renezance Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 Na Supy se jim sleva moc dávat nechce, pač se prodávají velmi dobře. Přesně tak, to mi tvrdily všichni prodejci na autosalonech, dokonce i po zdražení zájem neopadá. Když jsem podepisoval objednávku, tak na stole prodejce bylo šest objednávek na nového supa a podotýkám nebyly to firmy, ale běžný zákazníci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fricoolinek Vloženo 2. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2015 A dá se říct, že výše slevy (v procentních bodech) vzrůstá se stupněm výbavy? Nebo člověk dostane (třeba) těch 9% jak na Active, tak na L-K? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renezance Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 Výše procentuální slevy není závislá na stupni výbavy, ale na celkové ceně vozidla i když ta s tím víceméně souvisí. Nicméně si myslím, že devět procent v základu není problém dostat. Je to vždy o prodejci, záleží jak je moc nenažraný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 9 procent ti dá kdejakej slušnej autosalón. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 3. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 No každopádně dříve bylo běžné, že marže prodejce (a tím pádem i možná sleva) se určovala dle stupně výbavy. Zde ceník Superb z roku 2003, kde je marže prodejce odstupňovaná od 8 % přes 9 % až 10 %. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 (editace) To dneska neplatí, procentuální sleva je stejná, jestli si vezmeš social verzi, nebo plnou palbu. Samozřejmě je logické, že s větší cenovkou pak i narůstá sleva....procentuálně. Editováno: 3. Prosinec 2015, autor: Clint 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 Výše procentuální slevy není závislá na stupni výbavy, ale na celkové ceně vozidla (...) Je to vždy o prodejci, záleží jak je moc nenažraný. Není to pravda, marže není závislá na ceně nebo stupni výbavy. To platí nepřímo jen u akčních modelů, tam je marže výrazně snížená často až na symbolické cifry. Jestli považuješ prodej produktu za doporučenou cenu za nenažranost, navrhni tvému zaměsntavateli/zákazníkům, že jim od zítřka taky 9% slevíš. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fricoolinek Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 Takže teoreticky by pošťácký Active měl být k dosažení za nějakých 560.000? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 3. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 Jedna věc je marže (která se pohybuje kolem těch 10 %) a jedna věc jsou kvóty, které musí prodejci plnit. Pokud neplní, přijdou o další výhody, bonusy či zpětné rabaty - přesně nevím. A kvóty se dnes plní těžko. AutoJarov s tím asi problém mít nebude (tam se se mnou o slevě nikdy bavit nechtěli), ale i jeden poměrně známý autosalón mi sdělil, že tam předloni v létě měli za týden tři objednaná auta a že těžce neplní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 ona třeba jedna pobočka prodejce neplní, ale začne to objednávat jenom přes hlavní (matku) prodejnu a už zase plní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 Ten Kokta se vyzná co, ten je chytrej jak Macákovic kocour [emoji1] 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AR1 Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 Již jsem někde psal, že se mi podařilo vyběhat na Oct II slevu 18%. Psal jsem taky, že to považuju spíš za náhodu nebo štěstí, že jsem narazil na třeba na salon který potřeboval plnit. Nicméně vše bylo oběhnáno osobně. Vzít kalkulaci, jít do dalšího salonu a tam se o tom pobavit, nespěchat. Prodávající musí získat pocit, že chcete opravdu koupit a potom se i snaží. Výhodou je Praha, kde je těch salónů hodně. Ale zase na druhou stranu, kdysi dávno v době Felicie a Oct I jsem zkusil salon v Železném Brodě, který zel prázdnotou a slevu jsem dostal hodně rychle, chtěli prodat. Nicméně si myslím, že sundat z ceníkové ceny 10% bude "standard" a dostat se na 12-14% by mělo také jít. Záleží na mnoha faktorech, především jaké jsou prodeje v daném období u daného typu, podle toho se odvíjí ochota ke slevě. Jarov bych asi ani nezkoušel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazimir80 Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 Včera mně v jednom autosaloně v Praze nasrali takovým způsobem, kdy tátovo auto bylo 1,5měsíce na 90tkm + oprava rzi, že jsem musel volat vejš a říct jim co si o tom myslím. Kromě mailu, kde dotyčný napsal, že chyba jednotlivce, který dal výpověd, se za firmu omlouvá, ale jinak nic, se ani nedivim, že jsou lidi znechucený. Dostat slevu je jedna věc, ale jsou takový maličkosti, že bych si u nich nekoupil už ani gumový koberečky do auta, natož auto. A dokud to někteří nepochopí, bude ČR furt banánová republika. To ať se pak nediví, že pokud budu chtít auto od VWAG, tak si ho koupím a pravděpodobně i budu servisovat v zahraničí. Nechť tací raději zkrachujou, místo neplnění kvóty prodejů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 Já bych doplnil, že sleva není vše, zlevnit dokáže každý blb. Jistá dávka loajality u spolehlivých a kvalitních partnerů má své místo. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 4. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 Výhodou je Praha, kde je těch salónů hodně. Na druhou stranu každý větší salón v Praze má svého dvorního odběratele, takže polovina z nich prostě slevy nedává, protože plní tak jako tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 mě se podařilo dostat 9% a na dotaz, jak to, že takové auto nemá v základu povinnou výbavu v ceně pár kaček už se prodejce tvářil, že to zkouším moc. Tak tu si musím připlatit..... Když je to povinné, tak by to tam při prodeji prostě mělo být, aniž bych to řešil. V autě z výroby není ani sada žárovek a pojistek, a ta origo stojí cca 700,- + povinná a jsi na 1500,- jen to hvízdne, a když ti prodejce dá modrý z nebe, tak proč by na tebe blbě nekoukal, když si chceš za ušetřených 100 000,- ještě nechat vyvrtat díru do kolena za dalších 1500 z tvojí kapsy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 My za posledních 10 let brali už 4 nové škodovky a vždy tam sada žárovek byli. Že by je tam dali 3 různý prodejci zdarma, pochybuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AR1 Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 Na druhou stranu každý větší salón v Praze má svého dvorního odběratele, takže polovina z nich prostě slevy nedává, protože plní tak jako tak... To je samozřejmě možný. Já taky nedávám univerzální návod, byť informaci o velké konkurenci v Praze mám přímo od prodejce ze Škodovky, konkrétně z Proseka. Je to tak 7 let... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 Na druhou stranu každý větší salón v Praze má svého dvorního odběratele, takže polovina z nich prostě slevy nedává, protože plní tak jako tak... Já ukecal aspoň nějakou slevu v každém pražském salonu. Oběhl jsem jich 13. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 My za posledních 10 let brali už 4 nové škodovky a vždy tam sada žárovek byli. Že by je tam dali 3 různý prodejci zdarma, pochybuji.Sada tam není asi poslední 3 měsíce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renezance Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 Není to pravda, marže není závislá na ceně nebo stupni výbavy. To platí nepřímo jen u akčních modelů, tam je marže výrazně snížená často až na symbolické cifry. Jestli považuješ prodej produktu za doporučenou cenu za nenažranost, navrhni tvému zaměsntavateli/zákazníkům, že jim od zítřka taky 9% slevíš. Doporučená cena nemusí být nenažranost, jen zpochybňuji přístup jednotlivých prodejců k nabídkovým slevám. Je rozdílný. A pro koncového zákazníka je velký rozdíl, jestli dostane slevu 9 % nebo, jako v mém případě, 14,5 %. Při jednání s prodejci byli někteří hodně sdílní (možná více, než by měli), jejich běžná marže je, údajně, 17 %. Samozřejmě netýká se akčních modelů, tam je to prý 7 %. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 Marže na SIII je bez všelijakých cílových skupin atd o hodně nižší.. Čistá marže je o hodně menší i na akční modely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 Když tak vidím, jak každej obíhá stovku salónů, to v těch salonech musej z toho bejt už na hlavu. Když jim tak denně chodí dvacet zájemců a každej se ptá rovnou, jakou slevu mu dají 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 Denní chléb prodejců, paradoxně prodejce jednotlivých salonu v okolí to spojí, a než stačí 'sběrač' přejet k dalšímu, tak už si voláme a víme o něm, paradoxně si pak ten člověk škodí. A o poznámkách v systému ani nemluvím :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fricoolinek Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 A není to z principu proti tržnímu principu? Jako kdyby si člověk chtěl koupit konkrétní typ televize od Sony, přičemž by jí sehnal jen v prodejnách Elvia za tu stejnou cenu všude v celý ČR.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.