spolehlive jen ta cena ve střední výbavě s radiem na kazetu za 550tis byla reketa. Je pravda ze 300tis to najelo bez investic.

Pak sem se pres Citroen C3 a Hyundai Accent a Toyotu Auris kombi dostlal k Fabii II L TSI DSG a auto docela fajn až na vadné rozvody které sem 2x měnil a asi 3 závady DSG a výměnu převodovky.

Ted mám s Fabii 3 najeto cca 11tis a asi nejlepší auto co jsem měl. Jako celek působí velmi dobře a kvalitně a za 400tis mě nabídne vše co potřebují . Myslím ze TSI a DSG budou už OK a klidně bych ho po 2 měsících koupil znovu.

Editováno: , autor: David C3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Potvrdzujem, ze v interieri je pruser - plastova vyplni dveri, na ktorej vidno vsetky skrabance a po zatlaceni pod oknom sa plast prehyba co ma tiez trochu sokovalo, Konecne mohli dat tesnenie dveri na karoseriu na tlmenie vonkajsieho hluku a lepsiu izolaciu v zime. Podla mna su to detaily, co by vela nestali.

  Ale da sa cez to preniest, kupoval som F3 pre vykon TSI a to ma zatial bavi a uzivam si jazdu po okreskach. Priorita bola vykon a jazdne vlastnosti,v tomto ohlade som  spokojny. Pri tychto malych autach je to o kompromisoch. :)

Editováno: , autor: ramrod
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem jí jako předváděčku na týden a dost mě zklamala absence safe systému a absence dojezdů oken (tim pádem i dojezdu před DO) - to je fakt nehoráznost, na čem se šetří...a výplně dveří taky slabota..ale jinak za mě super svezení - měl jsem TSI 81kW a až na ten otřesnej zvuk motoru krásnej výkon na fábku..težko se mi vracela..za mě i super Infotainment oproti mému posranému Dancu :D hned bych měnil, kdyby mě nebrzdila ženská :D

post-29121-0-49708000-1440090616_thumb.j

post-29121-0-03023500-1440090635_thumb.j

Editováno: , autor: pjdefort
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě FIII C štve strašně tím, že jak dobré je to auto po motorické a podvozkové stránce, tak se mi na ní těžko hledají chyby. :) Zvuk mi přijde fajn, podvozek je na tuto třídu famózní a sedačky jsou dokonalé. Jezdím teď každý den do Prahy a nepřestává mě udivovat, jak vylezu z auta po té cestě odpočatý. V tomhle udělala strašlivý skok oproti předchozí generaci. :kol-47:

 

Akorát na té dálnici by to někdy chtělo +150 koní, automat a adaptivní tempomat.  :kol-28:

Editováno: , autor: mp390
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nedaji... musi se po vypnuti zapalovani chvili podrzet packa a ony pak vyjedou do "servisni/zimni polohy" a daji se odklopit

 

edit: taky myslim v navodu pisou o moznosti, ze pri nastartovanem aute pustis sterace a kdyz vypnes motor, tak zustanou tam, kde se zrovna v tom stiracim cyklu nachazely

 

kazdopadne prvni varianta funguje...

Editováno: , autor: epo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Schváleně jsem to zrovna zkusil - vypneš zapalování, do 10s zmáčkneš páčku do polohy "Jedno setření" (stačí lehce, nemusíš držet) a stěrače vyjedou do půlky kroku. Když znovu zapneš zapalování a zmáčkneš znovu páčku do polohy "Jedno setření", tak dokončí cyklus a zaparkují se dole.

 

Jednoduché, nevím, z čeho tady děláte drama.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...