Září 19, 20159 r Niekto tu už viackrát spomínal že aj plastová palubovka v f3 sa dá utlmiť ale stále bohužiaľ neprišla žiadna konkrétna rada. Ja som dnes napríklad vyriešil drnčanie lakťovej opierky. Vrchný odklápací kryt sa po zavretí nezacvakol na pevno ale cez nerovnosti vzniknutá približne 1,5 mm medzera dosť drnčala. Z vrchnej časti som nalepiť tenké štvorčeky obojstrannej pásky na ktorú to po zavretí akurát dosadne a je ticho. Samozrejme vymením to za nejaký krajší tmavý samolepiaci materiál nech to okrem funkčnosti aj dobre vyzerá (momentálne je to len veľmi provizórne na skúšku)
Září 19, 20159 r Tak to svedci jen o absolutnim nepochopeni cele problematiky... A kdes na to přišel?Ja jsem to pochopil až moc dobře.Prostě Škodovka taky šetři.Ja tady nebudu přikyvovat něčemu co neni 100% jen proto že je to škodovka a jak tady maji ve zvyku jini zaslepenci včetně tebe.Např kvalita dilenskeho zpracováni patřila u koncernu ke špičce a už to neni taky pravda,atd. Upraveno Září 19, 20159 r od bitttpower
Září 20, 20159 r U te loketni operky bych cekal, ze mi tam bude spis drncet obsah (mam tam zasobu drobaku na parkovani). Zadne zvuky ale odtud neslysim, tak nevim...
Září 20, 20159 r epo, on 14 Zář 2015 - 09:21, said: Tak se mi vcera z nicehonic bez nejakeho vedomeho zasahu vynulovala dlouhodoba spotreba Vim, ze uz to tu nekdo resil, ale nemuzu najit, kde to bylo, resp. cim jsem si to zpusobil...? Tak to bylo nakonec opravdu tim, ze se "pretocilo" 99:59h... Prochazim fotky a mam poslední dlouhodobou po cca 90ti hodinách nekdy před mesicem, coz odpovida. OK, problém se nekona, všechno je jak ma byt
Září 21, 20159 r Tak to bylo nakonec opravdu tim, ze se "pretocilo" 99:59h... Prochazim fotky a mam poslední dlouhodobou po cca 90ti hodinách nekdy před mesicem, coz odpovida. OK, problém se nekona, všechno je jak ma byt Ono se to nezdá, než uběhne těch 100 hodin
Říjen 6, 20159 r Hlavne mi vadi ,že je zase tesnenie na dverach iba do výšky okien. To by ich tych par kuskov gumy asi nezabilo a nepredražilo to auto. Musim stále čistiť prahy a určite aj hlučnosť z vonku, by sa znížila. Navyše to bohvieako ani nevyzera, to ma najviac štve kedže to stale vidím pri nastupovani a vystupovani. . Konkurencia to ma ako normal, to je vec ktoru nechapem. Upraveno Říjen 6, 20159 r od ramrod
Říjen 12, 20159 r Mě plynový vrzal taky, po nějaké době přestal. Jinak mám v autě vcelku klid, ale uvidíme co přijde s prvními mrazy.
Říjen 12, 20159 r Vrzala mi spojka, vždy, když byly letní horka, trocha WD40-ky tomu pomohla, ale až po nějaké době, zřejmě než navzlínala do těch správných míst.
Říjen 16, 20159 r Já pořád přemýšlím proč je zadek auta jakoby zvedlý? Je zřejmé že je větší mezera mezi kolem a podbehem vzadu než vpředu. Jakoby měly tlumiče vzadu při nezatíženém stavu zbytečně vysoký zdvih. Má to nejaký funkční důvod? Zbytečně to kazí Fabii vzhled. A vádí mi vrzání zadních kotoučových brzd když někdo nastupuje dozadu a mění se zatížení.
Říjen 16, 20159 r Tak to vrzání by měla způsobovat zatažená ručka při nastupováni, jak se pohybuje z.náprava a to nezatížené vysoké auto má smysl - pokud si dozadu sednou 3 a metrách třeba do kufru, by to seděli na dorazech hned. Takhle aspoň malý prostor na pružení je.
Říjen 17, 20159 r Zvednuty zadek je kvůli nákladu... Abys tam něco mohl naložit a netahl prdel po zemi
Říjen 30, 20159 r Autor Po ujetí 7 tisíc začínají na kostkách drnčet nějaké součástky ve dveří či v rozích palubky, Na asfaltu se to neděje.
Říjen 30, 20159 r tak si vyndej klíče ze dveří... já to říkal furt, že se někdy ty tvrdý plasty musí projevit...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.