Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor

To tvrdím od začátku, že by to tohle dělat nemělo. Jsem zvědav, co vymyslí...

U SII je je těsnění také uprostřed s mezerou, a dokonce nad každým světlometem je další asi 5ti cm mezera. Mám uz druhého SII a nikdy jsem takto zaprasený motor neměl. Nechápu...

Tak jsem se podíval na tu díru v těsnění okolo kapoty motoru a po 500 km to mám relativně čisté.

Přijde mi, že to těsnění tam původně měli a z nějakých důvodů ho potom dali pryč.

Jediné co mě napadá proč ho dali pryč je, že se  pod tím místem nachází čidlo adaptivního tempomatu a že by se tam mohl tvořit nějaký vzduchový pytel nebo zpětný vír, který by to čidlo mohl nějak ovliňovat, kdyby to tam těsnění bylo. Moc tomu sice nevěřím ale aerodynamika je svinstvo a co se zdá v 150km/h nesmysl může v 30km/h fungovat.

Nadruhou stranu mě nenapadá proč tam to těsnění neni, protože přístup k páčce je dobrý a s chlazením motoru by to nemělo mít nic společného.

Asi bych počkal na vyjádření od ŠA co inicioval Homy u Opat Auto.

 

DSC_6526.jpg?ver=2

 

DSC_6525.jpg?ver=2

 

DSC_6529.jpg?ver=2

Myslím, že tam těsnění není aby byl lepší přístup k páčce. Včera jsem se díval pod kapotu a je vidět, že jak déšť odstranil ze silnic sůl a jel jsem několikrát v dešti, tak se motor sám umyl. Určitě by šlo dát těsnění až za páčku. Otázkou je, jestli Škoda opravdu tímto neřeší nějaký nedostatek, který při počítačových simulacích nebyly diagnostikovány.

Radarovým vlnám by nějaké stojaté proudy vzduchu vadit neměly. Pokud je možné jejich vznik na přídi vozu?

Nemyslel jsem že by radar mohl přímo ovlivňovat vzduch, ale že by se tam za určitých okolností mohl chvilku držet nějaký bordel z před tebou jedoucího auta. Třeba v 50km/h rychlosti tam na 5sekund ulpí nějakej bordel a jednotka to vyhodnotí jako náhlou překážku na silnici a půjde na brzdy. Spíš to tak nebude, ale v předchozím článku jsem myslel toto.

A proč je to stejné u SII? Tam radar není. Myslím, že řešíme nesmysly. Foukněte si tam stavební pěnu a máte po díře  -_-  Návod k použití čtu a motor otvírám, až když se něco zkurví. Do 100 000 km se tam stejně nic neděje. Mám už čtvrtého Supa, 2x SI, 2x SII, každého od plínek. Doufám, že SIII na tom bude stejně - to bude můj pátý, snad v březnu.

  • Autor

U SII se mi takhle motor vubec nespinil.

V sobotu jsem jel 200 km po dalnici v desti a motor zahnojenej jak u nemytyho auta s pul mega na tachaku.

Snad to v breznu poznas sam :-)

Na S2 zadny tesneni neni a spini se to minimalne. Ja bych tam to tesneni dal, auto neni to zadna vesmirna lod a trocha gumy, co snizi o 5% proudeni vzduchu u motoru nemuze nic poskodit.

  • Autor

Homy: jak jsi dopadl u Opata - vymysleli neco?

už jsem to urgoval.. ozvu se

  • 1 měsíc později...

Dnes jsem dal těsnění za páčku, auto je nové a tak bude lehké nějaké další zašpinění motoru vysledovat. Případně se podělím o to, jestli 2.0TDI 140kW kvůli těsnění vůbec pojede a jak moc se bude přehřívat  :kol-46:

co jsi tam dal za tesneni? nejaky samolepici? origo je tam nacvakavaci

  • Autor

Pripadne nam pak napiš, co za tesneni jsi pouzil, pripadne kde ho sehnat. Diky :-)

  • Autor

Jestli někdo čeká, až to sem Michal dá, tak ať mrkne do sekce Návodu... ☺

  • 3 týdny později...

Tak mi drahý Opat sdělil, že je to tak prý správně, že to má chladit motor :kol-44: . Vehementně mi tvrdili, že to nejde přes to chybějící těsnění, ale kolem chladiče.

Když jsem jim říkal, že VW to má vyřešený výrazně lépe, tak diskuze sklouzla k tomu, že se někde šetřit musí.

 

SA prý doporučuje nechat si občas motor umýt.

pánové a dámy, to jsou fakt zoufalci

Takže oficiální stanovisko ŠA je to, že tam těsnění není z důvodu lepšího chlazení motoru?

klasika :D tím chtěl autorizák v jejich řeči naznačit, že tam není těsnění ze dvou důvodů.

1) úspora pár desetikorun v návaznosti na bod

2) je zapotřebí si nechat motor v autorizáku i umýt :D

Martin má pravdu, zapoměl jsem nahodit odkaz, jak jsme to za 69 Kč vyřešili.

http://forum.skodahome.cz/topic/135514-špinění-motorového-prostoru-s3-dodatečná-montáž-těsnění/

Po montáži těsnění bez problémů.

  • 6 měsíců později...

Nemáte náhodou někdo info, zda-li se to nějak neřešilo u modelového roku 2017 ?

Neriesilo, mam MR2017 a riesil som to dolepenim tesnenia vid. vymysel michal2009

  • 1 rok později...

Ahoj, chci objednat nového Supa. Toto by mě štvalo. Na OB díly je přídavný plast, Snad originál Škoda. Nedává se už náhodou ve výrobě? Nebo si ho mám hned objednat a sám přidat. Díky

Dej odkaz, my všichni řešíme dolepením těsnění a funguje, stačí necelý metr.

 

To je myslím normální kryt,ne? .. mám gumu rok a maximální spokojenost.

Právě se ptám, mělo by to zaplnit mezeru. nevím, jestli to funguje. Je to tedy k ničemu?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.