Prosinec 1, 20159 r Autor To je právě ono. Já tomu nerozumím už tady přemýšlím kolik mě to bude stát a kde na to vemu v autorizovaném servisu by měnily všechno a taky bych se nedoplatil, tak teď nevím. Potřeboval bych někoho v okolí Pardubic aby se mi na to pořádně podíval řekl hele tenhle vstřik je špatnej a je potřeba ho vyměnit. Tak ho koupím třeba tady : http://www.sbazar.cz/A2009L/detail/1880114-vstrik-03l130277j-vstrikovac-20-tdi-100103125-kw a on mi ho namontuje naprogramuje a bude vše OK. Tak co teď???? Jinak Díky za rady ..... Upraveno Prosinec 1, 20159 r od vesely.m
Prosinec 1, 20159 r Vedle naší firmy která je v Chrudimi je autoservis,tak se ti u kluků zeptám kam dávají opravovat vstřiky a zítra ráno ti dám vědět.
Prosinec 2, 20159 r Poslal jsem ti zprávu a kontakt v Pardubicích. Tak dej potom vědět jak to dopadlo.
Prosinec 25, 20159 r Tak jak to dopadlo? V mém případě se to vrátilo a je to ještě horší. Když musím při prvních cca 500 metrech po studeném startu jet do kopce, tak začne celé auto hrozně škubat, jak kdyby z něj měl motor vyskočit ven. Není to žádné jemné cukání, ale opravdu silné, ostré rázy. Takže znova do servisu...
Prosinec 25, 20159 r Autor Tak jak bylo napsáno vstřik 3,4 špatný zakoupeno dva střiky jeden za 3500kč +práce takže celá sranda za 10tis
Prosinec 25, 20159 r Autor Tento typ se neopravuje a 3500 je suuuuper cena autorizovaný servis 12tis za jeden s prací
Prosinec 28, 20159 r Dnes jsem to ráno vše natočil, v 0:42 začíná být slyšet klapání, v 0:53 škubání celého auta, jak se třese... Upraveno Prosinec 28, 20159 r od janmatejicek
Leden 2, 20169 r Autor Nejideálnější je kolem nuly. Co je nad dva je špatný ty co jdou do mínusu tak ty dorovnávaji ty špatné
Leden 2, 20169 r a to jako delaji spojky?to me prijde zvlastni servis měnil spojky, protože mimo tohoto se objevovaly i škubavé rozjezdy. Takže vyměnili spojky a pak mi řekli, že to škubání za jízdy způsobovaly ty spojky taky. No ale škubání za jízdy je zpět a od včerejška se projevují i ty závady spojek jako dřív. Za studena se skoro nedá rozjet, otáčky kolem 2000 a auto se nechce pohnout, až najednou vypálí spojka rychle sepne. Couvat s tím z parkoviště do kopce je paráda, protože furt nic, nic a najednou letím pozpátku dvacítkou.
Leden 2, 20169 r ty brdo doufam ze to nebude cekat i me,kolik stala ta sranda jenom pro info at vim kolik spojky stoji,budes jim to reklamovat ne?nedela to spis ta mechatronika ci tak neco?
Leden 3, 20169 r ty brdo doufam ze to nebude cekat i me,kolik stala ta sranda jenom pro info at vim kolik spojky stoji,budes jim to reklamovat ne?nedela to spis ta mechatronika ci tak neco? Auto je pořád v záruce, nestálo to nic... Jinak dneska to bylo zas o něco horší. V noci bylo -10° a ráno se auto nebylo schopné na R rozjet, bylo cítit, že spojka spíná, ale autem to zkrátka nehnulo. Dle toho, co jsem našel u Sixty na webu, je problém ve velké třecí přilnavosti spojek a musí se vyměnit. Pokud to správně chápu, jsou sepnuté obě spojky najednou, což způsobuje i to popisované škubání na D. Zítra jedu do servisu, tak uvidíme.
Leden 5, 20169 r taky me trapi studene vybrace motoru,jak se ohreje tak ok,za studena do tech cca 70stupnu je i slyset takove jakoby cvakani zdvihatek nebo tak neco,myslite ze to muze delat vstrik?jak se ohreje na provozni teplotu tak to taky slysim ale uplne nepatrne,je to muj prvni comon tak vubec nevim jak se to ma chovat,prikladam hodnoty vstriku,ale akorat uz byl byl motor zahraty tak na cca 50stupnu Upraveno Leden 5, 20169 r od foxdivemaster
Leden 5, 20169 r Není ten první už nějak chycený.Kolik máš najeto? Upraveno Leden 5, 20169 r od dominikg
Leden 5, 20169 r 213tis,no ja bych to zmeril za studena ale nevim kde presne ve vagu,kdyz me navedete na co presne kliknout tak neni problem toto me napichl kamos co sem dnes u nej byl ale nesledoval kde presne to je
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.