xstastnyr Vloženo 28. Březen 2017 Sdílet Vloženo 28. Březen 2017 (editace) AKTUALIZACE - OII FL 1.6 TDi 77kW 10/2010 1-4 ROKY Do 65 000 km prasklé brzdové 3. světlo nová baterie 5. ROK od 65 do 95 000 km Váha vzduch Čidlo diferenčního tlaku pro DPF Sensor tlaku chladiče Turba Nefunkční stahování oken - pomohlo vyčištění spínačů Popraskané plexi budíků...neřeším Vadný EGR (cena opravy s EGR 10 000 Kč) DPF zanešen 25g (max. je 70g) při 95 000 Km 6.ROK momentálně 120 000 Km Vadná spojka (cena opravy se spojkou 13 000 Kč) DPF zanešen 33g (max. je 70g) při 120 000 Km nová baterie ...no nevím...koupit si staršího diesela se 100 000 Km je docela risky, jak vidím. EGR a spojka jsou KO a to o auto pečuji a jezdím velmi klidně (nejdu pod 2000 otáček). Editováno: 28. Březen 2017, autor: xstastnyr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 28. Březen 2017 Sdílet Vloženo 28. Březen 2017 Tim klidne myslis treba i tak, ze ma motor napr. 1200 otacek? Nebo se zeptam jinak. Kolik ma motor minimalne otacek pri tve bezne klidne jizde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xstastnyr Vloženo 28. Březen 2017 Sdílet Vloženo 28. Březen 2017 Minimum 2000 otáček. Dálnice 110Km/h. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 28. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 28. Březen 2017 (editace) No tak já hodím taky aktualizaci své F2 1,6 TDI 77kw 4/2010.. Koupená tedy s 90 500km někdy v červenci 2015.. Do 90 500km vyměněno horní uložení tlumičů na předku. Jezdí na Verva diesel. Jen ze začátku natankováno pár krát Makro a obyč nafta. Po Makro naftě problémy se vstřikovačem až spadla do nouzáku. Po tankování Vervy bez potíží. Ve 132 000 měla zanešení 32g v DPF. Nyní ve 172 000 má 43g. Někdy ve 150 000 byl vyměněn chladič stlačeného vzduchu. Ikdyž jezdila vpohodě tak tam byla díra a foukalo to docela dost.. Jinak výměna běžných spotřebních věcí jako jsou brzdové destičky zadní, nyní čekají přední. Zadní kotouče stočené na soustruhu . Při 171 500km pro jistotu vyměněny rozvody s vodní pumpou + drážkový řemen s napínací kladkou (ta jediná už vykazovala velké chrastění) Nyní čeká na výměnu kompresor klimatizace který se zadřel. Spojce dává přítelkyně zabrat. Hlavně než se s ní naučila jezdit. I tak je stále v pohodě. A k EGR ventilu se každý den modlím před spaním ať vydrží A dálnice jezdím tedy většinou 150. Když je studenej motor tak 120 a spotřeba přes celou zimu byla 5,8L což se mě zdá na mé časté couračky po městě a každý týden 4x na lyže do hor hodně dobré. Pak jsem si na konci ledna zlomil nohu Editováno: 28. Březen 2017, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 28. Březen 2017 Sdílet Vloženo 28. Březen 2017 první dražší oprava ve 120K km dva vstřiky, 150K EGR, 160K dvouhmota. 190K tlumiče, uložení zadní náprava nové gumy. 230 další dva vstřiky a čerpadlo, 260 tisíc DPF a asi znova i EGR. Mám ještě jednu ta to víceméně kopíruje ale ještě má pod 200 a vstřiky všechny původní, paradoxně nafta tam jde ze stejné čerpačky. Oba kusy jsou leden 2010 uvedeny do provozu. Pro zajímavost, ta s větším nájezdem a vyměněníma vstřikama a čerpadlem má mnohem tižší a stabilnější chod po výměně posledních dvou vstřiku a čerpadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Březen 2017 Sdílet Vloženo 28. Březen 2017 Pánové, toto je motorová sekce, takže cokoliv, co se netýká motoru (tlumiče, brzdy apod.), sem nepatří! Když už to sakra pochopíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomass004 Vloženo 27. Duben 2017 Sdílet Vloženo 27. Duben 2017 1,6 tdi s najezdem 794tis km, slusna porce. http://www.autoforum.cz/zajimavosti/toto-je-nejvice-ojeta-skoda-superb-ii-kterou-jsme-kdy-videli-a-nevypada-na-to/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 1. Červen 2017 Sdílet Vloženo 1. Červen 2017 Na O II rv. 2012 mam 144000km. Zatím vse v pohodě, jen liji benzin, menim olej a filtry. Popel v DPF necelých 30g. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 1. Červen 2017 Sdílet Vloženo 1. Červen 2017 před 40 minutami, Clerfayt napsal: Zatím vse v pohodě, jen liji benzin Bud si si pomylil sekciu, alebo pistol na benzinke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 1. Červen 2017 Sdílet Vloženo 1. Červen 2017 možná právě změna paliva je cestou k úspěchu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 21. Srpen 2018 Autor Sdílet Vloženo 21. Srpen 2018 Trochu oživím mrtvé téma. :) 175 000km výměna klima kompresoru 190 000km po lupaní v přední nápravě vyměněny homokinetaky vnější a 1 vnitřní + obě ložiska. Nakonec bylo zle nalisovane jedno lozisko. 195 000 montáž tažného zařízení 205 000km odešel vstrik 215 000km opet sporadicka chyba napájení vstřikovacího ventilů. Naštěstí se projevila jen nastartování studeného motoru a po 100m vypnutí a po chvíli opětovného startu. Akorát to bylo zrovna na dovolené. :/ nyní přes 218 000 km z toho už skoro 10 000 km s vozíkem a jedeme dále. :) dpf, egr a spojka původní. Jen aby proboha ještě vydržely. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
poldíček Vloženo 21. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2018 Aktuálně 202.000 km - ve 108.000 km jsem musel měnit přední i zadní kotouče a brzdové destičky (kupoval jsem jako ojeté po skončení firemního leasingu) - ve 120.000 km jsem musel klasicky měnit EGR ventil - ve 210.000 km mne čekají rozvody (chladicí kapalina neuniká ani minimálně)- nebyl důvod měnit dříve Jinak klasické běžné provozní věci - stěrače, trysky (přední i zadní) ostřikovače oken, servisní interval jsem na doporučení snížil z LL (30 tis. km) na klasický pevný 15.000 km (byť jezdím převážně dlouhé trasy cca 200 km každý den). Diesel gate jsem nerealizoval, takže se mi DPF vypaluje pravidelně po 750 km, stále původní DPF zaplněn z cca 72% (vypalování sleduji aplikací v mobilu), stále původní spojka a všechny vstřiky. Jediné co aktuálně řeším díky vedrům je zatím nezjištěný únik chladiva z klimatizace (předchozí roky únik při ročním doplnění cca 40-50 g chladiva, nyní už skoro 200 g) - kontrastní látka nikde není vidět, takže to vypadá na nějaký únik u klimakopresoru..tak uvidíme.....zatím stále chladí, byť taková zima jako u mé předchozí Octavie I to nikdy nebyla (holt rozdíl cca 750 g versus 525 g chladiva je asi znát). Ale jinak spokojenost :-) průměrná spotřeba cca 5 l/100, ale je fakt že jsem klidný předvídavý jezdec, žádný závodník (na dálnici ale občas motor pěkně protáhnu, ať si motor a turbo nestěžuje :-) ) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 21. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2018 Tak to jsme na tom skoro stejně. 202t km budu mít do víkendu. Přední brzdy byly dělaný ještě při leasingu, zadní jsou v pořadí EGR jsem měnil až při 157t km Rozvody byli dělaný před mou koupí ale při 210t km raději udělám D G nemám ani dělat nebudu DPF mám aktuálně 71%(VAG DPF) spojka i vstřiky původní Chladivo mě vydží dva roky, ale je ho tam pak už dost málo, ale chladí Spotřeba 5-5,3l/100 jelikož u mě dálnice dělá 45-50%, ale poslední dobou jezdím spíš 120-125km/h, ale teď v sobotu Pha-HK cca 90km v 5 ráno míň jak 140km/h nebylo spíše 150-160km/h, jen v omezení na začátku a kolem 60km bylo cca 110km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek253 Vloženo 27. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2018 Tenhle motor jsem nafasoval 2012 (77kw), vráceno leasingu 2015 při 125tkm, jen pravidelný servis, nikdy jsem nepodtáčel motor, spíš jsem po zahřátí točil víc. po zajetí žrala cca 0.7l oleje na 15tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 29. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2018 170 000km. Do 140 000 iba olej, filtre, ziarovky, stierace, brzdove dosticky. Od 155 000 EGR, spojka, zotrvacnik, rozvody, repas prevodovky. Nikdy viac naftu, teraz mi ju je ale luto predat, ked je vsetko pomenene... Cakaju ma kotuce, kto vie kolko vydrzia vstreky... Olej ale vobec nezerie, ani deci na 15 000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
poldíček Vloženo 14. Září 2018 Sdílet Vloženo 14. Září 2018 (editace) Tak aktuálně mám skoro 205.000 km, ale dosud jsem nikdy olej dolévat během servisního intervalu (byť jsem ho na doporučení mechaniků z mého servisu stáhnul z LL na klasických 15.000 km) nemusel...a přiznám se, že u předchozího auta (Škoda Octavia I 1.9 TDI motor AHF) jsem do jeho prodeje švagrovi s 394.000 km na tachometru rovněž nikdy nemusel dolévat :-) asi mám zatím štěstí na dobře složené motory, které netekly anebo jsem se k nim dobře choval :-) Editováno: 14. Září 2018, autor: poldíček 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 14. Září 2018 Sdílet Vloženo 14. Září 2018 1.6 nemá problém so spotrebou oleja. Zato 1.9 ktorej nakladas ľúbi scucnut aj liter na 10tis km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Němec Vloženo 29. Září 2021 Sdílet Vloženo 29. Září 2021 V 14. 11. 2016 na 14:03, Martin Malda napsal: Aktuálně k 29.9.2021 mám najeto 250tkm a zatím bez problémů pouze běžný servis svíčky, olej, filtry, rozvody, egr zatím ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 13. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2021 (editace) OII 2 1,6 TDI, konec roku 2011, kupováno ve 06. 2016 se 70 tis. km. V 90. tis. km měněn EGR, zavrhl jsem nabízené přehrání softwaru od SA kvůli Dieselgate, dnes 280 tis. km. v průběhu jsem měnil pouze 2 svíčky, kotouče, destičky, baterie, rozvody jsem si dělal až ve 270 tis. km---po 10ti letech, autem najedu 130 km denně, Troufám si říci kdyby s autem nejezdil dědula , nepodtáčel jí a netankoval cokoliv a kdekoliv, tak bych ten EGR asi neměnil - můj názor-, Oproti 16 TDI OIII, co má žena to aspoň jede při předjíždění a akceleruje při rozjezdu.!!!!. naprosto spokojenej. Tankuji pouze naftu bez příměsí biosložky a vícemnéně tankuji v AT u ENI Diesel 100 Plus. Editováno: 13. Říjen 2021, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrstrnad2016 Vloženo 9. Květen 2022 Sdílet Vloženo 9. Květen 2022 (editace) Tak bych to tady chtěl trochu oživit a chtěl bych si přečíst nějaké vaše zkušenosti s většími nájezdy. 1.6TDI už se dostal do nějakého věku a dají se sehnat kousky s nájezdy kolem 400tis. km. Já mám 1.6TDI s nájezdem lehce přes 220tis., mám ho půl roku a nedávno auto začalo padat do nouzového režimu a nejeli, takže jsem řešil EGR ventil, výměna byla přes záruku a trvala jen pár hodin, takže na počkání. Podle záznamů bylo měněno jen okno, takže motorově nebylo děláno vůbec nic. Překvapil mě tím, že není vůbec špatný, akorát táhne až od nějakých 2k otáček a převodovka má dost dlouhé převody, takže je třeba motor víc vytáčet. Jinak se mi zdá spolehlivý a myslím že jde o adekvátní náhradu legendární 1.9TDI. Editováno: 9. Květen 2022, autor: petrstrnad2016 Neúplné dočtení ostatních příspěvků Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.