NNNTomas Vloženo 28. Únor 2008 Sdílet Vloženo 28. Únor 2008 Jasně Takhle to prostě porovnávat nejde... jestli ti cvakaj max. jen pár minut po startu je to o.k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mejfid Vloženo 28. Únor 2008 Sdílet Vloženo 28. Únor 2008 Tak jsem to teď nahrál ,ale narychlo mobilem (původně mono AMR) a nevím jestli je to reálné.Já tam ten zvuk slyším ,protože vím jak mi to u mýho auta cvaká.O víkendu to zkusím tou digi kamerou ,pak by ten zvuk měl být lepší. Bohužel s toho záznamu nelze nic poznat-co tam paří a co né.Zkusím to o víkendu taky nahrát.Jsem zvědav jestli v tvém případě dojde na ty písty-to je můj tip od začátku.Jinak já klapu dál a dál....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
verich Vloženo 28. Únor 2008 Sdílet Vloženo 28. Únor 2008 Ještě jsem zapoměl na to ,že u mě stačí na chvilku po nastartování přidat plyn a je po cvakání.Když to neudělám a nechám to na volnoběh tak to trvá max. jednu minutku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 28. Únor 2008 Sdílet Vloženo 28. Únor 2008 Takhle mi cvakal prasklej pist na nekoncernovem voze, ale to asi nebude tvuj pripad, na to mas malo najeto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 28. Únor 2008 Sdílet Vloženo 28. Únor 2008 Ještě jsem zapoměl na to ,že u mě stačí na chvilku po nastartování přidat plyn a je po cvakání.Když to neudělám a nechám to na volnoběh tak to trvá max. jednu minutku tak v tom případě to vůbec neřeš - je to normální... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
verich Vloženo 29. Únor 2008 Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 (editace) zvuk je hodně zkreslený, uvidíme v sobotu, snad to bude lepší Takže přátelé olá moje cvakání dávám do éteru v profi kvalitě.První polovina je nahrána zevnitř auta při otevřených dveřích ,tam to není tak slyšet.Od poloviny zvukové stopy je to vedle motoru.Tam už je to krásně slyšet.Co vy nato?Je to stejný zvuk s vaším? http://leteckaposta.cz/316823387 (mp3 320bitrate,48000sample).Přiložený soubor je ve větší komprimaci aby šel sem nahrát. cvakot_small.mp3 Editováno: 29. Únor 2008, autor: verich Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 29. Únor 2008 Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 Takže přátelé olá moje cvakání dávám do éteru v profi kvalitě.První polovina je nahrána zevnitř auta při otevřených dveřích ,tam to není tak slyšet.Od poloviny zvukové stopy je to vedle motoru.Tam už je to krásně slyšet.Co vy nato?Je to stejný zvuk s vaším? http://leteckaposta.cz/316823387 (mp3 320bitrate,48000sample).Přiložený soubor je ve větší komprimaci aby šel sem nahrát. Pěkně to cvaká.. Je slyšet kov na kov... Asi tam bude fakt někde nějaká vůle.. Musím si poslechnout svoje jestli mi to dělá, ale tuším, že je to tak první půl minuta, než se natáhne olej všude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mejfid Vloženo 1. Březen 2008 Sdílet Vloženo 1. Březen 2008 (editace) Takže přátelé olá moje cvakání dávám do éteru v profi kvalitě.První polovina je nahrána zevnitř auta při otevřených dveřích ,tam to není tak slyšet.Od poloviny zvukové stopy je to vedle motoru.Tam už je to krásně slyšet.Co vy nato?Je to stejný zvuk s vaším? http://leteckaposta.cz/316823387 (mp3 320bitrate,48000sample).Přiložený soubor je ve větší komprimaci aby šel sem nahrát. Je to dost podobný mojemu klepotu.Já mám trochu hlubší zvuk-takové tupější klepání.Ale ono to v reálu může nakonec bejt stejný.No opravdu jde o problém.Zajímá mě co na to Pava? Editováno: 1. Březen 2008, autor: mejfid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 1. Březen 2008 Sdílet Vloženo 1. Březen 2008 (editace) Je to dost podobný mojemu klepotu.Já mám trochu hlubší zvuk-takové tupější klepání.Ale ono to v reálu může nakonec bejt stejný.No opravdu jde o problém.Zajímá mě co na to Pava? Editováno: 8. Červen 2008, autor: pava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
verich Vloženo 1. Březen 2008 Sdílet Vloženo 1. Březen 2008 Právě tu záruku využiju na 100%.Jen z principu to nenechám být.Dotáhnu to dokonce i kdyby měli měnit motor.Budu informovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 To je správný.. Zaplatit si auto nechali tak ať se starají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radec Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 Takže přátelé olá moje cvakání dávám do éteru v profi kvalitě.První polovina je nahrána zevnitř auta při otevřených dveřích ,tam to není tak slyšet.Od poloviny zvukové stopy je to vedle motoru.Tam už je to krásně slyšet.Co vy nato?Je to stejný zvuk s vaším? http://leteckaposta.cz/316823387 (mp3 320bitrate,48000sample).Přiložený soubor je ve větší komprimaci aby šel sem nahrát. tak tento zvuk uplne rovnaky aj u mna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 Nevim, nevim, jestli z těchle nahrávek se něco pozná...hodně to zkresluje a nahrává i "šum" pozadí. Pravda, ale je, že to klepe... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastik1 Vloženo 6. Březen 2008 Sdílet Vloženo 6. Březen 2008 Právě tu záruku využiju na 100%.Jen z principu to nenechám být.Dotáhnu to dokonce i kdyby měli měnit motor.Budu informovat. Jak jsem psal, po 8 000 km to samé, v záruce vyměněny včechny hydraulické zdvihátka a pořád stejné. V autorizovaném servisu řekli že nechat tak, že je to normální. Tak jsem řekl že ne že i když už je auto po záruce a má 13 000 km to chci spravit, tak konzultovali opět se Škodovkou a ti nařídili sundání hlavy a kontrolu pístů a válců. Prý se jim to stává že bývají vydřené válce a poškozená teflonová vrstva pístů. Pokud toto zjistí tak následuje výměna pístů a celého bloku motoru protože motor už nemá samostanté vložky válců. V pondělí mám volat do servisu tak jsem zvědavý. Dám vědět.Jsem z toho otrávený a nikdy více již Škoda!!!Problém je ovšem v placení protože je to nevyřešená záruka a oni chtěli, pokud nic nenajdou na válcích a pístech abyh práci hradil sám. S tím jsem nesouhlasil tak to musí servis konzultovat se Škodovkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastik1 Vloženo 6. Březen 2008 Sdílet Vloženo 6. Březen 2008 On opravdu ,ale nic jiného nemůže udělat,než Ti tohle napsat.Na řešení problémů je servis,teda jejich smluvní opravna,která je zastupuje.Ty si můžeš vybrat,kterou chceš.Boleslavští technici komunikují pouze se servisy.Je na to sistém,který funguje.Když nebudeš někde spokojen,můžeš si stěžovat na zákaznické lince a tohle oni řeší.Technické problémy -nikoli. Já jsem ten tvůj dopis poslal ne na péči o zákazníky ale na technické oddělení v Mladé Boleslavi a p Brojer mi napsal to samé co tobě. Má to asi uloženo a píše to všem stejmě.. Jsou to parchanti a chtěko by to udělat nepěknou reklamuŠkodovce ať mají problémy s prodejí aut a lidi se vykašlou na Škodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 6. Březen 2008 Sdílet Vloženo 6. Březen 2008 Ráno když jsem měl namrzlé okno tak než jsem jel do práce tak jsem nastartoval a slyšel jsem taky jak to klepe.. takovej kovovej zvuk. jako na tom audiu.... akorát to přestalo po minutě.. až se pořádně všude natáhnul olej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 6. Březen 2008 Sdílet Vloženo 6. Březen 2008 Jak jsem psal, po 8 000 km to samé, v záruce vyměněny včechny hydraulické zdvihátka a pořád stejné. V autorizovaném servisu řekli že nechat tak, že je to normální. Tak jsem řekl že ne že i když už je auto po záruce a má 13 000 km to chci spravit, tak konzultovali opět se Škodovkou a ti nařídili sundání hlavy a kontrolu pístů a válců. Prý se jim to stává že bývají vydřené válce a poškozená teflonová vrstva pístů. Pokud toto zjistí tak následuje výměna pístů a celého bloku motoru protože motor už nemá samostanté vložky válců. V pondělí mám volat do servisu tak jsem zvědavý. Dám vědět.Jsem z toho otrávený a nikdy více již Škoda!!!Problém je ovšem v placení protože je to nevyřešená záruka a oni chtěli, pokud nic nenajdou na válcích a pístech abyh práci hradil sám. S tím jsem nesouhlasil tak to musí servis konzultovat se Škodovkou. Co já vím, tak na pístech žádná teflonová vrstva není. Navíc verichovi to dělá od nova, tak se to nemělo ani kdy vydřít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
verich Vloženo 7. Březen 2008 Sdílet Vloženo 7. Březen 2008 (editace) Tak už mám stanovisko od servisu úplně to samé jako Vlastik1.Mám si určit termín kdy tam auto dám.Prý tam bude týden (naštěstí plná záruka)! Tak musím počkat až bude teplejc ,abych mohl do práce na motorce.Doufám ,že až bude teplo ,že tam to cvakání bude (před opravou) ,abych věděl ,že ta oprava pomohla. Editováno: 7. Březen 2008, autor: verich Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastik1 Vloženo 7. Březen 2008 Sdílet Vloženo 7. Březen 2008 Tak už mám stanovisko od servisu úplně to samé jako Vlastik1.Mám si určit termín kdy tam auto dám.Prý tam bude týden (naštěstí plná záruka)! Tak musím počkat až bude teplejc ,abych mohl do práce na motorce.Doufám ,že až bude teplo ,že tam to cvakání bude (před opravou) ,abych věděl ,že ta oprava pomohla. Verich napiš mi svoje telefoní číslo. Rád bych ti zavolal a opravu s tebou konzultoval. Jsem na tom stejně jako ty.Odkud jsi? Já jsem z Uherského Hradiště. Jo a dej to auto do servisu raději hned dokud je chladno. V teplém počasí je klepání méně znatelné. Moje tel číslo 604 608639. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastik1 Vloženo 14. Březen 2008 Sdílet Vloženo 14. Březen 2008 Tak mám nové stanovisko co se týká klepání motoru za studena. Po dlouhé konzultaci s opravnou, kdy po mě požadovali náhradu za kontrolu pístú a pístních řepů pokud nic nenajdou, tak škodovka rozhodla, že bude veškerou opravu hradit .V pondělí přistavuji auto do servisu na kontrolu pístú a pístních čepů, popř jejich výměnu. Pokud prý se nic nezjistí, půjdou dále třeba na ventily a pod,až třeba k výměně celého motoru. Servisy se s tímto ještě nesetkaly, tak koumají. Jak budu něco vědět napíšu všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 15. Březen 2008 Sdílet Vloženo 15. Březen 2008 bolo by zaujimave zistit ci to robi urcita seria motorov alebo ako to je, ci to robia serie AU, BB alebo vsetky spolu. p.s.: oplati sa im v tom motore vrtat a vymienat to ked mozu dojst do statia vymeny motora, nie je lacnejsia varianta vymenit motor a je potom nech si skumaju a zistuju pricinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastik1 Vloženo 15. Březen 2008 Sdílet Vloženo 15. Březen 2008 Sérií to asi nebude, protože já mám BKY rok výroby 2005 a jak píše Verich, ten má rok výroby 2006 a klepe nám to stejně jako starším typům AUA. AUB, BBY a pod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 15. Březen 2008 Sdílet Vloženo 15. Březen 2008 Sérií to asi nebude, protože já mám BKY rok výroby 2005 a jak píše Verich, ten má rok výroby 2006 a klepe nám to stejně jako starším typům AUA. AUB, BBY a pod. ono to bude klepat iba nejakym seriam s vyrobnym cislom. lebo mam 2002 AUA a zatial klop, klop, klop nic a to ma nabehane 95tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastik1 Vloženo 17. Březen 2008 Sdílet Vloženo 17. Březen 2008 Tak dávám nové informace do éteru, dnes jsem vezl auto do servisu na rozdělání motoru, výměna pístních čepů, a celková kontrola, včetně hlavy , ventilů a pod. Beru 2 dny dovolenou a zítra si budu u opravy ať vidím. Dále budu informovat. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastik1 Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Tak dnes v servisu. Vyměněny pístní čepy, ale jelikož je to komplet, tak i s písty.Staré písty měly poškrábaný teflon -rýhy a hodně karbonu na sobě.Byly vyfoceny a poslány do škodovky. Těm se pošrábané písty s rýhama nelíbí a říkali, že asi dají nový celý motor.Zatím rozhodují a nerozhodli jak bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.