Přejít na obsah

Motor 2.0 TSI 162 kW


Bladik

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 8 měsíců později...

Pokud jedu okolo maximalne povolenych rychlosti, tak se spotreba pohybuje mezi 6,8-7,5l/100 ... v zavislosti na aktualni dopravni situaci(predjizdeni nakladaku, kolony, apod.). Motor je hodne zavisli na stylu jizdy, pokud tomu slapu na krk tak se pohybuji mezi 9-10. Pokud jedes ECO jizdu tak ses schopny dostat se k 6l/100....ale ja si nekupoval 220 koni abych jezdil ECO jizdu ;)

Dle knihy jizd mam za cely rok provozu auta spotrebu 7,9l/100km..najeto 50 000km a to vsude -dalnice, okresky, mesto, hodne zahranici i Nemecko, kde jsem zjistil ze je omezovac nastaven na 240, atd. ;) .. A to bych rekl ze neni vubec spatna spotreba, ale samozrejme k papirovym hodnotam to ma zatracene daleko!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohu poprosit majitele tohoto motoru o postřehy stran chování DSG s tímto motorem? U dieselových motorů mě DSG zklamalo stran rychlosti řazení a hlavně tím, jak přidušuje motor a drží jej v nízkých otáčkách. Stále se snažím automatu bránit, ale tento motor se mi hodně zamlouvá a manuální převodovku k němu bohužel nelze, tak poprosím majitele o zkušenost. Chování DSG s benzinovými motory je prý daleko příjemnější jak u TDI, nicméně zatím jsem neměl možnost jej řídit. Jde mi nyní o automatiku, o řazení pádly se nebavme. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otacky to drzi dole kvuli emisim, ovsem reakce na zmacknuti plynoveho pedalu je mnohem lepsi u tohoto motoru nez-li u 140kW TDi(mel jsem moznost vyzkouset tento diesel s DSG), jinak DSG se uci na tvuj styl jizdy, takze postupne se s tim skamaradis a nebudes to ani vnimat. No a pak mas dalsi moznosti a to bud jezdit na Sko a nebo, jak si napsal, prepnout do manualu a radit si sam....to take nekdy delam, ozivi to rizeni ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

překvapuje mě spotřeba, když tomu šlápneš na krk. Já já mám s 206kw když jedu podlahu tak 15-20.

reálně si myslím, že se s tím dá jezdit v kombinaci za 9,5 litru. 

S DSG spokojenost ačkoliv to trošku podtáčí, ale pak můžeš zvolit na řadičce Sko a je to hned jiná liga

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týká spotřeby, tak prý moc velký rozdíl mezi 162 a 206 kW variantou není. Beru to s rezervou, protože to jsou vesměs informace od prodejců a potažmo info od jejich klientů.. Tento motor mám taky v hledáčku, nicméně kvůli DSG se k němu zatím stavím negativně, byt´ by se mi líbil v superbu nejvíce. 

To Bladik- jak se ti auto jeví v kombinaci s předním náhonem? Resp. Jak auto dokáže přenášet výkon na vozovku? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim ze 206-ka ma mnohem vetsi spotrebu nez 162-ka, aspon dle nazoru co tu ctu.

Co se tyce pohonu na predek, tak i kdyz na to slapnu tak se stane ze to hrabne, ale docela dobre s tim pracuje ASRko a svizne auto vystartuje. Kazdopadne to hrabani neni nijak caste, jediny kdy to trosku dela problem je treba snih, kdy ten rozjezd uz musis proste plynem jemne resit, protoze tam proste ta ctyrkola chybi, ale na druhou stranu jsem letos jel v te nejhorsi kalamite pres Vysocinu a zvladl jsem to naprosto v pohode narozdil od spousty ostatnich, vcetne radoby offroad auticek :)

Mozna skoda ze neni moznost koupit k tomuto motoru pohon 4x4 ale to by mozna lezlo hodne do zeli one 206ce.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...
On 8/2/2016 at 0:51 PM, Bladik said:

Otacky to drzi dole kvuli emisim, ovsem reakce na zmacknuti plynoveho pedalu je mnohem lepsi u tohoto motoru nez-li u 140kW TDi(mel jsem moznost vyzkouset tento diesel s DSG), jinak DSG se uci na tvuj styl jizdy, takze postupne se s tim skamaradis a nebudes to ani vnimat. No a pak mas dalsi moznosti a to bud jezdit na Sko a nebo, jak si napsal, prepnout do manualu a radit si sam....to take nekdy delam, ozivi to rizeni ;)

Mam 162kw s dsg a prijde mi to vcelku pouzitelne. Na normalni rezim se to chova prijatelne, sice to drzi motor v nizsich otackach ale da se to. Jen to ma pomalejsi reakci na plyn a pozdejs to podrazuje. V modu sport se to chova lepe, rychleji to reaguje ale prijde mi, ze mi rezonuje neco od toho zvukoveho udealtka co pri sport rezimu vibruje do skla, aby mel clovek pocit, ze jede zavodakem ;( Nejradeji bych to uplne odstranil, abych realne slysel pouze motor. Bezne jezdim v normalu ale treba kdyz se potrebuju zaradit nekam do rychle jedouci silnice tak si prepnu na sport. Celkem mi chybi tlacitko rychleho prepnuti na sport treba pro nasledujicich 30 sec. To by mi prislo fajn. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to ked vidim tie spotreby... no nic moc... cakal som uspornejsie motorceky oproti mojej 3,6v6... jazdim prevazne mesto medzimesto a stale sa drzim dlhodobeho priemeru 10 l max 10,5l... A to si tiez viem dupnut... A ten zvuk... Teda ten zvuk ked otvorim klapku pred tlmicmi :D To je rachot :D Ja som max spoko motor prevodovka auto...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Mám jen dotaz,nyní mám 2.0 TDI 140 kw DSG 4x4 jsem spokojen až na to,že pořád běží ventilátor a k vůli PDF jelikož jezdím převážně město a ročně najedu max.10 tkm,bral jsem to k vůli spotřebě,ale nyní když se stále mluví o ekologii nevím,zda není za rok přejít na benzin nebo benzin-hybrid slibují,že koncem 2018 již bude v prodeji. Proto píši a prosím o názor,jak by byla řešena situace Vámi na nový vůz. Původně jsem měl v 2016 strach z toho 2.0 TSI ze spotřeby,ale jak píšete není to tak hrozné a já  jsem řidič ,který jezdí pomalu a tak pořád uvažuji co bude dál /do důchodu a finančně/ budu rád za doporučení. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja uz naftu jediné jako Sluzebni, protože za 4 roky ji menis. Pokud nemáš zdroj na naftu, tak benzin je jasna volba. Sel bych klidně do 1.4 tsi, je to fajn motor. S 162kw muzes i uhánět.

V tvém případě bych si ho nechal, akorat to chce jezdit a i svižně, jinak se to zacpe. Měnit olej co 15tkm max a přidávat extra aditiva typu VIF do letní i zimní nafty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...