BigFoot007 Vloženo 24. Září 2022 Vloženo 24. Září 2022 Test jazdenky Superbu s 1.4 TSI a DSG 1 Citovat
Martin Bednář Vloženo 11. Říjen 2022 Autor Vloženo 11. Říjen 2022 Tohle mě vždycky bavilo, názory rozumbradů, jak do Superba 2.0TDI 110Kw je super motor a 1.4TSI 110Kw je slabej motor... 1 3 Citovat
dfga Vloženo 11. Říjen 2022 Vloženo 11. Říjen 2022 Náhodou ta 1,4 je super. Ale určite to nejde ako nafta, ma to slabucky krútiaci moment, vždy to treba točiť, a DSG je suché. Ale na bežné jazdenie bez zataze fajn. Keď to nalozis musíš to točiť a spotreba je ako na 2.0 TSI 206kW. Citovat
HonzaAT Vloženo 11. Říjen 2022 Vloženo 11. Říjen 2022 Hele, me ta 1.4 taky vyrazne pozitivne prekvapila. Mel jsem pred ni 3l atmosfericky 170kW sestivalec, a zadny velky pruser se proti nemu nekona. Superb je asi o 150 kg lehci, jak predchozi auto, takze i kdyz ma mensi vykon, tak pocitove pri beznem jezdeni zadny velky rozdil. V extremech ano, tam je slabsi, ale zase je tissi, a zere minimalne o tretinu az polovinu mene :-) Jedine, co me na te 1.4 negativne prekvapilo je, ze z kopce nejde brzdit motorem. Proste to nebrzdi, rve, a jede dal … 1 Citovat
ČudlR Vloženo 11. Říjen 2022 Vloženo 11. Říjen 2022 před 9 hodinami, dfga napsal: Náhodou ta 1,4 je super. Ale určite to nejde ako nafta, ma to slabucky krútiaci moment, vždy to treba točiť, a DSG je suché. Ale na bežné jazdenie bez zataze fajn. Keď to nalozis musíš to točiť a spotreba je ako na 2.0 TSI 206kW. Hele trasa Kladno - Piestany cca 400km plnej kufr cajku, 2 dospeli, 1 dite a detske kolo na zadni sedacce 😀 za 5,6 L/100km jizda podle predpisu, povetsinou na tempomat 1 Citovat
Patrik1971 Vloženo 12. Říjen 2022 Vloženo 12. Říjen 2022 V 11. 10. 2022 na 8:40, Martin Bednář napsal: Tohle mě vždycky bavilo, názory rozumbradů, jak do Superba 2.0TDI 110Kw je super motor a 1.4TSI 110Kw je slabej motor... Myslis ze obdobne sa to tyka aj nastupcu s rovnakymi parametrami,len 1,5TSI.....ja som do nej presadal z "modly! dizlovej 140kw stvorkolky a teda som pri nej ziadny nedostatok doteraz nenasiel....dokonca aj dlhodobou spotrebou som na tom velmi obdobne,resp rozdiel 0,3l v prospech dizlu za rozdiel ani nepovazujem.To ticho,ziadne vybracie,ovela nizsia vaha a s tym spojena lahkost na predok a lepsia manevrovatelnost mna osobne za volbu tohto motora stale presviedcaju. 1 1 Citovat
misogrno0915 Vloženo Středa v 20:25 Vloženo Středa v 20:25 ahojte chcem ozivit temu trosku o postreh a skusenost .ja mam 200000 km a myslim si ze este dalsich 200 da. ziaden problem ziadna leniva krabica .mam moznost porovnat s 1.5 ale tou86kw tam je to horsie.oproti mojej 110kw. no aj auta su ine ja mam sup III kamos golf sportsvan .oba manual .na kamosovom tie 2 valce viac citim ako na mojom aute a aj pocit mozno je to odhlucnenim neviem.mne osobne vyp 2 valcou nevadi ked chcem a zameram sa viem ze ich odpaja ked si uzivam jazdu nereagujem na to a idem si.jeden postreh by som mal a chcem sa opytat a hodit do placu. zmena uprava riadacej jednotky na otacky? da sa to? nebude to hadzat pri 1500 ale od 1600/1700? ze na 1.5 sa da dokonca kablom aj natvrdo odpojit.no zvastom o karbonizacii a pod neverim lebo ja som skusal pri 180tis auto na tlak skusku na piesty a vsetko bolo v norme dokonca cez kameru sme kukali steny na valcoch a vsetko uplne v poriedku ziana karbonizacia. tu uvidim uz na vicku na dolievanie na olej ak by bola.vela mudrich hlav tu asi je . nechcem vyp odpajat tie 2 valce ale len ma zaujima ci sa to upravit na motore a cez co to ide odys?alebo vcds vdaka Citovat
100Bubu Vloženo Pátek v 06:55 Vloženo Pátek v 06:55 čo mam ja info tak či a kedy sa vypínajú valce je dane od požiadavky koľko auto pravé potrebuje Nm. čiže spojenie: ABS Motorovky ACC RJ prevodovky. Nepamätám si tie čísla ale je to okolo 75Nm a 1,5 DADA to ma nižšia a EVO ešte nižšie. https://www.topspeed.sk/novinky/motor-pride-valce/3009 takže je to na upravu motorovej jednotky, ale odisom ani VCDS to nepôjde na priamo. treba upravit FLASH. na 100%ti pomôžu rôzne Tuning firmy ktoré sa zaoberajú úpravou RJ. Úplne vypnutie by bolo asi najideálnejšie ale zase my si prišiel aj o brzdenie motorov v režime 2ch valcov. Daj info ak by si stým niečo podnikol a aký je výsledok. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.