Martin Bednář Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 (edited) By me zajimalo, ktera hlava osvicena vymyslela, ze tesneni kapoty motoru, bude pod logem Skoda (viz. ne moc kvalitni obrazek), preruseno. Diky tomu se skvele špiní motor. Jet za nekym v desti po dalnici, tak mam bordel pres cely motor az na zadni prepazce :-( + jeste jedna fotka, Honza Micka z Auto.cz snad promine :-) Edited December 6, 2015 by Martin Bednář Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 Tak ho tam dodělej:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Bednář Posted December 6, 2015 Author Share Posted December 6, 2015 (edited) Tak jasne. Jenomze na tomhle aute je toho "doma dodelej" nejak hodne. To jsem uz opravoval nefunkcni ostrikovac skla pred spolujezdcem, musel jsem vycentrovat pravej svetlomet, kterej tam byl krive, dat krytku uchyceni koberce za pedaly (nekdo ho tam ve vyrobe zapomnel dat), atp. A takovychle "drobnosti" tam mam vic. Jako celek auto perfektni, ale nektere detaily, to je tragedie :-( Do toho to mlzeni obou svetlometu, mura v svetlometu, atd. Edited December 6, 2015 by Martin Bednář 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarelM Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 ... skutečně to nemá nějaký racionální důvod, např. umístění nějakých čidel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Bednář Posted December 6, 2015 Author Share Posted December 6, 2015 (edited) Netusim. Cidla tam zadny nejsou. Leda jim to spatne chladilo, tak privedli vzduch k motoru i tudy. Jestli se nepletu, tak to maji vsechny aktualni SIII. Pritom v plechu otvor na drzak uchytky tesneni je. Edited December 6, 2015 by Martin Bednář 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarelM Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 No tak to těsnění tam mělo asi původně být a až při testech zjistili, že něco není v pořádku, vyřešili to tímto ne příliš originálním způsobem. Možná se to časem dovíme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 žeby kvôli páčke otvárania kapoty? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vavrorr Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 Ja si memozem pomoct sle mam pocit ako by s3 bol taky pokusny nedorobok oproti ostatnym skodovkam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
homy Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Uz to někdo reklamoval? Jak je to opravené? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plzeňáček Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Ne ale neustale to meju. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Bojím se, že na tomto nic nevyreklamuješ.. Řešením je to těsnění. Ale moc dobře to tedy nevypadá Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Bednář Posted February 11, 2016 Author Share Posted February 11, 2016 (edited) Hony: tak to je humac. A z principu to tomu motoru nebude delat dobre. Když mi vzali auto zpátky do Boleslavi, tak jsem toto také zminoval. Krcili rameny s tim, ze to maximalne nahlasi vyvojarum do Česany... On by asi nebyl problém koupit v Obi tesneni a dobastlit si to tam sam. Otazkou je,jestli to nemaji schvalne. Treba zjistili, ze se jim to hreje a takto tam privedli vzduch, ktery motor a prostor kolem ochlazuje... Edited February 11, 2016 by Martin Bednář Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Doufám, že této hlouposti sám nevěříš. Spoustu lidí si tyto těsnění lepili i na O1, O2 apod. a nikomu se motor neuvařil a je to nesmysl, aby hrál prim 10ti cm proužek. Dnes už se motor chladí trochu jinak, než náporem vzduchu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Bednář Posted February 11, 2016 Author Share Posted February 11, 2016 (edited) Zase se mi nechce verit, ze by konstrukteri byli tak blbi a neprisli na to, jakej bordel se tudy k motoru dostava. A nejakou OI a OII bych sem vubec netahal. To byly i konstrukci motoru, resp. vykony dost jinde. Jinak ten 10cm prouzek tesneni hraje dost zasadni roli, kdyz kvůli nemu jde tolik bordelu k motoru. Tam musi proletet mraky litru vzduchu. Edited February 11, 2016 by Martin Bednář Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirka951 Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Ano je to hnus, prvních 100 km po dálnici v dešti a mám výsledek stejný. Toto jsem u žádného auta neviděl. Je to ostuda výrobce. Jinak Golf 7 to řeší dalším gumovým těsněním umístěným příčně dále od přední části kapoty a doléhající na lištu před tím krytem s nálepkami. Motor má čistý. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarelM Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Asi by to chtělo poslat tu fotku do ŠA, příp. i jinde. To by skutečně měli řešit, příp. se aspoň vyjádřit, zda je možné tam dát další těsnění. Pro "vlajkovou lod" ŠA je to fakt ostuda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Martin: Konstruktéři na to nepřišli u žádného modelu - třeba takový s2 3.6 strčí 90% superbů 3 bez problémů do kapse. Těsnění také nemá a spousta lidí ho tam lepí. Prostě je to korunka ke korunce, podívej se na nastřik podvozku plastizolem - jeden z mnoha dalších příkladů. Že tam nic není oproti s1? To je dnešní šetření a plechy určitě lepší nejsou. To, že je tam nějaká skulinka opravdu motor neuchladí. Proč by se jinak prodávali různé tepelné clony na masky (daleko větší plocha) a jsou homologované? Fakt se toho neboj, ať to furt nemusíš čistit konec konců - za 2 měsíce bude superb 3 LaK doma a hned první úprava bude nalepení těsnění a pár drobností.. Pak můžu dát echo 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Bednář Posted February 11, 2016 Author Share Posted February 11, 2016 OK :-) Možná tam taky zkusím něco lípnout Jinak u SII jsem nic lepit nemusel a motor se nešpinil. Jinak laickým úhlem pohledu si myslím, že 3.6 nedosahovala z principu takových teplot, jako 2.0 tsi. Už se dostáváme někam jinam, ale mám pocit, že u SII s 1.8 tsi jsem neměl u motoru takový teplo, jako mám teď u SIII s 1.4 tsi... Ale empiricky jsem to neměřil :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidek.c Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 Po najetí 5 tisíců km vypada motor takhle......jestli je to nějak špinavé neřeším a určitě tam nic nelip nebudu.Jednou za měsíc oplachnu a je klid. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
homy Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Poslal jsem fotky a v patek jde auto do servisu, chtějí to vidět 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vavrorr Posted February 18, 2016 Share Posted February 18, 2016 Predpokladam ze nic s tym neurobia a povedia ze to je normalne a takto to ma byt. No daj potom vediet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stann2 Posted February 18, 2016 Share Posted February 18, 2016 michal.na O2 sa to nemusi lepit.motor sa nespini.skor si myslim ze SIII je taký pokusny kralik ako to tu už niekto písal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
homy Posted February 19, 2016 Share Posted February 19, 2016 Auto Opat si to odvezli, nafotili, poslali do SA. čekají na vyjádření. Buď dá SA řešení, pokud se k tomu postaví zády, tak to Opat vyřeší nějak jinak. Shodli jsme se, že to dělat nemůže. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarelM Posted February 19, 2016 Share Posted February 19, 2016 No konečně nějaký vstřícnější přístup, určitě bude zajímavé vědět jak to dopadlo, příp. i technické řešení. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.