MiroslavsIII Vloženo před 18 hodinami Sdílet Vloženo před 18 hodinami Zdravím, dnes, když je venku teplo, mi klekla EFB baterka tím stylem, že jsem normálně dojel domů(do té doby mimo nižší napětí od 11,9 po 12,7V dle rekuperace nebyl žádný předzvěstný problém), pak jsem chtěl ještě najet do dvora a už jsem nenastartoval. Najely budíky, zmáčknu spojku, otčím na start a najednou tma a vše na palubovce vč. maxidotu začalo blikat jak stroboskop. Prostě mrtvola na fleku. Stát se to někde mimo civilizaci na dalekém výjezdu potěš koště. Dal jsem to na půl dne na nabíječku a jak přijedu domů a pokiud se ještě chytne, zkusím odpojit káblík z - kontaktu a jezdit s tím na konstantní dobíjení. Měl bych ale ještě jeden postřeh ohledně vypnutí rekuperace kodováním. Zkoušel jsem kodovat vypnutí SS tou třetí metodou (ne teplota, ne napětí) na PDF kodovacím návodu od Wirera, tj. přes jednotku 19 Gateway, kde píše, že je nutné použít novější kabel, mění se tam i nějaké věci ohledně rekuperace. A po nakodování se SS sice nevypnul, ale za jízdy jsem měl pocit, že to nejede tak hladce a nezrychluje tak živě, jako předtím. Ve výpisu závad vyskočila chyba ohledně řízení akumulátoru, jako je tomu nejspíš u odpojení káblíku. Hned mě napadlo, že se nejspíš neodbuzuje alternátor a dobíjí stále konstantě. Šlo to skutečně hned poznat na jízdě. Měl bych tedy dotaz na ty, co jezdí s odpojeným káblíkem. Projevuje se vám to taky tak, že je cítitelný větší odpor motoru v různých režimech jízdy, především v akceleraci, než je tomu s rekuperací?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo před 18 hodinami Sdílet Vloženo před 18 hodinami Hele, to už se řeší někde jinde. Netahej to ještě sem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DoubleG Vloženo před 15 hodinami Sdílet Vloženo před 15 hodinami Áno, ja som to osobne cítil na pružnosti ( jazdím DSG a to rado necháva nižšie otáčky). Preto som ho zapojil späť a nechal len deaktivovaný štart stop cez napäťovú metódu. Lepšie sa mi s tým jazdí takto. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.