Přejít na obsah

Mak.cz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    49
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Mak.cz

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. No ja to mam jednoduchy, mel jsem 156 alfu a mame k superbu jeste 159 a jedine spravne trmeny jsou Brembo a ty jsou CEVENE ;) a jedinej kdo to nechape je ford se svym focusem kam cpe modrou ;) Ja osobne bych na Superbu sel do sedive barvy aby to tolik nepoutalo pozornost. Na alfach jsem to mel z vyroby cervene tak to nebylo potreba resit. Na Superbu to necham v zakladu, stejne to proti alfe brzdi o dost hure, tak proc na to upozornovat /// sorry za ten zpatecnickej post ;)
  2. Na te srafovNe casti to drzi uplne v pohode. Gps drzak kamery je rprilepenej ke sklu a pokud chci kamwru sundat ta na nem drzi pomoci magnetu... takze strasne snadne
  3. To reseni od GoGenu je zajimave i tim, ze ten velkej konektor neni resen nejakym posuvem aby to slo obousmerne ale je to pouse ta cast samce co se zasunuje dousb bez toho kovoveho ramu, takze se to i velmi snadno zasunuje a clovek nemusi bejt tak presnej, pritom je to konstrukcne a mechanicky jednoduche a odolne
  4. Jasne, dlouho jsem hledal a objednaval z ciny az jsem nasel v Datardu. Nejlepsi co jsem zatim objevil jsou kabely USB C od GoGenu. Kabel ma na obou koncich uhlove konektory a oba symetricke... jak samec velkej USB 3 tak samozrejme Ccko na druhe strane. Mam tyhle kabely uz u vseho, od GoPro az po bezdratovou nabijecku. Delka 1metr.
  5. Zdenek Pastorek: Ahoj, to mne moc zajima. Mam taky note9 a k tomu supa3 s tou starsi verci columba s mechanickejma tlacitkama. A tamlk mne zajima, zda to nejak rozumne pouzivas. Ja tam rozchodil android auto ale to mne moc neuspokojuje. Taha to gps data z telrfonu a ne z auta, coz je pruser kvuli pokovenemu prednimu oknu, pak taky mnozstvi smysluplnych aplikaci na AA je strasne malo. Ale mirroring mi prihde zajimavej. Narazis tam na nejaka omezeni? Diky bufu vdecny za jakoukoli radu
  6. Tak beru zpet... zil jsem v domeni, ze se lava a prava strana lisi... nicmwne turbiny jsou jedny, nakze na ridicove strane vyfukuji a na spolujezdcove nasavaj. :/
  7. Wlady a turbiny. Hele neni to blbost? proc by ti melo do sebe tahat snih? turbiny spravne namontovane maji zaukol odvadet vzduch ven od kotoucu. Pokud ti mabiraj zvenku snih jak snezna freza, jsou asi opacne namontovany.
  8. Mak.cz

    Zimní pneu

    jeste k hrebum, na suchu se s tim dalo jezdit v pohode, jen bylo fajn na to lehce podhustit kola, pak se to nechovalo tak blbe, jen to proste clovek rychle orval
  9. Mak.cz

    Zimní pneu

    s hroty se drive bezne jezdilo. na 128 coupe jsme meli pirellky s hroty. bylo to super. kras e to sedelo na tvrdem snehu a ledu. jen se z toho ty hreby obcas vytrhly, takze se to muselo nechavat opravovat. Svezeni dobre, slo s tim na rozdil od zavodnich hrebu jet i po silnici bez snehu, byt to bylo trochu hlucnejsi.
  10. To mi pripomina, kdyz jsme meli jeste na aute zimni pirellky s hreby. Bylo to paradni jezdeni. Skoda, ze to pak zakazali. To jezdeni hlavne na ledu nebo hodne ujetem snehu bylo paradni, velmi dobra trakce a vedeni, jen mi prislo, ze to auto trochu trpelo na torzni namahani, jak to sedelo. chjo to byly casy
  11. no uple nerozumim, proc by si superb nemel rozumet s rafky jinych vyrobcu. To je preci nesmysl, samozrejme clovek musi dodrzet urcite intervaly parametru. Ani neplati, ze musi mit rafky zapsane v tp. Ona sire vyberu rafku na vozidlo byva casto vetsi nez je uvedeno v tp a pokud je to v seznamu parametru povolenych vyrobcem je mozne to nechat dopsat do tp. u rafku toho nemusis moc hlidat. mas tam sirku, prumer, prumer stredoveho otvoru, roztec a pocet der a ETcko. a hodi se pripadne znat i hmotnost, preci jen cil lehci neodpruzena hmota tim vic adidas (: Jinak je samozrejme rozdil v pevnosti liteho akovaneho disku, stejne tak treba u disku slozenych a sroubovanych. v zasadw bych se asi vyhnul uplnym noname a treba hledal ty co maji certifikaci tuv a idealne typovy list pokud je nemas zapsany v TP a co se tyce velikosti zimaku, mensi se davaj z nekolika duvodu, byvaji casto uzsi, co se hodi do snehu, cim sirsi pneu tim hure se s tim jezdi na snehu, zaroven casto umozni montaz retezu, ktere s vetsimi prumery muzou narazit na nedostatecny prostor kolem ... sorry umazano citovani... musim poladit tapatalk
  12. No oboje jsou to 18 ky. Jak letni tak zimni. Puvodne jsem chtel koupit jeste jednou turbiny. Ale moc nebyly a pokud bych si na ne pockal byly za 3.5x vyssi cenu nez ty borbety. Takze nakonec co jsem usetril na rafcich jsem nacpal do gum Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk
  13. Plzenacek: ne nijak mne to neurazi. Nechtel jsem do toho davat moc penez, dulezitejsi mi prijdou pneu. Borbet povazuju za takovej prumer, takze nepredpokladam problem jako by mohl nastat s nejakou indio/cinou. Jinak s tebou uplne nesouhlasim, ze ta kola k tomu navrhuji designeri. To plati o 2 rafcich pro Superba, u ostatnich mam pocit, ze sahli po nejakem generickem reseni (opet subjektivni nazor na zaklade meho osobniho vkusu). Ale najdou se firmy, ktere se fakt snazi delat rafky aby pasovaly s danym modelem, hodne jsem to vnimal treba u Alfy Romeo. Jinak volba Klement&Gottwald nebyla vubec ze bcyh tam tu picovinky chtel, stacila by mi nizsi vybava ale problem byl, ze jsem chtel 2.0 benzin a tam byl extremne maly vyber ;(
×
×
  • Vytvořit nový...