Říjen 29, 20159 r Me to přijde docela drahe a ještě riskovat Já Teda jezdím na continental ale je fakt že už na ten rozměr 195/55 R15 jsou pro me drahe. Na 16 to bude ještě větší ranec. Já jen čekal cenu tak 5-6 tisíc ale to věž nápravy no.. Musí to brzdit brutálne teda. A určíte to jde taky az nepříjemne předkem do země ne? To me strasne vadi
Říjen 29, 20159 r Tak to si šikovnej. Ale pořád mi nejde do hlavy z ekonomickýho hlediska proč dávat na auto sice lepší a ostřejší komponenty co se používaj na lepší výbavy a motorizace. Dneska máš sice peníze na to abys sis tam dal lepší brzdy a někdy na ně kupoval nový destičky a kotouče. Ale doba je zlá, dnes máš ale zítra mít nemusíš. A pak pro tebe bude každá stovka rozdílu za destičky pro velký kotouče RS nebo menší kotouče důležitá. Proč si kupovat ještě větší opici která sežere víc banánů....
Říjen 29, 20159 r Mr.Pavka: Proti sérii má čipnutý motor o cca 50 %, takže "čipnout" i brzdy je velice rozumný krok. Výkon motoru a brzd by měl jít ruku v ruce - tak by to u skutečného tuningu mělo být! Brzdy z OI RS jsou sice vzhledem k povoleným rozměrům pneu trochu overkill, ale účel to rozhodně splní a je to stokrát lepší, než tam nechat ta sériová šidítka (myšleno v poměru k aktuálnímu výkonu motoru, aby mě někdo netahal za slovíčko).
Říjen 29, 20159 r S tou opicí, co sežere víc banánů, to nemusí být tak úplně pravda. S Feldou 1,6 jsem ujel 92000 km a měnil jsem 7x destičky a 2x kotouče. S Fábií 2,0 jsem měnil jenom destičky po 105000 km. A s RSem mám zatím najeto 86000 km a destičky i kotouče ještě nějaký čas taky vydrží.
Říjen 29, 20159 r Ano. Tak napůl máš pravdu. Ale i s tim čipnutým motorem to po okreskách, ve městě a i na dálnici rozjede na tu samou rychlost. Možná trochu svižnějc. Jenomže brzdí pořád stejný rychlosti a hmoty. Pokud by jezdil plně naloženej a ještě s plně naloženou nebržděnou károu, tak to bych pochopil. A na šotolině nebo mokrej silnici bych větší účinek brzd nevyužil vůbec. Upraveno Říjen 29, 20159 r od Mr.Pavka
Říjen 29, 20159 r Mr.Pavka: S tou rychlostí to není tak docela pravda - je schopen zrychlit na podstatně kratším úseku, takže na okresce s krátkými rovinkami může mít po čipu před zatáčkou podstatně vyšší rychlost než dřív. Analogicky při rychlém přesunu po dálnici v hustějším provozu. Plus pokud nejezdí úplně podle předpisů, tak to na té dálnici samozřejmě rozjede rychleji než dřív. Navíc počítám, že mají teď brzdy rychlejší nástup, takže je schopen s menší silou brzdit dřív naplno. Víš jak, když je člověk v průseru, je každý metr dobrý. Já tam vidím jenom dva mínusy - větší že ty brzdy na auto nepatří a menší že neobuje 15" kola. Blažejik: Teď mě napadá - nezapomeň na 5. plech - na rezervu! S 15" rezervou bys moc parády nenadělal. Když už jsme u toho, co takhle jenom jeden 16" plech na rezervu a zimáky dát na hliník? Já jezdím s liťáky celoročně už řadu let a nevidím v tom problém. Plechy mi rozhodně nechybí, naopak, na auto už bych to nedal, vypadá to nehezky. Ale samozřejmě záleží, kde (nebo spíš po čem) člověk jezdí...
Říjen 29, 20159 r Pavka, zanech svých teorií, pokud na to nemáš, a zdá se ti to být zbytečné, tak si nech to co máš, a nestarej se o peněženku jiných, kteří dobře vědí, co dělají. Sleduji tě už delší dobu, jen tady opět plevelíš forum. Toto je technické téma a ne žvanírna. Nebo máš něco konstruktivního o tomto problému? Nemáš... Ještě jsem si nevšimnul, že bys tady v poslední době někomu něco poradil, kromě mnoha nesmyslných příspěvků.
Říjen 29, 20159 r Ja sa osobne už teším na fotky, tejto úpravy. Je málo ludí čo sa do takýchto úprav dajú. Zaujímavé budú údaje z STK, rozdiel pred úpravou a po úpravou. for Mr.Pavka: Tu už o peniaze nejde, ak to človek chce tak je to jeho vec. Pavouk:
Říjen 29, 20159 r Blažejik: Teď mě napadá - nezapomeň na 5. plech - na rezervu! S 15" rezervou bys moc parády nenadělal. Ale hej. Ak dosane defekt na prednú pneumatiku, tak dá zadnú dopredu a rezervu dozadu. Riešil som to už takto keď som si rozrezal prednú gumu, a kamoš ktorý ma zachráňoval s autom svojej frajerky mal iba 14" rezervu, ktorú som cez predný kotúč (288 mm) nemohol obuť.
Říjen 30, 20159 r Autor Jay: Litaky jsem v zime jezdil do doby, nez jsem trefil zasnezeny obrubnik, ktery jsem tam opravdu necekal. Od te doby jedine plech.. A s rezervou bylo pocitano Marfan: Udaje z měření by mohly byt zajimave, ale na STK mam jeste hodne casu
Říjen 31, 20159 r Autor Petrkiller: Pri normalnim brzdeni stačí jen lehce slapnout na brzdovy pedal a nastup brzd je znat. Kdyz se do nej ale opres a chces rychle zastavit, jde predek opravdu hodne na krtka..
Prosinec 4, 20159 r Chválím, dávám 10 bodů z 10 za výměnu brzd. Já mám 1,6 roomstra s 288mm kotoučema vpředu a 232mm vzadu a zítra mě čeká výměna předních ložisek a všech kotoučů a destiček. Minulý měsíc jsem jel po dálnici cca 140 km/h a stala se předemnou (naštěstí lehká) nehoda a brzdil jsem na 0 km/h a od té doby auto moc nebrzdilo. Na STK po týdnu mě poslaly málem domů, protože na válcích to bylo dost špatné. Kotouče byly přehřáté a zvlněné. Při přezouvání zadní kotouče viditelně KO, objednal jsem tedy komplet. Přední 288mm TRW 1800,- za pár a zadní 232mm BREMBO MAX (frézované drážky) za 1050,- za pár. U všech aut do teď jsem dával zadní frézované a už se nestává že by plocha kotouče byla nerovnoměrně obržděná nebo rezavá od toho jak brzdí jen kus desky.... Desky komplet TRW. Celkem vše 4200,- Za bezpečnost to stojí...
Srpen 9, 20187 r V 31. 10. 2015 na 7:24, Blažejik napsal: Petrkiller: Pri normalnim brzdeni stačí jen lehce slapnout na brzdovy pedal a nastup brzd je znat. Kdyz se do nej ale opres a chces rychle zastavit, jde predek opravdu hodne na krtka.. Stále čakáme na tie fotky. Upraveno Srpen 9, 20187 r od e1.
Srpen 23, 20187 r Autor V 9. 8. 2018 na 17:25, e1. napsal: Stále čakáme na tie fotky. Myslis techto brzd? Za temahle kolama? Upraveno Srpen 23, 20187 r od Blažejik
Srpen 25, 20187 r Autor V 24. 8. 2018 na 12:19, e1. napsal: Áno. A keď máš, tak aj nejaké čísla dielov by sa hodili. :D
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.