Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Je v pořádku tato situace?

Při jízdě ukazuje maxidot venkovní teplotu 22, pak chvíli stojím na slunci (třeba půl hodiny) a po nastartování je teplota třeba 30 stupňů a při jízdě zase klesá zpět na konečných 22?

Je to v poriadku, inak to nejde, jedine že by bolo auto v tieni a vanul popod neho vánok. Pri jazde meria skutočnú teplotu vzduchu, ktorý prúdi okolo snímača, pri státí viac menej slnkom prehriaty vzduch za predným nárazníkom. Po rozjazde sa prúdením vzduchu zasa ochladí na jeho teplotu.

Nemal som to inak ani na inom aute. Ani teplomer na slnku neukazuje reálne hodnoty.

  • Autor

Díky kluci. :kol-47: Je to logické, ale trochu mě to znepokojilo. Všiml jsem si toho právě proto, že ta teplota na maxidotu svítí pořád - u minulého auta byla v menu palubního počítače (neměl jsem maxidot), takže nebyla pořád na očích.

a ani za jízdy to neukazuje úplně přesně. Vlastně to měří teplotu mikroklimatu silnice, který je závislý na akumulační schopnosti použitého asfaltu.

Proto je to čidlo taky nízko u silnice - má za úkol ani ne tak ukazovat jak teplo je venku, jako varovat před hrozícíma podmínkama pro vznik náledí, kdy prochlazenej povrch snadno namrzá... Funkce indikace vnější teploty "do plusovejch hodnot" je tak spíš orientační než nějak praktická...

  • 4 měsíce později...

V DL se mi nepodařilo dohledat k čemu to je, dle diskuze čidlo venkovní teploty. Proto to ukazuje ty bludy. F2 ho měla schované za mlhovkou, aby na něj nefoukalo, třeba ten G7 ho má ve zpětném zrcátku. To ušetřili 20 cm drátu, než kdyby ho dali kam patří :(.

post-7427-0-38752200-1448566844_thumb.jp

Ukazuje pocitovou teplotu, no... :kol-28:

To ušetřili 20 cm drátu, než kdyby ho dali kam patří :(.

20cm máš len na jednom aute ...vynásob to počtom vyrobených áut a prídeš k závratnému číslu ..holt úspory sú všade,však sa s tým stretávame denne

JJ, je mi to jasný, když ještě se přidá ten měkčený vršek jako F2, dojezdy oken, venkovní fabka tak jsou to miliony :). Zas máme v základu Front, ESP a další p... Je tam jen zacvaklé, zkusím ho přesunout jinam, kam budou stačit kabely :).

třeba to s tím "nahřívání" počítá a dělá to nějakou korekci :-)

V DL se mi nepodařilo dohledat k čemu to je, dle diskuze čidlo venkovní teploty. Proto to ukazuje ty bludy. F2 ho měla schované za mlhovkou, aby na něj nefoukalo, třeba ten G7 ho má ve zpětném zrcátku. To ušetřili 20 cm drátu, než kdyby ho dali kam patří :(.

Co to je za blbost, že termočidlo je u FII schovaný? Dyť je prostrčený dirou v tý plastový záslepce VEDLE mlhovky a když opomeneme aerodynamickej stín, tak normálně trčí ven a je ofukovaný nabíhajícím vzduchem! Pokud ho má někdo schovaný dovnitř, tak má nějakou divnou montáž, protože sériově je to čidlo umístěný k levý mlhovce přesně zrcadlově proti zděři s vnitřním LEVÝM závitem u pravý mlhovky, do který se šroubuje vlečný oko pro případnej odtah na laně ...

Co to je za blbost, že termočidlo je u FII schovaný? Dyť je prostrčený dirou v tý plastový záslepce VEDLE mlhovky a když opomeneme aerodynamickej stín, tak normálně trčí ven a je ofukovaný nabíhajícím vzduchem! Pokud ho má někdo schovaný dovnitř, tak má nějakou divnou montáž, protože sériově je to čidlo umístěný k levý mlhovce přesně zrcadlově proti zděři s vnitřním LEVÝM závitem u pravý mlhovky, do který se šroubuje vlečný oko pro případnej odtah na laně ...

Blbost? V tom otvoru. Stále lepší než toto, než úplně ve volném prostoru, na dálnici na měřičích se teplota vždy shodovala, do toho otvoru tolik vzduchu nepronikne a i daleko od chladiče. Prostě bylo to funkčnější. :)

post-7427-0-42370600-1448655265_thumb.jp

  • 1 rok později...

dnes mi vyskočilo upozornění na maxidotu s teplotou 4,5 stupně a vločka. myslel jsem, že toto se objevuje jen pod 4 stupně včetně. stejně tak svítila u teploty na maxidotu vločka i při plus 5 stupních. je to normální?

@Mav07 Nevyskočilo ti upozornění při 4,5°C, ale při 4,0°C, jen se stihla během té chvilky zobrazit teplota 4,5°C. Teplota se celkem rychle obnovuje, taky se mi stalo, že mi to zazvonilo a teplota po zmizení hlášky "Pozor nebezpečí náledí" byla na 5,0°C. Jinač pokud teplota klesá, tak vločka svítí při 4,0°C a pokud stoupá tak svítí do 5,0°C, říká se tomu hystereze, aby ti pořád nevyskakovala hláška v případě, že teplota bude kolísat mezi 4,0°C a 4,5°C.

Právě mě překvapilo, že ta teplota 4,5°C byla vidět i na tom velkém upozornění, které po chvíli zmizí. Asi se opravdu stihla před tím, než se zobrazilo, teplota zvednout o ten půl stupeň.

Díky za vysvětlení

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.