camillio Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Ještě před pár lety nad automatem každý ohrnoval nos a najednou je hodně těch, co ho chtějí. Osobně jsem za manuál, nejspíš z tradice, ale zajímaly by mě názory ostatních, co automat přináší a bere... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Ajéje, to zas bude mela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 on jenom přináší nic nebere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 jj, problémy s mechatronikou, spojkami, cukání... Tady bude veselo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 8. Červenec 2015 Autor Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Pawouk: přísahám náčelníku, že to myslím upřímně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Něco podobného už jsem tady viděl. A nemá to řešení. U mě je to jasné - domů manuál, v práci klidně DSG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 (editace) Nejlepsi je si to vyzkouset a rozhodnout se sam. 99.9% majitelu toho ci onoho vzdycky budou tvrdit, ze to jejich je lepsi. A z jejich pohledu to nejspis bude i pravda. Kazdy si asi koupi to, co mu vyhovuje vice, kdyz vynechame lidi, co na automat nemaji a proto tvrdi, ze je k nicemu. Me osobne stacilo na trvaly presun k automatu 3 minuty jizdy jakymsi prehistorickym prorezlym Oplem Omegou s archaickym 4stupnovym automatem. I to bylo o tridu lepsi nez kvedlat pakou jak pako. Editováno: 8. Červenec 2015, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Tak jest, rozhodnout se na základě osobní zkušenosti, pak tady nebudeme číst, že je, či není někdo pako. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 8. Červenec 2015 Autor Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Mňo, asi si to fakt budu muset někdy někde prubnout... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Já to tvrdím pořád, načteno toho tady můžeš mít mnoho, ale vlastní zkušenost je k nezaplacení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 8. Červenec 2015 Autor Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 No, já právě vycházel ze zkušenosti pravidelného pasažéra busu 176 Karlák - Strahov, který si nerozhodně přehazoval ve stoupacích zatáčkách kvalty jak horký brambor sem a tam. Jasně, DSG v osobáku bude asi o něčem jiném, ale právě to byl spouštěč mé otázky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Ehm, tak srovnávat převodovku z autobusu pražské MHD a DSG je celkem úlet. Mimo jiné třeba také proto, že oni je mají extra sw "poladěné" kvůli údajným úsporám paliva... Pak se nediv, jak to řadí. A o tom, že převodka s měničem a dvouspojková je něco jiného ani nemluvě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 8. Červenec 2015 Autor Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Však já to nesrovnávám, píšu že to "bude asi o něčem jiném". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Já vím, ale to "asi" není zrovna přesvědčivé. A to, že automat občas zazmatkuje, se děje i u osobáků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 8. Červenec 2015 Autor Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 To jsou ta pitomá parazitní slůvka, asi, jakoby, vole...naběhl jsem si sám. Příště místo teoretizování a zakládání vlákna raději počkám, až si to budu moci ozkoušet (nejraději bych celé vlákno smazal, stejně je o ničem ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Ale prdlajs, když už někdo něco založí v Hospodě, kde se může kecat, jak je libo, tak to přece hned nazabalíme, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 PS: buď to tady samo umře anebo bude legrace na několik stránek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 8. Červenec 2015 Autor Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 (editace) Rozkaz náčelníku Editováno: 8. Červenec 2015, autor: camillio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 za sebe mohu říct, že se budu velmi snažit, aby další auto bylo pouze automat. Je jasný, že do sporťáčku typu Subaru BRZ, Mazda MX5 apod. patří jenom manuál, ale do auta který mám na každodenní ježdění už manuál prostě nechci... Nebaví mě už kvrdlat pákou a dnešní automaty jsou krásně kultivované... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 10. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2015 Musím říct, že například za automat jsem v kamionu rád a nechtěl bych jinak, ale v autě se mi ještě nechce opouštět vymazlený styl řazení s meziplynem, kterým si zpestřuju cestu. Až budu starší tak už teď vím že mě automat bude lákat natolik, že si ho koupím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 13. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2015 15 let aktivniho jezdeni s manualem najeto cca 600 tis km, jsem si objednal firemni vuz s DSG. Uz bych pokud to jen pujde nemenil zpet. DSG je proste bomba. Jezdeni ma pro mne uplny jiny rozmer, rizeni si uzivam, kocham se, nestresuji kde zas prbrzdim, kde pred prechodem zastavim a nutnosti zase radit. DSG radi ekcelentne a kdyz to clovek umi tak radi i tak jak ja presne chci, staci se naucit ovladat plynovy pedal, pomoci neho lze ridit ja ak se DSG bude chovat, Razeni je exceletni, rychle jako blesk. Krasna plynula jizda, bez cukani a namahani krcni patere pri prerazovani a vypadku vykonu na kola. DSG radi bez preruseni tahu na kola. Kazdemu z okoli kdo nad tim ohrnoval nos jsem pujcil sjet a kazdy si to hned zamiloval. Ano prvni minuty jsou divny, takove neosobni, jizda je nekdy zbrkla, prave proto ze lidi neumi spravne davkovat plyn. Bal jsem se pred objednanim zda nebudu litovat, preci jenom je to velky krok po tech letech jezdeni s fofr pakou a pak neni krok zpet, ale nelituji a jsem nadsen a kazdy den se tesim jak si zase sjedu. Jsem daleko mene unaveny, chca nechca i kdyz clovek radi podvedome zautomatizovane, mozek ale porste musi pracovat a vse vyhodnocovat a to proste unavuje. I pater je na tom lepe jak to necuka kdyz auto pro prerazeni ztrati vykon a jak pak zase vykon naskoci. Za mne DSG 1*. Nekdo rika DSG nuda, no ted mi razeni prijde jako strasna otrava. Ted si vychutnam jizdu daleko lepe.Horsi je prosun do manzelcina manualu. Startuji s nohou na brzde a prvni zastaveni chcíííp, jelikoz nevymacknu spojku )) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 13. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2015 Já to řeknu asi tak. Klasika je supr na blbnutí. Automat je pohoda na cestování. Na klasiku hydro nedám dopustit. K dsg mám velké výhrady, ale záleží na modelu/značce auta. V Audi S4 pohoda v sup 3.6, 1.8 katastrofa. Technicky bych spojil oba typy automatů do jednoho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2015 Ještě by mně zajímalo, když už je to automat, proč bych se měl přizpůsobovat já jemu a ne on mně - viz Bicista a jeho "lidi neumi spravne davkovat plyn" anebo " DSG radi ekcelentne a kdyz to clovek umi tak radi i tak jak ja presne chci, staci se naucit ovladat plynovy pedal, pomoci neho lze ridit ja ak se DSG bude chovat". Na to fakt nepotřebuji převodovku za příplatek mnoha desítek tisíc korun. On je taky rozdíl, kupovat to za svoje a mít auto firemní, kde mně jaksi nic nestojí. Chápu, že někoho nebaví řadit manuálně, když třeba najíždí denně pracovně kvanta kilometrů. Tam bych (v práci) automat bral taky i když těch kilometrů najedu relativně málo, ale za to všechny po městě. Tam je to fakt jen kvedlání nahoru dolů. Ale abych byl unavený z řazení v moderním autě, tak to slyším poprvé. Copak je to nějaká V3S? A to správné dávkování plynu není činnost, při které musí mozek pracovat a soustředit se na to? Samozřejmě, že je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 13. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2015 Tak ja se vyblbnu i s Automatem Je fakt ze je to auto od auta, ze DSG musi byt dobre naladena s danou motorizaci. Hlavne to nechce delat zavery po jen zkusebni jizde, i s automatem se musi umet jezdit aby se odvdecil spravnou funkcnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2015 No víš, pro většinu lidí je těch rozdílových 50 tkč docela dost na to, aby si to koupili a experimentovali s DSG, zda jim to bude, či nebude vyhovovat. Taky kde ti to půjčí na delší dobu... Ještě bych to bral s pádly pod volantem. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.