motosman Vloženo 2. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2015 A teď si vem, že by ho vzal kolmo do boku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 2. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2015 Po pročtení diskuze na novinkách se musím pousmát, kolik odborníků na materiály, konstrukci a bezpečnost se tam našlo. Vždyť ten Sup se do Fabky doslova zahryznul z takového úhlu, že to jinak dopadnout nemohlo. Veškeré plechy musí být prostě tenké a měkké, ať už z důvodu bezpečnosti (deformace), úspor materiálu, potažmo hmotnosti vozu a paliva, a tak dále. Pod plechy jsou teprve bezpečnostní ocelové vzpěry, které mají za úkol zabránit větším zraněním posádky. Takže auto se má ideálně celé rozflákat, ale prostor kde jsou pasažéři by se měl zdeformovat do co možná největší míry tak, aby co možná nejméně ublížil posádce. Prostě vše kolem musí pohltit energii nárazu aby se přeneslo co nejméně energie na tělo posádky. To, že vůz takové kategorie a za takové peníze má x airbagů, to už nikdo nekomentuje. Kdežto ještě před pár lety chránily posádku sotva dva pytle, posádka na zadních sedadlech (v drtivé většině případů nepřipoutaná) schytávala pěkné nárazy a ochránily je ledatak přední sedadla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 2. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 2. Listopad 2015 V kolika to asi bylo, je tam povolená padesátka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 2. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2015 Po pročtení diskuze na novinkách se musím pousmát, kolik odborníků na materiály, konstrukci a bezpečnost se tam našlo. Vždyť ten Sup se do Fabky doslova zahryznul z takového úhlu, že to jinak dopadnout nemohlo. Veškeré plechy musí být prostě tenké a měkké, ať už z důvodu bezpečnosti (deformace), úspor materiálu, potažmo hmotnosti vozu a paliva, a tak dále. Pod plechy jsou teprve bezpečnostní ocelové vzpěry, které mají za úkol zabránit větším zraněním posádky. Takže auto se má ideálně celé rozflákat, ale prostor kde jsou pasažéři by se měl zdeformovat do co možná největší míry tak, aby co možná nejméně ublížil posádce. Prostě vše kolem musí pohltit energii nárazu aby se přeneslo co nejméně energie na tělo posádky. To, že vůz takové kategorie a za takové peníze má x airbagů, to už nikdo nekomentuje. Kdežto ještě před pár lety chránily posádku sotva dva pytle, posádka na zadních sedadlech (v drtivé většině případů nepřipoutaná) schytávala pěkné nárazy a ochránily je ledatak přední sedadla... Přesně tak. Dovolím si tvrdit, že takhle by dopadl i ten Superb, kdyby ho do stejného místa pod stejným úhlem trefila třeba Q7ma... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 3. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2015 Asi jo, kdo vi. Taky by me zajimalo jestli to fakt bylo v 50ce. Ona se tam moc nrdodrzuje, navic kdyz se specha za odletajicim letadlem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 3. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2015 Hm, tak ta oktavka dnes na R7 nedopadla o moc lip. To by ty auta musely byt pancerovany... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 3. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2015 Tak pán z té fábky nedostal přednost, udělal vyhýbací manévr a dostal smyk, při kterém trefil toho supa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 3. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2015 tzn. že musel jet asi víc jak 70 km/h ... co? jinak by snad smyk nedostal, hm? jinak ta Okta dneska masakr... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 5. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2015 Zdar chlapi, nerozumím materiálům, ale můj kolega minulou zimu v 50km/h doslova ohnul Ford Focus kombi I o betonový sloup, auto se ohlo do tvaru banánu, ale prahy a vrch se neurval.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 6. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2015 Nemám nic proti řidičovi Fabie, ale když se zamyslíme nad tím, že jel 50 km/h a udělal vyhýbací manévr stylem "losí test", tak v tu chvílí musely zasáhnout systémy, které tam přesně pro tyhle případy jsou aby se auto nepřevrátilo nebo nedostalo smyk. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 8. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2015 Zdar chlapi, tak jen abyste viděli, jak to škoda myslí upřímně s českým řidiči: hodil jsem slušný dotaz ohledně dané bouračky Fabi III Combi, jestli by se k tomu nevyjádřil někdo od Škody a výdledek? Můj dotaz byl vymazán a schledán jako nevhodný :-) Chlapi ptal jsem se zcela slušně.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pro_man Vloženo 11. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2015 oni to mohli poléčit i hasiči potom... chybí tam dveře... je to urvané? nebo nastříhané? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 12. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2015 Někde jsem četl vyjádření řidiče. S autem se nic nedělalo. Hladal svědky DN a zvláště toho auta co mu nedalo přednost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ASPIRE Vloženo 12. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2015 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 15. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2015 Srna vyskočila z příkopu rovnou před auto, v 90 km/h se odrazila od nárazníku, masky, světla a čela kapoty. Na tu rychlost to dopadlo ještě dobře, zítra budu řešit servis a pojišťovnu. Máte někdo zkušenosti? Co byste poradili, případně doporučili jak dále jednat? Máte zkušenosti jak dlouho trvá servis, co chce pojišťovna, atd? Někde jsem viděl, že pojišťovna u střetu se zvěří nechce ani spoluúčast. Mám u Generali havarijko All risk, u ŠA záruku mobility plus. Díky za každu radu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel M Vloženo 15. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2015 Základem je zavolat policajty, pokud si tak neudělal, tak se připrav minimálně na problémy s pojišťovnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 15. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2015 (editace) Věděl jsem o volání policie pouze při škodě nad 100 000 nebo při škodě na majetku třetí osoby. Srna odběhla, takže jsem usoudil že není co řešit, jinak by policie musela přijet a řešit dále s myslivci. A hlavně, volal jsem na pojišťovnu co mám dělat a o policii nic neříkali, pouze nafotit, a volat na linku v pondělí ráno, kdy budou operátoři na lince. EDIT: všude jsem dohledal pouze volání policie v případě, že zvěř uhyne přímo při nehodě. Pokud odběhne a škoda byla způsobena pouze na vozidle, není třeba volat policii. Editováno: 15. Listopad 2015, autor: Cubais 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišule Vloženo 15. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2015 (editace) Ahoj, srnka mě taky utekla.A na autě nebylo skoro vůbec nic.Kapota narázník blatníky vůbec nic poškozenýho až na dvě světla a chladičovou stěnu a jeden plast co pomáhá k proudění vzduchu k chladiči.Opravoval jsem si to sám.Policií jsem volal hned po nehodě.Na pojišťovně po mě chtěli potvrzení od policie.Mám to u český pojišťovny.Škoda byla skoro 14000 kč.A přitom to původně vypadalo,že auto vyvázlo bez ujmy.U jedny lampy prasklí sklo a u druhý lampy držák na lampu a na chladičový stěně která je skoro celá z plastu taky držák na lampu.Jinak nárazník vůbec netknutý ani lak poškozený. Editováno: 15. Listopad 2015, autor: Mišule Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 15. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2015 určitě volat policii... ale v podstatě v případě, že máš zákonnou pojistku s připojištěním střetu se zvěří, tak nebudeš mít spoluúčast a potřebuješ tu policii... jestli to budeš opravovat z havarijního pojištění, tak budeš platit takovou spoluúčast, kterou máš sjednanou a policii nepotřebuješ...havarijní pojištění je all-risk... takže je jedno, jak to auto poškodíš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 15. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2015 Zákonka mi to bohužel neřeší, v havarijní to mám, takže nakonec je v pořádku, že jsem nevolal. Jen je škoda, že mi na dotaz co mám udělat kromě fotodokumentace přímo na lince pojišťovny neřekli volat policii, aniž by znali všechny okolnosti. Teď jen doufám, že budu mít alespoň nárok na náhradní auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 15. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2015 jestli to máš připojištěné... tak snad ano... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 Tak srna je v servise... teda Fabka je v servise. Ráno jsem volal na Generali, tam se zeptali na místo, datum, svědky, zda bylo řešeno s PČR. Pak mi řekli že v pořádku, PČR v tomto případě nemusela být, číslo události a hotovo. Auto jsem zavezl do servisu, tam mi ho přebrali, řekli že za týden si pro něj budu moct přijít a abych poslal sken velkého TP. Nárok na náhradní vůz nemám, jelikož u pojišťovny to v havarijku nemám. I přesto že v rámci pojistky mám vše (allrisk plus, top assistance, základní asistence,...), tak NV se musí dopojistit a nemá to většina řidičů, protože to údajně stojí strašné peníze. Je to pouze obsahem škofinu, ale tak je rozdíl platit 6 i s povinným nebo 11 škofinu plus splácet auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hkubes Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 Ono i tak trochu záleží na servisu jestli ti půjčí náhradní či nikoliv. Alespoň já mám dobrou zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 Mozna taky nejaky paket Mobilita/Mobilita Plus hraje roli. Ja ji mam a co ted jedu prezouvat na zimni plus nejake serepeticky, tak se me ptali jestli na ten den chci nahradni auto. Autorizak, ale ne tam, kde jsem to kupoval... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 Mám mobilitu plus, ale ta se nevztahuje na nehody, pouze na záruční opravy, případně servisní práce, kdy servis dle smlouvy MŮŽE poskytnout náhradní vůz až na 3 dny. Když mají někde flotilu náhradních vozů k dispozici a jedná se o lukrativního zákazníka, určitě mu náhradní vůz nabídnou. Ale pokud disponují jedním či dvěma vozy a jedná se o zákazníka, tkerý platil v hotovosti a nedal servisu moc možností vydělat (nemá škofin), pokud nemusí, určitě vůz nenabídnou. Nemusí to být takto, jde pouze o můj názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.