Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Náhodou ta 1,4 je super.

Ale určite to nejde ako nafta, ma to slabucky krútiaci moment, vždy to treba točiť, a DSG je suché. 

Ale na bežné jazdenie bez zataze fajn. 

Keď to nalozis musíš to točiť a spotreba je ako na 2.0 TSI 206kW.

Vloženo

Hele, me ta 1.4 taky vyrazne pozitivne prekvapila.

Mel jsem pred ni 3l atmosfericky 170kW sestivalec, a zadny velky pruser se proti nemu nekona. Superb je asi o 150 kg lehci, jak predchozi auto, takze i kdyz ma mensi vykon, tak pocitove pri beznem jezdeni zadny velky rozdil. V extremech ano, tam je slabsi, ale zase je tissi, a zere minimalne o tretinu az polovinu mene :-) Jedine, co me na te 1.4 negativne prekvapilo je, ze z kopce nejde brzdit motorem. Proste to nebrzdi, rve, a jede dal …

Vloženo
před 9 hodinami, dfga napsal:

Náhodou ta 1,4 je super.

Ale určite to nejde ako nafta, ma to slabucky krútiaci moment, vždy to treba točiť, a DSG je suché. 

Ale na bežné jazdenie bez zataze fajn. 

Keď to nalozis musíš to točiť a spotreba je ako na 2.0 TSI 206kW.

Hele trasa Kladno - Piestany cca 400km plnej kufr cajku, 2 dospeli, 1 dite a detske kolo na zadni sedacce 😀 za 5,6 L/100km jizda podle predpisu, povetsinou na tempomat

Vloženo
V 11. 10. 2022 na 8:40, Martin Bednář napsal:

Tohle mě vždycky bavilo, názory rozumbradů, jak do Superba 2.0TDI 110Kw je super motor a 1.4TSI 110Kw je slabej motor...

Myslis ze obdobne sa to tyka aj nastupcu s rovnakymi parametrami,len 1,5TSI.....ja som do nej presadal z "modly! dizlovej 140kw stvorkolky a teda som pri nej ziadny nedostatok doteraz nenasiel....dokonca aj dlhodobou spotrebou som na  tom velmi obdobne,resp rozdiel 0,3l v prospech dizlu za rozdiel ani nepovazujem.To ticho,ziadne vybracie,ovela nizsia vaha a s tym spojena lahkost na predok a lepsia manevrovatelnost mna osobne za volbu tohto motora stale presviedcaju.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
  • o 2 roky později...
Vloženo

ahojte chcem ozivit temu trosku o postreh a skusenost .ja mam 200000 km a myslim si ze este dalsich 200 da. ziaden problem ziadna leniva krabica .mam moznost porovnat s 1.5 ale tou86kw tam je to horsie.oproti mojej 110kw. no aj auta su ine ja mam sup III kamos golf sportsvan .oba manual .na kamosovom tie 2 valce viac citim ako na mojom aute a aj pocit mozno je to odhlucnenim neviem.mne osobne vyp 2 valcou nevadi ked chcem a zameram sa viem ze ich odpaja ked si uzivam jazdu nereagujem na to a idem si.jeden postreh by som mal a chcem sa opytat a hodit do placu. zmena uprava riadacej jednotky na otacky? da sa to? nebude to hadzat pri 1500 ale od 1600/1700? ze na 1.5 sa da dokonca kablom aj natvrdo odpojit.no zvastom o karbonizacii a pod neverim lebo ja som skusal pri 180tis auto na tlak skusku na piesty a vsetko bolo v norme dokonca cez kameru sme kukali steny na valcoch a vsetko uplne v poriedku ziana karbonizacia. tu uvidim uz na vicku na dolievanie na olej ak by bola.vela mudrich hlav tu asi je :). nechcem vyp odpajat tie 2 valce ale len ma zaujima ci sa to upravit na motore a cez co to ide odys?alebo vcds vdaka 

Vloženo

čo mam ja info tak či a kedy sa vypínajú valce je dane od požiadavky koľko auto pravé potrebuje Nm.

čiže spojenie:

ABS
Motorovky

ACC 

RJ prevodovky. 

Nepamätám si tie čísla ale je to okolo 75Nm a 1,5 DADA to ma nižšia a EVO ešte nižšie. 

 

https://www.topspeed.sk/novinky/motor-pride-valce/3009

 

takže je to na upravu motorovej jednotky, ale odisom ani VCDS to nepôjde na priamo.  

treba upravit FLASH.

 

na 100%ti pomôžu rôzne Tuning firmy ktoré sa zaoberajú úpravou RJ. 

 

Úplne vypnutie by bolo asi najideálnejšie ale zase my si prišiel aj o brzdenie motorov v režime 2ch valcov. 

 

Daj info ak by si stým niečo podnikol a aký je výsledok.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...