Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Moc jste mě nepotěšili, mám již zadáno do výroby 1,4 TSI ACT v automatu. Po velkém městě jezdím dost a vyděsily mě udávané vibrace, achjo. V kolonách popojíždím denně. Tak snad nebudu z toho moc vyklepanej . Snad by se to dalo upravit softwarově. Nechám se překvapit, doufám že to nebude taková tragédie.

Vloženo

Ale to víš že nebude ;)  Já to měl asi hodinu na ježdění a ničeho jsem si nevšiml. Proti mému dieslu úplná pohodička a slast :)  Odpojení jsem poznal jen na maxidotu podle nápisu dvouválcový režim....Někteří tady hledají drobnosti a s napětím za jízdy očekávají, jestli se náhodu auto trošičku neotřese a tak podobně. Já nic nezaznamenal a jsem docela detailista také....

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Vypnout ne, ten system sam o sobe neni spatny. Spis vychytat tak, aby elektronika neuprednostnovala nizkou spotrebu pred kultivovanosti chodu motoru. Tohle by , dle meho, nemel byt problém pro konstruktery motoru, resp. tvurce software motoru. Jenom chtit :-)

Editováno: , autor: Martin Bednář
Vloženo

Dovolím si ocitovat příspěvek o funkčnosti systému ACT, který uvedl Honza9007 na Octavia Clubu:

 

"Takže systém je (dle podkladů) funkční v rozmezí 1400-4000 ot/min, okamžitý točivý moment musí být mezi 25-100Nm. Vypínání válců na volnoběh není možné. Celý systém váží 3kg. Rychlosti jsou omezený na max. 130km/h, ale největší potenciál tento systém přináší v oblasti 50-80km/h, kdy se jezdí jen na částečné zatížení a není potřeba překonávat velké odpory. Na dálnici už je zatížení vyšší z důvodu překonání odporu vzduchu."

Vloženo

Vypnout ne, ten system sam o sobe neni spatny. Spis vychytat tak, aby elektronika neuprednostnovala nizkou spotrebu pred kultivovanosti chodu motoru. Tohle by , dle meho, nemel byt problém pro konstruktery motoru, resp. tvurce software motoru. Jenom chtit :-)

ale jim jde o CO2 :) proto i DSG řadí tak nízko...

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Píšou tam nesmysly - tento motor se přece nevyrábí od roku 2006, pletou si tam konstrukční řadu EA211 s předchozí EA111. Anketa je poněkud pofidérní, nebere totiž v úvahu spolehlivost těch agregátů. Když se na to podíváte zpětně, vyhrávají a vyhrávaly tam dost často motory, kterou jsou mírně řečeno "méně" spolehlivé...

Vloženo

Tak to bohužel není, spolehlivost se tam vůbec nehodnotí. Tím ovšem nechci říct, že EA211 1.4 TSI ACT je problematický motor. To platí spíše o jeho předchůdci 1.4 TSI Twincharger, který se problémů nevyvaroval a přesto léta vyhrával.

Vloženo

Tento motor roku je ten co se montuje do nové Škody Superb? Pokud ano, tak nechápu tuto větu z článku: Skvěle vyvážený motor 1.4 TSI má i na dva válce stejně tichý běh s nízkými vibracemi jako se čtyřmi aktivními spalovacími prostory.

 

Nevím jaké mají zkušenosti ostatní, ale nám to na dva válce dost vibruje a motor je na dva válce poměrně hlučný. Není to sice pokaždé, ale poměrně často ano. U motoru roku bych čekal větší kultivovanost chodu ve všech běžných situacích. Možná je to ale nešvar jen u našeho auta, jelikož všude čtu jen chválu na tento motor.

Vloženo

Samozřejmě, že je to on. Tebou popsaný problém může být závadou. Vím, že si na to stěžují i jiní, další zase tvrdí, že u jejich motoru se to nevyskytuje.

Vloženo

Podivejte se panove do sekci ''Vas superb'' na stranku meho auta, tam jsem hodil nekolik video nahravek a je tam presne videt ze nic se nevibruje a zadny hluk neni!!! Clovek se pozna zda 2 valce a nebo 4 jen kdyz se podiva na palubni desku

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...