Jump to content

Špinění motoru


Martin Bednář

Recommended Posts

By me zajimalo, ktera hlava osvicena vymyslela, ze tesneni kapoty motoru, bude pod logem Skoda (viz. ne moc kvalitni obrazek), preruseno.

Diky tomu se skvele špiní motor. Jet za nekym v desti po dalnici, tak mam bordel pres cely motor az na zadni prepazce :-(

+ jeste jedna fotka, Honza Micka z Auto.cz snad promine :-)

post-31094-0-51376900-1449389673_thumb.p

post-31094-0-62667300-1449390418_thumb.j

Edited by Martin Bednář
Link to comment
Share on other sites

Tak jasne. Jenomze na tomhle aute je toho "doma dodelej" nejak hodne. To jsem uz opravoval nefunkcni ostrikovac skla pred spolujezdcem, musel jsem vycentrovat pravej svetlomet, kterej tam byl krive, dat krytku uchyceni koberce za pedaly (nekdo ho tam ve vyrobe zapomnel dat), atp. A takovychle "drobnosti" tam mam vic.

Jako celek auto perfektni, ale nektere detaily, to je tragedie :-(

Do toho to mlzeni obou svetlometu, mura v svetlometu, atd.

Edited by Martin Bednář
  • Pozitivní 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hony: tak to je humac. A z principu to tomu motoru nebude delat dobre.

Když mi vzali auto zpátky do Boleslavi, tak jsem toto také zminoval. Krcili rameny s tim, ze to maximalne nahlasi vyvojarum do Česany...

On by asi nebyl problém koupit v Obi tesneni a dobastlit si to tam sam. Otazkou je,jestli to nemaji schvalne. Treba zjistili, ze se jim to hreje a takto tam privedli vzduch, ktery motor a prostor kolem ochlazuje...

Edited by Martin Bednář
Link to comment
Share on other sites

Zase se mi nechce verit, ze by konstrukteri byli tak blbi a neprisli na to, jakej bordel se tudy k motoru dostava.

A nejakou OI a OII bych sem vubec netahal. To byly i konstrukci motoru, resp. vykony dost jinde.

Jinak ten 10cm prouzek tesneni hraje dost zasadni roli, kdyz kvůli nemu jde tolik bordelu k motoru. Tam musi proletet mraky litru vzduchu.

Edited by Martin Bednář
Link to comment
Share on other sites

Ano je to hnus, prvních 100 km po dálnici v dešti a mám výsledek stejný. Toto jsem u žádného auta neviděl. Je to ostuda výrobce.

 

Jinak Golf 7 to řeší dalším gumovým těsněním umístěným příčně dále od přední části kapoty a doléhající na lištu před tím krytem s nálepkami. Motor má čistý.

Link to comment
Share on other sites

Martin: Konstruktéři na to nepřišli u žádného modelu - třeba takový s2 3.6 strčí 90% superbů 3 bez problémů do kapse. Těsnění také nemá a spousta lidí ho tam lepí. Prostě je to korunka ke korunce, podívej se na nastřik podvozku plastizolem - jeden z mnoha dalších příkladů. Že tam nic není oproti s1? To je dnešní šetření a plechy určitě lepší nejsou. To, že je tam nějaká skulinka opravdu motor neuchladí.

Proč by se jinak prodávali různé tepelné clony na masky (daleko větší plocha) a jsou homologované? Fakt se toho neboj, ať to furt nemusíš čistit :)

konec konců - za 2 měsíce bude superb 3 LaK doma a hned první úprava bude nalepení těsnění a pár drobností.. Pak můžu dát echo :)

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

OK :-) Možná tam taky zkusím něco lípnout :kol-33:

 

Jinak u SII jsem nic lepit nemusel a motor se nešpinil. Jinak laickým úhlem pohledu si myslím, že 3.6 nedosahovala z principu takových teplot, jako 2.0 tsi.

Už se dostáváme někam jinam, ale mám pocit, že u SII s 1.8 tsi jsem neměl u motoru takový teplo, jako mám teď u SIII s 1.4 tsi... Ale empiricky jsem to neměřil :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...