Přejít na obsah

Čím vás nová Fabia naštvala?


Pepav

Doporučené příspěvky

Jj, mne takhle chrasi drobaky v loketni operce  :D

Nevim, co tak sleduju posledni dobou - taxik nova O3 drncela uplne neskutecne, druhej (S1) taky si stezoval, ze mu to vrze. Je fakt, ze jak tam maji v palubce zapichane taxametry, tiskarny, navigace, pachomety a kdesi cosi, tak se ani nedivim, ze to dela takovy bordel...

Tady v Italii, co me vezl jeden - Mercedes E neco - vsechno v kuzi pro panicky a jemnostpany, no a taky vrzal nekde od palubky.

No a ta Alfa, co ji mam ted pujcenou, tak ta vrze jakbysmet - odnekud zleva pod oknem. Ale ona uz je chudera cela takova "jeta", holt firemni auto, co jde z ruky do ruky  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Také vám při silnějším dešti teče voda ze střechy po oknech za jízdy? F2 měla ten žlábek lépe udělaný a A sloupek ten plastový s gumou, který zachytil všechnu vodu. Při mokrém autě a rychlejším otevření 5. dveří voda nateče do kufru. To je jako u Octy I LB.

Design pěkný, nějakou oběť to musí mít :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze by tekla za jizdy po oknech jsem si nevsiml, ale asi jo... Dneska jsem si pri otevirani 5. dveri taky trochu chrstnul do kufru, V Alfe to ale taky z vika teklo rovnou do kufru. Navic se tam jeste drzelo listi a bordel. U Fabky mi zas vsechno pada do zamku kufru, resp. do te diry s okem. Rapidaci pry maji vodu i ve dverich, tak jsem zvedavej, jestli taky nezustanem pozadu. Zatim ale nic nepozoruju, tak snad to mame vyresene lip...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

musim se pripojit k negativnim prispevkum, moje FIII je z pohledu pazvuku jedna velka tragedie, troufam si tvrdit ze nekdy mam pocit jako kdybych jel v 10 let stary Lade.  Holt asi dan za stale relativne cerstvy auto, ktery po ca roce vyroby jeste zdaleka neni doladeny tak jak je poreba, zlaty Roomster co mame, tam nic nedrnci ani po 80 najetych tisicich.

FIII ma ted najeto 4 tisice a na kostkach je to naprosto neprijemny drnceni z obou stran palubky, dale nekde ze dveri, a dale nekde zezadu, nejradsi bych jim to hodil na hlavu. V prihradkach apod, nic nemam tim to neni, proste asi tvrdy plasty a stale jeste beta verze. Jestli reklamovat nevim, nemam zajem na tom aby mi demontovali polovinu palubky, to by mohl byt vysledek jeste horsi.

Dale ty divny elektricko bzucici pazvuky - jedu v dlouhy vesnici 50 na trojku, drzim standardni otacky a zacne to podivne bzucet, staci mirne povolit plyn a bzuceni je pryc, pokud se to zase znovu stabilizuje opet to bzuci, netusim co to je.

Z me tedy prozatim FIII v uzivatelskych detailech spis propadak (i ta presnost prevodovky nic moc, kdyz chcipnu motor nerozsviti se automaticky vnitrni osvetleni coz bych ocekaval, clovek musi pootevrit dvere aby vubec v noci posbiral veci v aute, sterace nejdou odklopit abych tam mohl rozumne dat plachtu na sklo, svetla si zapinam zasadne manualne, ale i pri poloze potkavaci sviti na cudliku jen znak parkovacich co jsou v jine poloze, rucicka teploty motoru je porad ca milimetr smerem doleva oproti horni poloze a vypada to blbe atd. atd...).

Mno nic, pro mej jen dalsi dukaz toho ze kdyz porizovat auto, tak po faceliftu a na konci vyrobniho cyklu, nikoli novinku, ale je to sluzebak takze samozrejme klidek.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co vás zklamalo u nové F3?

Mě tyto věci: - do schránky na brýle se nevejdou brýle sluneční, je malá

                     - hadsfree u systému Bolero nefunguje s levným telefonem (Nokia 220 dual sim, telefon

                       se sice podaří spárovat, ale systém jej "nevidí")

                     - malý brzdný účinek motoru TSI (s tím jsem ale byl předem smířen)

Náhodou mám zkušenost s telefonem Nokia 220 Dual SIM. V jeho specifikaci je zde   http://www.microsoft.com/cs-cz/mobily/telefon/220-dual-sim/technicke-udaje/#head_connectivity  uvedeno: 

  • Bluetooth2: Bluetooth 3.0  
  • 2Možnosti komunikace přes Bluetooth se omezují na konkrétní funkce. Připojení audia není podporované.
  • Tento telefon podporuje přes Bluetooth pouze datové přenosy a hadsfree nikoliv. Není tedy chyba na straně Bolera, tento typ telefonu tuto funkci nepodporuje.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aby se někteří s těch tvrdých plastu už nepostr***. Děláte jakoby jste po každém usednuti do auta sahali na palubku. Měl jsem golfa mk4, který to měl měkké jak sračky a drnčel jak Felicie. Měl jsem focuse mk2 po fl a ten byl naprosto potichu. Teď mám fabku a je to taky (zatim) v pohodě. To jestli něco drnči nebo ne není jen o tom jaký tam je plast.... A sahat na to nepotrebuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že to pořád někdo řeší. Ano i ne fáčku GLX z 93 jsem měl měkčenou palubku, kobercový kufr celý i vyndavací sedáky u krátkého. Za 300 říkám dobré auto a tvrdá palubka nevadí, za 350 už si člověk raději koupí tu i30, kde je to uvnitř proti tomu luxus, nehledě na zadní víceprvkovou nápravu.

Výhoda je jen servisu na každém rohu, levný servis a schopný a funkční podvozek na 15, front a levná pojistka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pořád si za 350 nemusí člověk koupit i30. Když odhlédneme od osobních preferencí designu a ergonomie, tak FIII za 350 smete totiž na silnici i30ku motorově a dost možná i podvozkově.

 

K plastům: lidi pořád dělají z těch měkkých plastů nějakou super věc, ale v FII nevypadaly o moc lépe ani jimi nebyl interiér zrovna přeplněný. A ten koncert, který člověk s FIII zažije na kostkách byl úplně stejný u FII.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...