Publikováno Listopad 18, 20159 r zdravím, mám problém s odvětráváním nádrže, poradili mi, že může být problém v nádobce s aktivním uhlím. Co s tím?
Listopad 21, 20159 r Autor děkuji za odpověd a za radu ano motor poslední dobou cvaká .. takže po výměně by mělo být vše OK nebo můžu být problém ještě v něčem dalším?
Prosinec 10, 20159 r Jinak nádobka s aktivním uhlím se mění jen v případech, kdy lidé přetankovávají nádrž. Pak vnikne do nádobky benzin a poškodí vnitřek. Jak vypne pistole na pumpě, už nepřitankovávat!
Prosinec 12, 20159 r No nevim ale jeste jsem o tomhle neslysel nechapu co s tim nadobka aktivniho uhli ma spolecneho kdyz TFSI nema vratku do nadrze a tudis se nema jak benzin z nadrze dostat do nádoby tohle bylo trochu vedle....:-\
Únor 5, 20196 r Zdravím, taktéž mi hlásí VAG něco ohledně špatného průtoku, nebo odvětrávání. Na internetu jsem ohledně P0441-002 našel, že je to přesně ten elektroventil, co tu kolega o pár řádků výše psal. Ale při volnoběhu v motoru normálně cvaká. Navíc jsem to zkoušel vymazat a rozsvítila se mi kontrolka motoru třeba za 14 dní. a to s autem lítám 80km denně. Třeba se s tim někdo setkal přímo u tohoto motoru. Vim, dat to do servisu je relativně jistota. Ale v mém okolí se nemůžu spolehnout ani na Bosch servis, jelikož jsem tam před rokem byl s klepajícím uložením na tlumiči a dopadl jsem tak, že jsem si mezi svátkama měnil uložení znovu, přičemž jsem zjistil, že mi pitomci dali ložisko uložení obráceně a pružina se motala místo na kovu na plastovém kroužku s ložiskem, který se mi při rozšroubování rozsypalo pod nohama, pak takovým bl*cum svěřte svoje auta?. Jinak diagnostika mi vyhodila tohle. Děkuji za poznatky Faults Found: 001089 - EVAP Emission Control Sys P0441 - 002 - Incorrect Flow - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100010 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Reset counter: 255 Mileage: 226903 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 17:08:09 Freeze Frame: RPM: 760 /min Load: 15.7 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 77.0°C Temperature: 20.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 14.224 V
Červenec 24, 20196 r Faults Found: 001089 - EVAP Emission Control Sys P0441 - 002 - Incorrect Flow - MIL ON Po vymene elektromagnetickeho ventilu (N80) problem vyresen. Náklady 320kč.
Duben 26Dub 26 Dobrý den. Koukám že tohle vlákno je už dost staré, ale snad tu ještě někdo bude. Trápí mě stejný problém. A zde jsem našel že by to mohlo být elektroventilem, který tu už někdo zmiňoval. Vyměnil jsem za nový kus a odstranil chybu svojí OBD diagnostikou z Číny. Bohužel se kontrolka opět po cca 120 km rozsvítila. Zde jsem četl že by se chyba měla vymazat přímo originální diagnostikou. Tuto možnost jsem ještě nezkoušel a chtěl jsem se ještě optat, jestli by tahle chyba mohla mít i jiný důvod než jen ten elektroventil? Předem děkuji za odpověď Kubeš.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.