Přejít na obsah

Ukazatel venkovní teploty


mp390

Doporučené příspěvky

Je to v poriadku, inak to nejde, jedine že by bolo auto v tieni a vanul popod neho vánok. Pri jazde meria skutočnú teplotu vzduchu, ktorý prúdi okolo snímača, pri státí viac menej slnkom prehriaty vzduch za predným nárazníkom. Po rozjazde sa prúdením vzduchu zasa ochladí na jeho teplotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proto je to čidlo taky nízko u silnice - má za úkol ani ne tak ukazovat jak teplo je venku, jako varovat před hrozícíma podmínkama pro vznik náledí, kdy prochlazenej povrch snadno namrzá... Funkce indikace vnější teploty "do plusovejch hodnot" je tak spíš orientační než nějak praktická...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

V DL se mi nepodařilo dohledat k čemu to je, dle diskuze čidlo venkovní teploty. Proto to ukazuje ty bludy. F2 ho měla schované za mlhovkou, aby na něj nefoukalo, třeba ten G7 ho má ve zpětném zrcátku. To ušetřili 20 cm drátu, než kdyby ho dali kam patří :(.

Co to je za blbost, že termočidlo je u FII schovaný? Dyť je prostrčený dirou v tý plastový záslepce VEDLE mlhovky a když opomeneme aerodynamickej stín, tak normálně trčí ven a je ofukovaný nabíhajícím vzduchem! Pokud ho má někdo schovaný dovnitř, tak má nějakou divnou montáž, protože sériově je to čidlo umístěný k levý mlhovce přesně zrcadlově proti zděři s vnitřním LEVÝM závitem u pravý mlhovky, do který se šroubuje vlečný oko pro případnej odtah na laně ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co to je za blbost, že termočidlo je u FII schovaný? Dyť je prostrčený dirou v tý plastový záslepce VEDLE mlhovky a když opomeneme aerodynamickej stín, tak normálně trčí ven a je ofukovaný nabíhajícím vzduchem! Pokud ho má někdo schovaný dovnitř, tak má nějakou divnou montáž, protože sériově je to čidlo umístěný k levý mlhovce přesně zrcadlově proti zděři s vnitřním LEVÝM závitem u pravý mlhovky, do který se šroubuje vlečný oko pro případnej odtah na laně ...

Blbost? V tom otvoru. Stále lepší než toto, než úplně ve volném prostoru, na dálnici na měřičích se teplota vždy shodovala, do toho otvoru tolik vzduchu nepronikne a i daleko od chladiče. Prostě bylo to funkčnější. :)

post-7427-0-42370600-1448655265_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

@Mav07 Nevyskočilo ti upozornění při 4,5°C, ale při 4,0°C, jen se stihla během té chvilky zobrazit teplota 4,5°C. Teplota se celkem rychle obnovuje, taky se mi stalo, že mi to zazvonilo a teplota po zmizení hlášky "Pozor nebezpečí náledí" byla na 5,0°C. Jinač pokud teplota klesá, tak vločka svítí při 4,0°C a pokud stoupá tak svítí do 5,0°C, říká se tomu hystereze, aby ti pořád nevyskakovala hláška v případě, že teplota bude kolísat mezi 4,0°C a 4,5°C.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...