Mattik Vloženo 19. Září 2015 Vloženo 19. Září 2015 Niekto tu už viackrát spomínal že aj plastová palubovka v f3 sa dá utlmiť ale stále bohužiaľ neprišla žiadna konkrétna rada. Ja som dnes napríklad vyriešil drnčanie lakťovej opierky. Vrchný odklápací kryt sa po zavretí nezacvakol na pevno ale cez nerovnosti vzniknutá približne 1,5 mm medzera dosť drnčala. Z vrchnej časti som nalepiť tenké štvorčeky obojstrannej pásky na ktorú to po zavretí akurát dosadne a je ticho. Samozrejme vymením to za nejaký krajší tmavý samolepiaci materiál nech to okrem funkčnosti aj dobre vyzerá (momentálne je to len veľmi provizórne na skúšku) Citovat
bitttpower Vloženo 19. Září 2015 Vloženo 19. Září 2015 (editace) Tak to svedci jen o absolutnim nepochopeni cele problematiky... A kdes na to přišel?Ja jsem to pochopil až moc dobře.Prostě Škodovka taky šetři.Ja tady nebudu přikyvovat něčemu co neni 100% jen proto že je to škodovka a jak tady maji ve zvyku jini zaslepenci včetně tebe.Např kvalita dilenskeho zpracováni patřila u koncernu ke špičce a už to neni taky pravda,atd. Editováno: 19. Září 2015, autor: bitttpower 1 Citovat
epo Vloženo 20. Září 2015 Vloženo 20. Září 2015 U te loketni operky bych cekal, ze mi tam bude spis drncet obsah (mam tam zasobu drobaku na parkovani). Zadne zvuky ale odtud neslysim, tak nevim... Citovat
epo Vloženo 20. Září 2015 Vloženo 20. Září 2015 epo, on 14 Zář 2015 - 09:21, said: Tak se mi vcera z nicehonic bez nejakeho vedomeho zasahu vynulovala dlouhodoba spotreba Vim, ze uz to tu nekdo resil, ale nemuzu najit, kde to bylo, resp. cim jsem si to zpusobil...? Tak to bylo nakonec opravdu tim, ze se "pretocilo" 99:59h... Prochazim fotky a mam poslední dlouhodobou po cca 90ti hodinách nekdy před mesicem, coz odpovida. OK, problém se nekona, všechno je jak ma byt Citovat
Jan R. Vloženo 21. Září 2015 Vloženo 21. Září 2015 Tak to bylo nakonec opravdu tim, ze se "pretocilo" 99:59h... Prochazim fotky a mam poslední dlouhodobou po cca 90ti hodinách nekdy před mesicem, coz odpovida. OK, problém se nekona, všechno je jak ma byt Ono se to nezdá, než uběhne těch 100 hodin Citovat
ramrod Vloženo 6. Říjen 2015 Vloženo 6. Říjen 2015 (editace) Hlavne mi vadi ,že je zase tesnenie na dverach iba do výšky okien. To by ich tych par kuskov gumy asi nezabilo a nepredražilo to auto. Musim stále čistiť prahy a určite aj hlučnosť z vonku, by sa znížila. Navyše to bohvieako ani nevyzera, to ma najviac štve kedže to stale vidím pri nastupovani a vystupovani. . Konkurencia to ma ako normal, to je vec ktoru nechapem. Editováno: 6. Říjen 2015, autor: ramrod Citovat
vorlajz Vloženo 6. Říjen 2015 Vloženo 6. Říjen 2015 to by mě taky štvalo... já mám těsnění na obou stranách... Citovat
akubus Vloženo 9. Říjen 2015 Vloženo 9. Říjen 2015 Plynový pedál je z plastu? Začal mi vŕzgať pri pridávaní. Citovat
Losky83 Vloženo 11. Říjen 2015 Vloženo 11. Říjen 2015 Doufám, že to jde promazat bez rozdělání Citovat
Reesha Vloženo 12. Říjen 2015 Vloženo 12. Říjen 2015 Mě plynový vrzal taky, po nějaké době přestal. Jinak mám v autě vcelku klid, ale uvidíme co přijde s prvními mrazy. Citovat
CharlieCh Vloženo 12. Říjen 2015 Vloženo 12. Říjen 2015 Vrzala mi spojka, vždy, když byly letní horka, trocha WD40-ky tomu pomohla, ale až po nějaké době, zřejmě než navzlínala do těch správných míst. Citovat
psf3 Vloženo 16. Říjen 2015 Vloženo 16. Říjen 2015 Já pořád přemýšlím proč je zadek auta jakoby zvedlý? Je zřejmé že je větší mezera mezi kolem a podbehem vzadu než vpředu. Jakoby měly tlumiče vzadu při nezatíženém stavu zbytečně vysoký zdvih. Má to nejaký funkční důvod? Zbytečně to kazí Fabii vzhled. A vádí mi vrzání zadních kotoučových brzd když někdo nastupuje dozadu a mění se zatížení. Citovat
Jan R. Vloženo 16. Říjen 2015 Vloženo 16. Říjen 2015 Tak to vrzání by měla způsobovat zatažená ručka při nastupováni, jak se pohybuje z.náprava a to nezatížené vysoké auto má smysl - pokud si dozadu sednou 3 a metrách třeba do kufru, by to seděli na dorazech hned. Takhle aspoň malý prostor na pružení je. Citovat
Pavel M Vloženo 16. Říjen 2015 Vloženo 16. Říjen 2015 Na zvednutou prdel existuje lék, jmenuje se sportovní podvozek a funguje perfektně Citovat
czab Vloženo 17. Říjen 2015 Vloženo 17. Říjen 2015 Zvednuty zadek je kvůli nákladu... Abys tam něco mohl naložit a netahl prdel po zemi Citovat
Armyk Vloženo 17. Říjen 2015 Vloženo 17. Říjen 2015 Mám normálny podvozok a zadok sa mi dvihnuty byť nezdá. Citovat
epo Vloženo 17. Říjen 2015 Vloženo 17. Říjen 2015 Moc si ty auta prohlizite a poslouchate ;-) 2 Citovat
vorlajz Vloženo 17. Říjen 2015 Vloženo 17. Říjen 2015 chlapi, co vás na té nové Fabii může štvát??? Citovat
vorlajz Vloženo 17. Říjen 2015 Vloženo 17. Říjen 2015 to už je lepší... ale ty máš Scouta... to je víc... 1 Citovat
Pepav Vloženo 30. Říjen 2015 Autor Vloženo 30. Říjen 2015 Po ujetí 7 tisíc začínají na kostkách drnčet nějaké součástky ve dveří či v rozích palubky, Na asfaltu se to neděje. Citovat
vorlajz Vloženo 30. Říjen 2015 Vloženo 30. Říjen 2015 tak si vyndej klíče ze dveří... já to říkal furt, že se někdy ty tvrdý plasty musí projevit... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.