Přejít na obsah

Zlé štarty pri teplom počasí


stevo11

Doporučené příspěvky

Jak to tu pročítám tak přesné určení delších startů není.Někumu pomohla výměna vstřiků někomu ne, mě to v zimě startovalo v pohodě, jak bylo víc jak 8 stupňů točilo to déle. Chtěl by jsem vyzkoušet žhavení i při teplém počasí, koukám na to relé a nevím přesně zapojení. Neví náhodou někdo označení vývodů? Hlavně D1, ST, 87

bez názvu.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Tak jsem sem dlouho nepsal.

Mam najeto 45 tis a problém stále trvá...

Ale již jsem definitivně vyzkoušel tento důvod :

Tankuju u Benziny a když jezdím na obyčejnou naftu ,tak na ni to teplé nechce startovat a točí to déle !!!

Ale jakmile natankuju plnou nádrž prémiové nafty VERVA tak problém okamžitě zmizí.

Jakmile se vrátím k neprémiové naftě tak se problém opět ihned vrátí....

Řekl bych ,že z důvodů co nejmenší spotřeby a emisí je startovací dávka při teplém motoru už tak nízká,že obyčejná nafta ihned nechytne (zjednodušeně řečeno)

Ale proč bych zbytečně jezdil na dražší naftu ????Je to nepochybně problém výrobce.

Ale auto všem nakonec chytne a vydrží asi i záruku,a že po záruce musí zákazník začít měnit starter i baterii,tak je i možné ,že za tuto načasovanou konstrukci dostane konstruktér

velkou odměnu ,protože vydělal automobilce velký balík...

A takto to chodí ve všech oborech...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@16TDI81 A zkoušel jsi i jiné benzinky? Např EuroOil s jejich noflame naftou? Já tedy jezdím pořád Vervu, takže nemohu posoudit že by něco na startu auta nefungovalo, ale kromě toho že Verva je vlastně normální nafta s přidaným VIFem to není až zase takový zázrak. Tak by bylo dobré vyloučit jinou bezninkou (naftou) že se to tak chová.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Pavel 5 jezdíš ten EuroOil bez aditiv, nebo přidáváš VIF? Já chci tuto naftu také vyzkoušet, protože se mi fame u vervy nelíbí, ale nějak na to nemám odvahu teď přes zimu. Asi to raději nechám na léto a aspoň na jedné nádrži to zkusím.

 

Tato diskuse je tedy sice OT v tomto tématu, ale možná je částečným viníkem problému i to palivo.

 

 

@16TDI81 máš auto se start stopem? Případně jak staré. To co píše Pavel 5 o baterce je určitě pravda. Stačí trochu horší baterka, která to už nezvládá a každý z dnešních motorů pak točí divně dlouho.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VIF jen občas, 

OPTIMAL DIESEL +

Jedná se o prémiovou motorovou naftu, která je zákazníkům k dispozici na vybraných čerpacích stanicích EuroOil. Oproti běžně prodávané motorové naftě na trhu neobsahuje biosložku a naopak je nadstandardně obohaceno o moderní multifunkční aditivum, které má pozitivní vlivy na životnost motoru a spotřebu paliva.   b7.png
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám stejné problémy,

1.6 TDI 77 KW, modelový rok 14.

Dovoz z F. Po koupi jsem měnil baterku za efb , vyčistit soustavu, vyměnil olej a všechny filtry, vypnul SS.

Problém je při prvním startu po ránu, od 12°C a výš, nebo při těchhle teplotách, start v pohodě, popojedu 50 km, auto 5 hodin stojí a pak to déle točí.

Co se týká nafty, dělalo mi to na jakoukoliv naftu, včetně Vervy.

Rezignoval jsem a tankuju na MJM , (jen okolí Olomouce) dodavatel dle papírů Čepro, leju tam 2x tolik vifu a čekám, než přijde doba, kdy se konečně projeví pravá závada.

Takhle by člověk vyměnil polovinu auta zbytečně.

Pokud máte řadu co to je, nechám si poradit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Predtym mi toto robil motor 1.9tdi 74kw AVQ od vw na modeli touran. Jeden garazmajster mi urobil zmenu softu a zvysil startovaciu davku. Robil to pomocou NB a programu cisto na toto, kedze pomocou VCDS, ci ako sa to vola to riadiaca jednotka motora nechcela v sebe prepisat. Tak musel robit novy image v tom softe. Vraj to robieva na dizloch. Odvtedy to islo, ci v zime, ci v lete na brnk. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Dobrý den,

 

 mám úplně stejný problém s motorem 1,6 TDI CR 77 kW. V zimě chytá na drc, ale jakmile je nyní po ránu 12 stupňů a více, tak točím klidně i 5 sekund něž to chytne. Potom motor běží normálně. Vyzkoušel jsem snad všechny prémiové nafty na trhu a nic. Přemýšlím nad výměnou startovacího relé. Podařilo se to už někomu konečně vyřešit? Jinak motor běží hezky a spotřeba OK. Díky všem za jakoukoliv radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Mozna dostanu hate,ale vymente si relatka v motorovem prostoru-rele pracovniho proudu 4H0951253A (jsou tam 2ks). Muj problem 1,6TDi 66Kw -parkovani venku a teplota padla pod nulu tak auto nechtelo startovat(chytat,nekdy startovat) a casto i vyskakovala chyba ESP-po diagnostikach v origo skoda,vymene zhavicu,pal.filtru + aditiva do nafty ,byla cela zavada v relé-oprava 65Kč ! 

podobny problem bez esp u superbu znameho-spatna kostra od pal.cerpadla na ridici jednotku-(elektrikaz natahl novy solo drat)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...