Armyk Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 Podľa mňa by si mal fabiu hodnotiť až potom, čo sa v nej zvezieš. Pretože práve tam urobila najväčší skok. Áno má tvrdé plasty (u fabie I som netušil že sú mäkčené asi 4 roky, skôr ma štvalo látkové obloženie dverí, pretože nie je praktické, oproti tomu je plast ďaleko praktickejší) a nemá odkladaciu plôšku na ľavú nohu (to jediné mi prekáža, ale dá sa to riešiť a pomerne lacno). Na mňa teda auto ako celok pôsobí naopak hodnotnejším dojmom ako kedykoľvek predtým. Nehovorím, že sa niekde nešetrilo, asi áno, ale ak by potom mala stáť fabia napr. o 10-20% viac, už by som si ju zrejme nekúpil. Proste to nie je adekvátna cena k tomu, aby vyzerala aj na omak lepšie. Ak to niekomu vadí, tak predsa je tu polo, A1 ..koncern dáva ľuďom na výber, tak neviem prečo sa dokola sťažovať, že pomaly najlacnejšia značka v koncerne je "lacná" ..áno je.. no a? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 boze zase tie plastove dvere ktore su "lepsie" ako latkou polstrovane .... kazdopadne najlepsi zaver je ze kazdy si ma vybrat auto ake mu najviac vyhovuje ... ponuka na trhu je bohata a ceny tiez su vo velapripadoch pouzitelne ... uz nejsme odkazany na to ze jedine skoda je ta najdostupnejsia ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 Naštěstí není jen koncern. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hkubes Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 Pokud mohu k tomu něco málo napsat tak asi jen toto. Za život jsem měl několik aut a pak jsem si koupil KII ceed. Už nikdy v životě, bych toto auto nechtěl. Nakonec jsem ho prodal po necelých dvou letech se ztrátou. Vrátil jsem se ke škodovce a zatím jsem byl spokojen ale je pravda, že jsem snad jen ze začátku měl benzín jinak samá nafta. Ale nikdy jsem pokud mě paměť neklame, nebyl s něčím závažným v servisu. Pouze výměny oleje a běžná údržba. Ano u Octavie 1 padající přední okna(stahování). Dnes, když jezdím většinou sám, jsem šel do Fabie a začínám být trochu víc naštvaný. Stále je co řešit stále se objevují nějaké chyby. Holt čím víc elektroniky tím je to horší. Co se týká vzhledu k tomu nic nemám. To, že to ráno při startování jede chvíli na sucho, na to si zvykám. Zvykám si i na to, že to občas bouchne a člověk neví proč, raději mám puštěné rádio a je klid. Ale je fakt ,že mi vadí výplně dveří které jsou strašně náchylné na poškrábání a myslím že v autě za ty peníze co stálo by toto nemělo být alespoň ne v té vyšší výbavě. To je krok doopravdy zpět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 (editace) Tak něco taky napišu. Hodně km sem najezdil s Fabii 1 sedan. 1.9 TDI byl sem spokojen. Velmi spolehlive jen ta cena ve střední výbavě s radiem na kazetu za 550tis byla reketa. Je pravda ze 300tis to najelo bez investic. Pak sem se pres Citroen C3 a Hyundai Accent a Toyotu Auris kombi dostlal k Fabii II L TSI DSG a auto docela fajn až na vadné rozvody které sem 2x měnil a asi 3 závady DSG a výměnu převodovky. Ted mám s Fabii 3 najeto cca 11tis a asi nejlepší auto co jsem měl. Jako celek působí velmi dobře a kvalitně a za 400tis mě nabídne vše co potřebují . Myslím ze TSI a DSG budou už OK a klidně bych ho po 2 měsících koupil znovu. Editováno: 6. Srpen 2015, autor: David C3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramrod Vloženo 20. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2015 (editace) Potvrdzujem, ze v interieri je pruser - plastova vyplni dveri, na ktorej vidno vsetky skrabance a po zatlaceni pod oknom sa plast prehyba co ma tiez trochu sokovalo, Konecne mohli dat tesnenie dveri na karoseriu na tlmenie vonkajsieho hluku a lepsiu izolaciu v zime. Podla mna su to detaily, co by vela nestali. Ale da sa cez to preniest, kupoval som F3 pre vykon TSI a to ma zatial bavi a uzivam si jazdu po okreskach. Priorita bola vykon a jazdne vlastnosti,v tomto ohlade som spokojny. Pri tychto malych autach je to o kompromisoch. Editováno: 20. Srpen 2015, autor: ramrod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjdefort Vloženo 20. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2015 (editace) Měl jsem jí jako předváděčku na týden a dost mě zklamala absence safe systému a absence dojezdů oken (tim pádem i dojezdu před DO) - to je fakt nehoráznost, na čem se šetří...a výplně dveří taky slabota..ale jinak za mě super svezení - měl jsem TSI 81kW a až na ten otřesnej zvuk motoru krásnej výkon na fábku..težko se mi vracela..za mě i super Infotainment oproti mému posranému Dancu hned bych měnil, kdyby mě nebrzdila ženská Editováno: 20. Srpen 2015, autor: pjdefort Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 20. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2015 (editace) Mě FIII C štve strašně tím, že jak dobré je to auto po motorické a podvozkové stránce, tak se mi na ní těžko hledají chyby. Zvuk mi přijde fajn, podvozek je na tuto třídu famózní a sedačky jsou dokonalé. Jezdím teď každý den do Prahy a nepřestává mě udivovat, jak vylezu z auta po té cestě odpočatý. V tomhle udělala strašlivý skok oproti předchozí generaci. Akorát na té dálnici by to někdy chtělo +150 koní, automat a adaptivní tempomat. Editováno: 20. Srpen 2015, autor: mp390 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jio1 Vloženo 22. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2015 Celkovo spokojnost, az na to ze za mnou ma problem sediet aj 4r dieta v autosedacke ale to u maleho auta chapem. Jedine co ma momentalne vytaca je ta zvonkohra cinkania a pukania ked auto zastavi.... Zniem ako pojazdny kolotoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 22. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2015 Tak bohužel tohle je běžné u jakéhokoliv auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jio1 Vloženo 22. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2015 Take vyrazne cinkanie som zatial u ziadneho auta nepocul, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 22. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2015 Ja som si po dlhšej dobe skúsil sadnúť na zadné sedadlá a musím povedať, že vo F II sa mi sedelo lepšie, asi je horší sklon operakov, či čo. Ešte že moje deti sa zatiaľ nesťažujú. Manželkin Rapid je vzadu iné kafe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 23. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2015 Štve ma aj to, že v zime pri čistení námrazy, snehu ľadu sa nedajú dvihnúť stierače, vadí kapota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal86 Vloženo 25. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2015 Sterace nastavuj do zimni/servisni polohy. Myslim, ze staci po vypnuti motoru setrit a zustanou nahore. U O2 to tak je taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 25. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2015 Presne, je to tak i u SII, OIII, Rapidu. Navic to bude uvedeno i v manualu k vozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2015 a nedají se ty stěrače po vypnutí zapalování dát ručně do jakékoliv polohy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 26. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2015 (editace) nedaji... musi se po vypnuti zapalovani chvili podrzet packa a ony pak vyjedou do "servisni/zimni polohy" a daji se odklopit edit: taky myslim v navodu pisou o moznosti, ze pri nastartovanem aute pustis sterace a kdyz vypnes motor, tak zustanou tam, kde se zrovna v tom stiracim cyklu nachazely kazdopadne prvni varianta funguje... Editováno: 26. Srpen 2015, autor: epo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2015 hmm tak to je na škrábání okna dost nepraktický. U O2 se to po vytažení klíčku "uvolní" a můžeš s tím dělat, co chceš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 26. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2015 Schváleně jsem to zrovna zkusil - vypneš zapalování, do 10s zmáčkneš páčku do polohy "Jedno setření" (stačí lehce, nemusíš držet) a stěrače vyjedou do půlky kroku. Když znovu zapneš zapalování a zmáčkneš znovu páčku do polohy "Jedno setření", tak dokončí cyklus a zaparkují se dole. Jednoduché, nevím, z čeho tady děláte drama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 26. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2015 V podstate išlo o to, že cez noc ti napadne 10 cm snehu a primrznú stierače, takže ich nevieš dvihnúť a očistiť okno. Musíš na to myslieť, keď parkuješ a dať do servisnej polohy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 26. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2015 To je tak,když si někdo nedá tu námahu a nepřecte si návod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miroslav Lilko Vloženo 2. Září 2015 Sdílet Vloženo 2. Září 2015 cim ma nastvala? 1.) Zahlievanie celneho skla. Ked dam ofuk okna + fukanie na nohy, stale mam zahmene okno. Ked zapnem ofuk celneho skla a vypnem klimu ( nemam climatronic) stale klima chladi, napriektomu, ze som ju vypol. 2.) nepolohovatelne opierky hlavy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 2. Září 2015 Sdílet Vloženo 2. Září 2015 1) ofuk skla zapneš až po vypnutí klimatizace? U FII se u manuální klimatizace při přepnutí na ofuk čelního skla automaticky zapínalo chlazení. U FIII je to stejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miroslav Lilko Vloženo 2. Září 2015 Sdílet Vloženo 2. Září 2015 mp390 : zapnem ofuk, ( automaticky sa zapne klima), manualne tlacitkom A/C ju vypnem, ale napriektomu stale chladi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 2. Září 2015 Sdílet Vloženo 2. Září 2015 To už je divné. Maximálně mě napadá, jestli studený vzduch nemá určitý doběh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.