Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Jak to tu pročítám tak přesné určení delších startů není.Někumu pomohla výměna vstřiků někomu ne, mě to v zimě startovalo v pohodě, jak bylo víc jak 8 stupňů točilo to déle. Chtěl by jsem vyzkoušet žhavení i při teplém počasí, koukám na to relé a nevím přesně zapojení. Neví náhodou někdo označení vývodů? Hlavně D1, ST, 87

bez názvu.png

  • 4 měsíce později...

Tak jsem sem dlouho nepsal.

Mam najeto 45 tis a problém stále trvá...

Ale již jsem definitivně vyzkoušel tento důvod :

Tankuju u Benziny a když jezdím na obyčejnou naftu ,tak na ni to teplé nechce startovat a točí to déle !!!

Ale jakmile natankuju plnou nádrž prémiové nafty VERVA tak problém okamžitě zmizí.

Jakmile se vrátím k neprémiové naftě tak se problém opět ihned vrátí....

Řekl bych ,že z důvodů co nejmenší spotřeby a emisí je startovací dávka při teplém motoru už tak nízká,že obyčejná nafta ihned nechytne (zjednodušeně řečeno)

Ale proč bych zbytečně jezdil na dražší naftu ????Je to nepochybně problém výrobce.

Ale auto všem nakonec chytne a vydrží asi i záruku,a že po záruce musí zákazník začít měnit starter i baterii,tak je i možné ,že za tuto načasovanou konstrukci dostane konstruktér

velkou odměnu ,protože vydělal automobilce velký balík...

A takto to chodí ve všech oborech...

@16TDI81 A zkoušel jsi i jiné benzinky? Např EuroOil s jejich noflame naftou? Já tedy jezdím pořád Vervu, takže nemohu posoudit že by něco na startu auta nefungovalo, ale kromě toho že Verva je vlastně normální nafta s přidaným VIFem to není až zase takový zázrak. Tak by bylo dobré vyloučit jinou bezninkou (naftou) že se to tak chová.

Zajímavé. Já jezdím na Vervu furt, proto jsem to možná nezaznamenal. 

Jezdil jsem Vevu léta ale přešel jsem na EuroOil který nedává biosložky, pomohla nová baterie, bylo jí 5 let.

@Pavel 5 jezdíš ten EuroOil bez aditiv, nebo přidáváš VIF? Já chci tuto naftu také vyzkoušet, protože se mi fame u vervy nelíbí, ale nějak na to nemám odvahu teď přes zimu. Asi to raději nechám na léto a aspoň na jedné nádrži to zkusím.

 

Tato diskuse je tedy sice OT v tomto tématu, ale možná je částečným viníkem problému i to palivo.

 

 

@16TDI81 máš auto se start stopem? Případně jak staré. To co píše Pavel 5 o baterce je určitě pravda. Stačí trochu horší baterka, která to už nezvládá a každý z dnešních motorů pak točí divně dlouho.

 

 

 

VIF jen občas, 

OPTIMAL DIESEL +

Jedná se o prémiovou motorovou naftu, která je zákazníkům k dispozici na vybraných čerpacích stanicích EuroOil. Oproti běžně prodávané motorové naftě na trhu neobsahuje biosložku a naopak je nadstandardně obohaceno o moderní multifunkční aditivum, které má pozitivní vlivy na životnost motoru a spotřebu paliva.   b7.png

Mám stejné problémy,

1.6 TDI 77 KW, modelový rok 14.

Dovoz z F. Po koupi jsem měnil baterku za efb , vyčistit soustavu, vyměnil olej a všechny filtry, vypnul SS.

Problém je při prvním startu po ránu, od 12°C a výš, nebo při těchhle teplotách, start v pohodě, popojedu 50 km, auto 5 hodin stojí a pak to déle točí.

Co se týká nafty, dělalo mi to na jakoukoliv naftu, včetně Vervy.

Rezignoval jsem a tankuju na MJM , (jen okolí Olomouce) dodavatel dle papírů Čepro, leju tam 2x tolik vifu a čekám, než přijde doba, kdy se konečně projeví pravá závada.

Takhle by člověk vyměnil polovinu auta zbytečně.

Pokud máte řadu co to je, nechám si poradit.

  • 2 týdny později...

Predtym mi toto robil motor 1.9tdi 74kw AVQ od vw na modeli touran. Jeden garazmajster mi urobil zmenu softu a zvysil startovaciu davku. Robil to pomocou NB a programu cisto na toto, kedze pomocou VCDS, ci ako sa to vola to riadiaca jednotka motora nechcela v sebe prepisat. Tak musel robit novy image v tom softe. Vraj to robieva na dizloch. Odvtedy to islo, ci v zime, ci v lete na brnk. 

  • 5 měsíců později...

Dobrý den,

 

 mám úplně stejný problém s motorem 1,6 TDI CR 77 kW. V zimě chytá na drc, ale jakmile je nyní po ránu 12 stupňů a více, tak točím klidně i 5 sekund něž to chytne. Potom motor běží normálně. Vyzkoušel jsem snad všechny prémiové nafty na trhu a nic. Přemýšlím nad výměnou startovacího relé. Podařilo se to už někomu konečně vyřešit? Jinak motor běží hezky a spotřeba OK. Díky všem za jakoukoliv radu.

  • 1 rok později...

Mozna dostanu hate,ale vymente si relatka v motorovem prostoru-rele pracovniho proudu 4H0951253A (jsou tam 2ks). Muj problem 1,6TDi 66Kw -parkovani venku a teplota padla pod nulu tak auto nechtelo startovat(chytat,nekdy startovat) a casto i vyskakovala chyba ESP-po diagnostikach v origo skoda,vymene zhavicu,pal.filtru + aditiva do nafty ,byla cela zavada v relé-oprava 65Kč ! 

podobny problem bez esp u superbu znameho-spatna kostra od pal.cerpadla na ridici jednotku-(elektrikaz natahl novy solo drat)

  • 1 rok později...

Vyřešili jste to někdo ? Stejný problém ráno auto na drb další starty špatné. 2 servisy si s tím neví rady vyměněny vstřiky zlepšil se výkon a spotřeba ale starty pořád špatné.  

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.