Přejít na obsah

1.4 16V klepe


xman

Doporučené příspěvky

Čauky Honzo, to víš že se nebudu nechat být, dal bych to i do médií, mám právníka v Praze co dělá u Mercedesu pravníka tak bych to řešil i s ním, ale zatím to chci řešit po dobrém. Pak se uvidí. Zatím ze servisu nevolali, tak nevím co zjistili, nebo co s tím dělají.Myslím si že ale toto je nějaká chyba při skládání motoru, za což by mohl servis a ne škodovka ,uvidím.

Taky si myslím ,že k chybě došlo někde při skládání motoru.Něco je povoleného (vymačkaného) a mělo to být vyměněno za nový kus při skládání motoru.Mě to nedělá takže bych se k tomuhle tvrzení přikláněl.

Uvidíš co v servisu řeknou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky si myslím ,že k chybě došlo někde při skládání motoru.Něco je povoleného (vymačkaného) a mělo to být vyměněno za nový kus při skládání motoru.Mě to nedělá takže bych se k tomuhle tvrzení přikláněl.

Uvidíš co v servisu řeknou.

Tak mi dneska volali ze servisu prý nic nezjistili, aprý se to nehorší, a že musí spočítat co to hledání bude stát. Tak jsem jim řekl, že to snad nemyslí vážně abych jim reklamaci platil a prý to musím zaplatit. Nevím kolik. Tak jsem volal do škodovky a oni abych jim dal do zítřka čas, že mi dají vědět co s tím. Tak jsem ještě volal mému právníkovi z mercedesu v Praze a ten mi řekl, co mám dělat,tak jsem napsal dopis servisu a předám jím jej.A prý nic nemám platit. Tak se to bude asi hrotit nějak jinak. Oni si totiž v servisu s tím neví rady a nechtějí rozdělávat motor protože by z toho nic něměli. PROSTĚ NEVÍ ČÍM TO JE.

A to je autorizovaný servis škodovky.Takže možná o mě ještě někteří uslyší v médiích a pod. To bude dobrá reklama pro servis a škodovku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi dneska volali ze servisu prý nic nezjistili, aprý se to nehorší, a že musí spočítat co to hledání bude stát. Tak jsem jim řekl, že to snad nemyslí vážně abych jim reklamaci platil a prý to musím zaplatit. Nevím kolik. Tak jsem volal do škodovky a oni abych jim dal do zítřka čas, že mi dají vědět co s tím. Tak jsem ještě volal mému právníkovi z mercedesu v Praze a ten mi řekl, co mám dělat,tak jsem napsal dopis servisu a předám jím jej.A prý nic nemám platit. Tak se to bude asi hrotit nějak jinak. Oni si totiž v servisu s tím neví rady a nechtějí rozdělávat motor protože by z toho nic něměli. PROSTĚ NEVÍ ČÍM TO JE.

A to je autorizovaný servis škodovky.Takže možná o mě ještě někteří uslyší v médiích a pod. To bude dobrá reklama pro servis a škodovku.

To jsou ale zmrdi to jim patři nakopat mezi nohy.Mam sice jinou značku auta ale už jsem si s nim taky zažil neco a me to přijde že ty mechanici v autoritovanych servisech jsou lempli a umeji jen menit a dolivat oleje jinak nic vic neumeji.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Leonin: sa necuduj ved sa staci pozret na nich a je jasne cloveku co je zas, prides s autom do servisu a pozera nato ako keby to videl prvy krat ( coz bohuzial aj ano ), potom doda tak s tymto sa este nestretol a netusi co s tym, ale staci tu nechat auto na par dni a on sa bude na nom ucit a mozno aj prijde na to co tomu je :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

inak musim priznat ze v poslednej dobe som si vsimol a hlasim sa k zacinajucej skupine klepavych 16V :feve:

ak je motor po ranu nastartovany ( zvyseny volnobeh) tak je trosku pocut take klepanie, zatial to nie je zdaleka take ako tu niekto daval zvukovy zaznam, nastastie to robi cca 1-1,5 min sa trochu neohreje a nezacne klesat volnobezne otacky ak je zohriaty tak nic.

p.s.: ja urcite prdim na to jazdi to jazdi tak neriesim zaruka uz davno fuk :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem tu znova. Auto ze servisu doma, nic jsem neplatil, protože jsem volal do škodovky a ti jim asi něco řekli a i když je to již druhá reklamace na tutéž závadu která se posložení motoru objevila, tak mi napsali do předávacího protokolu že celou kontrolu a posouzení provedli zdarma jako vstřícný krok k získání důvěry a spokojenosti zákazníka. No je to snad normální při jejich reklamaci? Tu důvěru jsem dávno ztratil, protože opět nic nenašli a budem muset podniknout další kroky. Oni tvrdí prý to je normální. Ale před opravou to nedělalo a teď je to stále více hlasitější. Prý ne.Prostě neví nic. Nechcou s tím nic dělat, protože by to museli opět rozdělávat, zkoumat a za svý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pánové,vidím že problémy s touto motorizací stále pokračují.Nic na plat u mě to došlo k tomu že jsem na konec Fabku prodal a je po klepání :) Teď mám octavii 1,6/75kw MR 2004 a zatím jsem velmi spokojený.Motor je klasika 8 ventil a nikde nic neklepe-Velmi příjemný pocit po dvouletém poslouchání klepotu :) .Držím palce Vlastikovi ať se to brzy vyřeší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pánové,vidím že problémy s touto motorizací stále pokračují.Nic na plat u mě to došlo k tomu že jsem na konec Fabku prodal a je po klepání :) Teď mám octavii 1,6/75kw MR 2004 a zatím jsem velmi spokojený.Motor je klasika 8 ventil a nikde nic neklepe-Velmi příjemný pocit po dvouletém poslouchání klepotu :) .Držím palce Vlastikovi ať se to brzy vyřeší.

Tak jsem se domluvil s jedním autorizovaným servisem, kde jsou ochotni si toto poslechnout a dát vyjádření písemně. Tak se tam zastavím a uvidíme. Pokud zjistí, že je tam nějaká závada, budu pokračovat s tímto ve více servisech a pak toto vyjádření předložím opravně a Škodovce.

Všechny papírové tahanice s opravnou posílám do škodovky meilama.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem tady zase, dnes mi volal ředitel Araver Uherské Hradiště a dost se rozčiloval a byl až hrubý na to, ýe jsem si dovolil nechat poslechem zjistit zda na motoru je nebo není vada a to dokonce v jejich pobočném servisu Araver Uherský Brod. Snad na to mám právo, aby se vyjádřil i jiný servis, i když jejich pobočný.

Prostě, Araver je Araver. Hlavně že tam byl dnes na návštěvě majitel Araveru Trenčín s Audi R8, což nějaké melouny stálo. Ale ten na to má a nekoupí si poruchovou škodovku.S tou jsou samé problémy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam stejny problem s Golfem 1.4 16V rv2000. Na zahranicnich forech jsem se dozvedel , ze zvuk 'jako diesel' zpusobuje poskozena teflonova uprava pistu a ze se jedna o vyrobni vadu.

Jedina mozna oprava je vymena motoru ... cena jen 160.000 Kc, ale pry se to da udelat jako zarucni oprava, coz na aute rv2000 a nejeto 90000 km je problem ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau a co ti teda řekl ,jak budou pokračovat?

No oni pokračovat nechtějí, a chcou to uzavřít s tím že toto je normální jev motoru. Tak si musím nechat někde jinde v autorizovaném servisu nechat toto poslechnout a nechat napsat vyjádření jiných opraven, zda je to či není normální jev.Tak mi to poradila i škodovka.O prázdninách jedu do čech, tak mám ve škodovce domluvenou návštěvu s autem a prý to poslechnou.Taky jsem do škodovky napsal, že by se měli za mě zasadit, protože za to může škodovka, protože kdyby nebyl vadný motor hned z výroby, tak by tyto problémy nevznikly. Mám právníka v praze u mercedesu, tak mi radí, co mám dělat.Je prý ještě nějaká možnost odstoupit od kupní smlouvy, ale nevím. Zatím se budu rvát dál, třeba i přes média a udělat servisu i škodovce reklamu. Snad si to pak uvědomí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam stejny problem s Golfem 1.4 16V rv2000. Na zahranicnich forech jsem se dozvedel , ze zvuk 'jako diesel' zpusobuje poskozena teflonova uprava pistu a ze se jedna o vyrobni vadu.

Jedina mozna oprava je vymena motoru ... cena jen 160.000 Kc, ale pry se to da udelat jako zarucni oprava, coz na aute rv2000 a nejeto 90000 km je problem ....

No ta teflonová vrstva na pístech u mě byla fakt poškrábaná, servis mi řekl, že otom škodovka ví a že je to způsobeno špatnou montáží ve výrobním závodě, kdy se tam dostanou nějaké ocelové špony, které toto způsobí. Jinak stejně jako u Honzy stačí snad výměna pístů. U mě i s blokem a písty a složením byla stanovena cena na 70 000kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem tady zase, dnes mi volal ředitel Araver Uherské Hradiště a dost se rozčiloval a byl až hrubý na to, ýe jsem si dovolil nechat poslechem zjistit zda na motoru je nebo není vada a to dokonce v jejich pobočném servisu Araver Uherský Brod. Snad na to mám právo, aby se vyjádřil i jiný servis, i když jejich pobočný.

Prostě, Araver je Araver. Hlavně že tam byl dnes na návštěvě majitel Araveru Trenčín s Audi R8, což nějaké melouny stálo. Ale ten na to má a nekoupí si poruchovou škodovku.S tou jsou samé problémy.

ano majitel araveru v trencine zavodsky to pozname, jeho poistna udalost ( podnikatelske zaciatky ) :feve:

sa ti cudujem ze si mu nepovedal nieco od srdca, to ze bol arogantny by som mu dal patricne pocitit. jednoducho by som mu vysvetlil ze on nie je pupok sveta a ked su banda ignorantov ( tupcov ) a nemaju sa k veci tak si budem bez problemov nechavat posudky u konkurencie. a vysvetlil by som mu ze su jeden s clankov retazca servisnej siete skoda a ked nie som spokojny s ich sluzbami mam plne pravo vyuzit konkurenciu s retazca bez toho aby on povedal co len pol slova. on jedine co moze urobit je ustretovost, ponuka sluziab aby zakaznik nepresiel ku konkurencii.

p.s.: nahraval by som si tie telefonaty pri pripadnej medializacii dobry material pre reklamu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim vas panove,

koukam ze nas vsechny trapi klepani motoru 1.4 16V. Tak jsem se rozhodl vam napsat moji verzi.

Auto jsem koupil nove a zavadu jsem reklamoval, byl to nelitostny souboj se servisem a vyrobnim zavodem. Auto zacalo kovove klepat tak po pul roce cca 11 tis. km, pri studenem startu. Zpocatku jen obcasne klepani prerostlo v kazdodenni traktor na volnobeh trvajici od pul minuty do tri minut (plus minus). Vydal jsem se reklamavat zavadu. V servisu nevzdorovali, meli auto nekolik dni a potom rozebrali hlavu a vymenili zdvihatka. Jenze zavada pokracovala vesele dal.

V zime to bylo naprosto priserne. Moje stare auto neklepalo za celou dobu tolik co fabie. Pri objevovani zavady jsem prisel na to ze nejenom na volnobeh klepe, ale kdyz jsem po nastartovani lehce pridal plyn, tak se pri naslednem klesani otacek objevilo vyrazne klepani v pasmu 2000-2200. Stacilo se rozjet, z kopce bez plynu mit dvojku a jak motor pomalu prechazel pres tohle pasmu- klepani jako na kovadlinu.

Nasledovala druha navsteva v servisu. Trochu vice vzdorovali, ale objednali technika z MB. To byla jizda. Pan evidentne placeny ze usetrene reklamace, chtel si sednout a zavrit se do auta a poslouchat klepani motoru uvnitr auta.Nasledovalo ujisteni ze 100 tis. km urcite ujede:)Trochu me ujizdeli nervy, vysledek...auto bylo objednano do MB. Protoze to tam znam a chtel jsem byt primo u toho abych to mohl dobre popsat(coz bylo kvitovano,nekdy pry opravuji uplne neco jineho kvuli spatnym informacim).

Auto jsem nastartoval,tehdy uz motor klepal spolehlive kazdy den (cca 30 tis. km), pekne klepal. Cekla jsem problemy, ale vse slo hladce, technici bez jedineho problemu, bez diskuze. Po tydnu mi dali vedet, ze vymenili cely polomotor(cela mechanika motoru ostatni se prenda ze stareho). Ale nebojte, pokud myslite ze je to konec:))

Aby to nebyl román, tak to zkratim. Klepani velmi kratce po vymene, nastalo znova. No auto bylo opet v MB. A tam tentokrat vymenili odlucovac oleje. Plastovy valec na zadni strane motoru. Soucasti je PCV ventil, ten slouzi k odvetrani klikove skrine a mimo jine umi pekne houkat. Odlucovac oleje, dle meho nazoru, odlucuje olej ze vzduchu ktery jde ze skrine, ten se potom vede zpet do sani. Je pravda, ze po tehle vymene se klepani objevilo uz jen velmi zridka a dnes jezdim bez klepani. Ale musim vam vsem dat za pravdu, klepani bylo uporne, nekdy jsem myslel ze motor vyskoci ven.

Na zaver jenom perlicka. Vymeny znamenaly nekolikrat motor a prevodovku ven a zpet, to se nasledne projevilo silenym vrzanim spojky a znicenim loziska v kole. Spojku navic opravili az na druhy pokus-vymena ovladaciho driku. Jinak musim jeste dodat, ze ve firme mame starsi fabii s 1.4 16V a ten ani naznakem nic podobneho nema. Mam pocit ,ze soudruzi udelali nejake usporne opatreni a problem je na svete. Moje fabie je z 06/2005. Neverim,ze muze jit o neco na pistech, pist se valce nedotyka, jsou tam jeste krouzky. Takove klepani za studena musi mit souvislost s olejem (pokud neni i za tepla). U meho motoru(i tepleho) pokud pridam plyn,tak je slyset jemne cvakani,tikani. Myslim ze to musi souviset se zdvihatky a olejem. Jenze ja jsem zazil vymenu zdvihatek i motoru a vzdy to bylo stejne(a potom si vyberte). Tak si rikam,ze to muze byt vina konstrukce a potom to s tim mym odlucovacem oleje. KDyz obcas slysim jinou fabii, tak cvakaji vsechny stejne. Jinak, jenom pro zajimavost...v servisu jsem se ptal na cenu odlucovace, byla 2500 Kc (a tam ho nikdy neobjednavali:)). vymena zdvihatek stala 8000 kc, ale jak me upozornili, zaruky se fakturuji za nizsi ceny nez kdybych to platil sam.

Co zkusit?Me motor klepal na volnobeh,ale vyrazneji na cca 2100 ot/min. Tam to bylo tak moc zretelne, ze pokud je auto v zaruce, urcite se perte se servisem. Pokud neni, zkusit olej 5w-40, do fabie bezne davaji 10w-40. Firemni servisujeme jinde a stejny olej, takze to asi bude bezne. A pokud ani to nepomuze, tak bude clovek stat pred rozhodnutim vymeny zdvihatek cca 8-9 tis kc, nebo zkusit ten odlucovac. Proc to ma byt zrovna on to jsem se nedozvedel. Tak preji hodne stesti...a vas servis vas bude nenaviset...jako me:)Jo a vubec, pokud klepe motor neni to normalni, to mi taky rikali - to: Vlastik1. Musis odlozit schovivavost a tvrde jit za svym, nicmene jde jenom o tve penize. Maji si pozvat specialistu z vyrobniho zavodu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skus dat odkaz na tu nahravku rad by som si vypocul v akom stadiu to bolo.

Tak jsem to zkusil rovnou natahnout, uvidime jak se to povedlo. Dal jsem tam jak klepani motoru, v nahravce je volnobeh a potom pridani plynu s vyraznym zaklepanim na 2100 ot/min.

Druhou nahravku jsem nahral pri druhem startu, vypnul jsem motor a cca po 15 minutach spolehlive nahraju takovehle dlouhe vytí,houkani

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to zkusil rovnou natahnout, uvidime jak se to povedlo. Dal jsem tam jak klepani motoru, v nahravce je volnobeh a potom pridani plynu s vyraznym zaklepanim na 2100 ot/min.

Druhou nahravku jsem nahral pri druhem startu, vypnul jsem motor a cca po 15 minutach spolehlive nahraju takovehle dlouhe vytí,houkani

Druha nahravka zni jako diesel...Jinak mam pocit, ze ta prvni je normal, me to dela stejne, ale druhe nafta.

P.S. Nevytacis motor do vysokych otacek pri jeste nezahratem motoru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Druha nahravka zni jako diesel...Jinak mam pocit, ze ta prvni je normal, me to dela stejne, ale druhe nafta.

P.S. Nevytacis motor do vysokych otacek pri jeste nezahratem motoru?

Ne, jezdím max 2.5 tis, až tak po 10 km to sem tam trochu provětrám. Prvních asi 1500 km jsem ho nevytáčel ani po těch 10 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Druha nahravka zni jako diesel...Jinak mam pocit, ze ta prvni je normal, me to dela stejne, ale druhe nafta.

P.S. Nevytacis motor do vysokych otacek pri jeste nezahratem motoru?

Nemyslim,ze by se melo s motorem zachazet tak opatrne, aby pri studenem startu a nasledne jizde otacky neprelezly 2000. Stejne studeny volnobeh je 1000. Jo kdybych to tocil pre 3, 4 tisice,tak nereknu. Taky berte nahravku tak, ze jde o pokus co mozna nejlepe demonstrovat klepani. Jo a koukal jsem, ze jsem to nahraval na jare,kdy bylo pres 15 stupnu.Takze zadny vymrzly motor.

K tomu houkani,to bude asi normalni vlastnost, ten PCV ventil vypada ze v nem bude membrana, tim bych si vysvetlil to zahoukani.

Jinak znova musim opakovat,ze ve firme mame starsi 1.4 16V a ty ani nahodou neklepaji,nehoukaji:) Jedineho ceho jsem si vsiml (proti starsimu motoru),ze muj motor nema EGR ventil, tedy zpetne vedeni vyfuku do sani (nebo je nekde velmi dobre maskovany).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...