Přejít na obsah

Manuál versus automat


camillio

Doporučené příspěvky

Nejlepsi je si to vyzkouset a rozhodnout se sam. 99.9% majitelu toho ci onoho vzdycky budou tvrdit, ze to jejich je lepsi. A z jejich pohledu to nejspis bude i pravda. Kazdy si asi koupi to, co mu vyhovuje vice, kdyz vynechame lidi, co na automat nemaji a proto tvrdi, ze je k nicemu.

 

Me osobne stacilo na trvaly presun k automatu 3 minuty jizdy jakymsi prehistorickym prorezlym Oplem Omegou s archaickym 4stupnovym automatem. I to bylo o tridu lepsi nez kvedlat pakou jak pako.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ehm, tak srovnávat převodovku z autobusu pražské MHD a DSG je celkem úlet. Mimo jiné třeba také proto, že oni je mají extra sw "poladěné" kvůli údajným úsporám paliva... Pak se nediv, jak to řadí. A o tom, že převodka s měničem a dvouspojková je něco jiného ani nemluvě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za sebe mohu říct, že se budu velmi snažit, aby další auto bylo pouze automat.

 

Je jasný, že do sporťáčku typu Subaru BRZ, Mazda MX5 apod. patří jenom manuál, ale do auta který mám na každodenní ježdění už manuál prostě nechci...

Nebaví mě už kvrdlat pákou a dnešní automaty jsou krásně kultivované...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím říct, že například za automat jsem v kamionu rád a nechtěl bych jinak, ale v autě se mi ještě nechce opouštět vymazlený styl řazení s meziplynem, kterým si zpestřuju cestu. Až budu starší tak už teď vím že mě automat bude lákat natolik, že si ho koupím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

15 let aktivniho jezdeni s manualem najeto cca 600 tis km, jsem si objednal firemni vuz s DSG.  Uz bych pokud to jen pujde nemenil zpet. DSG je proste bomba. Jezdeni ma pro mne uplny jiny rozmer, rizeni si uzivam, kocham se, nestresuji kde zas prbrzdim, kde pred prechodem zastavim a nutnosti zase radit.  DSG radi ekcelentne a kdyz to clovek umi tak radi i tak jak ja presne chci, staci se naucit ovladat plynovy pedal, pomoci neho lze ridit ja ak se DSG bude chovat, Razeni je exceletni, rychle jako blesk. Krasna plynula jizda, bez cukani a namahani krcni patere pri prerazovani a vypadku vykonu na kola.  DSG radi bez preruseni tahu na kola.  Kazdemu z okoli kdo nad tim ohrnoval nos jsem pujcil sjet a kazdy si to hned zamiloval. Ano prvni minuty jsou divny, takove neosobni, jizda je nekdy zbrkla, prave proto ze lidi neumi spravne davkovat plyn. Bal jsem se pred objednanim zda nebudu litovat, preci jenom je to velky krok po tech letech jezdeni s fofr pakou a pak neni krok zpet, ale nelituji a jsem nadsen a kazdy den se tesim jak si zase sjedu. Jsem daleko mene unaveny, chca nechca i kdyz clovek radi podvedome zautomatizovane, mozek ale porste musi pracovat a vse vyhodnocovat a to proste unavuje. I pater je na tom lepe jak to necuka kdyz auto pro prerazeni ztrati vykon a jak pak zase vykon naskoci. Za mne DSG 1*. Nekdo rika DSG nuda, no ted mi razeni prijde jako strasna otrava. Ted si vychutnam jizdu daleko lepe.
Horsi je prosun do manzelcina  manualu. Startuji s nohou na brzde :)  a prvni zastaveni chcíííp, jelikoz nevymacknu spojku :)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě by mně zajímalo, když už je to automat, proč bych se měl přizpůsobovat já jemu a ne on mně - viz Bicista a jeho "lidi neumi spravne davkovat plyn" anebo " DSG radi ekcelentne a kdyz to clovek umi tak radi i tak jak ja presne chci, staci se naucit ovladat plynovy pedal, pomoci neho lze ridit ja ak se DSG bude chovat". Na to fakt nepotřebuji převodovku za příplatek mnoha desítek tisíc korun. On je taky rozdíl, kupovat to za svoje a mít auto firemní, kde mně jaksi nic nestojí. Chápu, že někoho nebaví řadit manuálně, když třeba najíždí denně pracovně kvanta kilometrů. Tam bych (v práci) automat bral taky i když těch kilometrů najedu relativně málo, ale za to všechny po městě. Tam je to fakt jen kvedlání nahoru dolů. Ale abych byl unavený z řazení v moderním autě, tak to slyším poprvé. Copak je to nějaká V3S? A to správné dávkování plynu není činnost, při které musí mozek pracovat a soustředit se na to? Samozřejmě, že je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...